Ik zei toch al eerder hey buurmanquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zie trouwens op die kaart:
F - MalaCocinera
Dat is nog geen 40 meter bij mij vandaan.
Dat dus!quote:
Ik ga over 10 minuten vertrekken. Misschien zie je mij wel langslopen als je uit het raam kijkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zei toch al eerder hey buurmanJe had mijn fohn kunnen lenen.
Lijst mijn post inquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Isegrim het volgende:
'Handig' is niet een adjectief dat vaak aan mijn wederhelft wordt toegekend.
Oh nee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef SingleCoil het volgende:
Slecht nieuws hier: A. d'r vader is zojuist overleden.
A. hier. Verleden week zaterdag klaagde hij over pijn in zijn rug, maar was er verder niets aan de hand. Afgelopen zondag werd het echter ineens erger en maandag kon hij niet haast niet meer opstaan of lopen. Gisteren kon hij zich haast helemaal niet meer bewegen en was hij ook vrij verward. Er is een paar keer een dokter bij geweest, maar die hield vast aan spit en heeft alleen pijnstillers voorgeschreven.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A. hier. Verleden week zaterdag klaagde hij over pijn in zijn rug, maar was er verder niets aan de hand. Afgelopen zondag werd het echter ineens erger en maandag kon hij niet haast niet meer opstaan of lopen. Gisteren kon hij zich haast helemaal niet meer bewegen en was hij ook vrij verward. Er is een paar keer een dokter bij geweest, maar die hield vast aan spit en heeft alleen pijnstillers voorgeschreven.
Vanochtend was hij zo goed als bewusteloos en reageerde nergens meer op. Ambulance is gekomen en hij heeft op de IC gelegen. Daar is vastgesteld dat hij een ontstoken ruggenwervel heeft. Vanavond rond een uur of 8 is hij overleden. Sepsis, nierfalen, leverfalen en een hartklep die niet meer wilde.
Dank je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Wat een klotezooi.
Heel veel sterkte! Als je iets nodig hebt, moet je het zeggen.
Kort niet, maar wel met heel weinig slaap. Allerlei gedachten en dingen door mijn hoofd en qua emoties stuiter ik momenteel ook alle kanten op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey.Heel kort nachtje voor jou...?
Gecondoleerd meid !quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A. hier. Verleden week zaterdag klaagde hij over pijn in zijn rug, maar was er verder niets aan de hand. Afgelopen zondag werd het echter ineens erger en maandag kon hij niet haast niet meer opstaan of lopen. Gisteren kon hij zich haast helemaal niet meer bewegen en was hij ook vrij verward. Er is een paar keer een dokter bij geweest, maar die hield vast aan spit en heeft alleen pijnstillers voorgeschreven.
Vanochtend was hij zo goed als bewusteloos en reageerde nergens meer op. Ambulance is gekomen en hij heeft op de IC gelegen. Daar is vastgesteld dat hij een ontstoken ruggenwervel heeft. Vanavond rond een uur of 8 is hij overleden. Sepsis, nierfalen, leverfalen en een hartklep die niet meer wilde.
Logisch dat het nu een warboel is van binnen. Waren jullie er bij toen hij overleed? Was hij aanspreekbaar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kort niet, maar wel met heel weinig slaap. Allerlei gedachten en dingen door mijn hoofd en qua emoties stuiter ik momenteel ook alle kanten op.Ik was er ook maar eventjes uitgegaan vanochtend vroeg..
Ik was er niet bij, maar mijn moeder en een broer van me wel, vanaf zo'n 5 minuten er voor. Hij was toen al geruime tijd niet meer aanspreekbaar.Gisteravond Eergisteravond heb ik hem voor het laatst gesproken. Hij kon toen amper praten en was ook redelijk verward..quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:31 schreef Isegrim het volgende:
Logisch dat het nu een warboel is van binnen. Waren jullie er bij toen hij overleed? Was hij aanspreekbaar?
Hm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar mijn moeder en een broer van me wel, vanaf zo'n 5 minuten er voor. Hij was toen al geruime tijd niet meer aanspreekbaar.Gisteravond heb ik hem voor het laatst gesproken. Hij kon toen amper praten en was ook redelijk verward..
LOL. Geen plannen verder vandaag of morgen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Jumbo is wel een bazensupermarkt hoor, dat ze vandaag en morgen gewoon open zijn.
We hebben namelijk niks in huis op een kerstpakket na
Vanmiddag gaan we een bakkie doen bij mijn ouders, cadeaus e.d.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL. Geen plannen verder vandaag of morgen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
Alicey en SingleCoil, veel sterkte in deze moeilijke tijd
Echt een akelig verhal. Heel veel sterkte in de komende tijd, ook voor je familiequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeg schat zou je de openingstijden voor morgen hier willen neerzettenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Jumbo is wel een bazensupermarkt hoor, dat ze vandaag en morgen gewoon open zijn.
We hebben namelijk niks in huis op een kerstpakket na
Heb je geen Google?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg schat zou je de openingstijden voor morgen hier willen neerzetten
Je moet ook naar de Jumbo-site.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik internet vanaf mobiel, de S de Boer site is niet echt mobi vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |