quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind Jade een mooie meisjesnaam.
Als ie dat nu eens kon vertellen, ik heb er al zoveel genoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
In welke hoek moet die meisjesnaam vallen?
Ik denk het eerste. Maar de boys zijn nog effe bezig.quote:
Ik weet nog wel een leuke naamquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ie dat nu eens kon vertellen, ik heb er al zoveel genoemd.
Evie, Fiene, Isabel, dat soort namen vind ik leuk...maar meneer roept dan heel hard 'Neuh'
Dat vind ik niet zo raarquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Evie, Fiene, Isabel, dat soort namen vind ik leuk...maar meneer roept dan heel hard 'Neuh'
Nou hè, wat duurde dat lang.quote:
Mijn stiefzusje noemen we altijd Fiet.....FIETTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! ETENNNNNNN!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raarFiene? Fiene. Ik zie het zo voor me
![]()
FIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! EEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Ja, ik zat te wachten, en toen dacht ik fuck it, en toen moest ik nadenken over een jongensnaam.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik zat te wachten, en toen dacht ik fuck it, en toen moest ik nadenken over een jongensnaam.
En het reservegetal is???quote:
Je spreekt het uit als Fie-ne.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raarFiene? Fiene. Ik zie het zo voor me
![]()
FIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! EEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Maar iedereen zou Fien zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg ik net, die naam doet me altijd denken aan een engeltje maar staat al in het gesloten topic.
Lottequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Yalenka, Cathelijn(e), Celeste. . . Maar Jade vind ik het mooist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geef je toch niet cadeau?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof heeft "Gas" vergeten in de TT
quote:11-jarig jochie steelt scootmobiel
Van onze correspondent
ZWOLLE - Een 85-jarige vrouw uit Zwolle is tijdens het boodschappen doen bestolen van haar scootmobiel door een 11-jarige Zwollenaar.
De vrouw liep de winkel uit en kon de sleutels van de scootmobiel niet meer vinden. Ze heeft zich daarom laten ophalen en haar scootmobiel achter gelaten bij de winkel. Toen ze later weer terugkwam met de reservesleutels was haar voertuig foetsie.
Een getuige had een jongen op de scootmobiel zien rijden. De politie heeft vervolgens de camerabeelden bekeken en daar was de 11-jarige jongen op te zien. Op basis van deze beelden, slaagde de politie erin om de dief te traceren. De scootmobiel werd in de achtertuin van zijn huis aangetroffen.
De jongen is meegenomen naar het bureau en verhoord. Hij is daarna naar huis gestuurd, of hij ook strafrechtelijk wordt vervolgd is nog niet bekend. De scooter is door de politie mee genomen. De bejaarde dame was heel erg blij dat ze haar voertuig, waar ze erg afhankelijk van is, weer terug had. .
Daar zijn er al zoveel van, we willen wel iets wat een beetje apart is, onze jongensnaam komt vrij weinig voor, dus de meisjesnaam mag ook niet een veel voorkomende naam zijn.quote:
Als ik iets ' leukig' zou vinden dan zou ik er snel uit zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar vertel nou eens....wat je ongeveer wel leukig vindt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou Teun, gefeliciteerd hè?
[ afbeelding ]
Eggeric?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Daar zijn er al zoveel van, we willen wel iets wat een beetje apart is, onze jongensnaam komt vrij weinig voor, dus de meisjesnaam mag ook niet een veel voorkomende naam zijn.
Anders werd het wel een Anna of Emma, maar ja, daar lopen er veels te veel van rond....
ik vind m ook wel mooi, maar ook een beetje vaselineachtigquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind Vasilica ook wel een mooie meisjenaam. Maar dat zal met associaties te maken hebben
Beetje een homofiele Metallicaquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind m ook wel mooi, maar ook een beetje vaselineachtig
Ze heette Simona Vasilica en in de volksmond was het Simiquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind m ook wel mooi, maar ook een beetje vaselineachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |