Ik zei toch al eerder hey buurmanquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zie trouwens op die kaart:
F - MalaCocinera
Dat is nog geen 40 meter bij mij vandaan.
Dat dus!quote:
Ik ga over 10 minuten vertrekken. Misschien zie je mij wel langslopen als je uit het raam kijkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zei toch al eerder hey buurmanJe had mijn fohn kunnen lenen.
Lijst mijn post inquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Isegrim het volgende:
'Handig' is niet een adjectief dat vaak aan mijn wederhelft wordt toegekend.
Oh nee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef SingleCoil het volgende:
Slecht nieuws hier: A. d'r vader is zojuist overleden.
A. hier. Verleden week zaterdag klaagde hij over pijn in zijn rug, maar was er verder niets aan de hand. Afgelopen zondag werd het echter ineens erger en maandag kon hij niet haast niet meer opstaan of lopen. Gisteren kon hij zich haast helemaal niet meer bewegen en was hij ook vrij verward. Er is een paar keer een dokter bij geweest, maar die hield vast aan spit en heeft alleen pijnstillers voorgeschreven.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A. hier. Verleden week zaterdag klaagde hij over pijn in zijn rug, maar was er verder niets aan de hand. Afgelopen zondag werd het echter ineens erger en maandag kon hij niet haast niet meer opstaan of lopen. Gisteren kon hij zich haast helemaal niet meer bewegen en was hij ook vrij verward. Er is een paar keer een dokter bij geweest, maar die hield vast aan spit en heeft alleen pijnstillers voorgeschreven.
Vanochtend was hij zo goed als bewusteloos en reageerde nergens meer op. Ambulance is gekomen en hij heeft op de IC gelegen. Daar is vastgesteld dat hij een ontstoken ruggenwervel heeft. Vanavond rond een uur of 8 is hij overleden. Sepsis, nierfalen, leverfalen en een hartklep die niet meer wilde.
Dank je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Wat een klotezooi.
Heel veel sterkte! Als je iets nodig hebt, moet je het zeggen.
Kort niet, maar wel met heel weinig slaap. Allerlei gedachten en dingen door mijn hoofd en qua emoties stuiter ik momenteel ook alle kanten op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey.Heel kort nachtje voor jou...?
Gecondoleerd meid !quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A. hier. Verleden week zaterdag klaagde hij over pijn in zijn rug, maar was er verder niets aan de hand. Afgelopen zondag werd het echter ineens erger en maandag kon hij niet haast niet meer opstaan of lopen. Gisteren kon hij zich haast helemaal niet meer bewegen en was hij ook vrij verward. Er is een paar keer een dokter bij geweest, maar die hield vast aan spit en heeft alleen pijnstillers voorgeschreven.
Vanochtend was hij zo goed als bewusteloos en reageerde nergens meer op. Ambulance is gekomen en hij heeft op de IC gelegen. Daar is vastgesteld dat hij een ontstoken ruggenwervel heeft. Vanavond rond een uur of 8 is hij overleden. Sepsis, nierfalen, leverfalen en een hartklep die niet meer wilde.
Logisch dat het nu een warboel is van binnen. Waren jullie er bij toen hij overleed? Was hij aanspreekbaar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kort niet, maar wel met heel weinig slaap. Allerlei gedachten en dingen door mijn hoofd en qua emoties stuiter ik momenteel ook alle kanten op.Ik was er ook maar eventjes uitgegaan vanochtend vroeg..
Ik was er niet bij, maar mijn moeder en een broer van me wel, vanaf zo'n 5 minuten er voor. Hij was toen al geruime tijd niet meer aanspreekbaar.Gisteravond Eergisteravond heb ik hem voor het laatst gesproken. Hij kon toen amper praten en was ook redelijk verward..quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:31 schreef Isegrim het volgende:
Logisch dat het nu een warboel is van binnen. Waren jullie er bij toen hij overleed? Was hij aanspreekbaar?
Hm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar mijn moeder en een broer van me wel, vanaf zo'n 5 minuten er voor. Hij was toen al geruime tijd niet meer aanspreekbaar.Gisteravond heb ik hem voor het laatst gesproken. Hij kon toen amper praten en was ook redelijk verward..
LOL. Geen plannen verder vandaag of morgen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Jumbo is wel een bazensupermarkt hoor, dat ze vandaag en morgen gewoon open zijn.
We hebben namelijk niks in huis op een kerstpakket na
Vanmiddag gaan we een bakkie doen bij mijn ouders, cadeaus e.d.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL. Geen plannen verder vandaag of morgen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
Alicey en SingleCoil, veel sterkte in deze moeilijke tijd
Echt een akelig verhal. Heel veel sterkte in de komende tijd, ook voor je familiequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeg schat zou je de openingstijden voor morgen hier willen neerzettenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Jumbo is wel een bazensupermarkt hoor, dat ze vandaag en morgen gewoon open zijn.
We hebben namelijk niks in huis op een kerstpakket na
Heb je geen Google?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg schat zou je de openingstijden voor morgen hier willen neerzetten
Je moet ook naar de Jumbo-site.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik internet vanaf mobiel, de S de Boer site is niet echt mobi vriendelijk
Zo uit mn hoofd 11 tot 17quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En anders hebben we altijd nog het kleine hoekjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bedoelt die naast de kaaswinkel? Ik verwacht dat hij dicht is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En anders hebben we altijd nog het kleine hoekje
Nee die ander een hoek verder. Die is morgen open. Was vandaag ook open en gisteren 20% korting dus ik heb meteen een krat bier gehaald. Nu fiets ik even naar het tankstation want deze nicotine junk moet sigaretten hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bedoelt die naast de kaaswinkel? Ik verwacht dat hij dicht is.
Nee hij heet het kleine hoekje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb je het over die ene vlak bij de videotheek?
Heb je pleinvrees?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Is dat voorbij naast die ene kaaswinkel, dus voorbij de tattoshop? Daar voorbij ben ik nooit geweest
Ja, die is 24h en is al jaren een Tango en dus onbemand. De Texaco daarentegen op de Gordelweg is volgens mij ook 24h en anders zit er verderop nog een Texaco op de Stadhoudersweg (richting A13) en bij de Gamma nog één, dus altijd prijsquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Weet iemand of het Q 8 Tankstation op de Gordelweg een 24u station is? Ik heb bijna geen sigaretten meer.
Say whut?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Het gaat ijzelen, ga morgen misschien morgen de deur maar niet
Dank je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Echt een akelig verhal. Heel veel sterkte in de komende tijd, ook voor je familie
En dat doet 'ie de hele dag zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 08:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De batterijen gaan overigens wel snel op wanneer SC met mijn ding speelt.
Oh dan moet ik daar ook maar eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Het is ook een leuk speeltje, ben nog steeds blij met het ding. Camel Games heeft leuke spellen op de Market.
Het is nu droog. De hoofdwegen zijn goed begaanbaar, maar erftoegangswegen kunnen glad zijn door ijzel en opvriezing.quote:Op zondag 26 december 2010 10:14 schreef vosss het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ik moet straks richting jullie stad. Hoe is het weer daar? En de wegen? Zijn die een beetje begaanbaar bij jullie?
Hier dooit het nu, maar als het zo weer gaat sneeuwen dan zal het wel op de grond gaan aanvriezen. Overigens is het hier nu bijna onbewolkt en een lekker zonnetje.quote:Op zondag 26 december 2010 10:14 schreef vosss het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ik moet straks richting jullie stad. Hoe is het weer daar? En de wegen? Zijn die een beetje begaanbaar bij jullie?
Sommige mensen kennen geen schaamte he. Die vinden alles maar moet kunnenquote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Isegrim het volgende:
Je kind verschonen in een volle treincoupe.![]()
Er zit toch een toilet in de trein?
Jep, van de grijze mormels hahaquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Echte Hollandse?
Vier keer overstappen tussen Heerenveen & Rotterdam.Normaal is het rechtstreeks.
In de sprinters niet meer geloof ik, maar wel smerig idd.quote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Isegrim het volgende:
Je kind verschonen in een volle treincoupe.![]()
Er zit toch een toilet in de trein?
Ook Kwantum?quote:Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef Metatron het volgende:
Het voordeel van een echte stad: Op 2 e Kerstdag gebeld worden dat je gordijnen klaar zijn.
Hema. En verdomme, wat is een slordige 25 m^2 velours + voering zwaar....quote:
Nog even en in Nederland heet het ook boxing day...quote:Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef Metatron het volgende:
Het voordeel van een echte stad: Op 2 e Kerstdag gebeld worden dat je gordijnen klaar zijn.
Verdorie ik moet morgen ook nog naar buitenquote:Op maandag 27 december 2010 18:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Die gladheid was een ramp. Alle fietspaden zijn nu nat dus dat wordt morgen ochtend helemaal glijden.
Welkom, luie student!quote:Op maandag 27 december 2010 19:03 schreef Caland het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens gaan melden. Woon sinds een half jaartje in Rotterdam ofzo, als luie student.
Dank je, mijn adres staat trouwens niet op het plaatje in de OPquote:
Is er veel te halen danquote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank je, mijn adres staat trouwens niet op het plaatje in de OP
Dat kun je zelf toevoegen. In welke straat woon je?quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank je, mijn adres staat trouwens niet op het plaatje in de OP
Rivierstraat.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toevoegen. In welke straat woon je?
Helaas niet.quote:
Beauty to go bij mij in de buurt, wordt je ook nog geknipt door een lange slanke blonde Bosnische schonequote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Caland het volgende:
Dankje.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, iemand nog een goede tip voor een betaalbare kapper? Prijscategorie 10-15 euro ofzo.
Ik woon een beetje in een zakenbuurt/kakwijk en daar zijn de kappers allemaal rond de 2-3 tientjes.
Zou je mij er ook bij willen zetten. Links schuin tegenover MalaCocinera. Zo'n 40 meter hoger aan de overkant.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Wie met wie en waar?![]()
A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
H - Metatron
I - Chatgirl
J - Caland
Ze zit aan de Schieweg of Schiekade goed aan te lopen vanaf CS en ook amper wachttijdquote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de suggesties. Denk dat het de kappersacademie gaat worden na de vakantie, sowieso nauwelijks wachttijd toch?
Al spreekt die Bosnische schone me ook wel aan
Dat kun je zelf in de wikiquote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zou je mij er ook bij willen zetten. Links schuin tegenover MalaCocinera. Zo'n 40 meter hoger aan de overkant.
Lieve Ise, als we dan toch aan het zeuren zijn. Mag ik dan de M krijgen, in de kleur roze met glittersquote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Wie met wie en waar?![]()
A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
H - Metatron
I - Chatgirl
J - Caland
Dankje. Dat stukje waar ik woon is ook écht mooi moet ik zeggen met van die prachtige oude panden en natuurlijk de veerhavenquote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef junkiexp het volgende:
Welkom trouwens, je woont in een leuke buurt en vlakbij mij.
Mijn vriendin heeft een tijdje in het pand van Stolt gewerkt, zit vlak bij jou.
En de stad is aan te lopen vanuit jou huis! Ik loop ook naar de stad vanuit mijn huis.quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankje. Dat stukje waar ik woon is ook écht mooi moet ik zeggen met van die prachtige oude panden en natuurlijk de veerhaven![]()
Tevens de ballentent op loopafstand
Ja, ben in 20 minuutjes lopen in de witte de with ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En de stad is aan te lopen vanuit jou huis! Ik loop ook naar de stad vanuit mijn huis.
Ik kan niet wennen aan het OV hierquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ben in 20 minuutjes lopen in de witte de with ofzo.
Maar zoals ik al zei ben ik een luie student, dus pak wel de gratis tram.
Als ik iets echt ideaal vind aan Rotterdam dan is het wel het OV. Heb zelf m'n hele leven in Nijmegen gewoond en daar gaat om het half uur een bus. Hier om de 10 minuten een tram en om de 3 minuten een metroquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het OV hierIn de 1,5 dat ik hier woon heb ik 5 keer gebruik gemaakt van het OV. De trein uit Rotterdam niet meegerekend
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daarvoor moet je je aanmelden. Ik ben niet geregistreerd
Sociaal juridische dienstverlening, het is een soort variant op rechten maar dan echt gericht op de dienstverlenende sector. Wel op Inholland (I know), al valt het me tot nu toe goed mee.quote:
Dat.quote:
Ik ben gewoon een Rotterdammer geboren in het lichaam van een Fries. Ze wilden me eerst in therapie doen, maar verhuizen naar Rotterdam bleek alle problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, dat je dan zo uit de richting geboren kunt worden.
Nouja, bijna dan.. Want die elfstedentocht he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben gewoon een Rotterdammer geboren in het lichaam van een Fries. Ze wilden me eerst in therapie doen, maar verhuizen naar Rotterdam bleek alle problemen op te lossen.
Daar loopt half Nederland warm voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, bijna dan.. Want die elfstedentocht he?
Alsof een fokker veel beter is dan een Fries.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:58 schreef Isegrim het volgende:
Is Fok een Fries forum?
Elfstedentocht
Speak for yourself.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof een fokker veel beter is dan een Fries.
Amen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zeg alle Friezen het land uit!
Afsteken en aan Noorwegen toevoegen.
Zó erg issie nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Maar Isegrim mag wel blijven anders krijgen we LHO op ons dak. En dat wil niemand
Zelfs ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar loopt half Nederland warm voor.
Mja hij staat in Rotterdam al bekend als de blauwe supermarkt terrorist... ik ga dan toch met gemengde gevoelens de strijd met hem aan hoorquote:
Niet? Hij heeft bij bepaalde winkels een verbod!quote:
Ja dat zouden we ook kunnen doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef Alicey het volgende:
We kunnen van Fryslan ook een soort waterbufferzone maken.q
Ah, dáárom gaan we nooit naar Albert Heijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft bij bepaalde winkels een verbod!
Hoiquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef con-leche het volgende:
Nu we toch bezig zijn met introducties:
Ik meld me ook maar gelijk als import-Rotterdammer.
Welkom!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef con-leche het volgende:
Welkom!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef con-leche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Welkom en waarom kom je in Rotterdam wonen?
Rotterdam is niets zal niets worden en is nooit wat geweest tenslotteHooguit in een hemaworst straks! Moet toch even wat voor Muck halen daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
bij instellingen geluiden etc. etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef Alicey het volgende:
LHO, weet jij hoe ik er met mijn HTC voor kan zorgen dat ik wel iets hoor als er een SMS binnen komt, maar niet als er een e-mail binnen komt? Ik word nu een beetje gek van alle meldingen van e-mails die binnen komen.
Het gaat me vooral om die etc. etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
bij instellingen geluiden etc. etc.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Welkom en waarom kom je in Rotterdam wonen?
Rotterdam is niets zal niets worden en is nooit wat geweest tenslotteWaarom woon in je in Rotterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samenloop van omstandighedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom woon in je in Rotterdam?
Dat zou ik wel willen maar regel jij dan een tof huisje in de omgeving Breda en oh ook een baanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Beinvloed die omstandigheden dusdanig dat je kunt vertrekken.
Je kunt toch ook een huisje zoeken in Breda en blijven werken in Rotterdam? Ik ken iemand die doet als uitzendkracht met, voor haar doen, een simpel administratief baantje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen maar regel jij dan een tof huisje in de omgeving Breda en oh ook een baan
Als je in je mail lijst staat, menu - settings en dan notification.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef Alicey het volgende:
LHO, weet jij hoe ik er met mijn HTC voor kan zorgen dat ik wel iets hoor als er een SMS binnen komt, maar niet als er een e-mail binnen komt? Ik word nu een beetje gek van alle meldingen van e-mails die binnen komen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je in je mail lijst staat, menu - settings en dan notification.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mooi pak gekocht voor LHO.En mooie jurk voor mij. Jurk is donkerblauw zodat ik mooi bij LHO's blauwe bloemenshirt en blauwe schoenen pas.
Plus dat blauw jou heel goed staatquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mooi pak gekocht voor LHO.En mooie jurk voor mij. Jurk is donkerblauw zodat ik mooi bij LHO's blauwe bloemenshirt en blauwe schoenen pas.
Oh dan passen we allemaal leuk bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vrijdag ook een pak aan laten meten, ook blauw.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus dat blauw jou heel goed staat
Bepaalde blauwe kleuren (dan denk ik niet aan donkerblauw op het zwarte af ook niet aan baby blauw) staan heel goed bij mooie rooie'squote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik zoek zelf altijd naar groen, vind ik mooi bij mijn rode haar.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bepaalde blauwe kleuren (dan denk ik niet aan donkerblauw op het zwarte af ook niet aan baby blauw) staan heel goed bij mooie rooie's
Niets bijzonders, heb een 2 examens op 4 januari die ik moet halenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef junkiexp het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw ?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Naar mijn ouders en zusje. En op 2 januari weer terug om te werken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef junkiexp het volgende:
Thuisblijven en bij goed weer nog even de stad inlopen/ -fietsen voor het vuurwerk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef junkiexp het volgende:
Klint als een goed plan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Thuisblijven en bij goed weer nog even de stad inlopen/ -fietsen voor het vuurwerk.
Goede avond!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef junkiexp het volgende:
Tip: met de Wereldhavendagen begin september heb je ook mooi vuurwerk en sta je niet in de kou met je cameraquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar dit jaar willen we proberen om wat mooie foto's te schieten van het vuurwerk. Dat heb ik nog nooit gedaan dus dat vind ik altijd wel leuk. Alleen dan is het wel verstandig om niet al te veel te drinken omdat ik mijn camera dan misschien sloop.
Zit een donker pak bij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
Is dat niet wat te smurfig, dat blauw
Idd! Dat is wel een goed idee. Ik heb ook sinds kort van die dunne handschoentjes gekocht omdat het nu zo goed als niet te doen is na een kwartierte als.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: met de Wereldhavendagen begin september heb je ook mooi vuurwerk en sta je niet in de kou met je camera
Met kniebeschermers, veiligheidsschoenen, helm en een grote portemonnee moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:40 schreef Chav het volgende:
Ik denk dat ik vandaag een bezoekje aan de Jumbo breng.... Spannend!
Weinig eetlust de afgelopen dagen?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd.Hopelijk heb ik vanavond een beetje gezonde trek.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Chav het volgende:
Dan word het misschien toch Bas haha.
M'n overgrootoma is vanochtend overleden. 90,5 geworden!
Iedereen zit wat dat betreft weer anders in elkaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen. Hoewel ik meestal juist ga 'troost-eten' als ik verdrietig ben.
+quote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen zit wat dat betreft weer anders in elkaar.
Overgrootmoeder neem ik aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Chav het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Chav het volgende:
Eerst jat je al mijn voornaam, de achternaam van mnquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO heb dezelfde schoenen in het zwart gekocht
Wat een aso is het, trap em onder z'n kontquote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eerst jat je al mijn voornaam, de achternaam van mn, en nou nog mn schoenen
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Joh ga buiten spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat een aso is het, trap em onder z'n kont
Dan ben ik net zn neef, dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat een aso is het, trap em onder z'n kont
Braafquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan ben ik net zn neef, dat is ook weer niet de bedoeling
Maar ik ben aartsluiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Volgens mij ben je oud en wijs genoeg om dat zelf te doen.
En mijn verjaardag.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mot je randdebielquote:
half miljoen euroquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb van alles gewoon het beste gepakt
[..]
Mot je randdebiel
ik ga binnenkort maar eens wat snacktenten in blijdorp testen denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De vriendelijkheid straalt er weer vanaf hier![]()
Net heerlijk gegeten bij Amarone
Ik heb ook een sterretje.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
zozo toemaarHeeft een sterretje toch?
Maar snackbar Marjo welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
Amarone is niet direct een pizzaboer om de hoek hoor Toek
Jep. Heerlijk gegeten. Lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
zozo toemaarHeeft een sterretje toch?
+/- 300 meter. Je verzekeringspremie zal per 2012 wat hoger liggen denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dan kom je volgens mij erg dicht bij en wiebeldak in de buurt wonen
zeker wetenquote:
waarschijnlijk gipsplaten ertegen en klaar.quote:
aan de kleuren te zien, jah!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef Isegrim het volgende:
Zat het behang uit 1933 er ook nog op?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is nu weer helemaal hip waarschijnlijk, gewoon zo laten!
JA, ALLEEN GEEN FEEST/OPTREDENS ER OMHEEN DIT JAAR.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef joy111 het volgende:
IS ER WEER EEN GROOTS VUURWERK BIJ DE ERASMUS BRUG DIT JAAR ??
DAT ZEG JE NU PAS!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
WAT ZEG JE WE HEBBEN HIER EEN BEETJE LAST VAN DOOFHEID
Sorry isequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |