abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:03:28 #1
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90371026
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_90371417
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel. >:)
Dit is niet erotiserend bedoeld.
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:12:34 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90371569
Kug of Mike.

Of Erik als ie in een bepaalde bui is ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_90371997
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:45 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

En wat vind je dan van mensen die liever niet willen samenwerken met of geholpen worden door een homo, een vrouw, een dik iemand? Of een vrouw met een hoofddoekje, of een handicap?
Dat is in de meeste gevallen geen keuze en dus discriminatie.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En als je niet de keuze hebt?
Dan ben je ook niet erg consequent in je standpunt :')

Maar goed, deze oppervlakkige houding zegt gelukkig meer over jou dan over diegene vol piercings :) Al ben ik wel benieuwd hoe jij reageert als je als EHBOmiepje ergens bent en iemand zegt dat hij niet door jou geholpen wil worden omdat je een nichtje bent...
Ik kom niet direct nichterig over, maar dan nog, ik werk dan voor een organisatie die altijd voor de zwakkeren kiest en niet discrimineert, dus als die persoon wel direct aandacht nodig heeft mag een ander het doen, gaat het om een pleister of koelen (onschuldige dingen), dan kan de persoon vertrekken als hij niet geholpen wil worden.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Peet het meent...
Mensen die er bewust voor kiezen kun gezicht te verminken.. dat is een keuze. Dat schrikt mensen af. Mij ook. Dus als ik af ga op een eerste indruk, dan kies ik eerder voor een alternatief.

Net zoals mensen met brandwonden op hun gezicht. Normaal behandelen, maar dat voelt toch lastig. Ongemakkelijk.

Die mensen zijn vast ook mens naast hun uiterlijk, maar de schil kan al zo afschrikken dat ik er geen zin in heb om op dat moment daar doorheen te kijken.

En dan kun je verbaasd zijn, maar zo zijn de meeste mensen bij een eerste ontmoeting/indruk.
dag
pi_90372397
no homo
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:27:26 #6
71919 wonderer
pi_90372399
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Mensen die er bewust voor kiezen kun gezicht te verminken.. dat is een keuze. Dat schrikt mensen af. Mij ook. Dus als ik af ga op een eerste indruk, dan kies ik eerder voor een alternatief.
Op dezelfde manier als seks met een man een keuze is. Zo'n lifestyle volg je niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat er iets in je zit dat je tot dat soort dingen drijft.

Uiteindelijk is er niet echt zoiets als een keuze, alle "optionele" handelingen vloeien voort uit ons karakter, waar we uiteindelijk nog niks aan kunnen doen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:29:11 #7
71919 wonderer
pi_90372470
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef LexiconDoll het volgende:
no homo
Wat doe je hier dan?
pi_90372776
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Vertel. >:)
Ik had dat wel van jou verwacht :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90372830
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Op dezelfde manier als seks met een man een keuze is. Zo'n lifestyle volg je niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat er iets in je zit dat je tot dat soort dingen drijft.

Uiteindelijk is er niet echt zoiets als een keuze, alle "optionele" handelingen vloeien voort uit ons karakter, waar we uiteindelijk nog niks aan kunnen doen.
Ik zie het zijn ( niet kiezen!) van homoseksueel/homofiel als iets totaal anders dan het KIEZEN voor het laten zetten van piercings over je hele gezicht.
Zat gothics die die fase weer uit komen, gabbers die veranderen, hippies die nu 55+ zijn etc.
Totaal verschillend dan een seksuele voorkeur.
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:37:28 #10
71919 wonderer
pi_90372937
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik zie het zijn ( niet kiezen!) van homoseksueel/homofiel als iets totaal anders dan het KIEZEN voor het laten zetten van piercings over je hele gezicht.
Zat gothics die die fase weer uit komen, gabbers die veranderen, hippies die nu 55+ zijn etc.
Totaal verschillend dan een seksuele voorkeur.
Ja, dat is het ook, want dat zei ik ook niet. Homoseksueel GEDRAG is wel een "keuze".
pi_90373126
Een Turkse vrouw kiest er ook voor om een hoofddoekje te dragen. In Turkije dragen ze veelal niet eens hoofddoekjes. Maakt dat een Nederlands/Turkse vrouw minder?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:41:52 #12
88233 Steve
Still the best.
pi_90373149
Homoseksueel gedrag lijkt mij meestal niet een keuze, maar een eigenschap die je hebt. Als het dan al een keuze is lijkt mij dan van een ander kaliber dan het ervoor kiezen om bijvoorbeeld piercings te zetten op je gelaat, je haar op een bepaalde manier te dragen, enz.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_90373165
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook, want dat zei ik ook niet. Homoseksueel GEDRAG is wel een "keuze".
Ingegeven door natuurlijke drang. Liefde. Dat is een andere emotie dan het willen afzetten van ouders of het willen horen bij een hippe groep.

En je had het eerder ook over huidskleur, dikte en meer. Dan speelt gedrag geen rol. dat is een uiterlijke kenmerk en niet te veranderen ( bij dikte door ziekte).
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:42:46 #14
88233 Steve
Still the best.
pi_90373187
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
Een Turkse vrouw kiest er ook voor om een hoofddoekje te dragen. In Turkije dragen ze veelal niet eens hoofddoekjes. Maakt dat een Nederlands/Turkse vrouw minder?
Minder is iets anders, maar het kan er wel voor zorgen dat iemand een bepaalde representativiteit "mist".
pi_90373261
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
In Nederland is het vaak een uiting van cultuur, jongeren gebruiken het om hun identiteit uit te dragen, afzetten van anderen. Zoals alle pubers..
Als je kijkt naar hoofddoekjes-draagsters, dan hebben die ook vaak strakke kleding aan en make-up op. Dan is het niets religieus meer, die hoofddoek, maar iets cultureels..
dag
pi_90373297
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het onderdrukken kan een keuze zijn. Normaal gedrag voor mensen is om hun liefde te volgen.
in mijn ogen tenminste..
dag
pi_90373388
Morgen rijden de treinen ook voor geen meter... gelukkig ben ik vrij *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_90373394
En als je vindt dat een gezicht vol piercings overal moet kunnen en dat ik me daardoor niet moet laten afschrikken... Zeg dat eens bij de bedrijven die vragen om representatieve sollicitanten. Zoals de politie, waar men ook geen gezicht vol piercings mag hebben.
Dat is toch totaal anders dan iemand weigeren omdat hij zwart is of homo?
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:46:42 #19
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90373416
ik brand hier noch mijn vingers, noch mijn tong aan, ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken, trusten
pi_90373430
Oh jullie waren midden in een discussie :')

TV gaat even aan de zijlijn zitten :7
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:47:33 #21
71919 wonderer
pi_90373460
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef Peter het volgende:

[..]

Ingegeven door natuurlijke drang. Liefde. Dat is een andere emotie dan het willen afzetten van ouders of het willen horen bij een hippe groep.
Andere emotie, zeker, maar alsnog niet altijd een keuze (en verder weet jet niet eens wat hen tot deze lichaamsversiering heeft gedreven en ga je er maar vanuit dat het zoiets is). Vooroordelen.
quote:
En je had het eerder ook over huidskleur, dikte en meer. Dan speelt gedrag geen rol. dat is een uiterlijke kenmerk en niet te veranderen ( bij dikte door ziekte).
Nee hoor, daar had ik het niet over.
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:49:29 #22
71919 wonderer
pi_90373554
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef Peter het volgende:
En als je vindt dat een gezicht vol piercings overal moet kunnen en dat ik me daardoor niet moet laten afschrikken... Zeg dat eens bij de bedrijven die vragen om representatieve sollicitanten. Zoals de politie, waar men ook geen gezicht vol piercings mag hebben.
Dat is toch totaal anders dan iemand weigeren omdat hij zwart is of homo?
Vind jij dan ook dat bijzondere scholen leraren mogen weigeren omdat ze homo zijn, en bijvoorbeeld samenwonen met een man?
pi_90373717
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Andere emotie, zeker, maar alsnog niet altijd een keuze (en verder weet jet niet eens wat hen tot deze lichaamsversiering heeft gedreven en ga je er maar vanuit dat het zoiets is). Vooroordelen.
Mening. Ik vind dat van een andere orde dan seksuele geaardheid. Ik vind. Mag toch?
quote:
[..]

Nee hoor, daar had ik het niet over.
Klopt, dat was G_E
dag
pi_90373756
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vind jij dan ook dat bijzondere scholen leraren mogen weigeren omdat ze homo zijn, en bijvoorbeeld samenwonen met een man?
Dan gaat het weer om seksuele geaardheid. Nee dus.
Ik vind het terecht dat een school een docent weigert die zijn gezicht vol piercings heeft hangen.
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:55:40 #25
71919 wonderer
pi_90373894
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Peter het volgende:

[..]

Dan gaat het weer om seksuele geaardheid. Nee dus.
Ik vind het terecht dat een school een docent weigert die zijn gezicht vol piercings heeft hangen.
Volgens mij mag dat weigeren alleen als de docent in kwestie ervoor kiest om ook homoseksuele handelingen (zoals het samenwonen) uit te voeren. Niet alleen het zijn is een reden voor discriminatie.
pi_90373928
Ik vind het lastig, laatst was er nog een zaak over een KLM stewardess met te kort haar en daarom was ontslagen. Maar bij frequent vliegende klanten was ze juist heel populair, want klantvriendelijk etc.

http://weblogs.nrc.nl/rec(...)t-tatoeage-ontslaan/
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:57:09 #27
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90373966
Sneeuw, wind uit de juiste hoek en een openstaand badkamerraam, resultaat
http://twitpic.com/3ivrd8
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:01:01 #28
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90374203
Peter, mijn mening is dat je gevaarlijk ver over het randje van tolerantie heen hangt hoor
pi_90374239
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgens mij mag dat weigeren alleen als de docent in kwestie ervoor kiest om ook homoseksuele handelingen (zoals het samenwonen) uit te voeren. Niet alleen het zijn is een reden voor discriminatie.
Je vroeg wat ik vind, niet wat nu de regel is ( enkele feit constructie).
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:02:33 #30
71919 wonderer
pi_90374282
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef Peter het volgende:

[..]

Je vroeg wat ik vind, niet wat nu de regel is ( enkele feit constructie).
Ja, maar je vindt iets van iets dat niet aan de orde is (ze worden niet ontslagen omdat ze homo zijn, maar omdat ze ontoelaatbaar gedrag vertonen).
pi_90374364
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Peter, mijn mening is dat je gevaarlijk ver over het randje van tolerantie heen hangt hoor
Nee hoor, voor mijzelf heb ik een duidelijke grens: Kiest iemand zelf voor een bepaald gedrag uit vrije wil? ( niet door neigingen die in zijn 'wezen zitten) dan is die persoon ook verantwoordelijk voor de gevolgen. Zeker bij uiterlijke opsmuk/ 'verfraaiingen'

Ik geef gewoon toe wat veel mensen denken: een freak vol piercings, daar sta ik minder graag aan de kassa dan bij een normaal uitziend persoon.
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:29 #32
71919 wonderer
pi_90374418
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef Peter het volgende:

[..]

Kiest iemand zelf voor een bepaald gedrag uit vrije wil? ( niet door neigingen die in zijn 'wezen zitten) dan is die persoon ook verantwoordelijk voor de gevolgen.
Mja, en dat vind ik dus te makkelijk bepaald.
pi_90374439
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, maar je vindt iets van iets dat niet aan de orde is (ze worden niet ontslagen omdat ze homo zijn, maar omdat ze ontoelaatbaar gedrag vertonen).
Ja en omdat dat gedrag natuurlijk is voor mensen met die seksuele geaardheid vind ik dat je dus kunt concluderen dat men ze ontslaat vanwege de geaardheid. Omdat ik het als recht zie dat iemand zijn gevoel van liefde mag volgen (zolang het object van de liefde in vrije wil en bewust er mee kan instemmen / er voor kan kiezen)
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:06:44 #34
71919 wonderer
pi_90374480
Wij gaan nog even last minute shoppen :W
pi_90374488
Ik ga gewoon maar eens lekker slapen.... morgen misschien toch nog even bij SR kijken als er niet teveel sneeuw valt :')
pi_90374497
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mja, en dat vind ik dus te makkelijk bepaald.
Ik heb nog geen gepiercde ontmoet die mij kon uitleggen dar haar gevoel om ringen door haar huid heen te drukken net zo sterk was dan mijn gevoel dat ik op mannen val.
Tot dat iemand mij daarvan overtuigd heeft, blijf ik het een keuze vinden die wezenlijk anders is dan een geaardheid.
dag
pi_90374529
Ik ga slapen. truste allen :W
dag
pi_90374684
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik heb nog geen gepiercde ontmoet die mij kon uitleggen dar haar gevoel om ringen door haar huid heen te drukken net zo sterk was dan mijn gevoel dat ik op mannen val.
Tot dat iemand mij daarvan overtuigd heeft, blijf ik het een keuze vinden die wezenlijk anders is dan een geaardheid.
Is dat omdat jij de redenatie niet accepteert? Of omdat je de motivatie niet zwaar genoeg vind meewegen? Of omdat je stiekem toch al onwijs bevooroordeeld bent en iemand dan kan zeggen wat hij/zij wil, maar je toch niet kan overtuigen?
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:12:44 #39
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90374745
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef Peter het volgende:

[..]

Nee hoor, voor mijzelf heb ik een duidelijke grens: Kiest iemand zelf voor een bepaald gedrag uit vrije wil? ( niet door neigingen die in zijn 'wezen zitten) dan is die persoon ook verantwoordelijk voor de gevolgen. Zeker bij uiterlijke opsmuk/ 'verfraaiingen'

Ik geef gewoon toe wat veel mensen denken: een freak vol piercings, daar sta ik minder graag aan de kassa dan bij een normaal uitziend persoon.
Ik denk dat die neigingen in persoon zijn wezen zitten denk eerder dat het een emotionele uiting is dan puur een verfraaiing, maar wat ik me af vraag is: waarom zou je bij de kassa minder graag door zo iemand geholpen worden?
Is dat een angst? Of wat?
Ik vind het ook bijna een soort kunst of zo een uitdrukkingsvorm
pi_90374766
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat omdat jij de redenatie niet accepteert? Of omdat je de motivatie niet zwaar genoeg vind meewegen? Of omdat je stiekem toch al onwijs bevooroordeeld bent en iemand dan kan zeggen wat hij/zij wil, maar je toch niet kan overtuigen?
Ik heb natuurlijk niet voor niets een standpunt. Dus je moet me wel overtuigen om mij doen te veranderen.
Maar kiezen voor piercings en tattoo's zie ik toch echt anders dan 'kiezen' voor homoseksualiteit. Of zie jij dat als gelijkwaardig 'zware' keuze's?
dag
pi_90374807
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Ik denk dat die neigingen in persoon zijn wezen zitten denk eerder dat het een emotionele uiting is dan puur een verfraaiing, maar wat ik me af vraag is: waarom zou je bij de kassa minder graag door zo iemand geholpen worden?
Is dat een angst? Of wat?
Ik vind het ook bijna een soort kunst of zo een uitdrukkingsvorm
Het wijkt af, is abnormaal. Ik ben niet zo van de afwijkingen.
En ik vind het lelijk dus kijk er zo min mogelijk naar. Kwestie van smaak dus. Want niet alle 'afwijkingen' die een mens kan hebben vind ik lelijk :+
dag
pi_90374817
Eigenlijk is het een beetje te vergelijken met het plattelandse wat hier in de regio speelt.
Ben je een man, dan sta je boven een vrouw; of te wel: een man weet altijd meer dan een vrouw.
Ben je ouder, dan sta je boven een jonger persoon; of te wel: als je ouder bent weet je per definitie meer.

Mensen hier in de regio stappen in de winkel eerst af op de oudste man, dan eventueel op de oudste vrouw als deze veel ouder oogt dan de aanwezige man.

Best frustrerend om mee te maken, wat helaas toch vaak genoeg voorkomt. Maar je kunt in veel gevallen beter mij hebben, als jongere man, dan de oudere man of vrouw die op de afdeling staat :')
pi_90374920
Ik heb de voorkeur om geolpen te worden door iemand die er representatief uit ziet. Die lijkt mij betrouwbaarder.
Als ik de keuze heb, dan mag ik toch kiezen? Of moet ik overal een munt opgooien en gevoel uitschakelen?

Ik snap werkelijk niet waarom jullie dat zo vreemd vinden..

ohja, trusten nogmaals.
dag
pi_90375149
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk niet voor niets een standpunt. Dus je moet me wel overtuigen om mij doen te veranderen.
Maar kiezen voor piercings en tattoo's zie ik toch echt anders dan 'kiezen' voor homoseksualiteit. Of zie jij dat als gelijkwaardig 'zware' keuze's?
Ik vind niet dat ik je moet overtuigen en zit ook niet in die situatie.
Maar ik wil bij wijze van spreke verdorie zelf kunnen bepalen of ik me versier met tatoeages en/of piercings. Eigenlijk is het al van het zotte dat ik nadenk over een tatoeage, maar dit "laat" omdat ik straks voor de klas wil :') Al maak ik me er ook druk over dat ik hatske homo ben, en straks voor de klas moet :@

Maar de vraag was ook voornamelijk hoe gemakkelijk jij je wel of niet laat overtuigen van een andermans standpunt...

Overigens vind ik tatoeages en/of piercings een manier om te laten zien wie jij bent. En de een heeft dat meer/wel nodig dan de ander. Net als dat bijvoorbeeld de ene vrouw wel ladingen make up draagt en de ander niet of bijna niet.
Ik vind niet dat je de keuze hebt of je wel of niet homo bent, maar je hebt wel de keuze er voor uit te komen of niet. Ik denk dat ik doodongelukkig was geweest/geworden wanneer ik dit hier vooruit was gekomen. En ik denk dat iemand met een tatoeage dat ook zo kan voelen.
pi_90375198
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Peter het volgende:
Ik heb de voorkeur om geolpen te worden door iemand die er representatief uit ziet. Die lijkt mij betrouwbaarder.
Als ik de keuze heb, dan mag ik toch kiezen? Of moet ik overal een munt opgooien en gevoel uitschakelen?

Ik snap werkelijk niet waarom jullie dat zo vreemd vinden..

ohja, trusten nogmaals.
Het liefst werd ik ook overal geholpen door een leuke homo, liefst single, rond de 30, langer dan 185, etc. Maar daarom ook voornamelijk de vraag of je deze mensen ook uit de weg gaat als je geen keuze hebt...
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:24:03 #46
88233 Steve
Still the best.
pi_90375267
Natuurlijk mag je zelf bepalen of jij bijvoorbeeld piercings neemt. Maar je mag toch ook de keuze hebben door degene geholpen te worden die geen piercings heeft?
pi_90375376
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het liefst werd ik ook overal geholpen door een leuke homo, liefst single, rond de 30, langer dan 185, etc. Maar daarom ook voornamelijk de vraag of je deze mensen ook uit de weg gaat als je geen keuze hebt...
Tuurlijk niet. In een andere omgeving dan in een winkel heb ik er vaak ook geen bezwaar tegen. Boeiend dat een rockzangeres onder de tattoo's zit of piercings..
Men sluit gewoon bepaalde beroepen of carrièrestappen voor zichzelf uit. Met een keuze.
dag
pi_90375490
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind niet dat ik je moet overtuigen en zit ook niet in die situatie.
Maar ik wil bij wijze van spreke verdorie zelf kunnen bepalen of ik me versier met tatoeages en/of piercings. Eigenlijk is het al van het zotte dat ik nadenk over een tatoeage, maar dit "laat" omdat ik straks voor de klas wil :') Al maak ik me er ook druk over dat ik hatske homo ben, en straks voor de klas moet :@
Je hebt altijd een keuze. Maar de gevolgen moet je dan ook dragen ja...
quote:
Maar de vraag was ook voornamelijk hoe gemakkelijk jij je wel of niet laat overtuigen van een andermans standpunt...

Overigens vind ik tatoeages en/of piercings een manier om te laten zien wie jij bent. En de een heeft dat meer/wel nodig dan de ander. Net als dat bijvoorbeeld de ene vrouw wel ladingen make up draagt en de ander niet of bijna niet.
Ik vind niet dat je de keuze hebt of je wel of niet homo bent, maar je hebt wel de keuze er voor uit te komen of niet. Ik denk dat ik doodongelukkig was geweest/geworden wanneer ik dit hier vooruit was gekomen. En ik denk dat iemand met een tatoeage dat ook zo kan voelen.
Ik laat me niet makkelijk overtuigen als het om een zaak gaat waar ik zelf al lang heb nagedacht over mijn standpunt.

Een keus mag je altijd maken, maar ik heb dan ook de keuze om iets te accepteren, negeren, tolereren etc. etc.
dag
pi_90375503
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Peter het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. In een andere omgeving dan in een winkel heb ik er vaak ook geen bezwaar tegen. Boeiend dat een rockzangeres onder de tattoo's zit of piercings..
Men sluit gewoon bepaalde beroepen of carrièrestappen voor zichzelf uit. Met een keuze.
Ik bedoelde meer: stel je bent in een winkel en wilt iets vragen aan een medewerker. Er is nog 1 medewerker direct 'beschikbaar' met een lading piercings en op een niet-gepiercete medewerker moet je 10 minuten wachten. Ga je daar dan op staan te wachten?
pi_90375509
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Steve het volgende:
Natuurlijk mag je zelf bepalen of jij bijvoorbeeld piercings neemt. Maar je mag toch ook de keuze hebben door degene geholpen te worden die geen piercings heeft?
Dat dus :+

:W nu echt weg :W
dag
pi_90375565
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer: stel je bent in een winkel en wilt iets vragen aan een medewerker. Er is nog 1 medewerker direct 'beschikbaar' met een lading piercings en op een niet-gepiercete medewerker moet je 10 minuten wachten. Ga je daar dan op staan te wachten?
nee, dat zeg ik ook nergens. als het om het even is wie ik vraag en wat ik krijg, dan maakt het me wel uit. dan heb ik een voorkeur voor de 'normale', omdat ik me daar meer me identificeer dan zo'n 'gothic depressieve meeloper'
dag
pi_90375572
Ik ben slapen!

Doei :W
pi_90375681
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Peter het volgende:

[..]

nee, dat zeg ik ook nergens. als het om het even is wie ik vraag en wat ik krijg, dan maakt het me wel uit. dan heb ik een voorkeur voor de 'normale', omdat ik me daar meer me identificeer dan zo'n 'gothic depressieve meeloper'
Ik weet dat je dat nergens zegt, daarom ook de VRAAG...
pi_90375907
blij dat ik weer thuis ben zeg *O*
vreselijk koude wind staat er :o
niet meer
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:16:16 #55
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90377355
Truste
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:22:39 #56
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90377553
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
Kug of Mike.

Of Erik als ie in een bepaalde bui is ;)
Whatdidido? :D.

En hoewel de discussie al afgelopen is snap ik Peters punt wel. Ik weet niet of ik dezelfde zou maken, en in geval van kassarij ga ik voor de kortste, ongeacht wie er achter zit. Maar tegelijkertijd kies ik bij een keuze zonder lengtevoordeel voor de kassajuffrouw die me het vriendelijkst lijkt (in mijn AH in Utrecht werken een aantal kassadames die mijn voorkeur hebben boven kassameisjes). Ik snap Peter best dat zo'n gepierced iemand een afstandelijker uiterlijk heeft, iets waar mensen (ikzelf ook) toch een bepaald vooroordeel bij hebben. Dat zegt niets over de uiteindelijke aard van die persoon, maar het zorgt er wel voor dat iemand minder benaderbaar is. Natuurlijk niet voor iedereen (al denk ik eigenlijk dat sommige mensen hier heel krampachtig vasthouden aan hun algehele acceptatie van iedereen), er zijn altijd personen die door elke uiterlijke statement heenkijken.

Zo'n keuze (dus of je bij de kassa kiest voor de een of de andere) is ook gewoon persoonlijk en subjectief. Om daar dan meteen de vergelijking mee te maken "wat nou als iemand dit zegt over homo's" vind ik een beetje zoeken naar een argument om de discussie maar te winnen. Het gaat om dit geval. In een discussie over pedofilie wil ook niemand dat homoseksualiteit erbij gehaald wordt.

Omg, piercings, pedofilie en homoseksualiteit in één discussie!!11!!!11
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:31:51 #57
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90377821
Hm misschien maar eens slapen, anders ben ik straks Doornroosje op het kerstbal. Slapend dus.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90378002
Als er tien kassa's zijn, maar achter één kassa zit wel een hele leuke jongen, dan zal ik eerder geneigd zijn om daar mijn boodschappen op de band te zetten. Zelfs als-ie een piercing heeft. En ik haat piercings.
pi_90378070
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm misschien maar eens slapen, anders ben ik straks Doornroosje op het kerstbal. Slapend dus.
Oh ja, kut. Slapen. Dat moet ook nog. :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 03:26:57 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90378960
Kooooouuuuuud. Tenen bevroren!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 december 2010 @ 03:30:36 #61
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90379042
Was het wel leuk?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 03:33:24 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90379092
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Als er tien kassa's zijn, maar achter één kassa zit wel een hele leuke jongen, dan zal ik eerder geneigd zijn om daar mijn boodschappen op de band te zetten. Zelfs als-ie een piercing heeft. En ik haat piercings.
Ik let er nooit op wie er achter de kassa zit. Boeit me ook niet. Donker licht piercing meisje jongen knap homo. Boeiend. Daar kom ik toch niet voor?
L'Amour menaçant:
pi_90380784
zo weer lekker boodschapjes doen bij de reuze-toko O+
niet meer
  vrijdag 24 december 2010 @ 07:38:58 #64
71919 wonderer
pi_90380791
Is die zo vroeg open? :?
pi_90380801
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 07:38 schreef wonderer het volgende:
Is die zo vroeg open? :?
uur of 8 a 9 al wel geloof ik :Y
niet meer
  vrijdag 24 december 2010 @ 07:41:54 #66
71919 wonderer
pi_90380807
Zou ik toch maar even nakijken, voor je een uur in de sneeuw staat te wachten :D
pi_90380814
zitten wel een paar koffietentjes omheen :P
maar tis wel zaterdag ja dus beter ff google raadplegen :D
niet meer
pi_90380816
oh wacht,tis vrijdag :')
niet meer
pi_90380828
ga me zo weer helemaal uitleven daar :P *O*
haal ik weer zoveel dat ik het amper thuis krijg enzo :')
niet meer
  vrijdag 24 december 2010 @ 07:51:43 #70
71919 wonderer
pi_90380861
Wheheh, dat ken ik. 's ZOmers boodschappen doen op de fiets en dan zoveel kopen dan het niet allemaal mee kan :')
pi_90380906
ik koop daar ook altijd van die grote dozen noodles en dan ben je al gauw bepakt :P
niet meer
  vrijdag 24 december 2010 @ 07:59:21 #72
71919 wonderer
pi_90380927
Ja, dat schiet niet op ;) Ik was wel berucht bij de plaatselijke supermarkt met mijn rugzak :D
pi_90380951
ik om het feit dat ik altijd zolang in de winkel rondhang :')
niet meer
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:06:22 #74
71919 wonderer
pi_90380990
:D

Ik doe nu boodschappen bij walmart, daar werken zo veel mensen dat ze me toch niet kennen. Wel jammer dat ze daar niet zo gewend zijn aan mensen die hun eigen tas meenemen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:11:15 #75
71919 wonderer
pi_90381022
Ik ga naar bed, toedels
pi_90381442
Goedemorgen... uitslapen lukte niet :')
pi_90381522
Toch mooi dat de NS nergens van storingen spreekt maar dat driekwart van de treinen gewoon niet rijdt of anders met flinke vertraging _O-
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:39:54 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90382130
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat de NS nergens van storingen spreekt maar dat driekwart van de treinen gewoon niet rijdt of anders met flinke vertraging _O-
Echt he. En maar omroepen dat ns.nl betrouwbare en actuele informatie heeft :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_90382195
Ik twijfel nog om toch nog even bij SR te gaan kijken maar volgens mij gaat dat zowel over de weg en het spoor heel moeizaam worden
pi_90383426
Ik moet naar Amsterdam. En met de trein, want de A2 is helemaal afgesloten bij Eindhoven vanwege de sneeuw. :{
pi_90383772
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. En met de trein, want de A2 is helemaal afgesloten bij Eindhoven vanwege de sneeuw. :{
Succes!
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:27:11 #82
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90385192
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik twijfel nog om toch nog even bij SR te gaan kijken maar volgens mij gaat dat zowel over de weg en het spoor heel moeizaam worden
vanochtend met de auto dus van Oss naar Eindhoven gekomen
vanaf Best was de A2 lang niet sneeuw vrij
bij Eindhoven was A2 dicht en moest alles via de N2
maar rustig rijden en afstand houden was het wel goed te doen
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:41:45 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90385681
Net 20 minuten gedaan over een stukje fietsen wat normaal 5 minuten is. Echt geen doen, en vanavond naar de stad wordt ook een hele opgave. Had net mijn fiets weggezet, zet twee stappen en ga me toch een partij oncharmant onderuit :|W .
Hoogachtend,
Erik.
pi_90385911
Je landde toch wel op je stootkussentjes hè :?
dag
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:48:04 #85
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90385933
Ja in een berg sneeuw ook nog. Dus het was vooral mijn ego dat een breuk maakte en koud :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_90385967
In de tram is het gelukkig niet glad :s).
dag
pi_90386215
Ik moet morgen met het OV. :o

Dus hopelijk wordt het niet erger. En G_E die strandt in Utrecht met zijn O+ en dat ze dan moeten overnachten daar, dat gun je ze ook niet! :o Rest de vraag: hoe kán het toch dat dat allemaal in Nederland zo gebeurt?! :o
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:59:23 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90386333
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Great.Expectations het volgende:
A2 afgesloten? Say Whut?
Er ligt sneeuw. True. Maar toch niet dusdanig veel meer dan een week geleden?
Of is het zout nu echt op en erg glad?

Heb morgen ook de A2 nodig......
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:05:22 #89
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90386515
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

A2 afgesloten? Say Whut?
Er ligt sneeuw. True. Maar toch niet dusdanig veel meer dan een week geleden?
Of is het zout nu echt op en erg glad?

Heb morgen ook de A2 nodig......
A2 is dicht maar N2 (binnenring met de afslagen naar de dorpen) is wel open
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:10:05 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90386672
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 12:05 schreef Stroekie het volgende:

[..]

A2 is dicht maar N2 (binnenring met de afslagen naar de dorpen) is wel open
De N2 gat nie nar mares ;)
De A2 wel. Maaaaar hij schijnt vanaf leenderheide weer open te zijn en daar moet ik er pas op
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:16:33 #91
88233 Steve
Still the best.
pi_90386890
Hier ligt toch meer sneeuw dan vorige week hoor. :o.
pi_90386939
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De N2 gat nie nar mares ;)
De A2 wel. Maaaaar hij schijnt vanaf leenderheide weer open te zijn en daar moet ik er pas op
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:20:51 #93
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90387036
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?
is het niet beter dat hij een kan koffie meeneemt, en broodjes voor het geval dat hij onderweg zou stranden ?
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:28:41 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90387335
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Er liggen 2 mappen in de ootoooooo, daar kom ik er wel mee doorheen :)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:29:27 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90387362
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:16 schreef Steve het volgende:
Hier ligt toch meer sneeuw dan vorige week hoor. :o.
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:44:59 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90387911
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik las op internet dat er op de A2 30 centimeter sneeuw lag. Dat is nogal.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:45:22 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90387922
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:46:50 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90387989
En Monks Avenue coverde IOnly girl in the world van Rihanna :D
Yasmin deed Memories van David Guetta en Elske een hele mooie rustige versie van Kiss van Prince.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:47:58 #99
88233 Steve
Still the best.
pi_90388015
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Vorige week zakte ik niet zover weg gewoon op een stoep...
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:55:33 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90388335
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Steve het volgende:

[..]

Vorige week zakte ik niet zover weg gewoon op een stoep...
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet buiten geweest. Ja, gister om 3:00 :D
Maar als ik zo in de tuin kijk.... Maar goed, ik zie natuurlijk niet de diepte van de sneeuw, wel de lagen die op de planten liggen en zo
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:29:08 #101
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:33:28 #102
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90389864
*O* in mijn tuin lag vanmorgen 25cm sneeuw!!!! *O*
Ik heb er maar een foto van gemaakt voor het nageslacht, anders geloven ze me nooit
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:18:11 #103
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90394450
stoepje voor sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepje achter sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepjes van de buurvrouwen sneeuwruimenv vegen en strooien
straat tussen de buurvrouwen sneeuwruimen, vegen en strooien
het is dankbaar werk maar je bent er zo een paar uur zoet mee.
Niemand kan zich zo veel sneeuw herinneren
En dan komen de andere buren ook vragen, ja ik ben wel goed....
Jan Peter mag trots op me zijn
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:19:32 #104
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90394509
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
stoepje voor sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepje achter sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepjes van de buurvrouwen sneeuwruimenv vegen en strooien
straat tussen de buurvrouwen sneeuwruimen, vegen en strooien
het is dankbaar werk maar je bent er zo een paar uur zoet mee.
Niemand kan zich zo veel sneeuw herinneren
En dan komen de andere buren ook vragen, ja ik ben wel goed....
Jan Peter mag trots op me zijn
Mag je vanavond je beloning komen ophalen in de Effenaar ^O^
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:30:40 #105
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90394955
ja het wordt gegarandeerd een wilde nacht
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:31:44 #106
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90394990
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja het wordt gegarandeerd een wilde nacht
weinig stil en heiligs :Y
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:49:49 #107
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90395647
het wonder is geschied!
voor het eerst in 3 jaar, na ruzie en bedreigingen, een goed gesprek met mijn andere buurvrouw
pi_90396097
Ik zit eindelijk in een Intercity naar Amsterdam. Eerste klas, maar misschien dat ik zodadelijk de gillende en krijsende kutkinderen wurg, die hier illegaal verblijven. :{
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:04:34 #109
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90396182
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit eindelijk in een Intercity naar Amsterdam. Eerste klas, maar misschien dat ik zodadelijk de gillende en krijsende kutkinderen wurg, die hier illegaal verblijven. :{
maar eerst met de stoptrein tot aan Den Bosch ?
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:05:02 #110
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90396200
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:01 schreef Great.Expectations het volgende:
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?
pi_90396244
Het is een Intercity. Met bloed aan de ramen, als die moeder haar addergebroed niet kalmeert.
pi_90396245
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:07:32 #113
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90396268
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

hoe weet hij dat, heeft ie dat gecheckt
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:07:50 #114
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90396276
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ik gok erop dat G_E onderweg geen conducteur gaat tegenkomen, dus grijpt het getijsem de macht en zitten ze gewoon met de voeten op de bank van de 1e klas
pi_90396369
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".
pi_90396414
Maar de trein vertrok wel te laat omdat er nog geen conducteur was.
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:11:44 #117
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90396431
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".
en daar heeft ze dan ook 100 procent gelijk in })
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:12:54 #118
88233 Steve
Still the best.
pi_90396485
Fijne kerst allemaal he. O+.
pi_90397038
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Steve het volgende:
Jij ook he. :*
pi_90397505
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Steve het volgende:
Merry Christmas everybody *O*
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:50:15 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90398107
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar de trein vertrok wel te laat omdat er nog geen conducteur was.
Die stond nog bij t glazen huis te gapen?
Of bij Marco en guus?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:59:10 #122
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90398578
zo, weer een avontuurlijke fietstocht achter de rug
Wat kerstinkopen gedaan en wat kaartjes rondgebracht.
nog niet 1 keer gevallen.
Ik vind mezelf toch wel stoer zo rondploegend op mijn lowrider.
Ben wel blij dat ik vanavond na het kerstbal gevuld met limonade niet meer helemaal terug naar Nuenen hoef te fietsen, maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:02:04 #123
88233 Steve
Still the best.
pi_90398711
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
(...)maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
Hoe romantisch.
pi_90398721
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ben wel blij dat ik vanavond na het kerstbal gevuld met limonade niet meer helemaal terug naar Nuenen hoef te fietsen, maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
De sneeuw smelt spontaan van deze mededeling
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:05:16 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90398865
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hier oom, mijn overgeefsel is warm :{
L'Amour menaçant:
pi_90399035
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Heerlijk al je zo boos doet. O+

"Hoer van een moeder"! :D !

Trek anders aan de noodrem? Maar verder heb je groot gelijk hoor. :D
pi_90399118
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Er staan weer asperges op 't menu.
pi_90399148
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Er staan weer asperges op 't menu.
_O-
pi_90399175
Zeg, maar, jongens, een fijne Kerst allemaal he met alles dat erbij hoort! :D >:O ~:)
pi_90399221
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar, jongens, een fijne Kerst allemaal he met alles dat erbij hoort! :D >:O ~:)
Jij ook, de sfeer hangt er gezellig bij *O*
pi_90399285
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Heerlijk al je zo boos doet. O+

"Hoer van een moeder"! :D !

Trek anders aan de noodrem? Maar verder heb je groot gelijk hoor. :D
Ik ben uitgestapt op Utrecht CS. De kinderen uit de Hel zijn achtergebleven. Maar ik was niet de enige die zich stoorde aan deze minimisbaksels.
pi_90399389
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij ook, de sfeer hangt er gezellig bij *O*
Ja ach, als iedereen eenmaal op dé bestemming is, of een dierbare of de dierbaren om zich heen heeft... Voorlopig ben ik hier aan het opruimen en ziet het eruit alsof ik rijp ben voor het Leger des Heils. :') Maar of er een soepbus komt vanavond.... :{
pi_90399476
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Ik ben uitgestapt op Utrecht CS. De kinderen uit de Hel zijn achtergebleven. Maar ik was niet de enige die zich stoorde aan deze minimisbaksels.
En je O+ dan? Je hebt hem toch wel meegenomen? :o Of is hij vast vooruit gaan reizen, als dat wat ik zeg, taalkundig ook klopt, maar je snapt me wel.... eh... enfin... :') Wáár is je O+?

Maar niet gaan flippen en schuimen he, in zo'n coupé? :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:18:23 #134
88233 Steve
Still the best.
pi_90399500
Ja veel warmte voor iedereen. Ga maar dicht tegen elkaar liggen vannacht. O+.
pi_90399522
Zullen we volgend jaar gewoon kerst vieren met zijn allen? O+ Ergens?
pi_90399758
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Steve het volgende:
Vier jij ook kerst met je man? O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:25:52 #137
88233 Steve
Still the best.
pi_90399840
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Zullen we volgend jaar gewoon kerst vieren met zijn allen? O+ Ergens?
Neen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef Waxxer het volgende:
Vier jij ook kerst met je man? O+
Vanaf morgen. Eerst mijn familie, dan de zijne.
pi_90400025
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Steve het volgende:

[..]

Neen.

[..]

Vanaf morgen. Eerst mijn familie, dan de zijne.
Oh ik dacht zo van eerst met zijn allen asperges eten bij Stroekie en dan naar de Effenaar.... Maar helaas dusssss....

En wat ;leuk dat jullie het met elkaar doen! Ja, kerst vieren bedoel ik dan he... Geen gedoe met treinen? :o Je zal maar stranden in... noem eens iets... Dat je niet verder komt dan Gouda ofzo...
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:44:35 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90400706
Ondertussen is m'n visite maar te voet verdergegaan richting mij :')
Poolexpeditie Eindhoven!

En de ex moet met de auto komen vanuit Amsterdam vanavond.......... oei :{
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:44:45 #140
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90400718
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
We zijn geupgrade naar de executive wing
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:44:56 #141
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90400727
iedereen liefdevolle dagen voor elkaar en je naasten
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:45:10 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90400737
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oh ik dacht zo van eerst met zijn allen asperges eten bij Stroekie en dan naar de Effenaar.... Maar helaas dusssss....

En wat ;leuk dat jullie het met elkaar doen! Ja, kerst vieren bedoel ik dan he... Geen gedoe met treinen? :o Je zal maar stranden in... noem eens iets... Dat je niet verder komt dan Gouda ofzo...
Je zou maar stranden in Numansdorp! :o
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:45:39 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90400758
Ow.... barman1 EN barman2 moeten vanavond werken :')
Gezellig :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:47:50 #144
71919 wonderer
pi_90400865
Ik heb een of andere kerstborrel op twitter (en ik zorg ervoor dat ik iemand reply voor elke opmerking, ik wil niemands timeline vervuilen :'))
pi_90400872
De vraag is maar of ik überhaupt in dat Brabantse land kan komen met al die sneeuw en zulks :')
Huh!?
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:49:48 #146
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90400955
Zalig kerstfeest voor jullie allemaal
pi_90401186
~:)

Fijne kerst allemaal :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:57:29 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90401284
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een of andere kerstborrel op twitter (en ik zorg ervoor dat ik iemand reply voor elke opmerking, ik wil niemands timeline vervuilen :'))
Een kerstborrel op twitter? :{
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:59:14 #149
71919 wonderer
pi_90401357
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een kerstborrel op twitter? :{
Ja :') Zie hashtag #kbbdp
pi_90402339
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 17:17 schreef Waxxer het volgende:

[..]

En je O+ dan? Je hebt hem toch wel meegenomen? :o Of is hij vast vooruit gaan reizen, als dat wat ik zeg, taalkundig ook klopt, maar je snapt me wel.... eh... enfin... :') Wáár is je O+?

Maar niet gaan flippen en schuimen he, in zo'n coupé? :D
Die was vanmorgen al vanuit zijn werk naar A'dam gegaan. Maar ik ben nu veilig en wel in de Jordaan. Nu wachten op de traditie dat de poes stiekem van de kalkoen vreet en dan begint te kotsen. O+
pi_90402353
Fijne dagen allen :Y
dag
pi_90403782
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Die was vanmorgen al vanuit zijn werk naar A'dam gegaan. Maar ik ben nu veilig en wel in de Jordaan. Nu wachten op de traditie dat de poes stiekem van de kalkoen vreet en dan begint te kotsen. O+
_O-

Wat een leuke Kerst heb je nú al! :D Dat je morgen dan echt zó " :{ " aan tafel zit. Heerlijk. O+
pi_90403979
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef Peter het volgende:
Fijne dagen allen :Y
Jij ook Peet. :Y
  vrijdag 24 december 2010 @ 19:18:41 #154
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_90404805
Ik wens jullie allemaal de pestpleuris toe.
God created gays so fat chicks could have friends.
  vrijdag 24 december 2010 @ 19:18:52 #155
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_90404816
Namens Roel dan hé?
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:30:25 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90408439
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Steve het volgende:
:{.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:34:50 #157
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90408621
Ik heb wel geruchten gehoord van een fietspad was sneeuwvrij is en een rechte weg naar de stad is.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90408725
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel geruchten gehoord van een fietspad was sneeuwvrij is en een rechte weg naar de stad is.
Dan zou ik die nemen als ik jou was en dan doen. O+ En dan straks lekker dansen en alles. O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:38:45 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90408819
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dan zou ik die nemen als ik jou was en dan doen.
Goed idee!
quote:
O+ En dan straks lekker dansen en alles. O+
Nou ja :'), bewegen-op-muziek'en.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90408951
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Goed idee!

[..]

Nou ja :'), bewegen-op-muziek'en.
Of je neemt de bus, tenminste, als jij aan een lijn woont waar die Richard Scarry-bussen rijden... Zul je wel oppassen en niet ladderzat op de fiets stappen met dit weer?? O+ En nou ja, als je net als ik absoluut niet kan dansen, dan kun je altijd nog gaan chillen in de bar natuurlijk. :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:43:21 #161
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90409054
Als ik de bus neem kom ik niet meer thuis :'). Nou ja, of ik moet met een taxi enzo, als die midden in een (winter)nacht nog willen rijden op kerstavond door een winterwonderland.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:53:53 #162
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90409646
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
daar heb ik ook ooit van gehoord heette dat niet de Nello vrij rood of zo
pi_90409776
De poes heeft gekotst. :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:02:34 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90410031
Ah, het is weer kerst.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90410217
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef Great.Expectations het volgende:
De poes heeft gekotst. :')
Meen je dat nou?! :D

Dat kán toch niet? :D _O-

(Wat lief! :D :@ )

Is het nu wel goed met hem? Dat belooft wat voor morgen! :9
pi_90410244
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de bus neem kom ik niet meer thuis :'). Nou ja, of ik moet met een taxi enzo, als die midden in een (winter)nacht nog willen rijden op kerstavond door een winterwonderland.
Als je maar voorzichtig fietst. Thuis kom je tóch wel. :Y
pi_90410496
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Meen je dat nou?! :D

Dat kán toch niet? :D _O-

(Wat lief! :D :@ )

Is het nu wel goed met hem? Dat belooft wat voor morgen! :9
Het verschilt een beetje per familie wat de traditionele kersteet-avond is. Hier is dat Kerstavond, op de 24e.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:13:57 #168
88233 Steve
Still the best.
pi_90410602
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
:{.
Ik lig vannacht ook heel alleen hoor. :9.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:17:17 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90410777
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Het verschilt een beetje per familie wat de traditionele kersteet-avond is. Hier is dat Kerstavond, op de 24e.
Hier is het de 24ste bij een tante, de 25ste bij opa en oma, de 26ste thuis (en op alle drie de dagen zijn mijn opa en oma, tante en mijn gezin aanwezig :')).
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:18:21 #170
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90410839
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik lig vannacht ook heel alleen hoor. :9.
Ah. Nou, ik wilde zeggen "gelukkig" maar dat is ook zo iets :D.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:37:17 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90412019
Awww, SR10 vlammetjes
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:42:46 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90412438
Hopelijk komen mijn gasten zonder blikschade hier :'). Dan zien we daarna wel of we zonder kleerscheuren in de stad komen :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:35:59 #173
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_90420739
Zo dat was kerstavond, zonder kleerscheuren thuis en met een glansrijke monopolyzege op de familie op zak *O*

Ik moest maar eens naar bed :P
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:01:31 #175
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_90420839
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat was kerstavond, zonder kleerscheuren thuis en met een glansrijke monopolyzege op de familie op zak *O*
^O^
quote:
Ik moest maar eens naar bed :P
Slaapse :W
pi_90424497
mogguh :W
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 04:59:05 #177
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90424500
Homokerst
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_90424507
goed bijgeslapen :o
ik ging gistermiddag om 2 uur liggen :@
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:04:14 #179
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90424512
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:01 schreef welkominspace het volgende:
goed bijgeslapen :o
ik ging gistermiddag om 2 uur liggen :@
Rolmodel voor de kids
LUHG
pi_90424521
homo's die het goeie voorbeeld moeten geven :')
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:08:24 #181
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90424522
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:07 schreef welkominspace het volgende:
homo's die het goeie voorbeeld moeten geven :')
Homos die vrij rondlopen :X :N :r
LUHG
pi_90424537
vind dat er te weinig los rondlopen ;(
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:23:37 #183
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90424542
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:20 schreef welkominspace het volgende:
vind dat er te weinig los rondlopen ;(
Nee nee nee
LUHG
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:24:46 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90424544
Het Glitter Neon Kerstbal was echt supertof :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90424546
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Nee nee nee
om ze nou allemaal aan m'n bed vast te maken is ook was overdreven :N :D
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:26:02 #186
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90424547
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:25 schreef welkominspace het volgende:

[..]

om ze nou allemaal aan m'n bed vast te maken is ook was overdreven :N :D
En oneerlijk voor de rest :{w.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:27:26 #187
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90424550
Ok ik zal eerlijk zijn.Geen hekel aan homos, maar ik hoef ze niet in mijn buurt.Dat is toch redelijk?Eigen keuze dit dat
LUHG
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:28:48 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90424552
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn.Geen hekel aan homos, maar ik hoef ze niet in mijn buurt.Dat is toch redelijk?Eigen keuze dit dat
Je zoekt zelf dit topic op. Blijkbaar wil je ze niet zo heel ver uit je buurt hebben.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90424553
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:26 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En oneerlijk voor de rest :{w.
ik zou toch alleen maar de goeie nemen :P

dit soort dus O+
niet meer
pi_90424554
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je zoekt zelf dit topic op. Blijkbaar wil je ze niet zo heel ver uit je buurt hebben.
:')

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
wat zeur je nou man?
wedden dat je 70% er niet eens uit weet te pikken :')
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:31:04 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90424558
:D.

Je zei pikken :@.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90424559
ik zag het ja :')
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 05:32:31 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90424561
Goed, ik ben slapen. Morgen een lange, lange dag met familie :O.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90424573
die amerikanen en hun piepjes steeds :')
niet meer
  zaterdag 25 december 2010 @ 06:13:24 #195
71919 wonderer
pi_90424619
Ik piep helemaal niet :{w En mijn vent ook niet.
pi_90424633
bedoel de censuurpiepjes :P
niet meer
pi_90424871
net weer gezeik met zo'n junk van verderop.
dacht een nieuwe manier te hebben om me te beroven :')
niet meer
pi_90425600
kerstmis *O*
pi_90425762
kerstmis :')
Huh!?
pi_90426290
de kerkklokken van de kerk recht tegenover m'n huis zijn weer vrolijk bezig :')
niet meer
pi_90426886
mogguh :D
dag
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:04:42 #202
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90427130
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 05:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja bent er uiteindelijk wel aangekomen, maar het kwam niet aan
pi_90427243
Sommige mensen hebben echt de gave om je goede zin in een flits te kunnen laten verdwijnen :r
pi_90427272
Vanuit de trein naar Eindhoven wens ik iedereen hier ook een fijne kerst! :7
Huh!?
pi_90427618

En ik wens iedereen een fijne Kerst vanaf een ondergesneeuwde Amsterdamse gracht. O+
pi_90427825
Wat weinig sneeuw daar :o :+

fijne kerst!
dag
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:38:00 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90428077
Ondergesneeuwd? Ik zou nauwelijks meer dan een lijntje coke.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90428733
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondergesneeuwd? Ik zou nauwelijks meer dan een lijntje coke.
Ja, je hebt gelijk, vergeleken met het enorme pak in E. valt dit reuze mee. Maar het ziet er hier ook met een dun poederdekje al heel oud Hollandsch winters uit.
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:22:54 #209
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:26:20 #210
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90431367
Meer sneeuwprut en dooizooi daar he.
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:28:57 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90431438
Hoofdpiiiiiiijn!!!!
L'Amour menaçant:
pi_90431583
Ja beterschap :+
belangrijker: welke barman heb je mee gekregen naar huis? :P
dag
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:42:59 #213
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90431826
Je hebt me heerlijk verwend Gert Jan, dank daarvoor
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:06:38 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90432515
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 december 2010 05:24 schreef Tha_Erik het volgende:
:Y uhu uhu nuhu *O*
L'Amour menaçant:
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:06:50 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90432525
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Peter het volgende:
Ja beterschap :+
belangrijker: welke barman heb je mee gekregen naar huis? :P
Mijn ex :P
L'Amour menaçant:
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:46:13 #216
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90433425
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mijn ex :P
Ja wat was Tim, heerlijk onstuimig vanacht, echt in een dolle jolige bui
  zaterdag 25 december 2010 @ 17:10:42 #217
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90435268
en ik heb duidelijk NIET de ster van Bethlehem gezien O-)
  zaterdag 25 december 2010 @ 17:18:35 #218
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90435465
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je hebt me heerlijk verwend Gert Jan, dank daarvoor
ben blij dat je er van hebt kunnen genieten, ik vond dat je wel weer eens aan de beurt was :Y
volgend jaar gaan we dit zeker nog eens over doen
  zaterdag 25 december 2010 @ 17:39:30 #219
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90435846
en het alternatieve kerstdiner van friet, frikadellen kroketten vlammetjes en bami schijven is achter de rug
  zaterdag 25 december 2010 @ 17:49:09 #220
71919 wonderer
pi_90435999
Mogguh.
  zaterdag 25 december 2010 @ 17:50:33 #221
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90436020
Lieve lichtjes ga de wonderschone glitter en glamour van Burlesque bewonderen
  zaterdag 25 december 2010 @ 18:44:59 #222
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90436800
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lichtjes ga de wonderschone glitter en glamour van Burlesque bewonderen
ik werd een minuut geleden gebeld op mijn vaste nummer thuis door het voice reponse systeem van kpn om je sms van 4.26 voor te lezen :>)
gelukkig heb ik je daarna alsnog wel kunnen opwarmen :*
  zaterdag 25 december 2010 @ 21:50:08 #223
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90441039
wat is het toch heerlijjk om zelfs op 1sre kerstdag met de UPC helpdesk te kunnen bellen.
Maar na 12 dagen bellen is het probleem dan toch eindelijk opgelost.
Maar niet zonder eerst nog 6 keer in een gesprek mevrouw genoemd te worden, terwijl ik dat toch iedere keer corrigeerde :D
Deze jongeman was erg volhardend!!!
Standaardbehandeling voor mij overigens hoor, dat gemevrouw :{
Volgens mij moet je bij een callcenter heel nors, onvriendelijk en onbeleefd doen om als man aangesproken te worden
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:25:17 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90442199
Trouwens, TMM, wat was je aanhankelijk gisterennacht.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90442532
Heeft Ang3l seks gehad met zijn ex vannacht? :o
Huh!?
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:35:25 #226
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90442551
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, TMM, wat was je aanhankelijk gisterennacht.
ja geil he?
het kwam alleen niet aan
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:36:35 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90442581
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Heeft Ang3l seks gehad met zijn ex vannacht? :o
Dat lijkt me sterk.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:36:59 #228
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90442595
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ja geil he?
het kwam alleen niet aan
Sorry :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:52:02 #229
88233 Steve
Still the best.
pi_90443161
Dit begint enge vormen aan te nemen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:57:16 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90443383
Gelukkig ben ik een ster in het koud en afstandelijk doen :7. Jammer dat je er niet bij was, Steve!
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:08:48 #231
88233 Steve
Still the best.
pi_90443905
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben ik een ster in het koud en afstandelijk doen :7. Jammer dat je er niet bij was, Steve!
Vind ik ook!
Januari maar weer. :7
pi_90443972
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.
En de ex met Ang3l dan?
pi_90444003
Ja, januari maar weer dan!

Kan ik ook ijskonijn spelen
Huh!?
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:53:07 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90445681
Zo. Treinreis overleefd :)
Wat een lief stationnetje heeft Maarheeze.
L'Amour menaçant:
pi_90451416
heel vreemd.gister weer rond 2 uur in slaap gevallen.

en alweer nu pas wakker :')
niet meer
pi_90451491
zin in pizza en bier ;(
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 06:01:47 #237
71919 wonderer
pi_90451596
Pizza lust ik ook wel.
pi_90451634
alles is al dicht hier ;(
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 06:19:46 #239
71919 wonderer
pi_90451638
Hier ook hoor :D
pi_90451690
stomme pizzaturken :(
beetje vroeg dicht gaan enzo :( :(
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 06:50:30 #241
71919 wonderer
pi_90451708
Ja, hoe durven ze :')
pi_90451732
denk dat ik vanmiddag toch nog maar ff naar de jumbo ga :P
niet meer
pi_90451760
de kat trapte me in m'n ballen :')
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 09:26:21 #244
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90452108
Moeten we vandaag weer zo veel gaan eten?
pi_90452174
ik eet elke dag veel dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken O+
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 09:55:20 #246
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_90452286
Morning *O*
  zondag 26 december 2010 @ 10:01:32 #247
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90452344
Morning
  zondag 26 december 2010 @ 10:02:11 #248
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_90452354
Maar dan zonder de *O*
  zondag 26 december 2010 @ 10:24:47 #249
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90452536
Heb ik vrijdag al gedaan :)
  zondag 26 december 2010 @ 11:12:18 #250
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90453091
De konijnen liggen al te braden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90453314
6! *O*
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 11:36:46 #252
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_90453553
Flappie
  zondag 26 december 2010 @ 12:42:31 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90455167
Eeew. Konijn. Vies.
L'Amour menaçant:
  zondag 26 december 2010 @ 12:43:42 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90455209
Vind je? Ik houd wel van konijn. En vrijwel alle andere soorten vlees :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 26 december 2010 @ 12:48:35 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90455372
Ik vind konijn niet zo'n lekker vlees. Sowieso geen fan van wild en stoof en zo. Ja hertjes wel :) maar die zijn niet zo wild.
L'Amour menaçant:
  zondag 26 december 2010 @ 12:49:15 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90455394
Ik ga vandaag denk ik maar een pizza scoren of zo. Zonder konijn!
L'Amour menaçant:
  zondag 26 december 2010 @ 13:02:34 #257
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90455855
quote:
Op zondag 26 december 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
De konijnen liggen al te braden.
Onder de zonnebank?
Aaaaw Flappie
  zondag 26 december 2010 @ 14:31:06 #258
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_90458554
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind konijn niet zo'n lekker vlees. Sowieso geen fan van wild en stoof en zo. Ja hertjes wel :) maar die zijn niet zo wild.
Ik denk dat ze best wild worden als je ze wil gaan slachten hoor. :Y)
pi_90458907
Ik heb gisteren haas gegeten. :9
  zondag 26 december 2010 @ 14:45:32 #260
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_90459047
quote:
Huisgerookte Schotse zalm met coquille, rode biet, winterpostelein en botersaus
Krachtige wildbouillon met fazant, schorseneren en trompettes de la mort
Hazenrug met bloedworst, rode kool, gieser wildeman en wildjus met vossenbessen
Vacherin Mont d'Or geserveerd met warm noten-vijgenbrood
Grand dessert van bittere chocolade met kardemonijs en sinaasappeltuille
Oh, hazenrug om precies te zijn. :9
pi_90459276
kut buschauffeurs :(
weet zeker dat ie me zag staan,maar hij reed gewoon door :(

hun baan is om mensen te vervoeren en zelfs dat vertikken die lui :')
niet meer
  zondag 26 december 2010 @ 15:53:35 #263
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90460809
Nieuwjaarswens 2010:

Afgelopen jaar was een extreem bijzonder jaar voor mij.
Ik heb gestoeid met de katholieke kerk en het gevoel overwonnen te hebben.
Ik ben een dag koning geweest tijdens Gaypride, king for a day.
Ik heb me een schepper gevoeld bij het maken van Gezelschap.
Ik heb me een paar dagen goddelijk gevoeld vanaf het behalen van mijn diploma.
Een jaar zoals het vooralsnog voor mij geen gelijke had.
Er zijn dierbaren overleden, maar ook zieken genezen.
Wat heb ik genoten van dit jaar.
Dat heb ik aan jullie te danken, dank daarvoor.
2010 was een topjaar voor mij, ik wens jullie net zo'n topjaar in 2011.
Een jaar vol liefde, inspiratie, warmte en gezondheid voor jou en je dierbaren.
Liefs
Dick Boonman

zondag 26 december 2010 @ 16:51:26 #264
71919 wonderer
pi_90462384
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 14:50 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Oh, hazenrug om precies te zijn. :9
Echt zo'n menu dat je bij topchef voorbij ziet komen :')
  zondag 26 december 2010 @ 17:03:22 #265
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_90462713
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

gewoon lekker gourmetten :9 net als henk en ingrid
  zondag 26 december 2010 @ 17:04:50 #266
71919 wonderer
pi_90462754
Ik heb gister pasta gemaakt :')
  zondag 26 december 2010 @ 17:42:35 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90463734
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

gewoon lekker gourmetten :9 net als henk en ingrid
Mini-wokken!
L'Amour menaçant:
  zondag 26 december 2010 @ 18:53:05 #268
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90465204
gehaktballetje op brood, ook lekker.
pi_90469214
Weer vol Ge-gourmet opweg naar huis. :)
dag
  zondag 26 december 2010 @ 21:19:11 #270
88233 Steve
Still the best.
pi_90469569
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Mini-wokken!
Net op een wokstel pannenkoeken gebakken. :D.
  zondag 26 december 2010 @ 21:30:44 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90470007
Gedouched en bijna ready to go *O*

:{

I'm getting too old for this shit
Kiss-Kiss Nijmegen here we come -O-
L'Amour menaçant:
  zondag 26 december 2010 @ 22:04:54 #272
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_90471409
was weer leuk het Spaense schaap
Ruth kacott heerlijk dramatische stem en spel
pi_90473285
Ik ben kapot! En dan moet ik morgen nog werken ook :r
Huh!?
pi_90473408
ik moet morgen ook weer werken -O-
Heul vroeg... voor mijn doen dan...
  zondag 26 december 2010 @ 22:58:28 #275
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90474180
Ik wordt morgen weer gewoon omstreeks 9 uur op kantoor verwacht
pi_90474358
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
Ik wordt morgen weer gewoon omstreeks 9 uur op kantoor verwacht
Je hebt een virusje gok ik?
Kreeg een vaag mailtje over een kerstkaart
  zondag 26 december 2010 @ 23:03:50 #277
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90474454
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt een virusje gok ik?
Kreeg een vaag mailtje over een kerstkaart
ja blijkbaar is msn account gehackt door een of andere malloot
pi_90474617
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk dat het met goed eten net zo is als seks/porno. Op tv er naar kijken is misschien aardig, maar het is veel lekkerder als je het zelf kunt eten. :9
  zondag 26 december 2010 @ 23:49:59 #279
71919 wonderer
pi_90476643
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Ik denk dat het met goed eten net zo is als seks/porno. Op tv er naar kijken is misschien aardig, maar het is veel lekkerder als je het zelf kunt eten. :9
Ik kijk liever porno :')
  zondag 26 december 2010 @ 23:56:49 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90476959
Ik vind goede kookprogramma's eigenlijk best heerlijk om naar te kijken O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90477211
Sluit het een het ander uit? :o
dag
pi_90477354
quote:
Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Peter het volgende:
Sluit het een het ander uit? :o
Nee! Er is niets mis met kookprogramma's en/of porno. En er is ook niets met seks en/of eten. :9
  maandag 27 december 2010 @ 00:10:53 #283
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_90477662
Morgen, iig in de ochtend wordt er niet gewerkt. :')
pi_90477827
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Nee! Er is niets mis met kookprogramma's en/of porno. En er is ook niets met seks en/of eten. :9

dag
  maandag 27 december 2010 @ 00:46:53 #285
71919 wonderer
pi_90479284
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind goede kookprogramma's eigenlijk best heerlijk om naar te kijken O+.
Dat was mijn punt niet ;)
  maandag 27 december 2010 @ 02:15:35 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90481850
Het was ook niet exclusief als reactie op jou bedoeld :D. Ik kan porno soms ook waarderen hoor :D. Maar meestal wel op verschillende tijden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90482314
*burp
  maandag 27 december 2010 @ 02:49:36 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90482422
Gesundheit!
Hoogachtend,
Erik.
pi_90482599
quote:
3s.gif Op maandag 27 december 2010 02:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Gesundheit!
Dank je O+

Ik ga maar eens slapen *O*
pi_90483036
weet niet wat er aan de hand is maar ik ben steeds zo moe ;(
dan ben ik net een paar uurtjes wakker en dan val ik zo weer in slaap :r
geen idee waarom :'(
niet meer
  maandag 27 december 2010 @ 03:46:35 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90483060
Misschien heb je een ziekte, naast je homoseksualiteit.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90483109
ja, mss een virus ofzo.
m'n oude basketbalcoach was ook opeens een jaar ziek van een griepvirus :o
en ik probeer me al te bedenken met ik de laatste tijd gezoend heb :@
niet meer
pi_90483201
die serie psych :D
"you know,the Dutch Santa uses slaves to make the presents" :')

[ Bericht 0% gewijzigd door welkominspace op 27-12-2010 05:01:01 ]
niet meer
  maandag 27 december 2010 @ 06:47:02 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_90483594
Pfffffff. Net thuis uit Nijmegen.
Maar we hebben t overleefd.
Wel over m'n slaap heen een beetje.
Toch maar proberen zo.

Maar goed dat ik toch maar vrij had gevraagd van de week. :')
L'Amour menaçant:
pi_90483600
ik heb de hele kerst geslapen *O*

moet er niet aan denken dat ik naar familie was gegaan :')
niet meer
  maandag 27 december 2010 @ 07:36:55 #296
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90483710
Morning
pi_90484045
zo ff ontbijt en koffie scoren *O*
Pastasalade :9
niet meer
  maandag 27 december 2010 @ 09:27:56 #298
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_90484476
quote:
Op maandag 27 december 2010 08:40 schreef welkominspace het volgende:
zo ff ontbijt en koffie scoren *O*
Pastasalade :9
smakelijk
pi_90484742
Ik ben veel te vroeg wakker :o
pi_90485466
je kan nooit te vroeg wakker zijn O+
niet meer
pi_90485754
Next: [Homo] 2903 - Foodporn

[ Bericht 71% gewijzigd door Great.Expectations op 27-12-2010 10:39:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')