Verrassend....quote:Op maandag 27 december 2010 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja... laat ook maar. Ik ga hier niet verder op in.
Nou he. Dat jij denkt dat de radicale Bankfurt een platform biedt voor andere BNW'ers en hier dus zieltjes aan het winnen is voor zijn snode plannen, zegt eigenlijk best veel over jezelf.quote:
Oh zeker waar, goed antwoord.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nogmaals, ik merk dat er hier mensen zijn die klaar staan om dieper de materie in te duiken en daarom vind ik dat er best een tegenwoord gegeven mag worden.
Probleem alleen is, is dat je niet de boodschapper maar de bron bent. Er worden stellingen neergekwakt zonder enige vorm van nuance of met redelijke logica. Die wil/kan men namelijk niet geven. Alles goed en wel, maar dan moet je natuurlijk niet raar op kijken dat mensen je uitlachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh zeker waar, goed antwoord.
Zie bijv. eens Eerst de bron maar: BBC de laatste tijd is het bijna 1 en al meta-communicatie op fok!, een sign of the times.
Snapt men het niet meer of is het hartgrondig ergens mee oneens? Dan is de boodschapper aanvallen het enige dat hen rest zo lijkt het.
Het communiceren alhier is steeds vaker een soort uitgebreidere versie van welles/niettes . . .
Daar zit ik niet echt mee, het is gewoon in en in triest. Ik neem hier mensen waar met heel slechte korte termijn geheugens en gemis van allerlei 'het brede wereldplaatje' algemene kennis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:39 schreef Deckard het volgende:
Probleem alleen is, is dat je niet de boodschapper maar de bron bent. Er worden stellingen neergekwakt zonder enige vorm van nuance of met redelijke logica. Die wil/kan men namelijk niet geven. Alles goed en wel, maar dan moet je natuurlijk niet raar op kijken dat mensen je uitlachen.
Of wij hebben het fout, of zij.quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daarnaast zie jij alle gelovigen als "gevaar", zoals je in een ander topic aangaf, dus in die zin ben je zelf volgens mij ook nogal van de kaart.
Good for you!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Codiac het volgende:
Te lange OP, dus niet gelezen. Dan maar reageren op de TT: de een noemt het vrijdenkers, de ander idioten met waanbeelden... achja BNW is altijd vermakelijk voor mij. Moet er altijd wel om gniffelen
Een kind van deze tijd dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Codiac het volgende:
Te lange OP, dus niet gelezen. Dan maar reageren op de TT: de een noemt het vrijdenkers, de ander idioten met waanbeelden... achja BNW is altijd vermakelijk voor mij. Moet er altijd wel om gniffelen
Precies hou de humor in het levenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een kind van deze tijd dus!korte aandacht spanne, leest alleen stukjes voor niveau 2, kort vanwege infostress en te snel afgeleid / prioriteiten bij bijv. gamen of gunstiger dan : sport of zo.
maar mooi man, dat je je kan amuseren hier, dat is toch positief, ook lachen als jij je visie geeft over topic x of op je muil gaat en aan ander lacht, ach ja dat is het ! we moeten elkaar meer uitlachen!
Het is ook erg makkelijk, gewoon je vrolijk maken over mensen en meewarig lachen, maar zelf geen enkele moeite doen om je ergens in te verdiepenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een kind van deze tijd dus!korte aandacht spanne, leest alleen stukjes voor niveau 2, kort vanwege infostress en te snel afgeleid / prioriteiten bij bijv. gamen of gunstiger dan : sport of zo.
maar mooi man, dat je je kan amuseren hier, dat is toch positief, ook lachen als jij je visie geeft over topic x of op je muil gaat en aan ander lacht, ach ja dat is het ! we moeten elkaar meer uitlachen!
Je zit quotes van mij uit verschillende topics te knippen en ze allemaal uit hun verband te rukken om ze vervolgens aan elkaar te plakken; om zo te proberen mij op BNW te kleineren.quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom mensen vrijdenkers bashen? Om dit soort ideeen:
[..]
1 van de users daar reageert enthousiast op het bovenstaande, waarop de poster zegt:
[..]
Niet te veel laten meeslepen.... tuurlijk...
Wat gebeurt er in het brein van iemand dat hij in deze situatie zegt dat iemand anders zich niet te veel moet laten meeslepen? Ik vind het eigenlijk best eng dat iemand zo in een bepaalde wereld zit dat hij die wereld voor doodnormaal aanhoudt..
En we gaan verder:
[..]
Om te vervolgen met:
[..]
Dan volgt er een terechte vraag van iemand:
[..]
[..]
Ik vind het verkondigen van dit soort onzin eigenlijk te ver gaan. Als we dit soort belachelijke ideeen gaan verspreiden, laten we dan ook maar een Scientology forum openen. Ik denk dat die mensen nl. nog dichter bij de realiteit staan dan sommige mensen hier in BNW.
Nou zo bijzonder was die quote ook weer niet hoor. Dit is allang bekend.quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Beste Bankfurt....
ik denk dat ik in veel opzichten een aardige "vrijdenker" ben, maar... oké hier heb ik geen reactie op
Strak ga je nog schrijven dat ik een alien ben, die vanuit een ver ruimteschip een beetje rondcirkelt rond de aarde en met zijn laptop en draadloze verbinding hier zit te posten.quote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef semexo het volgende:
Bankfurt is een illuminati-medewerker die opzettelijk zich voordoet als een "alu-hoedje" maar opzettelijk over the top gaat zodat mensen denken dat alle complottheorieen onzin zijn.
Een soort van infiltrant in de BNW-gemeenschap met als doel topics om zeep te helpen, lezers te misleiden en topics die goed lopen off-topic te trekken.
Ik zeg helemaal niet dat Bankfurt een platform bied.. ik zeg dat gematigde mensen een platform bieden voor een Bankfurt. En zieltjes winnen zeg ik ook niet, want dat impliceert dat Bankfurt er bewust op uit is om mensen te ronselen, terwijl hij misschien alleen maar zijn ideeen wil delen. Dus wie ben ik om te zeggen dat hij zieltjes probeert te winnen, wat weet ik van zijn motivatie?quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou he. Dat jij denkt dat de radicale Bankfurt een platform biedt voor andere BNW'ers en hier dus zieltjes aan het winnen is voor zijn snode plannen, zegt eigenlijk best veel over jezelf.
Inderdaad, "gevaar". Let op de aanhalingstekens.quote:Daarnaast zie jij alle gelovigen als "gevaar", zoals je in een ander topic aangaf, dus in die zin ben je zelf volgens mij ook nogal van de kaart.
Dit komt uit twee topics idd en het is niet mijn intentie om er een eigen verhaal van te maken, want de quotes staan op zich en elke quote laat in mijn ogen zien hoe jij bent verdwaald in een droomwereld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je zit quotes van mij uit verschillende topics te knippen en ze allemaal uit hun verband te rukken om ze vervolgens aan elkaar te plakken; om zo te proberen mij op BNW te kleineren.
Daarin heb je gelijk, maar ik weet dat je toch geen bewijs kunt leveren voor je activatie-theorie. Of heb ik iets gemist?quote:Daarbij ga je op geen enkele van de hier door jou geplaatste quotes inhoudelijk in die je hier zelf aangeeft, noch geef je de context aan.
Als ik eerlijk moet zijn, je komt niet bepaald menselijk over. Het zou me niets verbazen als jij eens soort buitenaards wezen zou zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder was die quote ook weer niet hoor. Dit is allang bekend.
Moet je eens lezen wat semexo in een inmiddels gesloten topic over mij schrijft:
[..]
Strak ga je nog schrijven dat ik een alien ben, die vanuit een ver ruimteschip een beetje rondcirkelt rond de aarde en met zijn laptop en draadloze verbinding hier zit te posten.
Doe datquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof het boeit wanneer er filmmateriaal en foto's zijn bewerkt, wat denk je daar mee te bereiken.
Het lijkt mij efficiënter om uit te zoeken in welk laboratorium de nano-thermite is geproduceerd, die bij de demolitie van WTC complex is gebruikt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe datRegel dan ook gelijk een solide onderzoek naar de samenstelling van die chips. Wat het nou daadwerkelijk is enzo.
D'r is geen nano-thermite gebruikt. Dergelijke verhaaltjes zijn onderdeel van de 9/11 myth machine om mensen oneindig te laten zoeken naar bewijzen die er niet zijn en er nooit zullen komen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof het boeit wanneer er filmmateriaal en foto's zijn bewerkt, wat denk je daar mee te bereiken.
Het lijkt mij efficiënter om uit te zoeken in welk laboratorium de nano-thermite is geproduceerd, die bij de demolitie van WTC complex is gebruikt.
Welke zijn dan geen onderdeel van de 9/11 myth machine?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r is geen nano-thermite gebruikt. Dergelijke verhaaltjes zijn onderdeel van de 9/11 myth machine om mensen oneindig te laten zoeken naar bewijzen die er niet zijn en er nooit zullen komen.
"The best way to control the opposition is to lead it ourselves." — Vladimir Ilyich Lenin
Wat doe je stoer met quotes van die Bankiermuppet Lenin ?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r is geen nano-thermite gebruikt. Dergelijke verhaaltjes zijn onderdeel van de 9/11 myth machine om mensen oneindig te laten zoeken naar bewijzen die er niet zijn en er nooit zullen komen.
"The best way to control the opposition is to lead it ourselves." — Vladimir Ilyich Lenin
Professional engineer Jon Cole cuts steel columns with thermate, debunks Nat Geo & unexpectedly reproduces WTC anomaliesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |