Zoals gewoonlijk heb je wel een mening maar weet je niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik rij dan ook vrij netjes en zie de toegevoegde waarde er niet van. Commerciele rommel.
Ik moet denken aan één van die discussies m.b.t. geslachtsdelen. Plotseling.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk heb je wel een mening maar weet je niet waar je het over hebt.
Daar heb ik voldoende mee rondgereden...quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan één van die discussies m.b.t. geslachtsdelen. Plotseling.
Gewoon een setje stalen velgen kopen voor je winterbanden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je zomerbanden gaan veel langer mee als je van oktober tot maart op winterbanden rijdt. De eneige meerkosten die je hebt zijn het erop en eraf halen van de banden.
Die moeten er ook op en af, en aan mijn leasewagen laat ik dat allemaal lekker regelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gewoon een setje stalen velgen kopen voor je winterbanden.
Ach, hier ligt 30 Cm, en in de straat wordt niet geruimd, ik denk dat je erg slecht weg komt op zomerbandjes.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Klummie het volgende:
Ik rij al 20 jaar op zomerbandjes het hele jaar, anticiperen,aanpassen en je hersens gebruiken zijn daarbij de toverwoorden. Geen schuiver gemaakt en ik kom altijd weg in sneeuw. En dat is niet door het gaspedaal diep in te drukken, beetje wiebelen werkt meestal prima.
Hier in Nederland vind ik het idee ridicuul temeer omdat die paar dagen sneeuw hier eerder uitzondering dan regel zijn.
Als hier nu elk jaar 3 maanden sneeuw ligt dan vind ik een verplichting logisch. Echter die garantie heb je niet.
De meesten durven gewoon niet te rijden en daar helpt nu eenmaal niets tegen, geen winter- of zomerband.
Ik sprak een jaar geleden iemand die negerinnen erg leuk vond en geregeld naar Afrika gaat om zich daar scheel te neuken. Tot zover niets nieuws... maar hij deed dat dus zonder condoom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ik rij al jaren prima in de winter zonder winterbanden.
Net als de alcomobilist: ik rij rustig naar huis, die anderen die te hard rijden zijn pas gevaarlijk.quote:Gewoon je snelheid aanpassen en dan scheelt het je weer heel wat geld. Mensen die winterbanden hebben en daarmee meteen denken dat ze alle grip van de wereld hebben daarentegen, vormen een gevaar voor de veiligheid.
Alle tests zijn gemanipuleerd en mutant01 van fok weet het beter...quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
Als je heel hard op je rem moet gaan staan scheelt het een aantal meter, bij een sneeuw of ijsdek maakt het eigenlijk geen reet uit, want dan glij je ook met winterbanden.
Als je je hersens gebruikt gaat het inderdaad goed. Dan koop je winterbanden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Klummie het volgende:
Ik rij al 20 jaar op zomerbandjes het hele jaar, anticiperen,aanpassen en je hersens gebruiken zijn daarbij de toverwoorden.
KNMI telt gemiddeld al ruim 25 dagen met een sneeuwdek... Maar wat weten die nou van het weer in NL...quote:Hier in Nederland vind ik het idee ridicuul temeer omdat die paar dagen sneeuw hier eerder uitzondering dan regel zijn.
Het moet iedere dag regenen om profielbanden zinnig te maken?quote:Als hier nu elk jaar 3 maanden sneeuw ligt dan vind ik een verplichting logisch. Echter die garantie heb je niet.
En weer een voorbeeld uit de serie: onverantwoordelijke mensen die hun eigen gierigheid proberen goed te praten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik rij dan ook vrij netjes en zie de toegevoegde waarde er niet van. Commerciele rommel.
Dat gedrag verander je niet door winterbanden verplicht te stellen hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
pfff klein beetje sneeuw hier gevallen en er wordt gelijk 40 gereden op provinciale weg
Liever wat later thuis dan helemaal niet meer thuis komen denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
pfff klein beetje sneeuw hier gevallen en er wordt gelijk 40 gereden op provinciale weg
Met winterbanden was er gewoon 80 op te rijden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Liever wat later thuis dan helemaal niet meer thuis komen denk ik dan maar.
Daar dachten de matrixborden anders over.quote:Op zondag 26 december 2010 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
Met winterbanden was er gewoon 80 op te rijden.
waar komt dat vertrouwen in RWS vandaan?quote:Op zondag 26 december 2010 10:29 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Daar dachten de matrixborden anders over.
Jij bent dus weer zo'n onervaren klungel die het hele verkeersbeeld gaat verstoren omdat jij niet snapt wat autorijden is.
Wellicht het feit dat ze het al ongeveer 100 keer langer doen dan jij überhaupt auto mag rijden.quote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef kawotski het volgende:
[..]
waar komt dat vertrouwen in RWS vandaan?
Ik woon hier pal tegenover een grote parkeerplaats en help per dag gemiddeld 3 auto's om uit te parkeren; allemaal zomerbanden rijders. Ik rijd elke dag weg zonder enige wielspin, heb zelden tot nooit gegleden op de openbare weg en zie het toch regelmatig om me heen (ik heb winterbanden).quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
In je dromen, iedere winterbanden test laat zien dat je met Winterbanden op sneeuw en ijs meer grip hebt.
en daarbij iedereen over 1 kam scheren..quote:Op zondag 26 december 2010 12:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wellicht het feit dat ze het al ongeveer 100 keer langer doen dan jij überhaupt auto mag rijden.
Ja, dat moet ook met een samenleving omdat gebleken is dat niet iedereen de keuzes zelf kan maken. Bescherming heet dat. En nu niet geen trollen met het feit dat jij voor je zelf kan nadenken. Dat geloof ik prima, maar gemiddeld genomen kan de Nederlander dat niet.quote:Op zondag 26 december 2010 12:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
en daarbij iedereen over 1 kam scheren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |