quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
zit al dat tuig hier.. laat de originele LAPO gewoon topic openen, confusors
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ze eten amper, drinken amper dan moet je ook amper naar WC.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:12 schreef Geo3kant het volgende:
Dat die mannen niet 200x per dag naar wc moeten, die sapjes.. kan nooit goed voor de stoelgang zijn
sommige mensen zijn nu eenmaal ongeduldigquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
Guiltyquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn nu eenmaal ongeduldig
Dat is jouw lot jonge, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:14 schreef Swomp het volgende:
Waarom krijg ik steeds banners van alleenstaande mama's ....
Ik neem het terug, dit nummer is goed het begin was niet denderend vandaar.quote:
de banners zijn aangepast op je zoekvragen , dus waarschijnlijk google je de hele dag naar korte vlotte kapselsquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:14 schreef Swomp het volgende:
Waarom krijg ik steeds banners van alleenstaande mama's ....
LDquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad de intro kwam me niet bekend voor maar nu... GOOOOOO
Deze banner nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:15 schreef gers het volgende:
[..]
de banners zijn aangepast op je zoekvragen , dus waarschijnlijk google je de hele dag naar korte vlotte kapsels
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:15 schreef gers het volgende:
[..]
de banners zijn aangepast op je zoekvragen , dus waarschijnlijk google je de hele dag naar korte vlotte kapsels
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een hoop mokkeltjesssssssss ik kijk alweer uit naar de zomer
SWOMPs recent searches: Milf soup, Milf lessons, Help my mom is doing a blackguyquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef Swomp het volgende:
[..]
Deze banner nietDie past zich aan op het topic
Want jij gaat die zeker allemaal hosselen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een hoop mokkeltjesssssssss ik kijk alweer uit naar de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |