Koop als eerste schoenen. Er is niets fijner dan eigen schoenen hebben ipv schoenen die al door 20 anderen zijn aangedaan en helemaal uitgelopen zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:01 schreef RobinJB het volgende:
Zo'n 3 jaar geleden heb ik voor het eerst gesnowboard op een indoor band, stuk of 5 keer gedaan en toen naar snowworld geweest, nu mijn vriendin zo ver gekregen dat ze ook wilt. We gaan dus vanaf volgende week lessen nemen op zo'n indoor band (beviel me goed destijds) en hopelijk volgend jaar ook eens op wintersport.
Ben wel benieuwd wat ik nu echt nodig heb en wat fijn is om zelf te kopen in plaats van huren. Board en binding wil ik in NL sowieso huren, mochten we op wintersport gaan, dan koop ik het dan.
Alles precies hetzelfde hier tot op het board, alleen nog geen invoerrechten moeten betalen omdat ik het nog niet heb ontvangenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:45 schreef GenesiZ het volgende:
shiopin en paypal fee zaten bij mij in de kosten, verz was volgens de sticker op de doos 50$. Ik moest ¤26,- in nl bij dokken voor de invoerkosten, dit was op basis van de verzende waarde van $100,- . Ik moest $340,- (¤250,-) neertellen voor een nieuwe bataleon jam 09/10.
Kon idd erger. Het gebeurde op de 2e dag al, maar heb de rest van de week gewoon met een brace om normaal kunnen boardenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Drinky het volgende:
Morgen als backup even een Burton Supermodel X met C60 bindingen ophalen voor een schappelijke prijs. Hopelijk komt die Jam nog op tijd binnen, had zondag de US al verlaten dus moet hopelijk niet lang meer duren.
Kut van je duim mercury, maar gelukkig valt het mee qua schade, kon erger zijn
Dat was ik inderdaad al van plan, ben goed aan het zoeken waar ik het beste voor kan gaan. Baan in Dordrecht, dat is vlakbijquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Koop als eerste schoenen. Er is niets fijner dan eigen schoenen hebben ipv schoenen die al door 20 anderen zijn aangedaan en helemaal uitgelopen zijn.
Welke baan trouwens?
Mooi board, maar je rijdt dus veel freeride?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef Komakie het volgende:
De baas van de Hot Zone heeft een telefoontje van Volkl gehad waarbij is mede gedeeld dat ik definitief een nieuwe Volkl Selecta krijg
[ afbeelding ]
Ik vind de oude rode wat mooier, maar dit is ook prima
De beste wensen trouwens voor iedereen
*zwijmel* Ziet er goed uit!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef Fugie het volgende:
tvp + foto van afgelopen week:
[ afbeelding ]
me 2, nog 3 wekenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, ik krijg er elke dag meer en meer zin in!
Tot nu toe waxte ik mijn board van tevoren en ging ik een week boarden. Nu ben ik van plan om halverwege de week nog eens te waxen. Slijpen laat ik 1 keer per seizoen doen, voor de rest doe ik het voor iedere waxbeurt zelf met zo'n goedkoop slijpdingetje.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:24 schreef Drinky het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens als je lang gaat boarden met waxen en slijpen?
Ik heb nu zelf een waxblok en borstel maar niet zo'n dichte strijkijzer, alleen een gewone met van die gaatjes eronder. Voor 't slijpen heb ik niks.
Tja. Zo heeft m'n pa me een keer voor gek verklaard toen ik na één jaar een skibril kocht van 130 euro. Vervolgens rockte ik hem wel door de poeder tijdens hevige sneeuwval, terwijl hij om de minuut moest stoppen om z'n goedkope skibril schoon te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:37 schreef rooneyelst het volgende:
Hebwel eens meegemaakt dat mensen naar het skigebied kwamen zonder enige spullen om vervolgens de eerste beste winkel binnen te stappen en voor een aantal duizend euro aan uitrusting te kopen.. Echt helemaal gestoord! Van die Spyder pakken van 1000 eu en vervolgens bij een beginners klas aansluiten haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |