abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 20:43:21 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90810159
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:20 schreef Drinky het volgende:

[..]

Mooi board, maar je rijdt dus veel freeride?
Ik rij alles.

Eergisteren nog park gereden, maar ik heb wel een speciale poederplank voor als er poeder ligt ja :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 januari 2011 @ 20:45:53 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90810295
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Tja. Zo heeft m'n pa me een keer voor gek verklaard toen ik na één jaar een skibril kocht van 130 euro. Vervolgens rockte ik hem wel door de poeder tijdens hevige sneeuwval, terwijl hij om de minuut moest stoppen om z'n goedkope skibril schoon te maken. _O-
Het duurt soms ff voordat je het kunt bewijzen, maar dure spullen zijn nu eenmaal (in veel gevallen) beter....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 3 januari 2011 @ 21:13:30 #53
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_90811774
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 02:24 schreef Drinky het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens als je lang gaat boarden met waxen en slijpen?

Ik heb nu zelf een waxblok en borstel maar niet zo'n dichte strijkijzer, alleen een gewone met van die gaatjes eronder. Voor 't slijpen heb ik niks.
Ik heb een Philips Stewardess reisstrijkijzertje. Is iets duurder dan een tientje, erg klein en handzaam en wordt niet te warm.

Verder heb ik een klein slijpertje voor de kanten, dat is ook niet zo'n enorme klus. Gewoon dat ding een paar keer langs je kanten halen. Enige waar ik altijd mee worstel is hoe ik dat ding het beste kan vasthouden zodat de vijl de juiste kant op staat ;-)

Het 'echte' slijpen en waxen laat ik altijd nog 1 keer doen voordat ik op vakantie ga.
pi_90817225
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 06:30 schreef Rainai het volgende:
Afgelopen Dinsdag was ik ff in Snowplanet te snowboarden. Jammer genoeg was ik ff vergeten dat de kinderen de schoolvakantie hebben, daar er erg druk in Snowplanet was. Geen wonder dat er een lange riit kwam, daar ik weinig snowboarde.

Hoe dan ook, mijn board z'n kanten beginnen roest te worden.
Hoe houden jullie hem roestvrij. Na elke keer te schoonmaken met de vodje en/of slijpen?
Niemand? :?
  maandag 3 januari 2011 @ 23:32:35 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_90819693
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Rainai het volgende:

[..]

In het vet zetten buiten seizoen? Net als bij schaatsen ofzo...? (ik weet het niet)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_90828461
quote:

[..]

Goed droog maken en even een dag laten drogen je zou hem daarna in de wax kunnen zetten zonder daarna schoon te krabben.

Ik had ook nog lichte oppervlakte roest op sommige stukken van de kanten, nog van vorig jaar maar dat ging er zo van af met een diamantsteentje (gewoon er een paar keer overhalen) en anders gaat het er snel genoeg af tijdens de eerste afdaling.
Als het echt roest is die dieper zit dan zou ik het laten slijpen en eventueel ook het belag laten slijpen, dan komt het grootste deel er wel van af.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:47:23 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90836479
quote:

[..]

Goed droog maken voordat je hem opbergt.

Eventueel waxen zonder de wax er af te halen kan ook en in het vet zetten is een mogelijkheid, maar het is niet bevorderlijk voor je belag.

Gewoon goed droog maken en even slijpen voordat je begint is meestal al voldoende. Als het een beetje oppervlakkige roest is, is het ook na een paar afdalingen wel weg :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:12:33 #58
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_90839681
Gegroet FOK!

Ik ben op zoek naar een fijn Bataleon The Jam of Goliath snowboardje, of een ander prima all-mountain snowboard, tussen de maten: 158-161. Het liefst vanaf seizoen 2007-Heden.

Groetjes,
Klammenoorseboskat
-
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:23:16 #59
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_90840179
Ha, dat van die wax en laten zitten klinkt logisch... :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:28:05 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90840367
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef klammenoorseboskat het volgende:
Gegroet FOK!

Ik ben op zoek naar een fijn Bataleon The Jam of Goliath snowboardje, of een ander prima all-mountain snowboard, tussen de maten: 158-161. Het liefst vanaf seizoen 2007-Heden.

Groetjes,
Klammenoorseboskat
En je punt is :?
Succes met zoeken :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:08:36 #61
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_90842009
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

En je punt is :?
Succes met zoeken :P
ja punt is, of iemand nog zo een boardje in z'n schuur heeft staan :P
-
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:17:11 #62
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_90844905
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef klammenoorseboskat het volgende:

[..]

Ik snapte hem, hoor. :P
Maar het stond er wel grappig ;)

edit: is mijn order al onderweg, komakie? *)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:28:52 #63
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90851827
hoere m'n bataleon ligt nu al een week bij de Douane. Donderdag ga ik al naar Chatel en maandag naar Winterberg, en ik wil niet de hele vakantie op een Supermodel X boarden.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:31:43 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90862693
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef klammenoorseboskat het volgende:

[..]

Ah ok....
Ik niet in ieder geval :P

@paradijsvogeltje: Workin' on it.
pi_90872394
yeah !

Ik weet niet of ik deze winter nog een week de sneeuw in ga want zit met stages en dan moet het maar net te regelen zijn, maar wil volgend jaar een seizoen Oostenrijk gaan doen dus heb al wel alvast een nieuwe jas gekocht via blauwe tomaat welke ik na het zien gewoon moest hebben!

Deze dus:

Fingerspitzgefühl
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:11:23 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90875664
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef ForumGek het volgende:
yeah !

Ik weet niet of ik deze winter nog een week de sneeuw in ga want zit met stages en dan moet het maar net te regelen zijn, maar wil volgend jaar een seizoen Oostenrijk gaan doen dus heb al wel alvast een nieuwe jas gekocht via blauwe tomaat welke ik na het zien gewoon moest hebben!

Deze dus:

[ afbeelding ]
DC is bazenmerk _O_

Waarom? Gewoon, omdat het zo is :P
pi_90876046
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

DC is bazenmerk _O_

Waarom? Gewoon, omdat het zo is :P
Ik heb vroeger ook DC snowboardschoenen gehad, de aller luxe met BOA (zag je toen nog nergens) en je kon ze oppompen zodat je beter in je schoen zat. Kreeg alleen heel veel last van mijn hak dus heb ze weg moeten doen :'(.
Fingerspitzgefühl
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:39:51 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90876693
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ik heb vroeger ook DC snowboardschoenen gehad, de aller luxe met BOA (zag je toen nog nergens) en je kon ze oppompen zodat je beter in je schoen zat. Kreeg alleen heel veel last van mijn hak dus heb ze weg moeten doen :'(.
Ik loop alleen maar op DC's sneakers en mijn vriendin heeft een DC jas. Erg mooi :)
pi_90877658
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik loop alleen maar op DC's sneakers en mijn vriendin heeft een DC jas. Erg mooi :)
Vet, ik ben erg benieuwd hoe de fit is. Ik ben zelf 1,72 en het is een maat S voor 1,70 - 1,74 dus hopelijk zit ie goed hij moet niet te lang zijn, ook niet in de armen. Anders gaat ie terug of plaats ik hem hier :)!
Fingerspitzgefühl
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:52:01 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90879330
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Vet, ik ben erg benieuwd hoe de fit is. Ik ben zelf 1,72 en het is een maat S voor 1,70 - 1,74 dus hopelijk zit ie goed hij moet niet te lang zijn, ook niet in de armen. Anders gaat ie terug of plaats ik hem hier :)!
Volgens mij vallen de DC heren jassen een beetje, maar niet super baggy. Dus zal wel goed zijn. Een beetje baggy mag natuurlijk wel he :P

pi_90889876
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij vallen de DC heren jassen een beetje, maar niet super baggy. Dus zal wel goed zijn. Een beetje baggy mag natuurlijk wel he :P

[ afbeelding ]
Da's niet een béétje o|O ;)
Maar ik houd wel van baggy... Strak op de piste heb ik nu wel gehad. (skiën)
pi_90892710
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Inderdaad een beetje.. Maar volgens mij hangt je kruis op je knieen:P
Wanneer is het voor jou tè baggy dan?
pi_90894418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef Martinous het volgende:

[..]

Dat is geen foto van komakie hoor :o check de naam van die link maar eens :P .
En inderdaad een beetje baggy mag best, zolang me broek maar niet constant afzakt :+ .
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:40:11 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90897805
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef Martinous het volgende:

[..]

Dat plaatje is me iets te baggy :P
pi_90900701
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat plaatje is me iets te baggy :P
Joh! Die gast lijkt wel een lilliputter! :')
Oef! Ik ga straks ff goed de blits maken met die pants :D
pi_90901530
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die foto doet me hier aan denken:

voor de 30 plussers ;)

woensdag 5 januari 2011 @ 21:10:50 #77
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_90903587
even vraagje, hoe is het in val thorens gesteld met supermarkten etc ?

Zitten in dubio om de AH ff leeg te hamsteren of gewoon daar te kijken.
pi_90903647
eerste week mei naar valthorens :D dutch week :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:17:42 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90903991
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Die foto doet me hier aan denken:

voor de 30 plussers ;)

Niet alleen voor 30+ hoor. Ik ken het ook nog als 28 jarige zijnde :P
pi_90906594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:10 schreef Fugie het volgende:
even vraagje, hoe is het in val thorens gesteld met supermarkten etc ?

Zitten in dubio om de AH ff leeg te hamsteren of gewoon daar te kijken.
Er zijn een aantal? supermarkten (ik kan er 1), als je ruimte in de auto over heb gewoon dingen meenemen van hier scheelt aardig in de prijs en ze hebben volgens mij niet super veel in die supermarkten en sommige dingen zijn aardig aan de prijs volgens mij..

Je zou eventueel langs de snelweg nog ergens een grootte supermarkt kunnen zoeken en daar flink inkopen, een klein uurtje krap zitten moet nog wel lukken denk ik.
pi_90907042
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Er zijn een aantal? supermarkten (ik kan er 1), als je ruimte in de auto over heb gewoon dingen meenemen van hier scheelt aardig in de prijs en ze hebben volgens mij niet super veel in die supermarkten en sommige dingen zijn aardig aan de prijs volgens mij..
3 euro voor een paprika ofzo moet je niet van opkijken, ook chocolade en vlees is bijna onbetaalbaar in franse berggebieden.

Wat handig is om mee te nemen zijn gewoon pakjes/potten pastasaus enzo, grote zak euroshopper pasta en je hebt weer een paar dagen eten. Ook is een stuk kaas nooit gek om mee te nemen (kaasschaaf dan niet vergeten!).
Fingerspitzgefühl
pi_90907370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef ForumGek het volgende:

[..]

3 euro voor een paprika ofzo moet je niet van opkijken, ook chocolade en vlees is bijna onbetaalbaar in franse berggebieden.

Wat handig is om mee te nemen zijn gewoon pakjes/potten pastasaus enzo, grote zak euroshopper pasta en je hebt weer een paar dagen eten. Ook is een stuk kaas nooit gek om mee te nemen (kaasschaaf dan niet vergeten!).
Ik heb toen ik er was ook niet echt naar de prijzen gekeken en we hadden redelijk veel mee dus ik wist het niet precies, wel dat drinken en eten langs de pistes vrij duur is voor wat je krijgt.
En 's avonds at ik vaak gewoon een half stokbrood met kaas o.i.d.
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:07:32 #83
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90911255
Als het goed is krijg ik morgen net voor ik op wintersport ga m'n Jam binnen, weet alleen niet of ik 'm mee naar Chalet ga nemen. Moet wel 27 euro bijbetalen :r

Iemand ervaring met Von Zipper brillen? Hun vesten zijn geniaal maar zijn die brillen wat?
Drinky is een baas
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:54:37 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90919697
Alles wat je mee kunt nemen richting Valtho moet je meenemen. Stelletje afzetters daar.
Ik kan me zo 2 supermarkten bedenken. 1 tegenover Le Tikal (of hoe heet het) en 1 aan het einde van die straat (als je berg op loopt)

Allebei belachelijk duur. Je moet niet gek opkijken als je voor een halve kilo gehakt 8 euro betaalt. Jammer alleen dat je dat niet kunt meenemen, maar ik zou zeker zo veel mogelijk meenemen wat niet kan bederven als het buiten de koelkast is. Pasta's, hagelslag, drinken, chips, etc.
Alleen brood is redelijk betaalbaar. Aangezien ze het niet vanuit het dal hoeven te halen waarschijnlijk.

Eten en drinken op de berg is helemaal belachelijk. Bij de openingsweek hadden we op de eerste dag nog geen tijd om tussen de middag iets te eten (ivm les geven) en dus aten we maar wat op de berg. 2 hamburgers met friet en 1 drankje..... ¤ 33.50 |:(
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:55:25 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90919711
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef Drinky het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen net voor ik op wintersport ga m'n Jam binnen, weet alleen niet of ik 'm mee naar Chalet ga nemen. Moet wel 27 euro bijbetalen :r

Iemand ervaring met Von Zipper brillen? Hun vesten zijn geniaal maar zijn die brillen wat?
Prima spul. Ik heb niet zo veel kennis van de lenzen van Von Zipper, maar de frames zijn over het algemeen erg netjes.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:14:21 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90920046
Ik las trouwens dat Burton een gratis app voor de Iphone heeft laten maken waarbij je dmv de camera op je Iphone kunt laten zien hoe het zicht zou zijn als je een bepaalde lens van Anon op zou hebben.
Dus eigenlijk hetzelfde idee als je hebt op de website van Anon zelf, maar dan met realtime beelden.

Best vet moet ik zeggen :)
pi_90920520
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:14 schreef Komakie het volgende:
Ik las trouwens dat Burton een gratis app voor de Iphone heeft laten maken waarbij je dmv de camera op je Iphone kunt laten zien hoe het zicht zou zijn als je een bepaalde lens van Anon op zou hebben.
Dus eigenlijk hetzelfde idee als je hebt op de website van Anon zelf, maar dan met realtime beelden.

Best vet moet ik zeggen :)
Dus dat wordt je iPhone op een brillenframe monteren en voor je ogen zetten?? :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:39:56 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90920557
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Dus dat wordt je iPhone op een brillenframe monteren en voor je ogen zetten?? :P
Dat kan ook nog. Scheelt weer een lens van 40 euro :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:42:50 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90920612
Aan het einde van de maand loopt mijn contract af bij mijn huidige werkgever. Wordt niet verlengd (Externe bij het rijk in tijden van bezuiniging... tja logisch)

In ieder geval ben ik nu een beetje bezig om iets te zoeken wat iets meer in de snowboardrichting ligt. Ik heb al een vrijblijvend orienterend gesprek ergens liggen, maar ik hou nog even voor me waar.
Mocht iemand nog wat anders te horen krijgen waar ze iemand nodig hebben. Laat het me maar ff weten. Wel iets wat te behappen is vanuit wereldstad Dronten ;)
pi_90921016
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:54 schreef Komakie het volgende:
Je moet niet gek opkijken als je voor een halve kilo gehakt 8 euro betaalt. Jammer alleen dat je dat niet kunt meenemen,
12v in de kofferbak en een koelbox
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:07:37 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90921239
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef Salatrel het volgende:

[..]

12v in de kofferbak en een koelbox
Als je daar de ruimte voor hebt zou ik dat zeker doen en dan gewoon alles wat mogelijk is meenemen voor de hele week. :)
Alleen in onze 206 is het onmogelijk aangezien we dan dik ruimte gebrek hebben. Een paar flessen frisdrank en wat andere rommel kun je nog wel overal tussen proppen. Een koelbox is wat lastiger :P
pi_90921716
ik was niet van plan zelf te gaan koken :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:13:44 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90923133
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Salatrel het volgende:
ik was niet van plan zelf te gaan koken :D
Uit eten kost helemaal bizar veel. Ik zou het toch overwegen...
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:20:10 #94
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90923358
In Oostenrijk en Duitsland valt het wel mee qua prijzen voor voedsel, weet niet hoe het in frankrijk is. Heb sowieso half pension genomen omdat het anders wel duur gaat worden. Eten op de berg valt vaak mee qua prijs. Vandaag vertrekken en ik ben vergeten m'n board uit de wax te halen, geeft altijd zo'n rommel dat waxen
Drinky is een baas
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:22:17 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90923435
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:20 schreef Drinky het volgende:
In Oostenrijk en Duitsland valt het wel mee qua prijzen voor voedsel, weet niet hoe het in frankrijk is. Heb sowieso half pension genomen omdat het anders wel duur gaat worden. Eten op de berg valt vaak mee qua prijs. Vandaag vertrekken en ik ben vergeten m'n board uit de wax te halen, geeft altijd zo'n rommel dat waxen
Doe je het lekker in het skihok van je pension. Zijn ze altijd blij mee >:)
pi_90923845
Ik had trouwens nog een vraag:

De meeste snowboard films laten achter elkaar allemaal slowmotion filmpjes zien van jumps, poeder of iets soortgelijks zien, maar nooit echt met verhaal.

Een paar jaar geleden heb ik een documentaire/film gezien over een groep snowboarders (volgens mij zat Shaun White daar ook bij) die een nieuw berggebied gingen verkennen in Canada(?)/VS(?).
Ik was benieuwd of er meer van dat soort films zijn?
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:41:29 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90924077
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Wild_Snake het volgende:
Ik had trouwens nog een vraag:

De meeste snowboard films laten achter elkaar allemaal slowmotion filmpjes zien van jumps, poeder of iets soortgelijks zien, maar nooit echt met verhaal.

Een paar jaar geleden heb ik een documentaire/film gezien over een groep snowboarders (volgens mij zat Shaun White daar ook bij) die een nieuw berggebied gingen verkennen in Canada(?)/VS(?).
Ik was benieuwd of er meer van dat soort films zijn?
Je bedoelt denk ik First Descent. Die ging trouwens over Alaska maar goed...

Lines
Jeremy Jones' Deeper
That's It That's All

Die hebben ook nog enigzins wat meer dan alleen maar beelden.
pi_90924278
Een maatje van mij is op zoek naar een overjarige Bataleon. Nu meen ik dat er een gast was in de VS die deze importeerde naar NL? Weet iemand wie ik bedoel en waar ik deze dude kan opsporen?
Vroegah, toen de Batavieren nog met zn 3en waren. -=Xbox 360=-
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:33:45 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90926100
GenesiZ geloof ik?

Btw, ik heb echt problemen om weer op te starten met werk. Zelfs mijn collega's valt het op. En dat zijn ambtenaren :')
pi_90926177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Uit eten kost helemaal bizar veel. Ik zou het toch overwegen...
dat compenseer ik dan weer met de kosten van de accomodatie.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Komakie het volgende:

Btw, ik heb echt problemen om weer op te starten met werk. Zelfs mijn collega's valt het op. En dat zijn ambtenaren :')
dat is wel heel erg dan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')