abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2010 @ 21:22:40 #176
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90510375
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef leRomein het volgende:

[..]

Ja, dat las ik. Ik vind echter dat als je iemand uitscheldt voor datgene wat hij of zij feitelijk is, het beledigende aspect ervan wordt opgeheven. Zo moet je ook gewoon 'homo' kunnen zeggen tegen een homo. Ik vind dus dat persoon die de intentie heeft om de ander te beledigen, hierin faalt door de ander juist te benamen.
Het ligt niet altijd aan de persoon die beledigd is. Soms kan je zelf gewoon merken als je iemand uitscheld als kankerlijer of niet. Je kan het omdraaien hoe je het wilt, maar in sommige situaties is het gewoon negatief bedoeld. Ik heb het niet over mensen die kankerpatienten een andere naam willen geven, mensen die het als grap bedoelen of iets anders. Ik heb het gewoon over de mensen die dat term gebruiken om iemand uit te schelden en het spottend gebruiken tegen een kankerpatient. Dát is uitschelden.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:54:18 #177
257153 t-4-top
Veritas odium parit.
pi_90712872
Mijn opa is overleden aan ouderdom, ik vind het respectloos dat je je verjaardag viert.
Volkert: Noem 2 nederlandse popgroepen of ik vermoord je!
Pim: Blof! Doe maar!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:57:21 #178
324016 ZwarteStaafSlaaf
Zwarte pikken pijp ik graag
pi_90712987
Ja echt verkankerd is het, als al die kankerlijers met kanker gaan schelden.

Wat een kankergoedtopic ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Zo nu eerst een pik
pi_90714735
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als het op het woord kanker aan komt zijn er 2 soorten mensen waar ik een hekel aan heb:

1. Apologeten die onzin als "de term staat los van de ziekte" verkondigen.
2. Mensen die vinden dat je niet met kanker mag schelden omdat ... daaraan is overleden.

Ik ben een kankergebruiker en ik ben er trots op. Kanker is een ernstige ziekte waaraan op het moment iemand overlijdt en dit heeft direct effect op het feit dat ik het gebruik. Kanker is een ongeëvenaarde krachtterm, met zo een lading, dat het in sommige situaties perfect uitkomt. Waarom schelden met woorden die niks voorstellen als "kut", "fuck" en "shit" als er een krachtige term als "kanker" bestaat?

Waarom rekening houden met het feit dat ... eraan overleden is (tenzij het heel vers in het geheugen ligt natuurlijk) als atheisten er ook geen rekening mee houden dat sommige gelovigen niet graag godverdomme horen?

Er is maar 1 krachtterm krachtig genoeg om toepasselijk te zijn als je gediagnosticeerd wordt met kanker en dat is (je raad het al) "KANKER". Het moet natuurlijk niet in elke zin voorbij komen, maar het is een prima vloekwoord punt uit.
Wat hij zegt, het woord kanker is zo lekker om te zeggen vanwege dit, maar dat maakt het ook zo aanstootgevend. Mensen die zeggen dat het los staat van de ziekte en er toch mee schelden zijn gewoon losers. Het enige wat ik dan nog wel wil zeggen is dat mensen die met kanker schelden zich wel onderscheiden van de mensen die wél sociale vaardigheden hebben enz.
Even mijn ontlasting reguleren.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:55:07 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90714981
ik heb echt kankerdarmen.
pi_90715038
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef RickoKun het volgende:
ik heb echt kankerdarmen.
Daar mag je niet mee spotten. Er oma had iets met haar darmen en is daar aan gestorven ;(
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:58:22 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90715090
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef P8 het volgende:

[..]

Daar mag je niet mee spotten. Er oma had iets met haar darmen en is daar aan gestorven ;(
Je moet niet met er spotten. Mijn hele familie had iets aan er en is daar aan gestorven ;(
pi_90715289
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je moet niet met er spotten. Mijn hele familie had iets aan er en is daar aan gestorven ;(
jouw familie is gewoon gestorven omdat jij al het leven uit hun hebt gezogen.
Extremistisch gematigd.
pi_90715574
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:55:28 #185
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_90716784
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef P8 het volgende:

[..]

Mijn oma had een darmtumor ;d;d en dies nu ook dood.

Shit zeg, die dingen gebeuren.. Alsof die mensen erom vragen. Ik scheld er nog steeds mee.
'sup.
pi_90721795
Vooral turken enz doen dit. Kutvolk!

Maar die gebruiken het als een stopwoord, dus 3x in 1 zin.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:19:14 #187
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_90721875
Ja, wat een kankersukkels zijn dat altijd :r.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:23:32 #188
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90722047
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Snever het volgende:
Vooral turken enz doen dit. Kutvolk!

Maar die gebruiken het als een stopwoord, dus 3x in 1 zin.
KANKERTURKEN :(
pi_90722376
Ik roep vaak kanker als ik iets laat vallen o.i.d, in plaats van godverdomme of kut. We schelden met allerlei ziektes, waarom zouden we niet met kanker mogen schelden? Iedereen kent wel mensen met kanker, maar dat staat volkomen los van het feit dat je het woord soms gebruikt om te schelden.

Ik vond het wel irritant dat er vroeger van die kneuzen op de middelbare school waren die constant 'kanker' riepen. Kankergeil, kankercool, kankerzus en -zo. Maar het is gewoon een modewoord, houdt vanzelf wel weer op.
pi_90756956
Kankerkick :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_90757418
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik roep vaak kanker als ik iets laat vallen o.i.d, in plaats van godverdomme of kut. We schelden met allerlei ziektes, waarom zouden we niet met kanker mogen schelden? Iedereen kent wel mensen met kanker, maar dat staat volkomen los van het feit dat je het woord soms gebruikt om te schelden.

Ik vond het wel irritant dat er vroeger van die kneuzen op de middelbare school waren die constant 'kanker' riepen. Kankergeil, kankercool, kankerzus en -zo. Maar het is gewoon een modewoord, houdt vanzelf wel weer op.
Oké man.
Boeit me geen kanker.
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:27:55 #192
286575 Roces18
Chef de party
pi_90757479
kankertopic :r
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90791726
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef HerbertThePervert het volgende:

[..]

Oké man.
Boeit me geen kanker.
Blijkbaar genoeg om er op te reageren ;)
pi_90812793
Ik wens je de klere.
Roken is lekker
  maandag 3 januari 2011 @ 21:49:49 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90813806
hahhahaha kanker ik kankerde de kanker zomaar +2 gammakankerrays!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:28:57 #196
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90816077
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dat curieuze superioriteitsgevoel van mensen die zeggen dat je niet met kanker mag schelden is één van de redenen dat ik het gebruik. Ze komen altijd aan met diepe emotionele verhalen dat zij er aan onderdoor zijn gegaan toen iemand in hun omgeving kanker had, en dat mensen die met kanker schelden dit gelukkig nooit hebben hoeven meemaken.

Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat zij zelf de lading aan een woord geven, niet diegene die het woord uitspreekt. Het ligt aan de ontvanger, niet aan de zender. Je raakt zo gekwetst als je zelf wilt.
Vervolgens komen ze met het argument dat het een kleine moeite is om het woord niet te gebruiken, en dat mensen zich dus aan deze emotionele teven moeten aanpassen omdat zij zich gekwetst voelen.

Het zijn dan ook nog eens vaak de mensen die dan zeggen 'ja gebruik dan tyfus of een andere ziekte'. Vaak komen ze met woorden die anderen ook weer als kwetsend kunnen ervaren. Hypocrisie is dit volkje niet vreemd

Het wordt ondersteund door de overheid die met lachwekkende campagnes komt als kankerverziektjetaal.nl. Overheidscampagnes zijn zo compleet nutteloos om het gedrag van jongeren - waar de campagne zich op richt - te veranderen. Nul effect.

Het is een teken van een kleine woordenschat, wordt ook nog weleens als argument aangehaald. Dat je niet het juiste woord weet te vinden. Complete onzin. Je kan het juiste woord juist wel vinden. Kanker is het juiste woord, dus dat gebruik je. Het is eerder een teken van een complete woordenschat, in tegenstelling tot de kleine woordenschat van morele woordentovenaars die moeten zoeken omdat ze hét woord met de juiste lading ontlopen.
Nog maar eens quoten
Ok stelletje hokboeren
pi_136254208
*kuch* kanker.
pi_136254574
Als het niet zou kwetsen is het ook niet echt geschikt als scheldwoord.

Maar dat onnodige gebruik, als soort van stopwoord bij het minste of geringste, daar heb ik wel een broertje dood aan.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 2 februari 2014 @ 20:29:06 #199
11102 knep
Mountainfreak
pi_136254615
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dat curieuze superioriteitsgevoel van mensen die zeggen dat je niet met kanker mag schelden is één van de redenen dat ik het gebruik. Ze komen altijd aan met diepe emotionele verhalen dat zij er aan onderdoor zijn gegaan toen iemand in hun omgeving kanker had, en dat mensen die met kanker schelden dit gelukkig nooit hebben hoeven meemaken.

Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat zij zelf de lading aan een woord geven, niet diegene die het woord uitspreekt. Het ligt aan de ontvanger, niet aan de zender. Je raakt zo gekwetst als je zelf wilt.
Vervolgens komen ze met het argument dat het een kleine moeite is om het woord niet te gebruiken, en dat mensen zich dus aan deze emotionele teven moeten aanpassen omdat zij zich gekwetst voelen.

Het zijn dan ook nog eens vaak de mensen die dan zeggen 'ja gebruik dan tyfus of een andere ziekte'. Vaak komen ze met woorden die anderen ook weer als kwetsend kunnen ervaren. Hypocrisie is dit volkje niet vreemd

Het wordt ondersteund door de overheid die met lachwekkende campagnes komt als kankerverziektjetaal.nl. Overheidscampagnes zijn zo compleet nutteloos om het gedrag van jongeren - waar de campagne zich op richt - te veranderen. Nul effect.

Het is een teken van een kleine woordenschat, wordt ook nog weleens als argument aangehaald. Dat je niet het juiste woord weet te vinden. Complete onzin. Je kan het juiste woord juist wel vinden. Kanker is het juiste woord, dus dat gebruik je. Het is eerder een teken van een complete woordenschat, in tegenstelling tot de kleine woordenschat van morele woordentovenaars die moeten zoeken omdat ze hét woord met de juiste lading ontlopen.
_O_
  zondag 2 februari 2014 @ 20:33:34 #200
351780 Piye
King of Kush
pi_136254991
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef PartyHard het volgende:
*kuch* kanker.
Erg gevat zo drie jaar na dato. Het duurde even, maar dan heb je ook wat.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')