Dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:04 schreef welkominspace het volgende:
ja,daarom is het prima als snack
het zal vast gezonder zijn dan een zak chips of een berg chocolade hoop ik
Ja... hoezo?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:21 schreef welkominspace het volgende:
in amerika worden dat soort "maaltijden" toch vrij veel gegeten?
Daarvoor moet je niet hier zijn nee. De paprika's kosten inmiddels bijna vijf dollar per pondquote:
geen verse worst ?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
ik heb grootste deel van m'n leven helemaal geen vlees gegeten
ik eet het nu eigenlijk alleen als het echt bijzonder is ofzo.
of als het ergens in verwerkt zit.
een lekker karbonaadje of biefstukje eet ik soms wel.
maar ik vervang vlees in gerechten vaak door paddestoelen of noten ofzo
Hij houdt meer van vlugge visquote:
Ik wou dat mijn vent daar in meeging, die paddestoelen of noten...quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
ik heb grootste deel van m'n leven helemaal geen vlees gegeten
ik eet het nu eigenlijk alleen als het echt bijzonder is ofzo.
of als het ergens in verwerkt zit.
een lekker karbonaadje of biefstukje eet ik soms wel.
maar ik vervang vlees in gerechten vaak door paddestoelen of noten ofzo
als jij degene bent die kookt gewoon zeggen dat ie maar vreet wat de pot schaftquote:Op donderdag 23 december 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn vent daar in meeging, die paddestoelen of noten...
Zo werkt het niet. Niet hier in huis tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als jij degene bent die kookt gewoon zeggen dat ie maar vreet wat de pot schaft
whehe,baas boven baasquote:Op donderdag 23 december 2010 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Niet hier in huis tenminste.
Ik vind het zelf ook vervelend om iets te moeten eten dat ik echt niet lekker vind. Dus eten gaat gewoon in overleg.quote:
Ja, als we allebei andere dingen zouden lusten, ja. Maar er is genoeg dat we allebei lekker vinden en dat eten we dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:21 schreef welkominspace het volgende:
denk niet dat ik lang met iemand kan leven die niet hetzelfde eet als ik
zou helemaal gek worden om daar steeds rekening mee te houden
Eerst maar eens uitvinden wat "perfectie" dan precies is. En dat kun je alleen maar doen door eerst "genoegen te nemen" met iets minders zodat je kunt leren wat je echt wil.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:36 schreef welkominspace het volgende:
dan je wil
Streven naar perfectie is al een levensdoel op zichzelf
maar je moet niet blijven hangen in die zoektochtquote:Op donderdag 23 december 2010 06:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerst maar eens uitvinden wat "perfectie" dan precies is. En dat kun je alleen maar doen door eerst "genoegen te nemen" met iets minders zodat je kunt leren wat je echt wil.
Soms word je ook gewoon moe van zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 06:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar je moet niet blijven hangen in die zoektocht
Aw. Kusje d'rop.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Aaauuaaahhuuuaaahhiuiuaaaauuuuw.
Ik ga vandaag de hele dag niet meer slikken.
Dan loopt m'n bek maar over van t kwijl.
En eten slaan we maar over
Drinkenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Aaauuaaahhuuuaaahhiuiuaaaauuuuw.
Ik ga vandaag de hele dag niet meer slikken.
Dan loopt m'n bek maar over van t kwijl.
En eten slaan we maar over
wie zijn die lui in je UI eigenlijk?quote:
Ja zit al aan het drinkontbijt.quote:
Ja, House en Wilsonquote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie zijn die lui in je UI eigenlijk?
ik vind het wel op house en wilson lijken maar weet het niet zeker![]()
quote:
maar house lacht op dat plaatje!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, House en WilsonEn mijn naam staat ook in het lettertype van de show.
Las laatst dat dat helemaal niet zo goed is voor je keelpijn. Ja het is stroperig en ff verzachtend, maar de suikers en zo schenen dan weer averechts te werken.quote:
Ik zit aan de African Honeybush en de Antafluquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind heel koud of heel warm drinken altijd het fijnste met keelpijn!
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef welkominspace het volgende:
gewoon lekker gaan slapen man
Lekker, de cappu wordt nu de kamer ook daadwerkelijk binnengebracht :-)quote:
We hebben het wel goed voor met uquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lekker, de cappu wordt nu de kamer ook daadwerkelijk binnengebracht :-)
Dat is altijd goed om te horenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We hebben het wel goed voor met u
Heb jij al een pláátje aangevraagd bij het ráám?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request wordt Serious Snow
......want mennnn zegt dat jij hele dagen aan de lijn hangt op allerhande dingen in te dienen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request wordt Serious Snow
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik heb gewoon een plaatje aangevraagd via het internet
Stone Sour - Through Glass... geen idee of ie al gedraaid isquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hebben ze 'm al gedraaid? En: wát voor plaatje was het?
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Stroekie het volgende:
Zo direct naar christine le duc om afscheidscadeautjes zoals een mankini voor een collega te halen
Nope.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stone Sour - Through Glass... geen idee of ie al gedraaid is
Nu zit er weer viezigheid in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!
Queenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef welkominspace het volgende:
Queen
Wat een bijzondere stem heeft/had die Freddie ook
Dat hoor je vooral aan het eind als ie lalalala doet
Onzin, zoet, en dus ook suikers, bijv. Winegums zijn ontspannen voor je keel en stembanden, en dus ook pijnverlichtendquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind heel koud of heel warm drinken altijd het fijnste met keelpijn!
Ik zeg dat ik het het fijnste vind... dus dan is het voor mij geen onzin!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Onzin, zoet, en dus ook suikers, bijv. Winegums zijn ontspannen voor je keel en stembanden, en dus ook pijnverlichtend
Vieze nep-chocoladequote:
Als je met 'wat' daggeren bedoelt, dan ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:14 schreef welkominspace het volgende:
ik volg je niet hoor
je hebt dus gewoon een kaart gekregen van een gozer waar je wat mee hebt(gehad/gedaan)?
als je met 'daggeren' neuken bedoelt wel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je met 'wat' daggeren bedoelt, dan ja.
Penispasta en een zweep jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!
kan niet, zit nog in de verpakking. Alleen borat z'n mankini heb ik gepastquote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu zit er weer viezigheid in mijn hoofd
in een te volle treinquote:Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat was JUIST de perfecte tekst op deze kaart
Jullie moeten toch echt eens teruglezen of een beter geheugen ontwikkelen
Waar is stroek als je m nodig hebt?!
Had je ook een ijsbeerquote:Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat was JUIST de perfecte tekst op deze kaart
Jullie moeten toch echt eens teruglezen of een beter geheugen ontwikkelen
Waar is stroek als je m nodig hebt?!
Dat wordt een spannende nacht zo te horen, en alleen omdat ang3l het zo graag wilquote:
Gaat Steve weer vreemd met je?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Hij begon met:
Lief Maresmuisje, je was lekker vann.....
etc
Wie denk je?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist al vantevoren dat die kaart van Steve zou komen! Ik zat in het complot! Ik was maffia!
Da's dan een keuze van Kaal of Kammenquote:
Jouw leven is net een filmquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Altijd spannend in Amsterdam naar de film, er zat al een rumoerig groepje meiden in de zaal maar tegen het einde van de film werd het echt rumoerig, er kwam een groepje jongens binnengestormd en ik dacht dat er een vechtpartij ontstond, vrijwel direct stormen er een tiental politieagenten de zaal in, bleken de jongens overvallers op de vlucht te zijn.
Buiten wemelde het van de politie.
Net als in de film...
Ik maak wat mee
Volgend jaar komt er iemand uit de kast! En daarna krijgt er iemand een kind! En dan wint iemand de Oudejaarsloterij!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ouch. Hoewel een gebroken bovenarm beter is dan kanker, lijkt me. Er zit dus vooruitgang in!
Nah ja, verschil is dat hij er niet aan dood gaat ja...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ouch. Hoewel een gebroken bovenarm beter is dan kanker, lijkt me. Er zit dus vooruitgang in!
Jawel, ik heb gezien dat in ieder geval 3 van die jongens (jaar of 16) afgevoerd werdenquote:
Ik vind het wel geinig.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi van lelijkheid of gewoon afschuwelijk?
http://twitpic.com/3ittog
Erg lelijk. Zou ik niet mee kunnen samenwerken of door geholpen willen worden bij een bedrijf.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi van lelijkheid of gewoon afschuwelijk?
http://twitpic.com/3ittog
En waarom zou je er niet door geholpen willen worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Erg lelijk. Zou ik niet mee kunnen samenwerken of door geholpen willen worden bij een bedrijf.
Als ik in een winkel de keuze had, vielen deze altijd af.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waarom zou je er niet door geholpen willen worden?
Wat een vreselijk hautaine houding![]()
Niet dat ik het erg mooi vind, maar ik vind dit wel wat ver gaan...
En wat vind je dan van mensen die liever niet willen samenwerken met of geholpen worden door een homo, een vrouw, een dik iemand? Of een vrouw met een hoofddoekje, of een handicap?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ik in een winkel de keuze had, vielen deze altijd af.
Stel: twee kassa's met een even lange rij. Dan stoot zo'n verminkte kop me af en kies ik voor de normale caissière.
Dat vind ik wat ver gaan, ik vroeg hem wel of hij geen moeite had werk te vinden, maar het zijn straatartiesten, vuurspuwersquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Erg lelijk. Zou ik niet mee kunnen samenwerken of door geholpen willen worden bij een bedrijf.
En als je niet de keuze hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ik in een winkel de keuze had, vielen deze altijd af.
Stel: twee kassa's met een even lange rij. Dan stoot zo'n verminkte kop me af en kies ik voor de normale caissière.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Peet het meent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we willen namenNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
heb jij ooit de Nederlandse musical Mac Beth gehoord?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Peet het meent...
Nope. Cast?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij ooit de Nederlandse musical Mac Beth gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |