flauwquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vallen al die kippen op straat *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK*
Ja, maar de regels zijn niet do not talk about it en daar doelde jij op. faalhaasquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef wise het volgende:
[..]
kouloe, dat zijn the game regels
edit: die heeft er 3 zelfs![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_(mind_game)
kouloe, komt niet pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar de regels zijn niet do not talk about it en daar doelde jij op. faalhaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
IK DACHT GISTERNACHT HE WAT IS HET DONKER? BLEEK AJAX DE STERREN VAN DE HEMEL GESPEELD TE HEBBEN
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
wijs ik heb je quote gequote op de FP
FPquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
de gequote quote gequotequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
FPWil je laagbegaafd worden of zo
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
IK DACHT GISTERNACHT HE WAT IS HET DONKER? BLEEK AJAX DE STERREN VAN DE HEMEL GESPEELD TE HEBBEN
die op de grondquote:
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die op de grond
is precies dezelfde foto als die zij heeft
oh dan hebben zij en ik nog wat gemeenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaal
kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaal
WAT ZIT je op de viva danquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef Salatrel het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/84959/0
rot op jood jij mag geen kerst vierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
DREIDEL DREIDEL DREIDEL
I MADE YOU OUT OF CLAY
DREIDEL DREIDEL DREIDEL
WITH DREIDEL I SHALL PLAY
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef gers het volgende:
[..]
rot op jood jij mag geen kerst vieren
wel opletten voor het zakje nepjewgold hequote:
quote:
Kleine moeite.quote:
dus je woont toch in een aanleunwoning.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kleine moeite.
Mijn buurman is nu sneeuw aan het schuiven, om de oude mensjes hier niet te laten struikelen, en vroeg net toen ik langs liep of ik ook wilde helpen. Ik zei dat ik het later wel doe, ik voel me nu echt lullig.
hahahahahahquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
dus je woont toch in een aanleunwoning.
Ja, goede, haha.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
dus je woont toch in een aanleunwoning.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is vanochtend naar het station gelopen en is nu bijna hier met de trein.
En ik ga zo naar dommelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is vanochtend naar het station gelopen en is nu bijna hier met de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |