quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Dat is in de meeste gevallen geen keuze en dus discriminatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wat vind je dan van mensen die liever niet willen samenwerken met of geholpen worden door een homo, een vrouw, een dik iemand? Of een vrouw met een hoofddoekje, of een handicap?
Ik kom niet direct nichterig over, maar dan nog, ik werk dan voor een organisatie die altijd voor de zwakkeren kiest en niet discrimineert, dus als die persoon wel direct aandacht nodig heeft mag een ander het doen, gaat het om een pleister of koelen (onschuldige dingen), dan kan de persoon vertrekken als hij niet geholpen wil worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als je niet de keuze hebt?
Dan ben je ook niet erg consequent in je standpunt
Maar goed, deze oppervlakkige houding zegt gelukkig meer over jou dan over diegene vol piercingsAl ben ik wel benieuwd hoe jij reageert als je als EHBOmiepje ergens bent en iemand zegt dat hij niet door jou geholpen wil worden omdat je een nichtje bent...
Mensen die er bewust voor kiezen kun gezicht te verminken.. dat is een keuze. Dat schrikt mensen af. Mij ook. Dus als ik af ga op een eerste indruk, dan kies ik eerder voor een alternatief.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Peet het meent...
Op dezelfde manier als seks met een man een keuze is. Zo'n lifestyle volg je niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat er iets in je zit dat je tot dat soort dingen drijft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Mensen die er bewust voor kiezen kun gezicht te verminken.. dat is een keuze. Dat schrikt mensen af. Mij ook. Dus als ik af ga op een eerste indruk, dan kies ik eerder voor een alternatief.
Wat doe je hier dan?quote:
Ik had dat wel van jou verwachtquote:
Ik zie het zijn ( niet kiezen!) van homoseksueel/homofiel als iets totaal anders dan het KIEZEN voor het laten zetten van piercings over je hele gezicht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als seks met een man een keuze is. Zo'n lifestyle volg je niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat er iets in je zit dat je tot dat soort dingen drijft.
Uiteindelijk is er niet echt zoiets als een keuze, alle "optionele" handelingen vloeien voort uit ons karakter, waar we uiteindelijk nog niks aan kunnen doen.
Ja, dat is het ook, want dat zei ik ook niet. Homoseksueel GEDRAG is wel een "keuze".quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie het zijn ( niet kiezen!) van homoseksueel/homofiel als iets totaal anders dan het KIEZEN voor het laten zetten van piercings over je hele gezicht.
Zat gothics die die fase weer uit komen, gabbers die veranderen, hippies die nu 55+ zijn etc.
Totaal verschillend dan een seksuele voorkeur.
Ingegeven door natuurlijke drang. Liefde. Dat is een andere emotie dan het willen afzetten van ouders of het willen horen bij een hippe groep.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook, want dat zei ik ook niet. Homoseksueel GEDRAG is wel een "keuze".
Minder is iets anders, maar het kan er wel voor zorgen dat iemand een bepaalde representativiteit "mist".quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
Een Turkse vrouw kiest er ook voor om een hoofddoekje te dragen. In Turkije dragen ze veelal niet eens hoofddoekjes. Maakt dat een Nederlands/Turkse vrouw minder?
In Nederland is het vaak een uiting van cultuur, jongeren gebruiken het om hun identiteit uit te dragen, afzetten van anderen. Zoals alle pubers..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
Een Turkse vrouw kiest er ook voor om een hoofddoekje te dragen. In Turkije dragen ze veelal niet eens hoofddoekjes. Maakt dat een Nederlands/Turkse vrouw minder?
Het onderdrukken kan een keuze zijn. Normaal gedrag voor mensen is om hun liefde te volgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook, want dat zei ik ook niet. Homoseksueel GEDRAG is wel een "keuze".
Andere emotie, zeker, maar alsnog niet altijd een keuze (en verder weet jet niet eens wat hen tot deze lichaamsversiering heeft gedreven en ga je er maar vanuit dat het zoiets is). Vooroordelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ingegeven door natuurlijke drang. Liefde. Dat is een andere emotie dan het willen afzetten van ouders of het willen horen bij een hippe groep.
Nee hoor, daar had ik het niet over.quote:En je had het eerder ook over huidskleur, dikte en meer. Dan speelt gedrag geen rol. dat is een uiterlijke kenmerk en niet te veranderen ( bij dikte door ziekte).
Vind jij dan ook dat bijzondere scholen leraren mogen weigeren omdat ze homo zijn, en bijvoorbeeld samenwonen met een man?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef Peter het volgende:
En als je vindt dat een gezicht vol piercings overal moet kunnen en dat ik me daardoor niet moet laten afschrikken... Zeg dat eens bij de bedrijven die vragen om representatieve sollicitanten. Zoals de politie, waar men ook geen gezicht vol piercings mag hebben.
Dat is toch totaal anders dan iemand weigeren omdat hij zwart is of homo?
Mening. Ik vind dat van een andere orde dan seksuele geaardheid. Ik vind. Mag toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Andere emotie, zeker, maar alsnog niet altijd een keuze (en verder weet jet niet eens wat hen tot deze lichaamsversiering heeft gedreven en ga je er maar vanuit dat het zoiets is). Vooroordelen.
Klopt, dat was G_Equote:[..]
Nee hoor, daar had ik het niet over.
Dan gaat het weer om seksuele geaardheid. Nee dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat bijzondere scholen leraren mogen weigeren omdat ze homo zijn, en bijvoorbeeld samenwonen met een man?
Volgens mij mag dat weigeren alleen als de docent in kwestie ervoor kiest om ook homoseksuele handelingen (zoals het samenwonen) uit te voeren. Niet alleen het zijn is een reden voor discriminatie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan gaat het weer om seksuele geaardheid. Nee dus.
Ik vind het terecht dat een school een docent weigert die zijn gezicht vol piercings heeft hangen.
Je vroeg wat ik vind, niet wat nu de regel is ( enkele feit constructie).quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat weigeren alleen als de docent in kwestie ervoor kiest om ook homoseksuele handelingen (zoals het samenwonen) uit te voeren. Niet alleen het zijn is een reden voor discriminatie.
Ja, maar je vindt iets van iets dat niet aan de orde is (ze worden niet ontslagen omdat ze homo zijn, maar omdat ze ontoelaatbaar gedrag vertonen).quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Je vroeg wat ik vind, niet wat nu de regel is ( enkele feit constructie).
Nee hoor, voor mijzelf heb ik een duidelijke grens: Kiest iemand zelf voor een bepaald gedrag uit vrije wil? ( niet door neigingen die in zijn 'wezen zitten) dan is die persoon ook verantwoordelijk voor de gevolgen. Zeker bij uiterlijke opsmuk/ 'verfraaiingen'quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Peter, mijn mening is dat je gevaarlijk ver over het randje van tolerantie heen hangt hoor
Mja, en dat vind ik dus te makkelijk bepaald.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Kiest iemand zelf voor een bepaald gedrag uit vrije wil? ( niet door neigingen die in zijn 'wezen zitten) dan is die persoon ook verantwoordelijk voor de gevolgen.
Ja en omdat dat gedrag natuurlijk is voor mensen met die seksuele geaardheid vind ik dat je dus kunt concluderen dat men ze ontslaat vanwege de geaardheid. Omdat ik het als recht zie dat iemand zijn gevoel van liefde mag volgen (zolang het object van de liefde in vrije wil en bewust er mee kan instemmen / er voor kan kiezen)quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar je vindt iets van iets dat niet aan de orde is (ze worden niet ontslagen omdat ze homo zijn, maar omdat ze ontoelaatbaar gedrag vertonen).
Ik heb nog geen gepiercde ontmoet die mij kon uitleggen dar haar gevoel om ringen door haar huid heen te drukken net zo sterk was dan mijn gevoel dat ik op mannen val.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, en dat vind ik dus te makkelijk bepaald.
Is dat omdat jij de redenatie niet accepteert? Of omdat je de motivatie niet zwaar genoeg vind meewegen? Of omdat je stiekem toch al onwijs bevooroordeeld bent en iemand dan kan zeggen wat hij/zij wil, maar je toch niet kan overtuigen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gepiercde ontmoet die mij kon uitleggen dar haar gevoel om ringen door haar huid heen te drukken net zo sterk was dan mijn gevoel dat ik op mannen val.
Tot dat iemand mij daarvan overtuigd heeft, blijf ik het een keuze vinden die wezenlijk anders is dan een geaardheid.
Ik denk dat die neigingen in persoon zijn wezen zitten denk eerder dat het een emotionele uiting is dan puur een verfraaiing, maar wat ik me af vraag is: waarom zou je bij de kassa minder graag door zo iemand geholpen worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mijzelf heb ik een duidelijke grens: Kiest iemand zelf voor een bepaald gedrag uit vrije wil? ( niet door neigingen die in zijn 'wezen zitten) dan is die persoon ook verantwoordelijk voor de gevolgen. Zeker bij uiterlijke opsmuk/ 'verfraaiingen'
Ik geef gewoon toe wat veel mensen denken: een freak vol piercings, daar sta ik minder graag aan de kassa dan bij een normaal uitziend persoon.
Ik heb natuurlijk niet voor niets een standpunt. Dus je moet me wel overtuigen om mij doen te veranderen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat omdat jij de redenatie niet accepteert? Of omdat je de motivatie niet zwaar genoeg vind meewegen? Of omdat je stiekem toch al onwijs bevooroordeeld bent en iemand dan kan zeggen wat hij/zij wil, maar je toch niet kan overtuigen?
Het wijkt af, is abnormaal. Ik ben niet zo van de afwijkingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik denk dat die neigingen in persoon zijn wezen zitten denk eerder dat het een emotionele uiting is dan puur een verfraaiing, maar wat ik me af vraag is: waarom zou je bij de kassa minder graag door zo iemand geholpen worden?
Is dat een angst? Of wat?
Ik vind het ook bijna een soort kunst of zo een uitdrukkingsvorm
Ik vind niet dat ik je moet overtuigen en zit ook niet in die situatie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk niet voor niets een standpunt. Dus je moet me wel overtuigen om mij doen te veranderen.
Maar kiezen voor piercings en tattoo's zie ik toch echt anders dan 'kiezen' voor homoseksualiteit. Of zie jij dat als gelijkwaardig 'zware' keuze's?
Het liefst werd ik ook overal geholpen door een leuke homo, liefst single, rond de 30, langer dan 185, etc. Maar daarom ook voornamelijk de vraag of je deze mensen ook uit de weg gaat als je geen keuze hebt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Peter het volgende:
Ik heb de voorkeur om geolpen te worden door iemand die er representatief uit ziet. Die lijkt mij betrouwbaarder.
Als ik de keuze heb, dan mag ik toch kiezen? Of moet ik overal een munt opgooien en gevoel uitschakelen?
Ik snap werkelijk niet waarom jullie dat zo vreemd vinden..
ohja, trusten nogmaals.
Tuurlijk niet. In een andere omgeving dan in een winkel heb ik er vaak ook geen bezwaar tegen. Boeiend dat een rockzangeres onder de tattoo's zit of piercings..quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het liefst werd ik ook overal geholpen door een leuke homo, liefst single, rond de 30, langer dan 185, etc. Maar daarom ook voornamelijk de vraag of je deze mensen ook uit de weg gaat als je geen keuze hebt...
Je hebt altijd een keuze. Maar de gevolgen moet je dan ook dragen ja...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik je moet overtuigen en zit ook niet in die situatie.
Maar ik wil bij wijze van spreke verdorie zelf kunnen bepalen of ik me versier met tatoeages en/of piercings. Eigenlijk is het al van het zotte dat ik nadenk over een tatoeage, maar dit "laat" omdat ik straks voor de klas wilAl maak ik me er ook druk over dat ik hatske homo ben, en straks voor de klas moet
Ik laat me niet makkelijk overtuigen als het om een zaak gaat waar ik zelf al lang heb nagedacht over mijn standpunt.quote:Maar de vraag was ook voornamelijk hoe gemakkelijk jij je wel of niet laat overtuigen van een andermans standpunt...
Overigens vind ik tatoeages en/of piercings een manier om te laten zien wie jij bent. En de een heeft dat meer/wel nodig dan de ander. Net als dat bijvoorbeeld de ene vrouw wel ladingen make up draagt en de ander niet of bijna niet.
Ik vind niet dat je de keuze hebt of je wel of niet homo bent, maar je hebt wel de keuze er voor uit te komen of niet. Ik denk dat ik doodongelukkig was geweest/geworden wanneer ik dit hier vooruit was gekomen. En ik denk dat iemand met een tatoeage dat ook zo kan voelen.
Ik bedoelde meer: stel je bent in een winkel en wilt iets vragen aan een medewerker. Er is nog 1 medewerker direct 'beschikbaar' met een lading piercings en op een niet-gepiercete medewerker moet je 10 minuten wachten. Ga je daar dan op staan te wachten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. In een andere omgeving dan in een winkel heb ik er vaak ook geen bezwaar tegen. Boeiend dat een rockzangeres onder de tattoo's zit of piercings..
Men sluit gewoon bepaalde beroepen of carrièrestappen voor zichzelf uit. Met een keuze.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Steve het volgende:
Natuurlijk mag je zelf bepalen of jij bijvoorbeeld piercings neemt. Maar je mag toch ook de keuze hebben door degene geholpen te worden die geen piercings heeft?
nee, dat zeg ik ook nergens. als het om het even is wie ik vraag en wat ik krijg, dan maakt het me wel uit. dan heb ik een voorkeur voor de 'normale', omdat ik me daar meer me identificeer dan zo'n 'gothic depressieve meeloper'quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: stel je bent in een winkel en wilt iets vragen aan een medewerker. Er is nog 1 medewerker direct 'beschikbaar' met een lading piercings en op een niet-gepiercete medewerker moet je 10 minuten wachten. Ga je daar dan op staan te wachten?
Ik weet dat je dat nergens zegt, daarom ook de VRAAG...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Peter het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik ook nergens. als het om het even is wie ik vraag en wat ik krijg, dan maakt het me wel uit. dan heb ik een voorkeur voor de 'normale', omdat ik me daar meer me identificeer dan zo'n 'gothic depressieve meeloper'
Whatdidido?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
Kug of Mike.
Of Erik als ie in een bepaalde bui is
Oh ja, kut. Slapen. Dat moet ook nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm misschien maar eens slapen, anders ben ik straks Doornroosje op het kerstbal. Slapend dus.
Ik let er nooit op wie er achter de kassa zit. Boeit me ook niet. Donker licht piercing meisje jongen knap homo. Boeiend. Daar kom ik toch niet voor?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Als er tien kassa's zijn, maar achter één kassa zit wel een hele leuke jongen, dan zal ik eerder geneigd zijn om daar mijn boodschappen op de band te zetten. Zelfs als-ie een piercing heeft. En ik haat piercings.
Echt he. En maar omroepen dat ns.nl betrouwbare en actuele informatie heeftquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat de NS nergens van storingen spreekt maar dat driekwart van de treinen gewoon niet rijdt of anders met flinke vertraging
Succes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. En met de trein, want de A2 is helemaal afgesloten bij Eindhoven vanwege de sneeuw.
vanochtend met de auto dus van Oss naar Eindhoven gekomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik twijfel nog om toch nog even bij SR te gaan kijken maar volgens mij gaat dat zowel over de weg en het spoor heel moeizaam worden
A2 afgesloten? Say Whut?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. En met de trein, want de A2 is helemaal afgesloten bij Eindhoven vanwege de sneeuw.
A2 is dicht maar N2 (binnenring met de afslagen naar de dorpen) is wel openquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A2 afgesloten? Say Whut?
Er ligt sneeuw. True. Maar toch niet dusdanig veel meer dan een week geleden?
Of is het zout nu echt op en erg glad?
Heb morgen ook de A2 nodig......
De N2 gat nie nar maresquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
A2 is dicht maar N2 (binnenring met de afslagen naar de dorpen) is wel open
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De N2 gat nie nar mares
De A2 wel. Maaaaar hij schijnt vanaf leenderheide weer open te zijn en daar moet ik er pas op
is het niet beter dat hij een kan koffie meeneemt, en broodjes voor het geval dat hij onderweg zou stranden ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?
Er liggen 2 mappen in de ootoooooo, daar kom ik er wel mee doorheenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:16 schreef Steve het volgende:
Hier ligt toch meer sneeuw dan vorige week hoor..
Ik las op internet dat er op de A2 30 centimeter sneeuw lag. Dat is nogal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.
Vorige week zakte ik niet zover weg gewoon op een stoep...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.
Ik ben nog niet buiten geweest. Ja, gister om 3:00quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorige week zakte ik niet zover weg gewoon op een stoep...
[ afbeelding ]
Mag je vanavond je beloning komen ophalen in de Effenaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
stoepje voor sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepje achter sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepjes van de buurvrouwen sneeuwruimenv vegen en strooien
straat tussen de buurvrouwen sneeuwruimen, vegen en strooien
het is dankbaar werk maar je bent er zo een paar uur zoet mee.
Niemand kan zich zo veel sneeuw herinneren
En dan komen de andere buren ook vragen, ja ik ben wel goed....
Jan Peter mag trots op me zijn
weinig stil en heiligsquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja het wordt gegarandeerd een wilde nacht
maar eerst met de stoptrein tot aan Den Bosch ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit eindelijk in een Intercity naar Amsterdam. Eerste klas, maar misschien dat ik zodadelijk de gillende en krijsende kutkinderen wurg, die hier illegaal verblijven.
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit eindelijk in een Intercity naar Amsterdam. Eerste klas, maar misschien dat ik zodadelijk de gillende en krijsende kutkinderen wurg, die hier illegaal verblijven.
waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?
hoe weet hij dat, heeft ie dat gechecktquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!
ik gok erop dat G_E onderweg geen conducteur gaat tegenkomen, dus grijpt het getijsem de macht en zitten ze gewoon met de voeten op de bank van de 1e klasquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!
Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?
en daar heeft ze dan ook 100 procent gelijk inquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".
Merry Christmas everybodyquote:
Die stond nog bij t glazen huis te gapen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar de trein vertrok wel te laat omdat er nog geen conducteur was.
Hoe romantisch.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
(...)maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
De sneeuw smelt spontaan van deze mededelingquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo, weer een avontuurlijke fietstocht achter de rug
Wat kerstinkopen gedaan en wat kaartjes rondgebracht.
nog niet 1 keer gevallen.
Ik vind mezelf toch wel stoer zo rondploegend op mijn lowrider.
Ben wel blij dat ik vanavond na het kerstbal gevuld met limonade niet meer helemaal terug naar Nuenen hoef te fietsen, maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
Hier oom, mijn overgeefsel is warmquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De sneeuw smelt spontaan van deze mededeling
Heerlijk al je zo boos doet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".
Er staan weer asperges op 't menu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De sneeuw smelt spontaan van deze mededeling
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er staan weer asperges op 't menu.
Jij ook, de sfeer hangt er gezellig bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar, jongens, een fijne Kerst allemaal he met alles dat erbij hoort!![]()
![]()
Ik ben uitgestapt op Utrecht CS. De kinderen uit de Hel zijn achtergebleven. Maar ik was niet de enige die zich stoorde aan deze minimisbaksels.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heerlijk al je zo boos doet.
"Hoer van een moeder"!!
Trek anders aan de noodrem? Maar verder heb je groot gelijk hoor.
Ja ach, als iedereen eenmaal op dé bestemming is, of een dierbare of de dierbaren om zich heen heeft... Voorlopig ben ik hier aan het opruimen en ziet het eruit alsof ik rijp ben voor het Leger des Heils.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij ook, de sfeer hangt er gezellig bij
En jequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben uitgestapt op Utrecht CS. De kinderen uit de Hel zijn achtergebleven. Maar ik was niet de enige die zich stoorde aan deze minimisbaksels.
Vier jij ook kerst met je man?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Steve het volgende:
Ja veel warmte voor iedereen. Ga maar dicht tegen elkaar liggen vannacht..
Neen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Zullen we volgend jaar gewoon kerst vieren met zijn allen?Ergens?
Vanaf morgen. Eerst mijn familie, dan de zijne.quote:
Oh ik dacht zo van eerst met zijn allen asperges eten bij Stroekie en dan naar de Effenaar.... Maar helaas dusssss....quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Vanaf morgen. Eerst mijn familie, dan de zijne.
We zijn geupgrade naar de executive wingquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo, weer een avontuurlijke fietstocht achter de rug
Wat kerstinkopen gedaan en wat kaartjes rondgebracht.
nog niet 1 keer gevallen.
Ik vind mezelf toch wel stoer zo rondploegend op mijn lowrider.
Ben wel blij dat ik vanavond na het kerstbal gevuld met limonade niet meer helemaal terug naar Nuenen hoef te fietsen, maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
Je zou maar stranden in Numansdorp!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht zo van eerst met zijn allen asperges eten bij Stroekie en dan naar de Effenaar.... Maar helaas dusssss....
En wat ;leuk dat jullie het met elkaar doen! Ja, kerst vieren bedoel ik dan he... Geen gedoe met treinen?Je zal maar stranden in... noem eens iets... Dat je niet verder komt dan Gouda ofzo...
Een kerstborrel op twitter?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een of andere kerstborrel op twitter (en ik zorg ervoor dat ik iemand reply voor elke opmerking, ik wil niemands timeline vervuilen)
Jaquote:
Die was vanmorgen al vanuit zijn werk naar A'dam gegaan. Maar ik ben nu veilig en wel in de Jordaan. Nu wachten op de traditie dat de poes stiekem van de kalkoen vreet en dan begint te kotsen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jedan? Je hebt hem toch wel meegenomen?
Of is hij vast vooruit gaan reizen, als dat wat ik zeg, taalkundig ook klopt, maar je snapt me wel.... eh... enfin...
Wáár is je
?
Maar niet gaan flippen en schuimen he, in zo'n coupé?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die was vanmorgen al vanuit zijn werk naar A'dam gegaan. Maar ik ben nu veilig en wel in de Jordaan. Nu wachten op de traditie dat de poes stiekem van de kalkoen vreet en dan begint te kotsen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Steve het volgende:
Ja veel warmte voor iedereen. Ga maar dicht tegen elkaar liggen vannacht..
Dan zou ik die nemen als ik jou was en dan doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel geruchten gehoord van een fietspad was sneeuwvrij is en een rechte weg naar de stad is.
Goed idee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou ik die nemen als ik jou was en dan doen.
Nou jaquote:En dan straks lekker dansen en alles.
Of je neemt de bus, tenminste, als jij aan een lijn woont waar die Richard Scarry-bussen rijden... Zul je wel oppassen en niet ladderzat op de fiets stappen met dit weer??quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed idee!
[..]
Nou ja, bewegen-op-muziek'en.
daar heb ik ook ooit van gehoord heette dat niet de Nello vrij rood of zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel geruchten gehoord van een fietspad was sneeuwvrij is en een rechte weg naar de stad is.
Meen je dat nou?!quote:
Als je maar voorzichtig fietst. Thuis kom je tóch wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de bus neem kom ik niet meer thuis. Nou ja, of ik moet met een taxi enzo, als die midden in een (winter)nacht nog willen rijden op kerstavond door een winterwonderland.
Het verschilt een beetje per familie wat de traditionele kersteet-avond is. Hier is dat Kerstavond, op de 24e.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meen je dat nou?!
Dat kán toch niet?![]()
![]()
(Wat lief!![]()
)
Is het nu wel goed met hem? Dat belooft wat voor morgen!
Hier is het de 24ste bij een tante, de 25ste bij opa en oma, de 26ste thuis (en op alle drie de dagen zijn mijn opa en oma, tante en mijn gezin aanwezigquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje per familie wat de traditionele kersteet-avond is. Hier is dat Kerstavond, op de 24e.
Ah. Nou, ik wilde zeggen "gelukkig" maar dat is ook zo ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik lig vannacht ook heel alleen hoor..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat was kerstavond, zonder kleerscheuren thuis en met een glansrijke monopolyzege op de familie op zak
Slaapsequote:Ik moest maar eens naar bed
Rolmodel voor de kidsquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:01 schreef welkominspace het volgende:
goed bijgeslapen
ik ging gistermiddag om 2 uur liggen
Homos die vrij rondlopenquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:07 schreef welkominspace het volgende:
homo's die het goeie voorbeeld moeten geven
Nee nee neequote:Op zaterdag 25 december 2010 05:20 schreef welkominspace het volgende:
vind dat er te weinig los rondlopen
En oneerlijk voor de restquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
om ze nou allemaal aan m'n bed vast te maken is ook was overdreven![]()
Je zoekt zelf dit topic op. Blijkbaar wil je ze niet zo heel ver uit je buurt hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn.Geen hekel aan homos, maar ik hoef ze niet in mijn buurt.Dat is toch redelijk?Eigen keuze dit dat
quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zoekt zelf dit topic op. Blijkbaar wil je ze niet zo heel ver uit je buurt hebben.
wat zeur je nou man?quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn.Geen hekel aan homos, maar ik hoef ze niet in mijn buurt.Dat is toch redelijk?Eigen keuze dit dat
Ja bent er uiteindelijk wel aangekomen, maar het kwam niet aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Glitter Neon Kerstbal was echt supertof.
Ja, je hebt gelijk, vergeleken met het enorme pak in E. valt dit reuze mee. Maar het ziet er hier ook met een dun poederdekje al heel oud Hollandsch winters uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondergesneeuwd? Ik zou nauwelijks meer dan een lijntje coke.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Glitter Neon Kerstbal was echt supertof.
Mijn exquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Peter het volgende:
Ja beterschap
belangrijker: welke barman heb je mee gekregen naar huis?
Ja wat was Tim, heerlijk onstuimig vanacht, echt in een dolle jolige buiquote:
ben blij dat je er van hebt kunnen genieten, ik vond dat je wel weer eens aan de beurt wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je hebt me heerlijk verwend Gert Jan, dank daarvoor
ik werd een minuut geleden gebeld op mijn vaste nummer thuis door het voice reponse systeem van kpn om je sms van 4.26 voor te lezen :>)quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lichtjes ga de wonderschone glitter en glamour van Burlesque bewonderen
ja geil he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, TMM, wat was je aanhankelijk gisterennacht.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Heeft Ang3l seks gehad met zijn ex vannacht?
Sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja geil he?
het kwam alleen niet aan
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben ik een ster in het koud en afstandelijk doen. Jammer dat je er niet bij was, Steve!
En de ex met Ang3l dan?quote:
Onder de zonnebank?quote:
Ik denk dat ze best wild worden als je ze wil gaan slachten hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind konijn niet zo'n lekker vlees. Sowieso geen fan van wild en stoof en zo. Ja hertjes welmaar die zijn niet zo wild.
Oh, hazenrug om precies te zijn.quote:Huisgerookte Schotse zalm met coquille, rode biet, winterpostelein en botersaus
Krachtige wildbouillon met fazant, schorseneren en trompettes de la mort
Hazenrug met bloedworst, rode kool, gieser wildeman en wildjus met vossenbessen
Vacherin Mont d'Or geserveerd met warm noten-vijgenbrood
Grand dessert van bittere chocolade met kardemonijs en sinaasappeltuille
Echt zo'n menu dat je bij topchef voorbij ziet komenquote:Op zondag 26 december 2010 14:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, hazenrug om precies te zijn.
gewoon lekker gourmettenquote:Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt zo'n menu dat je bij topchef voorbij ziet komen
Mini-wokken!quote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon lekker gourmettennet als henk en ingrid
Je hebt een virusje gok ik?quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
Ik wordt morgen weer gewoon omstreeks 9 uur op kantoor verwacht
ja blijkbaar is msn account gehackt door een of andere mallootquote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt een virusje gok ik?
Kreeg een vaag mailtje over een kerstkaart
Ik denk dat het met goed eten net zo is als seks/porno. Op tv er naar kijken is misschien aardig, maar het is veel lekkerder als je het zelf kunt eten.quote:Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt zo'n menu dat je bij topchef voorbij ziet komen
Ik kijk liever pornoquote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat het met goed eten net zo is als seks/porno. Op tv er naar kijken is misschien aardig, maar het is veel lekkerder als je het zelf kunt eten.
Nee! Er is niets mis met kookprogramma's en/of porno. En er is ook niets met seks en/of eten.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee! Er is niets mis met kookprogramma's en/of porno. En er is ook niets met seks en/of eten.
Dat was mijn punt nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind goede kookprogramma's eigenlijk best heerlijk om naar te kijken.
Dank jequote:
smakelijkquote:Op maandag 27 december 2010 08:40 schreef welkominspace het volgende:
zo ff ontbijt en koffie scoren
Pastasalade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |