Kon idd erger. Het gebeurde op de 2e dag al, maar heb de rest van de week gewoon met een brace om normaal kunnen boardenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Drinky het volgende:
Morgen als backup even een Burton Supermodel X met C60 bindingen ophalen voor een schappelijke prijs. Hopelijk komt die Jam nog op tijd binnen, had zondag de US al verlaten dus moet hopelijk niet lang meer duren.
Kut van je duim mercury, maar gelukkig valt het mee qua schade, kon erger zijn
Dat was ik inderdaad al van plan, ben goed aan het zoeken waar ik het beste voor kan gaan. Baan in Dordrecht, dat is vlakbijquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Koop als eerste schoenen. Er is niets fijner dan eigen schoenen hebben ipv schoenen die al door 20 anderen zijn aangedaan en helemaal uitgelopen zijn.
Welke baan trouwens?
Mooi board, maar je rijdt dus veel freeride?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef Komakie het volgende:
De baas van de Hot Zone heeft een telefoontje van Volkl gehad waarbij is mede gedeeld dat ik definitief een nieuwe Volkl Selecta krijg
[ afbeelding ]
Ik vind de oude rode wat mooier, maar dit is ook prima
De beste wensen trouwens voor iedereen
*zwijmel* Ziet er goed uit!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef Fugie het volgende:
tvp + foto van afgelopen week:
[ afbeelding ]
me 2, nog 3 wekenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, ik krijg er elke dag meer en meer zin in!
Tot nu toe waxte ik mijn board van tevoren en ging ik een week boarden. Nu ben ik van plan om halverwege de week nog eens te waxen. Slijpen laat ik 1 keer per seizoen doen, voor de rest doe ik het voor iedere waxbeurt zelf met zo'n goedkoop slijpdingetje.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:24 schreef Drinky het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens als je lang gaat boarden met waxen en slijpen?
Ik heb nu zelf een waxblok en borstel maar niet zo'n dichte strijkijzer, alleen een gewone met van die gaatjes eronder. Voor 't slijpen heb ik niks.
Tja. Zo heeft m'n pa me een keer voor gek verklaard toen ik na één jaar een skibril kocht van 130 euro. Vervolgens rockte ik hem wel door de poeder tijdens hevige sneeuwval, terwijl hij om de minuut moest stoppen om z'n goedkope skibril schoon te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:37 schreef rooneyelst het volgende:
Hebwel eens meegemaakt dat mensen naar het skigebied kwamen zonder enige spullen om vervolgens de eerste beste winkel binnen te stappen en voor een aantal duizend euro aan uitrusting te kopen.. Echt helemaal gestoord! Van die Spyder pakken van 1000 eu en vervolgens bij een beginners klas aansluiten haha
Ik rij alles.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mooi board, maar je rijdt dus veel freeride?
Het duurt soms ff voordat je het kunt bewijzen, maar dure spullen zijn nu eenmaal (in veel gevallen) beter....quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tja. Zo heeft m'n pa me een keer voor gek verklaard toen ik na één jaar een skibril kocht van 130 euro. Vervolgens rockte ik hem wel door de poeder tijdens hevige sneeuwval, terwijl hij om de minuut moest stoppen om z'n goedkope skibril schoon te maken.
Ik heb een Philips Stewardess reisstrijkijzertje. Is iets duurder dan een tientje, erg klein en handzaam en wordt niet te warm.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:24 schreef Drinky het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens als je lang gaat boarden met waxen en slijpen?
Ik heb nu zelf een waxblok en borstel maar niet zo'n dichte strijkijzer, alleen een gewone met van die gaatjes eronder. Voor 't slijpen heb ik niks.
Niemand?quote:Op vrijdag 31 december 2010 06:30 schreef Rainai het volgende:
Afgelopen Dinsdag was ik ff in Snowplanet te snowboarden. Jammer genoeg was ik ff vergeten dat de kinderen de schoolvakantie hebben, daar er erg druk in Snowplanet was. Geen wonder dat er een lange riit kwam, daar ik weinig snowboarde.
Hoe dan ook, mijn board z'n kanten beginnen roest te worden.
Hoe houden jullie hem roestvrij. Na elke keer te schoonmaken met de vodje en/of slijpen?
In het vet zetten buiten seizoen? Net als bij schaatsen ofzo...? (ik weet het niet)quote:
Goed droog maken en even een dag laten drogen je zou hem daarna in de wax kunnen zetten zonder daarna schoon te krabben.quote:
Goed droog maken voordat je hem opbergt.quote:
En je punt isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef klammenoorseboskat het volgende:
Gegroet FOK!
Ik ben op zoek naar een fijn Bataleon The Jam of Goliath snowboardje, of een ander prima all-mountain snowboard, tussen de maten: 158-161. Het liefst vanaf seizoen 2007-Heden.
Groetjes,
Klammenoorseboskat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |