met liefde, maar ze wil niet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:20 schreef Pino112 het volgende:
Joe, stuur die sneeuw eens naar Overijssel.
en 60 cm tegen mijn voordeurquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:14 schreef nattermann het volgende:
Ruim 20 centimeter in Weert en Roermond.
Zeurquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:45 schreef Woodsman het volgende:
Normaal zou ik tevreden zijn met 20cm sneeuw, maar als ik dan lees dat in andere delen van limburg bijna een halve meter ligt...
Teringquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:45 schreef Woodsman het volgende:
Normaal zou ik tevreden zijn met 20cm sneeuw, maar als ik dan lees dat in andere delen van limburg bijna een halve meter ligt...
Klopt dit wordt nog aangepast vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:13 schreef TommyGun het volgende:
De Wiki is niet meer aan te passen door non-users? Loopt een beetje achter namelijk
Ik zit ook maar wat te zeuren, maar extremer is altijd leukerquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tering
Dan ga je toch lekker naar andere delen van Limburg? Alsof het zo groot is
je woont niet in amerika of canada
Nu trekt het juist weg, maar het heeft een uurtje of 16 stilgestaan jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:07 schreef Klonk het volgende:
ligt het nou aan mijzelf of lijkt het sneeuwbuiengebeuren compleet tot stilstand zijn gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |