Zolang ze maar van mijn belastinggeld afblijven, want dat is een sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Goed dat het kabinet toch geld geeft ((http://www.radiofreak.nl/(...)3FM-Serious-Request/)
Ik luister al niet eens meer, ik heb Petersburger Schlittenfahrt aangezetquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Na vandaag hoef ik dit nummer ook niet meer te horen.. never meer.
vooral na zo'n reportage, echt te foutquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel het slechte anthem ever in al die jaren...
Terry Gordon - Skiddillyquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette dat ene nummer ook alweer wat ook paar keer voorbij is gekomen, beetje een fins nummer ofzo. lijkt beetje op
Dat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Na vandaag hoef ik dit nummer ook niet meer te horen.. never meer.
staat in de tekst, van dit liedje,Loituma - Levan Polkaaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette dat ene nummer ook alweer wat ook paar keer voorbij is gekomen, beetje een fins nummer ofzo. lijkt beetje op
Blijft een briljant fragment wat toch wel de ware aard van de heer Jakobsen ontmaskerd... die neemt zichzelf echt way to seriousquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
Zo. Alle Kerstcadeautjes zijn binnen. Ik hoef het huis niet meer uit.
Toppertjequote:
Die kop is ècht priceless en dat hij er daarna een "grapje" van maakt laat alleen maar meer zijn masker zien, want hij wil niet als zeikerd te boek staan, maar hij is het wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft een briljant fragment wat toch wel de ware aard van de heer Jakobsen ontmaskerd... die neemt zichzelf echt way to serious
op laatst lacht hij echt als een boer met kiespijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft een briljant fragment wat toch wel de ware aard van de heer Jakobsen ontmaskerd... die neemt zichzelf echt way to serious
Precies... die band zal ook binnenkort wel uit elkaar vallen als je die docu van die Jakhals Frank bekijkt over Blof... die pruimen elkaar ook al niet meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die kop is ècht priceless en dat hij er daarna een "grapje" van maakt laat alleen maar meer zijn masker zien, want hij wil niet als zeikerd te boek staan, maar hij is het wel.
Zie de gitarist, die ligt in de stuip en zo zou het moeten.
Haha inderdaad.quote:
Ze zei iets in de trant van "en zo hebben we 2000 euro opgehaald ... evenveel als de PSV-selectie.."quote:
ja dan stellen die 1000 euro van de overige selectie niet zo heel veel voorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Al maken we voor Koevermans een uitzondering met z'n 1000 euro.
ahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ze zei iets in de trant van "en zo hebben we 2000 euro opgehaald ... evenveel als de PSV-selectie.."
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
'Wij hebben net zoveel opgehaald als de PSV-selectie...'
Dacht dat Koevermans het los doneerde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dan stellen die 1000 euro van de overige selectie niet zo heel veel voor
1000 van Koevermans was buiten die 2000 om.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dan stellen die 1000 euro van de overige selectie niet zo heel veel voor
PSV kwam toch niet verder dan 1700 Euro namens de hele selectie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef franklop het volgende:
Had dat gemist, dus Koevermans had 1000 gegeven en de rest bij elkaar ook 1000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |