quote:
Goed! Ik kan er nog een heel verhaal achteraan plakken maar dat zal ik jullie besparen. Met jou ook alles goed?quote:
Yea hier ook alles goedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! Ik kan er nog een heel verhaal achteraan plakken maar dat zal ik jullie besparen. Met jou ook alles goed?
Ik kom net van bed, goh wat heb ik net even geslapen zegquote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
Thuis en in bedAlleen
Met tante is alles goed, gelukkig. Op een fikse longontsteking na.
Slapen in bed? Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom net van bed, goh wat heb ik net even geslapen zeg
Precies!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk op je werk gebeuren hè?![]()
Een bed is voor het batsen
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoorde allemaal vogeltjes fluiten, en ik dacht WTF, is het nu alweer lente en al zo vroeg/laat? Blijkt het in de muziek te zitten wat op de achtergrond draait
Ken ik niet, tenminste niet van de titelsquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind alleen Sweet Daddy D (of zo) niet zo heel leuk...
I am an Jalapeño. On a stiiiichquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ken ik niet, tenminste niet van de titels
dan moet ik de scenes zien enzo
Jeff dunnn--haammmmm(peanut)
Je verwacht het ook niet zo snel, in mijn geval een minimal technonummer, vogeltjes te horen fluitenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo herkenbaar he. Ik heb wel eens mn hele huis (nou ja, gelijkvloerse woning) doorzocht omdat ik iets raars bleef horen, bleek het zo'n stiekem (subliminaal)achtergrondgeluid van een talkshow te zijn.
Was het toevallig zo'n early morning set/track?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je verwacht het ook niet zo snel, in mijn geval een minimal technonummer, vogeltjes te horen fluiten
Het was inderdaad een set, maar ze gaan rond dit tijdstip toch niet een early morning set draaienquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was het toevallig zo'n early morning set/track?Dan kun je dat soort geluiden verwachten.
quote:Weet je wat echt zwaar kut is? Kicken op schranz en ineens een Elmo song horen.! Dat Elmo met zn gelalala kutkinderkoor ineens afgeschoten wordt maakt het dan gelukkig wel weer goed.
Trustenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
die is zooo coelll
Ik ga slapen
SILENCE ,,.. I kill joe
Slaap lekker allemaal
Trusten Assiequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
die is zooo coelll
Ik ga slapen
SILENCE ,,.. I kill joe
Slaap lekker allemaal
Ligt er net aan vanwaar ze die set draaien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was inderdaad een set, maar ze gaan rond dit tijdstip toch niet een early morning set draaien
Slaap lekker, honeyquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
die is zooo coelll
Ik ga slapen
SILENCE ,,.. I kill joe
Slaap lekker allemaal
Ach ja, digitally imported hè, kan van alles zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ligt er net aan vanwaar ze die set draaien.
DI fm.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach ja, digitally imported hè, kan van alles zijn
Geluidloos?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik luister nu deze![]()
http://94.23.3.33:4100/
Bovenin kun je op 'Listen' klikken of de volgende link in Winamp openen:quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geluidloos?
'De webpagina kan niet worden weergegeven'.
ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:53 schreef Under_Score het volgende:
ga er maar van uit van niet, zelfs met de auto is het haast niet te doen nu. je glibbert alle kanten op zelfs op winterbandjes en voorzichtig rijden. auto's staan vast op de parkeerplaats omdat ze niet uit de sneeuw kunnen komen.
Mja, kans is aardig groot dat ik er niet eens komquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:02 schreef rulerofdeath het volgende:
David, als ik jou was, was ik niet gegaan. Voort zit je vast in tubbig
ik ken het gevoel. de hele week leef je er naar toe, en als het zover is weet je niet wat je moet doen.quote:
Inddquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ken het gevoel. de hele week leef je er naar toe, en als het zover is weet je niet wat je moet doen.
Waar zit je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef Under_Score het volgende:
't sneeuwt hier echt hard. dikke vlokken ook.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef Under_Score het volgende:
pascht op ende behoedt u, den derden yschbeer gaat er met uwen visch vandtusschen.
Doe eens gek: pizza!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, wat ga ik vanavond eens eten...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Hallo, ik ben Drizzt_DoUrden en ik hou wel van een pizzaatje!"
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Hallo, ik ben Drizzt_DoUrden en ik hou wel van een pizzaatje!"
Lekker!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Dikke prei-gehaktschotel... JONGUH!
Aaaah, lekker toch! Ben je nu een Nederlander of niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Assiej het volgende:
Koekoek
Wat is Haring met uitjes en roggebrood GOOR
Koffiequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgenvroeg wordt het (na een flinke bak koffie) op één locatie bezorgt...
Haring met uitjes, alaquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaah, lekker toch! Ben je nu een Nederlander of niet?
Ik heb het andersom: Roggebroodquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haring met uitjes, alalekker
maar roggebrood
Roggebrood is hartstikke gezond!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haring met uitjes, alalekker
maar roggebrood
Dan doe je datquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb zin om lekker de rest van de dag in bed te meuren...
Wat een strafquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet 'werken' en vanavond ga ik eten bij vrienden van dinnetje...
Jij ook een goede kerst!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag en alvast een goede kerst toe gewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar viesquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Roggebrood is hartstikke gezond!
Roggebrood is goed te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar viesbah!
Haha Nicole vind het ook al lekker, misschien moeten jullie lekker samen roggebrood gaan eten, yammmm
Jij ook Ivoquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag en alvast een goede kerst toe gewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Assiej het volgende:
Koekoek
Wat is Haring met uitjes en roggebrood GOOR
geen idee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Assiej het volgende:
Ik ging serieus bijna over mijn nek met die roggebrood
wat een ranzige smaak
bederft heel de haring
Wat gaat iedereen met kerst eten dan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
geen idee.
het zal me ook aan m'n reet roesten zolang er maar vlees bij zit
Vleeschquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee.
het zal me ook aan m'n reet roesten zolang er maar vlees bij zit
Of een Gorenaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Assiej het volgende:
Kan wel merken dat jij van de oude garde bent want die grap is net zo oud
En dan ben je aan de beurt met verplicht gezellig doen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, laatste bakkie...
[ afbeelding ]
Om 19:00. Wish me luck...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan ben je aan de beurt met verplicht gezellig doen?
Psycho killer, run run run run, run run run awaaaaaaaaaaaaaaayquote:
Thanks jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben er vandoor!Prettige kerst allemaal!
Zuip zequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
't zelfdequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
haha geniaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
buurman heeft vanmiddag de hele straat schoongemaakt met een machine van het werkdikke bak ervoor en maar schuiven...
en goedenavond trouwens
Is het een witte?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef ACT-F het volgende:
Iemand mijn auto gezien?![]()
[ afbeelding ]
jij ook al?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef Assiej het volgende:
All you need is ... love
tatada da daaaa
Ik heb het er ook opstaan. Ik zie het niet maar hoor het dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef Assiej het volgende:
All you need is ... love
tatada da daaaa
* ReMcOrE geeft Selma zijn teiltje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het er ook opstaan. Ik zie het niet maar hoor het dus.
Iemand een teiltje please?
Hoiquote:
Wel een lege he?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE geeft Selma zijn teiltje...
Ik Harry Potterquote:
Op vreten na.. Neuhhh.. Jij?quote:
Bwoho oh ja.. Ja dat ookquote:
Ik moet daarvoor wel door de sneeuw ploeterenquote:
Jij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet daarvoor wel door de sneeuw ploeterenMaar het is lonend
![]()
Ik ga zoIedereen veel plezier nog vanavond
Da's wederzijds, oh waarde ACT-F u_uquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet daarvoor wel door de sneeuw ploeterenMaar het is lonend
![]()
Ik ga zoIedereen veel plezier nog vanavond
Wat is u_u?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wederzijds, oh waarde ACT-F u_u![]()
Ik zet 5 cent in op een smiley!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zet 5 cent in op een smiley!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zet 5 cent in op een smiley!
Ik ga er even over nadenken hoe ik dit moet benoemenquote:
eentje die met u-vormige ogen kijktquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken hoe ik dit moet benoemen
Dank je.. Je bent een ware heldquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eentje die met u-vormige ogen kijkt
Ik weet ook wel een paar leuke dingen die je kunt doen met en op een gitaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, een paar leuke dingen op de gitaar bedacht met een maat
Als je dat van plan bent he, mag ik dan even langskomen en een gitaar uitzoeken die ik over wil nemen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel een paar leuke dingen die je kunt doen met en op een gitaar.![]()
Gitaar kapot slaan tegen de muur, lekker stampen op de hals, de body in de openhaard gooien en de snaren als flosdraad gebruiken.
fankje, jullie ook allemaal natuurlijkquote:
Flying V?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je dat van plan bent he, mag ik dan even langskomen en een gitaar uitzoeken die ik over wil nemen?
GRAAGquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Flying V?ik zit nog steeds te wachten tot ie een keer wegvliegt.
Sowieso merrie kristmaes zeggen tegen iemand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:42 schreef Dqod het volgende:
Zoals iemand al tegen me zei
"Marry Xmas"!!! Marry..
Flying Vquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Under_Score het volgende:
flying Vniet mijn ding.
doe mij maar een SG
Precies zo een:quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sel, over welke Flying V gaat het eigenlijk?
Een BC is een plank met snaren...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef Under_Score het volgende:
vind het geluid wat er uit komt ook zwaar kut. nee zo'n razorback is echt het meest extreme dat ik kan waarderen.
Ja.. volgens mij welquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Precies zo een:
[ afbeelding ]
Maar die heb je toch gezien toen je hier een nachtje logeerde?
*hoopt op windkracht 50*quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Sel, hoe noodzakelijk is het dat die Flying V wegvliegt?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
*hoopt op windkracht 50*
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb zin om gitaar te spelen nu
Maar lijkt me niet heel netjes
Nehh, denk dat ik ook maar eens ga proberen te slapenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gewoon doen.Zeg dat je het voor Jezus doet als buren gaan klagen.
Ik ga slapen. Trusten ToF'ertjes
Kan ook interessant zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was 't maar waar. Ik lig het plafond weer te bestuderen
vannacht nog gereden?quote:
Hier in Enschede heb ik niks kunnen vinden. Op 2e kerstdag zijn wel een paar winkels open.quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:17 schreef Under_Score het volgende:
zijn de winkels nog open vandaag? C1000 ofzo?
daar zullen ze geen filet american enzo hebben ofwel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:52 schreef GimmeGore het volgende:
De benzinepomp zal wel open zijn en misschien de AH to Go
moet het ook voor 2e kerstdag hebben, welke winkels zijn er open dan? ik kon niks vinden, tenminste niks over C1000.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef omearos het volgende:
Hier in Enschede heb ik niks kunnen vinden. Op 2e kerstdag zijn wel een paar winkels open.
Pfoe, volgens mij de AH to go op het station. (site van ah is onbereikbaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
daar zullen ze geen filet american enzo hebben ofwel?
[..]
moet het ook voor 2e kerstdag hebben, welke winkels zijn er open dan? ik kon niks vinden, tenminste niks over C1000.
hij kan ook uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zijn er met kerst altijd van die kotsprogramma's op tv?
neuhquote:
joah.quote:
De kerstman nog welquote:
keerl zit een beetje iedereen te bespionerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat voerde jij een goed gesprek met Astrid op Twitter zeg
Welnee, ik volg ze alleenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
keerl zit een beetje iedereen te bespioneren
Over kerst en het kindeke jezus die op mij neerkeek en waarnaar ik zwaaide?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat voerde jij een goed gesprek met Astrid op Twitter zeg
Uhuquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over kerst en het kindeke jezus die op mij neerkeek en waarnaar ik zwaaide?
Mooi tochquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over kerst en het kindeke jezus die op mij neerkeek en waarnaar ik zwaaide?
Dit is non-fictiequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of droom jij ook al zo raar als Justin?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Redbaron het volgende:
Collega was zo gek vannacht, die ging een of andere psalm over de bak opzeggen
Nachtmisquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Redbaron het volgende:
Collega was zo gek vannacht, die ging een of andere psalm over de bak opzeggen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Under_Score het volgende:
het enige wat ik s'nachts mis is slaap![]()
Whehequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Under_Score het volgende:
dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Under_Score het volgende:
komt door mn werk, mijn hele bioritme is naar de klote door de ploegendienst.quote:
5 of 3 ploegen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
komt door mn werk, mijn hele bioritme is naar de klote door de ploegendienst.
Zulks een herkenbaarheidquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
5 ploegen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef omearos het volgende:
[..]
5 of 3 ploegen?
Ben blij dat ik dagdienst heb
Pfoe, zwaar. Waar zit je nu in de cyclus? Of werkt het bij jullie niet met 2x vroeg, 2x laat, 2x nacht, 4x vrij?quote:
2X 2X 3X en de weekend dienst 3 keer afhankelijk van welke dag ik begin heb ik 4 of 5 dagen vrij. heb nu weekend, ben vrijdag afgekomen. woensdag weer beginnen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef omearos het volgende:
[..]
Pfoe, zwaar. Waar zit je nu in de cyclus? Of werkt het bij jullie niet met 2x vroeg, 2x laat, 2x nacht, 4x vrij?
nja heb je nog enige regelmaat, wij gister om 23u gaan rijden en om 6u stonden we in Enschede vanaf Vaillyquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Pfffffff, dat kan ook niet gezond zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh 5 ploegen.
Ik had een collega bij de Ola die had ergens 3 jaar lang alleen maar nachtdiensten gedraaid.
Nee. Alleen voor je bankrekening.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pfffffff, dat kan ook niet gezond zijn
ja dat lijkt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nja heb je nog enige regelmaat, wij gister om 23u gaan rijden en om 6u stonden we in Enschede vanaf Vailly
Indd, dat wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Alleen voor je bankrekening.
Wij? Dubbelchauffeur of?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nja heb je nog enige regelmaat, wij gister om 23u gaan rijden en om 6u stonden we in Enschede vanaf Vailly
Hoi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |