Om er maar weer eens een oud-Hollandsch gezegde tegenaan te gooien; honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Wat heeft Cue_ daaraan?
Alle dames worden toch in de wacht gezet
Heb ik hier ook nog wat over te zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om er maar weer eens een oud-Hollandsch gezegde tegenaan te gooien; honger maakt rauwe bonen zoet.
En hey, misschien wil fabeldiertje haar wel als nieuw speeltje.
Vrouwelijke naïviteit in optima formaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen
Krijg je al een harde?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwelijke naïviteit in optima forma.
keep us postedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo.. Zaterdag een date, 2e date met de jongen waar de eerste keer geen wow-gevoel bij was. Maar goed het was wel gezellig!
Hij loopt me alleen een beetje gek te maken, want hij wilt niet vertellen wat we gaan doen. (En als ik ergens niet tegen kan....)
Sterkte jongenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs de tafel kwam een stukje omhoog.
Ik ook, vind het echt heel moeilijk als ik niet weet wat me te wachten staat haha!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterkte jongen
zow.. genoeg offtopic gepraat
Nice Joyce! ben benieuwd wat dat gaat worden!
Dat snap ik nou niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo.. Zaterdag een date, 2e date met de jongen waar de eerste keer geen wow-gevoel bij was. Maar goed het was wel gezellig!
Hij loopt me alleen een beetje gek te maken, want hij wilt niet vertellen wat we gaan doen. (En als ik ergens niet tegen kan....)
Zo verschrikkelijk was die date ook niet, alleen geen wow-gevoel.. En vraag me af of dat aan de omstandigheden lang, of omdat hij gewoon niet wow was.. Het was gezellig, dus naar mijn idee kan een 2e date geen kwaadquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet...
Waarom ondanks de eerste tegenvallende indruk toch nog tegen beter weten in een keer afspreken?
Als je in je bek gescheten wordt en het vies vond, ga je toch ook niet nog een hap nemen "in de hoop dat het beter wordt".
Laten we het maar even op een rijtje zetten in volgorde van geschiktheid dan:quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Een tegenvallende indruk is iets anders dan het wow gevoel he
Die uiteindelijk dood bloedt omdat ze elkaar toch niet zo heel boeiend vonden...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet zeggen dat na haar reactie "het was gezellig, een tweede kan niet kwaad" en dat ze zegt "zo slecht was ie ook weer niet" ipv "het was gezellig en ben benieuwd of er meer kan zijn"
ik nu ook mijn twijfels heb of het wel zo handig is![]()
Klinkt meer als gewoon een vriendschap wat eraan gaat zitten te komen.
Over doodbloeden gesproken. Saw 5 nu op tv.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef kastanova het volgende:
Die uiteindelijk dood bloedt omdat ze elkaar toch niet zo heel boeiend vonden...
Ik snap ook echt niet dat mensen dat zelf niet in kunnen zien.
En op elk potje past wel een dekseltje, innerlijk is belangrijk dan uiterlijk en misschien is hij wel het missende puzzelstukje in haar leven ...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over doodbloeden gesproken. Saw 5 nu op tv.
Wij kunnen natuurlijk niet voor haar oordelen of het wel of geen kans van slagen heeft.
Soms moet het echt groeien gewoon en word je ineens verliefd op iemand waarvan je het nooit had verwacht.
Jij verpest mijn dromen!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:
En op elk potje past wel een dekseltje, innerlijk is belangrijk dan uiterlijk en misschien is hij wel het missende puzzelstukje in haar leven ...
bla...bla...blabla...blablabla...
Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet...
Waarom ondanks de eerste tegenvallende indruk toch nog tegen beter weten in een keer afspreken?
Als je in je bek gescheten wordt en het vies vond, ga je toch ook niet nog een hap nemen "in de hoop dat het beter wordt".
Ligt er gewoon aan of je succesvol bent in het regelen van dates of nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?
Ligt er eerlijk gezegd ook wel aan of die ander echt knap is of een mwah'tjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?
Een mwah'tje kan per definitie geen wauwerd zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ligt er eerlijk gezegd ook wel aan of die ander echt knap is of een mwah'tje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |