Ik zie de relevantie niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is vanochtend naar het station gelopen en is nu bijna hier met de trein.
Ja hun auto zat vast in de sneeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik ga zo naar dommelen, maar mn ouders staan klaar
.
Poetsen bij mensen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg van die mensen waar ik poets 20 euro voor de h&m en bij de andere een fles poire![]()
Oh damn.. :/quote:
Doe normaal, van dommelsch manquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Salatrel het volgende:
dommelen?moet ik even op de kaart kijken hoor
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na het eten moet ie weer naar huis?
ohhh zeg dat dan meteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, gelukkig is het in de randstad nu helemaal weg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou zo erg in gesneeuwd is het daar dus. Geen bussen, auto zat vast, te glad om te fietsen.
Nee, nouja wel zoietsquote:
Nice. Ik doe dat wel namelijk, thuiszorgquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nouja wel zoiets.
Tis wit, die vrouw heeft een spierziekte en kan daardoor zelf niet boodschappen doen en poetsen en noem maar op en dat doe ik dus. En dat gaat gewoon via de overheid.
Op mn loonstrookje staat dan ook "zorgverlener".
Dat noemden ze vroeger Alpha of Beta hulp, ik heb dat ook jaren gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nouja wel zoiets.
Tis wit, die vrouw heeft een spierziekte en kan daardoor zelf niet boodschappen doen en poetsen en noem maar op en dat doe ik dus. En dat gaat gewoon via de overheid.
Op mn loonstrookje staat dan ook "zorgverlener".
Oh, wat dan precies?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nice. Ik doe dat wel namelijk, thuiszorg
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top jobquote:
Alpha hulp dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top job
Haha, ja eigenlijk 't zelfde als bij dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top job
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het in de randstad nu helemaal weg.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Vind boodschappen doen 't leukste. Moest vandaag ookweer doen, maar das moeilijk man
. Voor iemand anders boodschappen doen
.
zou ik ook doen... alleen heb ik geen bagagedrager op mijn fiets. maar je mag wel op de stang zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Oja, en een jongen gaf me een lift op de fiets naar de tram vandaag haha![]()
.
Gewoon al cadeautje voor kerst zeg maar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ookalleen in deze drukte is het wel kut soms. Ik heb trouwens al ruim 45e ontvangen de laatste dagen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou ik ook doen... alleen heb ik geen bagagedrager op mijn fiets. maar je mag wel op de stang zitten
come at me broquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
Er word hier gehaat? Wie moet ik nu klappen verkopen?
Ja precies. Wel een tof gebaar, die mensen zijn nou niet echt rijk waar ik komquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon al cadeautje voor kerst zeg maar?
[..].
Aha het is ons kantoorkneusje weer. Ik hoef jou niet te klappen, jij wordt al genoeg gestraft met een kutbaan waar je zelfmoordneigingen van krijgt.quote:
Ohja, dat is Wise. Sorry brada. Maar niet meer haten op mu citta mang,quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Salatrel het volgende:
kutbaan? ik denk dat je me met iemand anders verward.....
6 uur is niet amusant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Salatrel het volgende:
ik haat trouwens niet. ik amuseer mij met de verhalen over je reistijd
hoe laat kom je vanavond? speculaasjes en warme chocolademelk staan al klaarquote:
ik neem een doos merci meequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hoe laat kom je vanavond? speculaasjes en warme chocolademelk staan al klaar. kan niet wachten wat voor verrassingen robert ten brink deze keer heeft
.
wat ben je ook een liefertquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik neem een doos merci meegewoon omdat het kan
mag m'n zusje ook mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |