Nee man gek, de weddenschap is over 2011 zoals ik begrijpquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Het conflict met de Class Company is uit de wereld. Alles is pais en vree, in deze witte dagen rondom kerst.
Alleen die bank die in het te koop staande huis van Wes staat vloekt zo met de rest van de kerstgedachte.
Tevens kan er worden gewed op een eventuele gezinsuitbreiding in huize Sneijder Cabau. Het zou mooi zijn als Yo vandaag of morgen bevalt. In een stal.
Ze kunnen niets geheim houden, reken maar op een uitgebreide persconferentie met foto-momentjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verwacht elk moment in Januari een zwangerschapsmelding.![]()
Of ze gaat 9 maanden in geheim dragen
welke kleding???quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef Majkool het volgende:
Ik vind die kleding van Yolanthe écht niet meer kunnen. Sorry, maar dat is
echt passé, zooooo 2009!
Hebben jullie al gehoord dat Wesley z'n teen had gestoten?!
En elke maand een update van alle kwaaltjes en echo foto'squote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze kunnen niets geheim houden, reken maar op een uitgebreide persconferentie met foto-momentjes
Of een ingelast nieuwsbericht, met zo'n balk in beeld![]()
En een gesponsorde babykamer, die zodra de eerste drie maanden voorbij zijn zal worden ingericht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En elke maand een update van alle kwaaltjes en echo foto's
Tis maar goed dat Balkie er niet meer isquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef Eef999 het volgende:
Of een ingelast nieuwsbericht, met zo'n balk in beeld![]()
quote:vr 24 dec 2010, 13:15 Huwelijk Wesley en Yolanthe nog steeds niet helemaal betaald van onze redactie
Mary Borsato gaat een karige kerst tegemoet. The Class Company moet nog steeds zevenduizend euro overmaken aan de ontwerpster van Yolanthe's trouwjurken.
Foto: AB BLAUW
Foto: LEVIN DEN BOER - PERSFOTO.NU Dit onthult Jan Uriot in het programma Ochtendspits. Volgens de showbizzkenner van Privé zou de bruiloft van Wesley en Yolanthe voor de Kerst zijn afgetikt, maar wacht de arme Mary nog steeds op haar geld voor de vijf jurken die de moeder van Marco voor de bruiloft leverde.
ik heb gebeld met Mary en die heeft vijf jurken geleverd aan de bruid en het bedrag hiervoor is nog steeds niet volledig aan haar betaald. Dat kan gewoon niet. Yolanthe is heel aardig geweest en heeft de helft al lang overgemaakt, maar The Class Company is blijkbaar 'vergeten' om de resterende zevenduizend euro over te maken.
De laatste loodjes wegen blijkbaar het zwaarst voor de in totaal 2,1 miljoen euro kostende bruiloft.
Eén gesponsorde babykamer?? Dat lijkt me niet voldoende, het zullen er wel minimaal 2 worden (ze hebben immers ook een huis in 020) maar als het er 3 worden verbaast het me ook niet....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En een gesponsorde babykamer, die zodra de eerste drie maanden voorbij zijn zal worden ingericht.
denk niet dat we ooit het werkelijke bedrag zullen horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
OMG... in totaal 2,1 miljoen??
Ik heb kennelijk nogal wat berichten gemist, want het was toch "maar" 1,3 miljoen?
Waarvan een half miljoen niet betaald was wegens boven afgesproken budget?
Ik snap er geen bal meer van, Yo heeft haar deel betaald, maar de TCC nog niet?quote:
Vooral wanneer het je 2e isquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
2.1 voor een bruiloft![]()
ok dat je rijk bent snap ik maar gewoon 2.1 voor een bruiloft is wel heel erg
Kunnen ze mooi de stof van het pak van Wesley hergebruiken als het een jongetje wordt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En een gesponsorde babykamer, die zodra de eerste drie maanden voorbij zijn zal worden ingericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |