Ik zou er bijna aandelen in moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois! Blij dat ik je tref! Mag ik jou nog even bedanken voor je briljante tip over de snowsteps?
Ik kan gewoon naar buiten zonder moeilijk te doen sinds ik die dingen heb![]()
hier ook! Ik ben vanmorgen een paar keer bijna onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sneeuw
Hier is alles platgetrapt, losgeweekt en weer aangevoren. Levensgevaarlijk
Het is inderdaad niet te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Lily volgens mij woon jij in de buurt van mijn schoonouders, het is dus niet echt te doen daar he?
oh ja jij bent ook jarig vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef amaranta het volgende:
Bedankt Vicky.
Ik had inmiddels zelf al gehaald bij de appie.
Ik heb niks gekregenmaarja, ik had hem ook verboden iets te kopen.
Sparen voor het nieuwe huis vind ik belangrijker
zeker weten waar, ik vind het niet zo erg maar voor mijn mams welquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
En verplicht thuisblijven lijkt mij soms ook zo gek nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook nog even gauw een pakket voor verse erwtensoep in mijn mandje weten te mikken.Stond niet op het lisjtje, maar ik heb er nu al zin in.
Oefff 4 km door de sneeuw. Ik ga al half dood als ik 4 km door de gewoon moet lopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
hai! Vicky en Amaranta gefeliciteerd!![]()
ik heb de boodschappen binnen en wij hebben echt al twee weken geen vlok sneeuw gehad. Wel van alles wat lossmelt en weer aanvriest, maar voor de rest nax!![]()
wat ongelofelijk klote Lilykan je er niet heen lopen of halverwege afspreken voor wat spullen over te dragen? ja, ik bedenk ook maar wat...
Ja wellke gek gaat er nou tussen sint en kerst barenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, Amaranta, we gaan gauw rustig bijkletsen. Veels te veel verjaardagen deze maand.
Al die gekken die ergens eind maart andere dingen lagen te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja wellke gek gaat er nou tussen sint en kerst baren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Al die gekken die ergens eind maart andere dingen lagen te doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als ik die hoeveelheid sneeuw in mijn formaat achtertuin zou laten vallen zou het anders net zo veel zijn als hier nu ligt.
euh.... kweenie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ow. Maar als jullie een postzegel hebben, wat heb ik dan?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zag dat Appie Hein op maandag weer bezorgd. Ik zou nu alvast een lading bestellen en proberen tot en met zondag de tijd door te komen met wat ik had. In Lily's geval.
Heb je trouwens geen Turkse buren? Als ik niks in huis zou hebben, zouden zij altijd genoeg overhebben voor ons drietjes.Huup, niet boos worden, ik scheer niet alle Turken over één kam. Of wel eigenlijk, maar dit is een positieve kam.
Bij ons ligt nóg minder! Het is alleen zo fokking koudquote:
Ik heb Mijn man heeft een WeTab.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hoi. Ik heb een IPadLeuk man!
Ik heb het nog eens teruggelezen. Je schreef inderdaad minder beledigend dan dat ik het gisteren opgepakt heb en je hebt ook wel gelijk. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Je mist totaal het hele punt van mijn post in het andere topic.
Ik heb je nooit rechts genoemd, ik heb nooit gezegd dat je bizarre vooroordelen hebt. Ik heb gewoon geprobeerd de nuance aan te geven en geprobeerd te zeggen dat het me totaal niet relevant lijkt in de kwestie van basboussa dat het iets met haar man of haar geloof te maken zou hebben. Dat is alles, wat je er verder in leest aan beledigingen of insinuaties is echt aan jezelf.
Zalig kerstfeest & in de mensen een welbehagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens teruggelezen. Je schreef inderdaad minder beledigend dan dat ik het gisteren opgepakt heb en je hebt ook wel gelijk. Mijn excuses.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens teruggelezen. Je schreef inderdaad minder beledigend dan dat ik het gisteren opgepakt heb en je hebt ook wel gelijk. Mijn excuses.
oh vieren jullie vanavond kerst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef Oxymoron het volgende:
Wij zijn ook compleet. Nouja, mijn broer is in Peru, en hij viert geen kerst.
Dus nu de iPhone 4 voor papa onder de boom ligt ( hij hoopt erop, maar weet van niks) en mijn nieuwe koptelefoon, in jawel, doorzichtig papier, en mama's kadootjes die ik voor haar kocht (dvd's van Loenatik, breiwol en naalden en een lekker haarspulletje)
Kan de kerst beginnen.
Om 20 uur.
Dat werd tijd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ipadser!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier ligt een heerlijk ruikend Lush kadodoos en staatsloten. Morgenmiddag wordt de kadoboel nog aangevuld. Zin an!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Er ligt hier niks I-pad vormigs onder de kerstboom
Wij hebben pannekoeken gegeten, alleen hebben de meiden bijna alles opgegeten. Blijkbaar honger, dus nu stokbrood in de oven en eitje bakken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Kerstavond!
wij hebben onze kerstavondmaaltijd al gehadMet Senna geplaatgrilld, heel gezellig en lekker, maar wel vroeg, anders trekt ze het niet, natuurlijk
Senna kwam ook niet verder dan een klein stukje zalm, druifjes, olijfjes en stokbrood met satésausquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wij hebben pannekoeken gegeten, alleen hebben de meiden bijna alles opgegeten. Blijkbaar honger, dus nu stokbrood in de oven en eitje bakken.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef SacreCoeur het volgende:
All you need is love, mag van mij elk weekend wel komen.
Zo ik kan elke keer nog net m'n huiltje inslikken.quote:
had dat eerder gezegd, dan had ik m in d tas gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien maar wil dat wel snel doen
wij waren Jozef kwijt maar die lag onder een kist.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben nog steeds mijn kindje Jezus kwijt.
Hij is straks op film 2quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net Alice in Wonderland gezien, die is leuk!.
Daar heb ik hem gisteren ook gezien! Iquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij is straks op film 2![]()
*belletje van foon zet*
Ik heb net alles opgeruimd en gestofzogen. Ik weet niet waarom, maar ik heb een bang vermoeden dat hij ergens in de vuilnis is verdwenenquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij waren Jozef kwijt maar die lag onder een kist.
Whahahahahahahah ja maar als ik ze aan de oostkant zet lopen ze weg bij de stal.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:42 schreef Memmel het volgende:
Hier was Het spul om negen uur pas wakker!
Fijne kerst iedereen!
En Vick, naast de pinquin komen jouw wijzen uit het westen en niet uit het oosten!
Je wil niet weten hoe druk het nog was .. we waren er een paar minuten voor opening en mensen stormden naar binnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef Saffier het volgende:
Dat is dan balen Rijst!
en te belachelijk voor woorden dat een supermarkt open is op 1e kerstdagwel fijn voor jullie natuurlijk
Ai!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ow .. Kennen jullie de grap van het stel wat gisteravond een gesprekje had over het eten van vanaaf?
Hij: "Wat ga je maken met de varkenshaas die je gehaald hebt"
Zij: "Varkenshaas ..... en stuift richting ijskast!
Ik had het dus netjes besteld bij de slager en we kwamen gister om 23:30 tot de conclusie dat we die dus niet hadden 'meegekregen' .. Ik vond al dat we zo weinig voor het ander vlees moeten afrekenen..Gelukkig is er hier een supermarkt die adverteert met: 365 dagen per jaar open, ook op eerste kerstdag dus ..
Saved bij de J.umbo
das waar!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:26 schreef Saffier het volgende:
Maarrrrrrrrrrr dan kan je je wél weer lekker omdraaien
Of je vent bespringen
thnx, Saffierquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Saffier het volgende:
Agossie Inc, arme Stef. Niet weg laten sturen nu hoor!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Rijstebuiltje handig he die jumbo!rotterdam?wat een uitkomst!
Ow dat is idd ideaal... wij zijn vandaag gewoon thuis, niet naar Dokkum vertrokken.. al voel ik me daar wel een beetje rot onder. Ben een beetje bezig met top2000 luisteren, posten in dat topic en ondertussen cadeautjes aan het inpakken en surprise maken. Straks kwarktaart maken voor morgen... Twan komt morgen pas..quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Nijna het volgende:
Wij schuiven straks een deurtje op, gaan met de buurtjes gourmetten. Ik heb pannenkoekjes staan bakken voor het toetje (met ijs) die hoeven straks alleen even gemagnetroniseerd, bolletje ijs erbij, beetje versiering en klaar is Nijna. En nog even salade maken, maar dat is ook niet zoveel werk.
En als de kids moe zijn, dan gaan ze lekker in hun eigen bedje, ideaal.
Zieke kindjesen zieke mama's en papas ook
wij gourmetten vandaag bij schoonmoeder. morgen komen m'n ouders en 2 broers bij ons en eten we een hele lekkere zuurkoolschotel (met capucijners, champignons en spekjes en camambert), aardappeltjes en witlof sla. er zijn ook een paar mensen die daar niet zo van houden, en daar maak ik burrito's voor met nog wat sla enzo. gelukkig is 't meeste daarvan al voorbereid, want we komen pas morgen in de loop van de ochtend thuis. oja en ijs en verse aardbeientaart toe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Vicky het volgende:
Wat wordt er verder eigenlijk door iedereen gegeten?
ooh mijn lievelingskeuken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:37 schreef oeke het volgende:Ik had een groot Indiaas vegetarisch diner gemaakt.
![]()
Ja, volgens mij mag ik heel blij zijn dat iedereen dat lekker vind bij ons!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:40 schreef trui het volgende:
ooh mijn lievelingskeuken!![]()
(helaas ben ik daarin zowat de enige bij ons thuis...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, Theresia?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Wij zijn vandaag met z'n drietjes lekker thuis. We zijn druk bezig om de bovenverdieping bevalklaar te maken, was wegwerken, klossen onder het bed etc. Vanavond maak ik een rollade, met aardappelbolletjes en coleslaw, en een mona xl pudding toe.
Morgenochtend gaan we eerst naar de kerk waar Bram in januari gedoopt is. Er is dan een speciale kinderviering voor de kindjes die dit jaar gedoopt zijn. Daarna brunchen bij Opa en Oma, op de koffie bij overopa en oma en dan maakt mijn schoonmoeder het diner.
Fabian in mei in de Trudo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:10 schreef Sugarsnap het volgende:
Idd Theresia. Bram is in januari in de Trudo gedoopt.
Weet niet. Volgens mij heb je wel gelijk dat hij dood is. Misschien komt wel alleen dat meisje wat erbij zat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:12 schreef Poppejans het volgende:
Captain Jack was toch dood? Wist helemaal niet dat ze gewoon zijn doorgegaan met een ander
Wat leuk Amaranta, veel plezier!
Leuk, samen met zijn neefje. En bayb samen met nog een baby is ook erg leuk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:15 schreef Sugarsnap het volgende:
Bij ons 17 januari, samen met zijn neefje van toen 3. Aankomend jaar wordt de baby waarschijnlijk samen met die van mijn beste vriendinnetje gedoopt.
Ik heb net de brief gevonden. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn, en anders ga ik rond twaalven even langs.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:21 schreef Sugarsnap het volgende:
Wij wonen in Woensel. De viering begint morgen om 10.30, dus ik gok dat het rond 12.00 is afgelopen.
Oh wij in Centrum/Gestel. Niet zo dichtbij dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:21 schreef Sugarsnap het volgende:
Wij wonen in Woensel. De viering begint morgen om 10.30, dus ik gok dat het rond 12.00 is afgelopen.
Kan je een receptje deze kant op schuiven...? Klinkt wel lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:39 schreef trui het volgende:
[..]
zuurkoolschotel (met capucijners, champignons en spekjes en camambert), aardappeltjes en witlof sla.
Jup, dikke buik en blond jongentjequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb net de brief gevonden. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn, en anders ga ik rond twaalven even langs.
Ik herken jou aan je dikke buik????
mn laptop viel uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:07 schreef moussy het volgende:
Wat heb je gekregen huup, wij zijn nu net zo nieuwsgierig als jij was
F. Is gedoopt door Boets. Maar die is erg morgen niet. Ik was gebeld door ene wolvering.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:19 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Jup, dikke buik en blond jongentje
J. zijn familie komt oorspronkelijk uit Strijp, woont nu in Gestel. Ik weet echt niet meer hoe de pastoor heet, maar wel dat hij oorspronkelijk uit Drenthe/Groningen komt en ontzettend leuk met kinderen is. Wij zijn (nog) niet getrouwd, maar dat wilden we ook door hem laten doen tzt.
oh leuk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:30 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk huup!
Finn heeft dat boekje van dribbel van de sint gekregen en is er helemaal gek op, roept ook enthousiast nee als dribbel er niet achter zit!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Huuphuup, waarom heb je die link openbaar gemaakt!Nu moést ik wel klikken. En bestellen. Zulke lieve stofjes!
Even gekopieerd van mijn bevestigingsmail:quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]sorry
![]()
wat heb je besteld??![]()
bij mij zaten er trouwens wat kleine extraatjes bij ook, zo leuk <3
Ik heb een erg leuk Japans boekje waar een mooi portemonnee-achtig patroon in staat. En ik heb een boek om troetels mee te maken, daar zijn die stofjes ook bijzonder geschikt voor. En die glittery animals heb ik besteld omdat ze al mooier leken op jouw foto dan op haar site!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
Woah!!!![]()
![]()
![]()
ik ben jaloerssupertof zeg!
die glittery animals heb ik ook gekregen en ik vind hem nog veel leuker dan op het plaatje op internet <3
Wat ga je ermee maken? Had je al projectjes liggen?
oh leuk zeg! Klinkt leuk dat portemonnee achtige patroon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een erg leuk Japans boekje waar een mooi portemonnee-achtig patroon in staat. En ik heb een boek om troetels mee te maken, daar zijn die stofjes ook bijzonder geschikt voor. En die glittery animals heb ik besteld omdat ze al mooier leken op jouw foto van op haar site!
Ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Saffier het volgende:
Ben je nou echt de enige met roddels KP?
Ik heb geen kerstroddel, wel een verjaardagsroddel van vorige week, is dat ook interressant?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef Saffier het volgende:
Ik voel 'm helemaal BE, getypt komt het uitstekend bij mij over. En idd een typisch schoonmoeder momentje
Krijg je dan ook het gevoel dat je nooit helemaal weet of en hoe je het dan goed moet doen?
Opgeruimd staat netjes.quote:
Wij ontbijten morgen om 10 uur. Dat is drie x gevraagd, 3 x bevestigd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Saffier het volgende:
Maarre KP heb jij nog sappige roddels???
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wij ontbijten morgen om 10 uur. Dat is drie x gevraagd, 3 x bevestigd.
Iedereen blijft hier slapen, we zijn met 5 volwassen waarvan er 4 om 7 uur wakker zijn, omdat die van de meiden wakker worden.
JÁAAAAAAAAAA, we eten om 10 uur. Echt. We zijn er. Allemaal.
Ja, zo bracht zij het ook. Maargoed. F gaat dus naar mijn ouders.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef trui het volgende:
toch vind ik 't (afgezien van die kadootjes) niet zo héél gek amaranta, ze vroeg het specifiek voor eva, waarschijnlijk omdat die qua leeftijdcategorie leuk met de neven spelen kan. dat een baby'tje erbij dan nogal lastig is lijkt me best logisch.
Ongetwijfeld. Ei gekookt, gebakken, geroerd, rauw ??? Je kunt je er maar druk over maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef trui het volgende:
haha ze zakte voor haar stage, die had ik nog niet gelezen.![]()
KP, wordt vast een heel gezellig ontbijt!
Dan zetten we de zelfontspanner aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
En als jullie er om 5 over 10 zijn?
Dat vind ik dus ook lastig, ik wilde (en wil nog steeds!) daar voor waken om in een typische relatie te verzanden zeg maar. Maar ik merk ook dat mijn schoonmoeder wel bij voorbaat in een soort houding schiet zo van dat ze er op voorhand alvast van uit gaat dat ze wel aan het kortste eind zal trekken want sja zíj is immers de schoonmoeder. Daar kan ik dan weer weinig mee, als je al je best doet om het een beetje eenduidig te houden allemaal zeg maar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind het ook altijd lastig om over schoonmoeders te oordelen, die hebben het vlgs mij lastig met schoondochters, want ze doen het per definitie niet goed als ik het her en der lees en hoor.Ik probeer dat zelf altijd een beetje te vermijden, maar ik vond dit echt zo'n stomme reactie.
ehm, dat kan ook bij een dochter hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een zoon, ik hoop ook ooit een schoonmoeder te worden. Maar ik word vast een hele leuke!
Ja maar theoretisch hoor je toch meer te botsen met je schoondochter dan met je eigen dochter? Ofzo. Dinges.quote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef trui het volgende:
[..]
ehm, dat kan ook bij een dochter hoor!![]()
afwachten, vrees ikquote:Op zondag 26 december 2010 07:49 schreef Muks het volgende:
Iemand nog tips hoe ik mijn smaak terug krijg ? Stomen, neusspray en zo helpen niets
Ahh dat vind ik echt zielig!quote:Op zondag 26 december 2010 10:19 schreef moussy het volgende:
Met René gaat het wel ietsjes beter, alleen is het arme kind vannacht in/op de wasmand gaan zitten om te kunnen spugen, en daar werd ze ook weer wakker
Och meid toch... 't is wat...quote:Op zondag 26 december 2010 07:49 schreef Muks het volgende:
Tjee livelink das niet niks, sterkte !
Mous beterschap voor Renee, balen dat ze ziek is.
Iemand nog tips hoe ik mijn smaak terug krijg ? Stomen, neusspray en zo helpen niets
die kreeg ik voorgeschreven door de HAP ivm mijn oren die ook vrolijk meedoen...daar ben ik dus nu maar mee gestopt, wist niet dat dat de oorzaak kon zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Livelink, wat kl*te zeg. Moeilijke situatie hoor...
[..]
Och meid toch... 't is wat...
Het is wrsch de neusspray die het om zeep geholpen heeft om te beginnen...
Ik ook, ik schoot helemaal vol toen ze dat vertelde, dat Cas naast d'r stond vannacht... Mooie reden ook om nu de wasmand niet leeg te werkenquote:
hoe doen ze dat nu dan op de dagen dat Tyler daar is?quote:Op zondag 26 december 2010 14:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
@Muks, de kinderstoel die ze hadden was een tijdje geleden stuk gegaan. Ze hoeven geen nieuwe (of 2e handse) zeggen ze.
Maar misschien nu wel!
Ze waren ook wel erg druk en vervelend aan het doen. Wilden er gewoon bij zijn en dat is ook wel gevaarlijk met het snoer en de hete gourmetstel.
En ze zorgen natuurlijk wel heel goed voor Tyler verder.
Ben blij dat het uiteindelijk goed ging!
Beterschap voor Emma!
Op schoot, of op de grote stoel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
hoe doen ze dat nu dan op de dagen dat Tyler daar is?
Je kinderen hebben een leeftijd dat ze wel zouden gaan vertellen, of wantrouwend zouden kunnen zijn, denk ik.. ik zou ze denk ik wel gewoon buiten laten spelen, maar zelf wat vaker gaan kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 15:17 schreef Muks het volgende:
We hebben hier in de buurt 1, waarschijnlijk 2 pedo's wonen...ik hoop maar dat ze snel verhuizen. Je laat je kids hier nu niet meer prettig naar buiten gaan in elk geval. (voor meer info zie NHD.nl) Vind het behoorlijk heftig, we wonen op misschien 50-75 meter.
KD woonde er nog dichter bij tot ze ging verhuizen...brrr eng idee
Grappig dat je dat zegt van die ui, want het idee daarvan is juist dat de boel daarvan open gaat staan. Eentje gesneden onder je bed scheelt vaak enorm. Dat werkt niet alleen bij kinderen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:17 schreef Muks het volgende:
thanks voor de tips, heb t gisteren gekregen, toen had ik ook al geen geur en smaak meer.
Voordeel is wel dat k de uien zonder te janken kon snijden
Moussy ik lees het nu pas van Renee, wat onwijs sneu dat ze zich zo belabbert voelt. HOpenlijk knapt ze snel weer op.
We hebben hier in de buurt 1, waarschijnlijk 2 pedo's wonen...ik hoop maar dat ze snel verhuizen. Je laat je kids hier nu niet meer prettig naar buiten gaan in elk geval. (voor meer info zie NHD.nl) Vind het behoorlijk heftig, we wonen op misschien 50-75 meter.
KD woonde er nog dichter bij tot ze ging verhuizen...brrr eng idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |