Dat kan helaas nog niet via de normale manier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:32 schreef Saninl het volgende:
Is er een App waarmee als ik als mijn iPhone in mijn dock staat in connectie met mijn Macbook ik mijn iPhone op mijn Mac heb? Zodat ik kan smsen en dergelijken met mijn Mac indirect op mijn iPhone?
Hoe heb je de bestanden overgezet? De library ingeladen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:11 schreef Maartel het volgende:
Even een itunes vraagje (of is daar een apart topic voor?): ik heb net een nieuwe laptop, en itunes is ineens een stuk trager (terwijl de laptop en alle andere programma's sneller zijn dan voorheen)..
Is de laatste update van itunes een beetje vertragend?
Of kan het zijn dat itunes een aantal dagen nodig heeft om opnieuw alle hoesjes in zijn geheugen te plaatsen zodat t geen geheugen meer kost?
Verder heb ik namelijk niets verandert, en t feit dat ie trager draait op een veel nieuwere laptop is een beetje vaag (en frustrerend!)
Dankje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat kan helaas nog niet via de normale manier.
Maar je kan Jailbreaken en VNC installeren.
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf. Doe je muis eens bewegen naar je Dock, onderaan de afscheiding tussen de icoontjes van de programma's en het gedeelte waar mappen en de prullenmand staan. Was deze feature er altijd al?
Ik heb er verder geen ervaring mee. Heb geen Jailbreak.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dankje!
In Cydia kan ik als ik zoek op VNC hem niet vinden, wat te doen?
Ja, dankje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen ervaring mee. Heb geen Jailbreak.
Maar heb je al geprobeerd op "Veency" te zoeken.
Volgens het YT filmpje heet het programma zo.
Library ingeladen, want bestanden opnieuw toevoegen zou betekenen dat ik duizenden nummers opnieuw moet beoordelen. Er staat niets in de balk, maar bijv verwerken van thumbnails wordt daar ook niet aangegeven, dus mogelijk vindt er wel een proces plaats?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoe heb je de bestanden overgezet? De library ingeladen?
Of bestanden opnieuw toegevoegd?
Het kan zijn dat iTunes nog bezig met bestanden analyseren voor gapless playback. Zie je iets van activiteit in de balk midden-bovenin?
Daar wordt je nou niet zo blij van.quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
En het eerste iTunes cadeau is.... Alain Clark...
- Coverartquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Library ingeladen, want bestanden opnieuw toevoegen zou betekenen dat ik duizenden nummers opnieuw moet beoordelen. Er staat niets in de balk, maar bijv verwerken van thumbnails wordt daar ook niet aangegeven, dus mogelijk vindt er wel een proces plaats?
Maar wel 2 tracks ehquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
En het eerste iTunes cadeau is.... Alain Clark...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Probeer XBMC of Plex eens, zij zijn een stuk efficienter in het decoden dan VLC.
oke super bedankt, heb nu MPlayer OSX en het gaat allemaal een stuk soepelerquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Junkie het volgende:
Of MPlayer OSX Extended.
Weet je de specs van de bestanden? (codecs/bitrate/etc)
quote:Apple omdat ik wel weet dat ze een stelletje uitzuigers zijn met hun closed alles policy...
Werkte jij niet op een universiteit? Als je een universitair e-mailadres registreert op Dropbox krijg je een dubbele bonus voor al je invites, ook met terugwerkende kracht. En als je het adres later weer aanpast blijft de bonus bestaan.quote:
Ik ga gelijk 's ff kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 13:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Werkte jij niet op een universiteit? Als je een universitair e-mailadres registreert op Dropbox krijg je een dubbele bonus voor al je invites, ook met terugwerkende kracht. En als je het adres later weer aanpast blijft de bonus bestaan.
Zie: https://www.dropbox.com/edu
Nee hoor, alleen als nog niemand op jouw uni het heeft aangevraagd moet je je adres even verifiėren bij Dropbox. Ik heb ook een Nederlands universitair adres en dat werkt gewoon. Staat ook op die pagina: All schools are eligible, even those without .edu domains. If we missed your school, please fill out this form.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga gelijk 's ff kijken
Edit: geldt zo te zien alleen voor US. Ik heb geen .edu mailadres.
Ik zag het idd al voorbij komen. Vreemd dat de mijne er nog niet bij staat; we zijn nochtans de grootste universiteit van 't landquote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als nog niemand op jouw uni het heeft aangevraagd moet je je adres even verifiėren bij Dropbox. Ik heb ook een Nederlands universitair adres en dat werkt gewoon. Staat ook op die pagina: All schools are eligible, even those without .edu domains. If we missed your school, please fill out this form.
Ook geschikt voor eventuele andere studenten / universitair medewerkers dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |