Ik zou er bijna aandelen in moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois! Blij dat ik je tref! Mag ik jou nog even bedanken voor je briljante tip over de snowsteps?
Ik kan gewoon naar buiten zonder moeilijk te doen sinds ik die dingen heb![]()
hier ook! Ik ben vanmorgen een paar keer bijna onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sneeuw
Hier is alles platgetrapt, losgeweekt en weer aangevoren. Levensgevaarlijk
Het is inderdaad niet te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Lily volgens mij woon jij in de buurt van mijn schoonouders, het is dus niet echt te doen daar he?
oh ja jij bent ook jarig vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef amaranta het volgende:
Bedankt Vicky.
Ik had inmiddels zelf al gehaald bij de appie.
Ik heb niks gekregenmaarja, ik had hem ook verboden iets te kopen.
Sparen voor het nieuwe huis vind ik belangrijker
zeker weten waar, ik vind het niet zo erg maar voor mijn mams welquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
En verplicht thuisblijven lijkt mij soms ook zo gek nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook nog even gauw een pakket voor verse erwtensoep in mijn mandje weten te mikken.Stond niet op het lisjtje, maar ik heb er nu al zin in.
Oefff 4 km door de sneeuw. Ik ga al half dood als ik 4 km door de gewoon moet lopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
hai! Vicky en Amaranta gefeliciteerd!![]()
ik heb de boodschappen binnen en wij hebben echt al twee weken geen vlok sneeuw gehad. Wel van alles wat lossmelt en weer aanvriest, maar voor de rest nax!![]()
wat ongelofelijk klote Lilykan je er niet heen lopen of halverwege afspreken voor wat spullen over te dragen? ja, ik bedenk ook maar wat...
Ja wellke gek gaat er nou tussen sint en kerst barenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, Amaranta, we gaan gauw rustig bijkletsen. Veels te veel verjaardagen deze maand.
Al die gekken die ergens eind maart andere dingen lagen te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja wellke gek gaat er nou tussen sint en kerst baren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Al die gekken die ergens eind maart andere dingen lagen te doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als ik die hoeveelheid sneeuw in mijn formaat achtertuin zou laten vallen zou het anders net zo veel zijn als hier nu ligt.
euh.... kweenie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ow. Maar als jullie een postzegel hebben, wat heb ik dan?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zag dat Appie Hein op maandag weer bezorgd. Ik zou nu alvast een lading bestellen en proberen tot en met zondag de tijd door te komen met wat ik had. In Lily's geval.
Heb je trouwens geen Turkse buren? Als ik niks in huis zou hebben, zouden zij altijd genoeg overhebben voor ons drietjes.Huup, niet boos worden, ik scheer niet alle Turken over één kam. Of wel eigenlijk, maar dit is een positieve kam.
Bij ons ligt nóg minder! Het is alleen zo fokking koudquote:
Ik heb Mijn man heeft een WeTab.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hoi. Ik heb een IPadLeuk man!
Ik heb het nog eens teruggelezen. Je schreef inderdaad minder beledigend dan dat ik het gisteren opgepakt heb en je hebt ook wel gelijk. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Je mist totaal het hele punt van mijn post in het andere topic.
Ik heb je nooit rechts genoemd, ik heb nooit gezegd dat je bizarre vooroordelen hebt. Ik heb gewoon geprobeerd de nuance aan te geven en geprobeerd te zeggen dat het me totaal niet relevant lijkt in de kwestie van basboussa dat het iets met haar man of haar geloof te maken zou hebben. Dat is alles, wat je er verder in leest aan beledigingen of insinuaties is echt aan jezelf.
Zalig kerstfeest & in de mensen een welbehagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens teruggelezen. Je schreef inderdaad minder beledigend dan dat ik het gisteren opgepakt heb en je hebt ook wel gelijk. Mijn excuses.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens teruggelezen. Je schreef inderdaad minder beledigend dan dat ik het gisteren opgepakt heb en je hebt ook wel gelijk. Mijn excuses.
oh vieren jullie vanavond kerst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef Oxymoron het volgende:
Wij zijn ook compleet. Nouja, mijn broer is in Peru, en hij viert geen kerst.
Dus nu de iPhone 4 voor papa onder de boom ligt ( hij hoopt erop, maar weet van niks) en mijn nieuwe koptelefoon, in jawel, doorzichtig papier, en mama's kadootjes die ik voor haar kocht (dvd's van Loenatik, breiwol en naalden en een lekker haarspulletje)
Kan de kerst beginnen.
Om 20 uur.
Dat werd tijd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ipadser!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier ligt een heerlijk ruikend Lush kadodoos en staatsloten. Morgenmiddag wordt de kadoboel nog aangevuld. Zin an!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Er ligt hier niks I-pad vormigs onder de kerstboom
Wij hebben pannekoeken gegeten, alleen hebben de meiden bijna alles opgegeten. Blijkbaar honger, dus nu stokbrood in de oven en eitje bakken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Kerstavond!
wij hebben onze kerstavondmaaltijd al gehadMet Senna geplaatgrilld, heel gezellig en lekker, maar wel vroeg, anders trekt ze het niet, natuurlijk
Senna kwam ook niet verder dan een klein stukje zalm, druifjes, olijfjes en stokbrood met satésausquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wij hebben pannekoeken gegeten, alleen hebben de meiden bijna alles opgegeten. Blijkbaar honger, dus nu stokbrood in de oven en eitje bakken.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef SacreCoeur het volgende:
All you need is love, mag van mij elk weekend wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |