Nee, dat is waar.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef TwyLight het volgende:
Niemand weet iets van specs, op rumors na, maar de cycles geven alleen aan wanneer er waarschijnlijk een nieuwe versie uitkomt. Het is bijvoorbeeld nooit een goed plan om een Macbook Pro te kopen als de huidige versie al 1,5 jaar niet meer geupdate is zegmaar
Dit heb ik ook al 's tevergeefs geprobeerd; ik zet alles nu maar gewoon om met Audialhub naar Apple lossless. Klinkt ook erg prima in iTunes met Ultimate Ears in de oren gepropt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef eleusis het volgende:
Ik weet het niet hoor! Ik heb alles in MP3 tegenwoordig, omdat ik moe werd van de slechte support voor andere formaten in draagbare spelers. Misschien hebben anderen ervaring? Of zou dit werken (google): http://www.macworld.com/a(...)aoggflac_itunes.html
Ja, dat is kut he. Ik kwam er ook achter.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand hier ervaring met monteren in iMovie? Ben aan het monteren op muziek, via ritme markers (geniale uitvinding) maar als ik overgangen toevoeg, dan klopt het niet meer omdat hij voor de overgangen ook los tijd rekent. Dat hoeft toch eigenlijk helemaal niet?
verkleuren kan niet, er zal vast wel een app voor zijn maar doe eens f1 en f2 op het ritme van de muziek.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hoi hoi,
Sinds een weekje ben ik de trotse eigenaar van een macbookpro...hiervoor altijd pc gehad en ik kan nu al zeggen: ik wil nooit meer wat anders.
Ik heb een vraagje ik ken al wat simpele trucjes, maar nu zag ik laatst een filmpje dat je het applelogo op de achterkant van je laptop kan laten verkleuren en veranderen op het ritme van de muziek...heeft iemand hier een instructie of app voor of een link? kan het helaas niet meer vinden...
haha beeld werd meteen zwart bij f1 dus ik schrok effe:) nee heb echt een filmpje gezien weet alleen niet meer waar en die itunes visualisatie was toen op de apple aan de achterkant te zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
verkleuren kan niet, er zal vast wel een app voor zijn maar doe eens f1 en f2 op het ritme van de muziek.
Zoeken in Finder op .flac (binnen die hoofdmap), dan de hele resultatenlijst selecteren en die selectie Open With.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef Graseter het volgende:
Ik moet al m'n muziek bestanden Open with doen, maar ze zitten allemaal in mappen.
Hoe kan ik alle mappen tegelijk Open With doen zonder dat ik mapje voor mapje af moet gaan?
Dankje.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoeken in Finder op .flac (binnen die hoofdmap), dan de hele resultatenlijst selecteren en die selectie Open With.
Erg vetquote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef DanielSmith het volgende:
Vanavond mijn iPad-dock maar eens verplaatst naar mijn bureau, en displaypad aangeschaft. Wat een fijne app zeg! Perfect voor kleine venstertjes van bijvoorbeeld adium of skype
Ik ga het morgen proberen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef DanielSmith het volgende:
Vanavond mijn iPad-dock maar eens verplaatst naar mijn bureau, en displaypad aangeschaft. Wat een fijne app zeg! Perfect voor kleine venstertjes van bijvoorbeeld adium of skype
Doet me denken aan die Winamp-plugins van vroeger waar je de lampjes op je keyboard met de muziek mee kon laten doen. Die deden dat ook door continu Num Lock, Caps Lock en Scroll Lock aan en uit te zetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef Graseter het volgende:
Ik lees net dat het licht van de monitor komt. Dus ik denk niet dat het op je muziek kan werken tenzij je wil dat het scherm ook lekker mee gaat.
Lol, Is het al 9 mdn dat je hier niet meer bent. Hoe doe je dat nou, zo zonder Fok!lken?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens helemaal geen "Heet Twy! lang niet gezien! waar was je de afgelopen 9 maanden?"
Wat is er mis met Apple Lossless?quote:
Hoe snel update hij het scherm?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef DanielSmith het volgende:
Dat ik al m'n FLAC bestanden moet omzetten naar ALAC. Maar ik kan nou FLAC in iTunes afspelen.quote:
Valt erg mee. Natuurlijk merk je wel enige vertraging, maar had dat heel veel erger verwacht.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:36 schreef Junkie het volgende:
Hoe snel update hij het scherm?
Zit daar een duidelijke vertraging in, of valt dat reuze mee?
De melenium bug is 11 jaar telaatquote:Op maandag 3 januari 2011 09:06 schreef KingOfMars het volgende:
Het spijt me verschrikkelijk maar het is zo ondertussen ook een rete genante bug aan het worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |