quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Helemaal zelf?!
*plakt een mooie sticker op het hoofd van PeuRac*
Dude, you need a womanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
helemaal zelf, 30min na mijn wekker is die klaar
dan ben ik geschoren, gedouched en aangekleed, dan eerst mn was ophangen, ontbijten, werken, lunch, werken, avond eten, strijken, schoonmaken en pleitos
juist niet, k kan het allemaal zelfquote:
Geen Bijzonderheden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is Sparta. Maar dan Engels en heel hard schreeuwen.
Dat brokkie warme vlees moet toch ook ergens anders goed voor zijn ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
Was in de machine en voorgeprogrammeerdwat een huisman ben ik toch
zelfs de afwas gedaan
Oke, die houden we erin voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
juist niet, k kan het allemaal zelfen ik heb 2 handen, vrouwen in mijn leven zijn overbodig
Dat brokkie warm vlees is een haarbal die weer prima op m'n bed is gaan liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat brokkie warme vlees moet toch ook ergens anders goed voor zijn ?
O, dan heb ik me vergist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat brokkie warm vlees is een haarbal die weer prima op m'n bed is gaan liggen
Ik zal niet klagen, maar ik heb diverse benamingen voor mn katquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef kitao het volgende:
[..]
O, dan heb ik me vergist.
ik dacht dat jij wel vaker vrouwelijk bezoek had.
mijn huisgenootje zei dat ze mn kat de kachel in ging gooien als ik m niet weg deed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal niet klagen, maar ik heb diverse benamingen voor mn katT beest luisterd toch alleen naar de toon van je stem, dus hoe ik em noem maakt niet uit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn huisgenootje zei dat ze mn kat de kachel in ging gooien als ik m niet weg deed.
de kat verloor (geheel tegen mn principe)
'kutbeest'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal niet klagen, maar ik heb diverse benamingen voor mn katT beest luisterd toch alleen naar de toon van je stem, dus hoe ik em noem maakt niet uit
Die gebruik ik best veel jaquote:
ik heb gevochten als een leeuw voor die kat, maar het was onhoudbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik de kat hier weg doe, mag ik zelf ook weg denk ik
iedereen houdt van t beestje, ondanks dat die eigenlijk totaal niet sociaal is
is tie je zomaar voorbij gescheurd ?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb net weer naar je gezwaaidlaatste bus
zij langs mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef kitao het volgende:
[..]
is tie je zomaar voorbij gescheurd ?!
nu zie je haar niet meer zitten ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zij langs mijterwijl ze me gewoon heeft zien zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |