quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind Jade een mooie meisjesnaam.
Als ie dat nu eens kon vertellen, ik heb er al zoveel genoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
In welke hoek moet die meisjesnaam vallen?
Ik denk het eerste. Maar de boys zijn nog effe bezig.quote:
Ik weet nog wel een leuke naamquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ie dat nu eens kon vertellen, ik heb er al zoveel genoemd.
Evie, Fiene, Isabel, dat soort namen vind ik leuk...maar meneer roept dan heel hard 'Neuh'
Dat vind ik niet zo raarquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Evie, Fiene, Isabel, dat soort namen vind ik leuk...maar meneer roept dan heel hard 'Neuh'
Nou hè, wat duurde dat lang.quote:
Mijn stiefzusje noemen we altijd Fiet.....FIETTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! ETENNNNNNN!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raarFiene? Fiene. Ik zie het zo voor me
![]()
FIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! EEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Ja, ik zat te wachten, en toen dacht ik fuck it, en toen moest ik nadenken over een jongensnaam.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik zat te wachten, en toen dacht ik fuck it, en toen moest ik nadenken over een jongensnaam.
En het reservegetal is???quote:
Je spreekt het uit als Fie-ne.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raarFiene? Fiene. Ik zie het zo voor me
![]()
FIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! EEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Maar iedereen zou Fien zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg ik net, die naam doet me altijd denken aan een engeltje maar staat al in het gesloten topic.
Lottequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Yalenka, Cathelijn(e), Celeste. . . Maar Jade vind ik het mooist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geef je toch niet cadeau?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof heeft "Gas" vergeten in de TT
quote:11-jarig jochie steelt scootmobiel
Van onze correspondent
ZWOLLE - Een 85-jarige vrouw uit Zwolle is tijdens het boodschappen doen bestolen van haar scootmobiel door een 11-jarige Zwollenaar.
De vrouw liep de winkel uit en kon de sleutels van de scootmobiel niet meer vinden. Ze heeft zich daarom laten ophalen en haar scootmobiel achter gelaten bij de winkel. Toen ze later weer terugkwam met de reservesleutels was haar voertuig foetsie.
Een getuige had een jongen op de scootmobiel zien rijden. De politie heeft vervolgens de camerabeelden bekeken en daar was de 11-jarige jongen op te zien. Op basis van deze beelden, slaagde de politie erin om de dief te traceren. De scootmobiel werd in de achtertuin van zijn huis aangetroffen.
De jongen is meegenomen naar het bureau en verhoord. Hij is daarna naar huis gestuurd, of hij ook strafrechtelijk wordt vervolgd is nog niet bekend. De scooter is door de politie mee genomen. De bejaarde dame was heel erg blij dat ze haar voertuig, waar ze erg afhankelijk van is, weer terug had. .
Daar zijn er al zoveel van, we willen wel iets wat een beetje apart is, onze jongensnaam komt vrij weinig voor, dus de meisjesnaam mag ook niet een veel voorkomende naam zijn.quote:
Als ik iets ' leukig' zou vinden dan zou ik er snel uit zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar vertel nou eens....wat je ongeveer wel leukig vindt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou Teun, gefeliciteerd hè?
[ afbeelding ]
Eggeric?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Daar zijn er al zoveel van, we willen wel iets wat een beetje apart is, onze jongensnaam komt vrij weinig voor, dus de meisjesnaam mag ook niet een veel voorkomende naam zijn.
Anders werd het wel een Anna of Emma, maar ja, daar lopen er veels te veel van rond....
ik vind m ook wel mooi, maar ook een beetje vaselineachtigquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind Vasilica ook wel een mooie meisjenaam. Maar dat zal met associaties te maken hebben
Beetje een homofiele Metallicaquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind m ook wel mooi, maar ook een beetje vaselineachtig
Ze heette Simona Vasilica en in de volksmond was het Simiquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mooie naam hoorquote:
Neuh, dat ben je niet maar je verkeert in onschuldige onwetendheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mooie naam hoor
Ik ben op voorhand verliefd op iemand die die naam draagt. 't Is ook handig roepen als je bier nodig hebt
3 streepjes is een meisje. Je ziet daar geen piemeltje hangen hoor! Of misschien wel als ie naar Dementor aard!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Juud79 het volgende:
Als op de echo blijkt dat het een jongen is zijn we in ieder geval erg blij. Want dan hoeven we niet nog op zoek te gaan en te overleggen over een meisjesnaam.
Buiten het namenverhaal, maakt het ons geen mallemoer uit wat het gaat worden als het maar een gezond ukje is. En eigenwijs en lief.
Ik vind Silke ook een leuke naam voor een klein blond meiske...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jongen krijgt aantal namen mee (dat moet) en een eigen voornaam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaan jullie het kindje vernoemen?
Wij noemen dat doopnamen, maar ja dat is van vroeger!
Gewoon KZN, geen gedoe verderquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou een kind vooral een naam geven die hij of zij niet tot in lengte van dagen moet spellen voor anderen.
Ik ook. Heb ik ook een goede associatie bij. Hoor je niet vaak, volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind Stella een mooie krachtige naam. Marlon Brandon die onderaan de trap STELLA!!! roept in A Streetcar named Desire.
Klinkt.. vals. Een beetje hekserig. Sorry heksquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind Vasilica ook wel een mooie meisjenaam. Maar dat zal met associaties te maken hebben
Ha, zo ben ik ook vernoemd ja! Eigen voornaam/roepnaam en dan de namen van mijn voorvaderen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jongen krijgt aantal namen mee (dat moet) en een eigen voornaam.
Meisjes wellicht naam van mijn grootmoeder en ook een eigen voornaam.
Oh? Nou, jammer dat het voor ons allebei te laat isquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ik ook een goede associatie bij. Hoor je niet vaak, volgens mij.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Nou, jammer dat het voor ons allebei te laat is![]()
Ja, is ook mooi!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind Stella een mooie krachtige naam. Marlon Brandon die onderaan de trap STELLA!!! roept in A Streetcar named Desire.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet je wat me opviel???
serie 1,2,3 en 5 is vanaf 12 jaar en serie nr, 4 vanaf 16 jaar...
dus ik gaat maar beginnen bij serie 4 denk ik![]()
nee tuurlijk niet, geintje, ik begin bij het begin
en jah..... is echt heel lief van Bob en ik ben er ook heel blij mee![]()
Mooi kerstkadootje toch ?
Ja, dat moet A Streetcar named Desire zijn. Beroemde scene, ik zal een op YouTube kijken. Prachtfilm trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, is ook mooi!
Alhoewel... Het doet me denken aan een? film? serie? tekenfilm? Geen idee, maar er was eens een iemand met een Italiaans accent die Stella riep.
StéllÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH!
Ik denk dan "Artois"quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Dat is leuk. Mijn neeftje heeft helaas een popi naam gekregen, naar mij hebben ze niet geluisterd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedenk ze liever voor anderen. Van m'n neefje heb ik de tweede naam bedacht.
Ik vind Fatima echt een hele mooie naamquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je wat anders dan standaard wil, dan zou je eens naar een buitenlandse naam kunnen kijken, daar zitten veel mooie tussen
http://www.babybytes.nl/namen/herkomst/meisjes/
Oh ja, daar heb ik nog nooit aan gedacht. Nou ja, ik ken ook helemaal geen Stella's.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dan "Artois"
Maar het betekent gewoon ster natuurlijk in het Italiaans.
vind ik Marlon mooierquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Dat zou ik nooit doen. Alleen van Nederlandse, Latijnse, Franse en aanverwanten origine!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je wat anders dan standaard wil, dan zou je eens naar een buitenlandse naam kunnen kijken, daar zitten veel mooie tussen
http://www.babybytes.nl/namen/herkomst/meisjes/
Die mag je aan je eigen dochter geven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Fatima echt een hele mooie naam
D'r zijn plenty mooie namen. Fatima komt wel weer veel voor hier?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Fatima echt een hele mooie naam
Nee, het was dus Over The Hedgequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat moet A Streetcar named Desire zijn. Beroemde scene, ik zal een op YouTube kijken. Prachtfilm trouwens.
Nah, dat is te mieterig.quote:
Ik denk dat heel veel namen vanuit het Latijn komen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Alleen van Nederlandse, Latijnse, Franse en aanverwanten origine!
Misschien doe ik dat nog wel, ooit. Klinkt ook leuk bij m'n achternaamquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mag je aan je eigen dochter geven.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het was dus Over The Hedge
Dat valt in China best tegen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel namen vanuit het Latijn komen?
Ik ken een Silke en echt nooit stilgestaan bij Dove. Wel bij Sil de strandjutter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind Silke ook een leuke naam voor een klein blond meiske...
Maar ja, dan roept iedereen meteen, Dove Silk....
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dan "Artois"
Maar het betekent gewoon ster natuurlijk in het Italiaans.
Daarom, die gaat het ook niet worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken een Silke en echt nooit stilgestaan bij Dove. Wel bij Sil de strandjutter.
Femke dan? Vind ik ook tof.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom, die gaat het ook niet worden.
Siléne is dan ook nog een optie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom, die gaat het ook niet worden.
Ja, echt. Het klinkt ook een beetje te bedacht als je dat in Nederland gebruikt. Ik zie een verwend jongetje met lange blonde lokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind je?? niet op zn engels, maar op zn nederlans, als japon / marlon
Een ex-vriendinnetje van mijn oom heet Marlonquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, echt. Het klinkt ook een beetje te bedacht als je dat in Nederland gebruikt. Ik zie een verwend jongetje met lange blonde lokken
Dat is dan met de klemtoon op lon?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een ex-vriendinnetje van mijn oom heet MarlonLang bruin haar heeft ze.
Ja, het duurde even maar ze zijn weer helemaal om!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:30 schreef mootie het volgende:
Nog even: Pietje gefeliciteerd! Marrije, de laarzen zijn super! En Disana, vinden de poezen je alweer lief?
Dat ziet er aardig uit. Ik hou wel van animatie.quote:
Ik hou gewoon m'n badjas aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet vanavond trouwens.
Dat vind ik echt een Gooische vrouwen kindjesnaam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef Marrije het volgende:
Thanks Mootie.
Lente.
Vind ik ook nog wel leuk voor een meid.
je nieuwe snowboots!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou maar een jas aan doen, het is koud.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Poezebeestenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het duurde even maar ze zijn weer helemaal om!
Ik ook. Heb drie kasten vol originele dvd's van pixar/disney/dreamworks/sony etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig uit. Ik hou wel van animatie.
Ik gok aan het eind zo weinig mogelijk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ach wat lief. Ja, het komt soms met de jaren, uiteindelijk gaan de meeste katten wel om en daar kun je dan zo van genieten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
PoezebeestenMoby is net 8 geworden, en begint nu eindelijk wat knuffeliger te worden. Hij is ineens verslaafd aan kusjes op zijn hoofd en gekriebel in zijn nekje, alleen ik mag het doen.
Ik heb A Christmas Carol met Jim Carrey binnen gehaald en eergister Shrek 4 met de oppas kinderen gekeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ook. Heb drie kasten vol originele dvd's van pixar/disney/dreamworks/sony etc
Vandaag de dvd van Polar Express gekregen van Ian
Die had ik nog niet gezien
Ga voor ouderslief mee naar de kerk. Het is dat er sneeuw ligt en ik misschien een goed excuus heb om ze idd aan te trekken, maar moet eigenlijk op mijn "Paasbest", zeg maarquote:
SBS6 is goed in het uitzenden van animatiefilms op de zaterdagavond, zo heb ik er al heel wat gezien maar ook Polar Express ken ik nog niet. Ik vind de Ice Age films zo leuk en mooi.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ook. Heb drie kasten vol originele dvd's van pixar/disney/dreamworks/sony etc
Vandaag de dvd van Polar Express gekregen van Ian
Die had ik nog niet gezien
Ja, dat vind ik ook een mooie naam!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef Marrije het volgende:
Thanks Mootie.
Lente.
Vind ik ook nog wel leuk voor een meid.
Is Shrek 4 leuk? Wij hebben gisteren naar 3 gekeken en vonden hem nogal tegenvallen, de spontaniteit was eruit en het was een beetje teveel 'lach of ik schiet'. Wel jammer want de eerste twee waren prachtig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb A Christmas Carol met Jim Carrey binnen gehaald en eergister Shrek 4 met de oppas kinderen gekeken.
Het is echt de liefste, zachtaardigste kat ter wereld. En hij heeft een net wakker hoofd na het slapen, daar smelt ik dus elke dag nog van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat lief. Ja, het komt soms met de jaren, uiteindelijk gaan de meeste katten wel om en daar kun je dan zo van genieten.
Ja, Shrek is back met deel 4.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is Shrek 4 leuk? Wij hebben gisteren naar 3 gekeken en vonden hem nogal tegenvallen, de spontaniteit was eruit en het was een beetje teveel 'lach of ik schiet'. Wel jammer want de eerste twee waren prachtig.
Oh ja, dat komt vast wel. Mijn aanloopkater Robje (op 2 jaar geschat) maakt ook aanstalten maar hij is nog te verlegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt de liefste, zachtaardigste kat ter wereld. En hij heeft een net wakker hoofd na het slapen, daar smelt ik dus elke dag nog van.
En baasje is om bij te slapen, vrouwtje is voor de knuffels, nog een jaar of 2 en hij ligt op schoot.
Jullie zijn het er wel over eens dat het een hollandse naam moet worden? Ik vind Scandinavische namen ook vaak mooi. Malin is lief.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een mooie naam!
Hij is dinsdag op tv geweest geloof ik. Ultieme kerstfilm en Tom Hanks = altijd winquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
SBS6 is goed in het uitzenden van animatiefilms op de zaterdagavond, zo heb ik er al heel wat gezien maar ook Polar Express ken ik nog niet. Ik vind de Ice Age films zo leuk en mooi.
Zo'n beetje al onze meubels hebben al zo'n naam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie zijn het er wel over eens dat het een hollandse naam moet worden? Ik vind Scandinavische namen ook vaak mooi. Malin is lief.
Oh wacht eens, die hebben we gezien. Jij moet hem nog zien dus ik zeg niets.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is dinsdag op tv geweest geloof ik. Ultieme kerstfilm en Tom Hanks = altijd win
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo'n beetje al onze meubels hebben al zo'n naam.
[..]
Scandinavische namen hou ik ook wel van. In principe een hollandse naam, dat is de jongensnaam ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie zijn het er wel over eens dat het een hollandse naam moet worden? Ik vind Scandinavische namen ook vaak mooi. Malin is lief.
[..]
We gaan hem morgen kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wacht eens, die hebben we gezien. Jij moet hem nog zien dus ik zeg niets.
Kinder, Bij en Slag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of gewoon tellen: "dit zijn onze kinderen First, Second, Last en Oeps."
niks van vroeger, alle3 zijn ze hier vernoemt, en de jongste alleen heeft dat vernoemen als 2e naam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaan jullie het kindje vernoemen?
Wij noemen dat doopnamen, maar ja dat is van vroeger!
Verschrikkelijk, een familie met een themaquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik kende ooit een gezin, die hun kinderen Bill, Jazz, Dixie en Blues hadden genoemd.![]()
Jongen, meisje, meisje, meisje....
Jullie ook!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We gaan hem morgen kijken
En ik ga nu in mijn kast graaien en beslissen of ik me überhaupt omkleed
Fijne kerstavond allemaal!
wtf?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Graseter het volgende:
Ik zag dit plaatje MeraViglioSa heeft daar een faaltje gemaakt.
Volgens haar zou dat het laatste topic zijn van 2010.![]()
[ afbeelding ]
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wtf?
Okee, besloten mijn extrawarme onderwegkleding + boots lekker aan te houden, ze moeten blij zijn dat ik meega![]()
Okee, doei!
Ik ben blij dat jij de verjaardagskaartjes later mag schrijven! Is dat wel een echte naam of was het een aanval van sproeiletters?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
ik vidn mijn nichtje een mooie schijnbaar onuitsprekelijke naam hebben...Zelfs spreekt ze dr naam perfect uit voor een 2,5 jarige.
Haar 2e naam vind ik ook erg mooi.
Zelf ben ik vernoemd naar mijn oudtante aan moeders zijde
Iedereen is er sprakeloos vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
O gowd nu moet ik heel de avond weer naar een semi schots accent luisteren
Ik ga niet raden hoor, maar ik denk nu aan iets Russisch gezien je nicknamequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Laysa het volgende:
mijn naam komt maar heel weinig voor hier in Nederland
Nee Schots....en mijn naam is geen geheim....Ik heet Alisonquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga niet raden hoor, maar ik denk nu aan iets Russisch gezien je nickname
Dat is wel een leuke naam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee Schots....en mijn naam is geen geheim....Ik heet Alison
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef mootie het volgende:
Hihi, voor het eerst van mijn nieuwe toilet gebruikgemaakt.
Da's belangrijkquote:
Hoe hoog is dat? Is dat met een extra rand qua ophoging of gewoon een geheel verhoogd toilet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's belangrijkHet mijne heeft een verhoging gekregen omdat ik anders niet overeind komt, de techniek staat voor niets.
Deze is lager dan de oude, en de ruimte is een beetje klein, dus ik heb mazzel met mijn korte beentjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's belangrijkHet mijne heeft een verhoging gekregen omdat ik anders niet overeind komt, de techniek staat voor niets.
Het is een hulpstuk dat erop wordt gezet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe hoog is dat? Is dat met een extra rand qua ophoging of gewoon een geheel verhoogd toilet?
Wij hebben steuntjes aan de zijkant!
Oh, je gaat verhuizen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze is lager dan de oude, en de ruimte is een beetje klein, dus ik heb mazzel met mijn korte beentjes.
Het toilet is eigenlijk alleen maar opgeknapt omdat het huis in de verkoop gaat. In het nieuwe huis kan ik mijn benen strekken.
Waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze is lager dan de oude, en de ruimte is een beetje klein, dus ik heb mazzel met mijn korte beentjes.
Het toilet is eigenlijk alleen maar opgeknapt omdat het huis in de verkoop gaat. In het nieuwe huis kan ik mijn benen strekken.
Aha, die ken ik wel. Ik weet niet of wij een verhoogd toilet krijgen. Ik wil wel de steuntjes houden, maar dan voor mezelf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een hulpstuk dat erop wordt gezet.
Why the said face?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef mootie het volgende:
We gaan een km of 20 zuidelijker, naar een dorp! Maar het duurt nog wel even, het huis is waarschijnlijk rond oktober klaar.
Steuntjes of een verhoging, in mijn ervaring werken ze allebei even goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, die ken ik wel. Ik weet niet of wij een verhoogd toilet krijgen. Ik wil wel de steuntjes houden, maar dan voor mezelf.
Dan ga ik voor de steuntjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Steuntjes of een verhoging, in mijn ervaring werken ze allebei even goed.
Ja die Limburgers hebben het behoorlijk te verduren.
Wij kijken naar Harry Poffert!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Dementor het volgende:
Als ik jullie iets aan mag raden, kijk vanavond naar:
http://www.tvgids.nl/prog(...)%2C_het_Allerbeste!/
Wij zijn bij de laatste voorstelling voor genodigden geweest, echt heel erg leuk.
Top:
http://humortv.vara.nl/c.343702.goddelijk.html
Die heb ik ' natuurlijk' allemaal gezien, ik kan ze dromen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij kijken naar Harry Poffert!
Ik ben net begonnen met lezen in Boek I!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die heb ik ' natuurlijk' allemaal gezien, ik kan ze dromen.
Dat is een mooi deel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met lezen in Boek I!
Het viel mij wel op dat elk deel dikker wordt. Ik had begrepen dat ze geen volledige vrijheid had gekregen bij het schrijven van de latere delen.quote:
Doe maar niet dat zijn zeik wijfenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Daar zijn er al zoveel van, we willen wel iets wat een beetje apart is, onze jongensnaam komt vrij weinig voor, dus de meisjesnaam mag ook niet een veel voorkomende naam zijn.
Anders werd het wel een Anna of Emma, maar ja, daar lopen er veels te veel van rond....
Snuggerquote:
Die ga ik 2e kerstavond eten....ik zit volquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef mootie het volgende:
Lays, ik wil wel even verslag van je zeevruchtjes.
En wat heeft Deis nou aan haar zoon gegeven!
Doepie doepie doepquote:
Is het vandaag naam opbiecht-dag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ga dan een weekendje Limburg doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Limburg, daar hebben ze wel sneeuw
O, wat wij hier hebben liggen dat is plastic zeker?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Limburg, daar hebben ze wel sneeuw
Te weinig, veel te weinigquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, wat wij hier hebben liggen dat is plastic zeker?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het vandaag naam opbiecht-dag?
Niemand weet, niemand weetNah volgens mij heb ik je dinnetje wel op hyves gehad. Ik heb later alle fokkers eraf gedonderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik kan zo van het balkon in de sneeuw stappen en wij wogen 4 hoog!quote:
Klopt en je bent wel weer zo terug te vindenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah volgens mij heb ik je dinnetje wel op hyves gehad. Ik heb later alle fokkers eraf gedonderd
Allemaal luxe problemen. 't Wordt pas echt gaaf als militairen met rupsvoertuigen aan de slag moetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Morgen schijnt het weer te sneeuwen en misschien zelfs ijzel![]()
Nu hoeven we morgen maar 10 minuten ver te rijden maar mn moeder woont boven op de stuwwal en wij hebben geen winterbanden
Ik vraag me af of wij morgen van Eindhoven naar Nordhorn gaan rijden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Morgen schijnt het weer te sneeuwen en misschien zelfs ijzel![]()
Nu hoeven we morgen maar 10 minuten ver te rijden maar mn moeder woont boven op de stuwwal en wij hebben geen winterbanden
Liever nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal luxe problemen. 't Wordt pas echt gaaf als militairen met rupsvoertuigen aan de slag moeten
Dat zei mijn opa ook in de slag om Stalingrad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal luxe problemen. 't Wordt pas echt gaaf als militairen met rupsvoertuigen aan de slag moeten
Dat is geen probleem als je interesse in me hebtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt en je bent wel weer zo terug te vinden
Doe maar voorzichtig....quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wij morgen van Eindhoven naar Nordhorn gaan rijden.
Aan welke kant vocht hij?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei mijn opa ook in de slag om Stalingrad.
Nee ik respecteer dat je liever alleen familie enzo hebt hoor....als ik wil lezen zoek ik het wel opquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen probleem als je interesse in me hebt
Als je goed voorbereid gaat, waarom niet? Zolang er geen kleintjes bij zijn, kan het een leuk avontuur zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wij morgen van Eindhoven naar Nordhorn gaan rijden.
Lekker man, heerlijk rustig. Ik moet morgen ergens eten en ik vind het echt niet leuk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Effe een toepasselijke meezinger er in gooien:
Ik weet dat het misschien makkelijk gezegd is, maar het is gewoon een dag als alle anderen....In de jaren dat ik alleen was had ik er geen moeite mee...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Effe een toepasselijke meezinger er in gooien:
Tegen de communisten natuurlijk!quote:
Inderdaad daarom heb ik ook een schoonmaak gehouden. Maar je bent welkomquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik respecteer dat je liever alleen familie enzo hebt hoor....als ik wil lezen zoek ik het wel op
Nee, ik ook niet hoor, moet ook werken, al is het niet erg drukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet dat het misschien makkelijk gezegd is, maar het is gewoon een dag als alle anderen....In de jaren dat ik alleen was had ik er geen moeite mee...
Ik zuiver zelf ook elke maand een beetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad daarom heb ik ook een schoonmaak gehouden. Maar je bent welkom
Op kerstavond? Dat geeft een rare lading aan de kerstsfeer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor, moet ook werken, al is het niet erg druk
Vannacht is het wel vier jaar geleden dat mijn moeder overleed, dat is dan weer minder.
Slijt dat niet een beetje, jaar na jaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Vannacht is het wel vier jaar geleden dat mijn moeder overleed, dat is dan weer minder.
Ik werd op eerste kerstdag om 6 uur uit m'n bed gebeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op kerstavond? Dat geeft een rare lading aan de kerstsfeer.
das kut met recht....ik heb jaren ook niks met kerst gehad ....gisteren 20 jaar geleden werd mijn vader ge opereerd en daarna heeft hij 10 weken op de IC gelegen....het beeld van dat we in de kantine van het ziekenhuis zaten op beiden kerstdagen staat in mn geheugen en op mn netvlies gebrand....Sterktequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, wel een beetje. Maar dat van mij vader is nog verser, 13 maanden nu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slijt dat niet een beetje, jaar na jaar?
Als ik voor mijn beurt mag sprekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slijt dat niet een beetje, jaar na jaar?
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
das kut met recht....ik heb jaren ook niks met kerst gehad ....gisteren 20 jaar geleden werd mijn vader ge opereerd en daarna heeft hij 10 weken op de IC gelegen....het beeld van dat we in de kantine van het ziekenhuis zaten op beiden kerstdagen staat in mn geheugen en op mn netvlies gebrand....Sterkte
Ja, van je vader weet ik, toen zat je hier ook al bans uit te delenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, wel een beetje. Maar dat van mij vader is nog verser, 13 maanden nu.
Ik moet het allemaal nog meemaken en om eerlijk te zijn zit ik er absoluut niet op te wachten. Maar ja, 't is onvermijdelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik voor mijn beurt mag spreken![]()
Nee dat slijt en went nooit....het krijgt een plekje in je leven....simpel omdat het leven gewoon doorgaat...je hebt niet veel keus...maar ik mis mijn vader nog steeds heel erg
Yupquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog meemaken en om eerlijk te zijn zit ik er absoluut niet op te wachten. Maar ja, 't is onvermijdelijk
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
* vanmorgen oom geworden is!!! Een kerngezond meisje, super snelle bevalling, alles goed gegaan. Ik heb haar al ff vast gehad, super tof!
Hoi....alles goed met mini jr?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Darn, zo'n 1½ topic verder dan waar ik het vanmiddag achterliet... daar kan ik niet tegenop bijlezen![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, van je vader weet ik, toen zat je hier ook al bans uit te delen![]()
Nah Remlof, ik drink vanavond wel een biertje met je mee
Oeh, Celeste... die was hier een strijdpunt met Cecile.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Yalenka, Cathelijn(e), Celeste. . . Maar Jade vind ik het mooist.
Het is echt véél drukker geworden sinds de vakantie, valt niet tegenop te lezen als je af en toe een paar uurtjes wat anders doet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Darn, zo'n 1½ topic verder dan waar ik het vanmiddag achterliet... daar kan ik niet tegenop bijlezen![]()
Flinke vorst en geen sneeuw. Laat die Elfstedentocht maar komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat na dinsdag kwakkelen zeggen ze op TV. Nah, we zullen zien![]()
[ afbeelding ]
Zoet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
We hebben appel-champagne zonder alcohol speciaal voor mij gehaald! Zal mij benieuwen hoe dat spul smaakt!
Dan draaien we die hier ook nog maar even over de versterker en op standje "De hemel luistert mee"quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze is ook voor m'n pa, die vond Dean Martin geweldig
Ik had meer gehoopt een beetje droog en met een licht eiken smaakquote:
En je gaat er kinderliedjes van zingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had meer gehoopt een beetje droog en met een licht eiken smaak
Zoet zal het vast zijn ja!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En deze nog even voor m'n moeder, dan hou ik op:quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan draaien we die hier ook nog maar even over de versterker en op standje "De hemel luistert mee"![]()
Ja uitstekend, hij houdt mij iig van de straat..... en van internet, en van alle andere dingen die ik anders wellicht wel zou doenquote:
Zowaar toch nog gelukt voor dit topic ook weer vol wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt véél drukker geworden sinds de vakantie, valt niet tegenop te lezen als je af en toe een paar uurtjes wat anders doet.
Verhuizen wel en het grootste gedeelte is uitgepakt en ingericht...maar ik heb even een paar dagen pauze nodig om op adem te komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja uitstekend, hij houdt mij iig van de straat..... en van internet, en van alle andere dingen die ik anders wellicht wel zou doen
Zijn jullie een beetje klaar met verhuizen, inrichten en alle andere zaken?
Doe ik er nog eentje voor die ouwelui van mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
En deze nog even voor m'n moeder, dan hou ik op:
Maak van die paar dagen dan gewoon een week of 2 (het is vakantie immersquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verhuizen wel en het grootste gedeelte is uitgepakt en ingericht...maar ik heb even een paar dagen pauze nodig om op adem te komen![]()
Genieten jullie maar lekker van jullie prachtige ventje
Volgende week als het weer begaanbaar is gaan we een kast bij mn broer ophalen...dan nog een paar kastjes bij ikea en dan kan alles opgeruimd worden...ik word nl een beetje gek van de laatste verhuisdozenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak van die paar dagen dan gewoon een week of 2 (het is vakantie immers) en rust maar eens goed uit... kan me zo voorstellen dat je daar heel hard aan toe bent
Het slijt Remlof echt.........Mijn vader ging uiteindelijk 2 januari. Ik heb jaren de pest gehad aan vuurwerk. Ik heb 4 nu jaar weer een boompje in huis. Maar nog steeds word ik wel naar van knallen en vuurwerk (dat hoorde we in het ziekenhuis) . En het is sjesus al bijna 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd op eerste kerstdag om 6 uur uit m'n bed gebeld.
Sindsdien hoeft kerst van mij ook niet meer zo.
nu welquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
Zeg wat en kutpopup...zeggen dat ik een pm heb maar ik zie dr geen
het is een wond dat een litteken wordt zei mijn oma altijd, en het zit in je hart, waar en welk werelddeel je ook nog mag bezoeken.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef hondjes het volgende:
En Pietje, gefeliciteerd..........met de nieuwe baby
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef hondjes het volgende:
Hij is toch oom geworden.
Of heb ik te snel gelezen
Volgens mij heeft ie nieuwe schoenen (een maand geleden)quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef hondjes het volgende:
Hij is toch oom geworden.
Of heb ik te snel gelezen
Open ff een topicquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
|Pietje
gefeli en Hieperde piep en Hoera
echt....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie nieuwe schoenen (een maand geleden)
Laat ik dit keer aan jou over oke Soury, maar maak er wel wat moois van dan he, leuke plaatjes in de OP, leuke TT tekst enzo, kom op Soury ff crea bea doenquote:
Whehehehhehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
echt....
gefeliciteerd Piet met je nieuwe schoenen![]()
![]()
Pietje moet gewoon een kindje gaan fabrieken, met of zonder schoenen aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Zouden pietjes zn nwe schoenen wel sneeuwproof zijn?
Dan lijkt het me handig dat hij eerst op zoek gaat naar een potentiële vriendin/vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje moet gewoon een kindje gaan fabrieken, met of zonder schoenen aan
Ik kijk nu ook. Heb net op de valreep ook nog maar even 15 euro overgemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
het is lekker druk bij Cc, hoop dat ze niet allemaal tegelijk op de koffie gaan bij haar, het hele plein is afgeladen daar.
Weet je zoveel van hem danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan lijkt het me handig dat hij eerst op zoek gaat naar een potentiële vriendin/vrouw
Nou nee...maar als Piet een liefje had dan denk ik zomaar dat hij dat wel gedeeld zou heebn...maar ik kan het mis hebbenquote:
Pietje en delenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou nee...maar als Piet een liefje had dan denk ik zomaar dat hij dat wel gedeeld zou heebn...maar ik kan het mis hebben
Tja ... ik denk dat Pietermans zich waar op de vlakte houdt. En ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou nee...maar als Piet een liefje had dan denk ik zomaar dat hij dat wel gedeeld zou heebn...maar ik kan het mis hebben
heb je niet ff een leuk ploatje aangevraagdquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook. Heb net op de valreep ook nog maar even 15 euro overgemaakt.
Met m'n dertiende maand kon dat er wel vanaf
Downloaden van films is niet illegaal in Nederland Teun.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst illegaal een film gedownload
Je bent een mooi mooi mens Fann..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een hele dikkevoor alle mensen die zulke nare herinneringen aan Kerst
of Oud en Nieuw hebben en da's welgemeend !
Ik moet het allemaal nog meemaken en nee daar kijk ik ook niet echt naar
uit, ik ben, zover als je dat kan, er op voorbereid, omdat beide ouders de 80 jaar
al gepasseerd zijn en 120 jaar zullen ze wel niet halen, maar ik zal ze missen![]()
en als ik dat zo lees besef ik weer dat ik een gezegend mens ben dat ik ze in
ieder geval zo lang heb mogen ''hebben''
Toevallig een uurtje geleden mijn Pa gebeld en er is niemand die op die manier
tegen me kan zeggen ''ach kind, dat weet ik allemaal niet meer'' en dat ik me dan
ook echt zovoel ...
Nah.. deze Kerst hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken
die gaan ze weer halen en het Nieuwe jaar ook nog wel dus dan ga
ik dat maar vieren vanavond![]()
Met een kop Witte Bonen Zoepuit de vriezer gehaald
vandaag effe niet koken
heb je les gehad van gert en jianquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wou Charles Aznavour aanvragen, maar die stond niet in hun database, toen dacht ik lama, ik maak het wel gewoon overquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je niet ff een leuk ploatje aangevraagd
Welke die gaat in de boekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, maar kijken dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden van films is niet illegaal in Nederland Teun.
nah... niet doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een mooi mooi mens Fann..Zelfs ik word sentimenteel
![]()
ow... alison dus, ik gaat het onthoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Van alles maar 1 lieve fann....dus met 1 L
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... alison dus, ik gaat het onthouden
ja zo stom he, van mooie muziek hebben ze niet gehoord, kan dat Hello wel dromen, geloof 40 keer per uur werd dat gedraaid, heb ook maar 2 keer marvin gehoord.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou Charles Aznavour aanvragen, maar die stond niet in hun database, toen dacht ik lama, ik maak het wel gewoon over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |