quote:
Goed! Ik kan er nog een heel verhaal achteraan plakken maar dat zal ik jullie besparen. Met jou ook alles goed?quote:
Yea hier ook alles goedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! Ik kan er nog een heel verhaal achteraan plakken maar dat zal ik jullie besparen. Met jou ook alles goed?
Ik kom net van bed, goh wat heb ik net even geslapen zegquote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
Thuis en in bedAlleen
Met tante is alles goed, gelukkig. Op een fikse longontsteking na.
Slapen in bed? Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom net van bed, goh wat heb ik net even geslapen zeg
Precies!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk op je werk gebeuren hè?![]()
Een bed is voor het batsen
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoorde allemaal vogeltjes fluiten, en ik dacht WTF, is het nu alweer lente en al zo vroeg/laat? Blijkt het in de muziek te zitten wat op de achtergrond draait
Ken ik niet, tenminste niet van de titelsquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind alleen Sweet Daddy D (of zo) niet zo heel leuk...
I am an Jalapeño. On a stiiiichquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ken ik niet, tenminste niet van de titels
dan moet ik de scenes zien enzo
Jeff dunnn--haammmmm(peanut)
Je verwacht het ook niet zo snel, in mijn geval een minimal technonummer, vogeltjes te horen fluitenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo herkenbaar he. Ik heb wel eens mn hele huis (nou ja, gelijkvloerse woning) doorzocht omdat ik iets raars bleef horen, bleek het zo'n stiekem (subliminaal)achtergrondgeluid van een talkshow te zijn.
Was het toevallig zo'n early morning set/track?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je verwacht het ook niet zo snel, in mijn geval een minimal technonummer, vogeltjes te horen fluiten
Het was inderdaad een set, maar ze gaan rond dit tijdstip toch niet een early morning set draaienquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was het toevallig zo'n early morning set/track?Dan kun je dat soort geluiden verwachten.
quote:Weet je wat echt zwaar kut is? Kicken op schranz en ineens een Elmo song horen.! Dat Elmo met zn gelalala kutkinderkoor ineens afgeschoten wordt maakt het dan gelukkig wel weer goed.
Trustenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
die is zooo coelll
Ik ga slapen
SILENCE ,,.. I kill joe
Slaap lekker allemaal
Trusten Assiequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
die is zooo coelll
Ik ga slapen
SILENCE ,,.. I kill joe
Slaap lekker allemaal
Ligt er net aan vanwaar ze die set draaien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was inderdaad een set, maar ze gaan rond dit tijdstip toch niet een early morning set draaien
Slaap lekker, honeyquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
die is zooo coelll
Ik ga slapen
SILENCE ,,.. I kill joe
Slaap lekker allemaal
Ach ja, digitally imported hè, kan van alles zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ligt er net aan vanwaar ze die set draaien.
DI fm.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach ja, digitally imported hè, kan van alles zijn
Geluidloos?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik luister nu deze![]()
http://94.23.3.33:4100/
Bovenin kun je op 'Listen' klikken of de volgende link in Winamp openen:quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geluidloos?
'De webpagina kan niet worden weergegeven'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |