Als ik een kat was dan zat ik al zonder levens.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien komen er nog een stuk of vier keerpunten![]()
En dan nog de grote finale, het dieptepunt, twee meter onder de grond
Skihut+Henny Huisman, dat is wat je noemt vlek op vlek. Vind je het goed dat ik niet klik?quote:
Tuurlijk, het is ook te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Skihut+Henny Huisman, dat is wat je noemt vlek op vlek. Vind je het goed dat ik niet klik?
Het is in elk geval wijsheidquote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kweetniet hoor, ik leef zo'n beetje met de dag eigenlijk
ik hem wel geleerd dat je het leven toch niet kan ''plannen''
maar ik ben Happy![]()
ik weet niet of dat hetzelfde is als ''het goed voor elkaar hebben''
Had-ie gejat van Confucius: wie wijs wil worden, gaat op reis. Wie wijs is, blijft thuis.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Anderen kennen is intelligentie, jezelf kennen is ware wijsheid.
Tenminste, dat vond Lao Tse
Maar die hoef je niet altijd zelf te maken. Je hoeft zelf je vingers te branden om te weten dat vuur heet is als je buurman zijn jatten in de vlam houdt!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch is het maken van "fouten" meestal het meest leerzaam.
Ik weet niet over welke fouten jullie het hadden, maar inderdaad van de dingen die njet helemaal goed hebt gedaan moet je je les leren, dan is het niet compleet nutteloos geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat wordt dan nog een paar tickets boeken en zeker een andere auto aanschaffenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Had-ie gejat van Confucius: wie wijs wil worden, gaat op reis. Wie wijs is, blijft thuis.
komt wel vaker voor, bij vrouwen in elk gevalquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef hondjes het volgende:
Ik ga alleen maar krimpen.![]()
Alleen je oren en neus schijnen nog te groeien..
Trouwens mijn voeten blijkbaar ook, ineens van mt 36 naar mt 37.5
Ben een medisch wonder
Lijkt me een heel gezonde instelling.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Dementor het volgende:
En ik zeg vooral dat ik het best goed voor elkaar heb omdat ik anders zelf niet kan genieten van wat we nu al hebben, dan blijf ik maar iets najagen tot het eind.
Mits je die fouten (h)erkent. Het is veel makkelijker om andere mensen de schuld te geven van wat er fout is gegaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net als acteurs.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote mensen uit de geschiedenis waren vaak klein van formaat!
Nederlanders zijn tegenwoordig de langste mensen ter wereld, wat moet ik er nog meer aan toevoegenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote mensen uit de geschiedenis waren vaak klein van formaat!
Welke zijn het geworden?quote:
Of je geeft een mythologisch wezen de schuld!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits je die fouten (h)erkent. Het is veel makkelijker om andere mensen de schuld te geven van wat er fout is gegaan.
Deze, ben er superblij mee, nu hopen dat ze passen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
He he Marrije heeft na 36 uur speuren, zoeken, klikken haar laarzen bestelt, en Marrije welke zijn het geworden
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog een paar tickets boeken en zeker een andere auto aanschaffen
Mera, kom d'r maar in, je kunt je schuld ook aan anderen kwijtquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits je die fouten (h)erkent. Het is veel makkelijker om andere mensen de schuld te geven van wat er fout is gegaan.
echt duimen dat maat 39 gaat passen, t zal erom spannenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke zijn het geworden?
Ik word gek van dat update-schermpje onderin
Dat doet het gewoon beter op beeld omdat ze een verhoudingsgewijs groter hoofd en dus grotere ogen, hebben.quote:
deze vind ik zo slecht nog niet, schrok een beetje toen je zo een lakleerlaarz liet zien, deze zijn leuk, stoer en denk dat je met deze jaren door het leven kan stppen, krijg je ze wel binnen voordat je op vakantie gaat of staat er zoveel levertijd voor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze, ben er superblij mee, nu hopen dat ze passen!
http://www.zalando.nl/platte-laars-zwart-ma311z001-802.html
Stoere laarsquote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
echt duimen dat maat 39 gaat passen, t zal erom spannen
Het bezit is het einde van het vermaak zeggen wij hier.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De jacht is mooier dan de vangst.
En drugs! En voetballers!quote:
Wie de wijsheid heeft zit tegen zijn uiterst houdbaarheidsdatum!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bezit is het einde van het vermaak zeggen wij hier.
Kortom, wie de wijsheid al heeft heeft een saai kutleven
Dus ze worden niet op hun kwaliteiten, maar op lengte tot sterdom verheven?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doet het gewoon beter op beeld omdat ze een verhoudingsgewijs groter hoofd en dus grotere ogen, hebben.
Dat denk ik wel. Als je het weet, dan kun je weg en voor mijn gevoel gebeurt dat ook vaak.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie de wijsheid heeft zit tegen zijn uiterst houdbaarheidsdatum!
Drugsbabies?quote:
De vraag is dan wie ouder is natuurlijk ......., maar Lao Tse en Confucius bijten elkaar sowieso niet. Maar deze is diep hoor, dieper dan je op het eerste gezicht zou zeggenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Had-ie gejat van Confucius: wie wijs wil worden, gaat op reis. Wie wijs is, blijft thuis.
Het was toch iets van bezit van de zaak is het eind van het vermaak?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, maar als ze 1.95 zouden zijn zou het niet in hun voordeel werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ze worden niet op hun kwaliteiten, maar op lengte tot sterdom verheven?
Maak dat de cat wijs!
Het is natuurlijk zuiver theoretisch, maar als je helemaal uitgeleerd bent en alles weet, dan is het leven saai en ondraaglijk lijkt me.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juiste correctiequote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was toch iets van bezit van de zaak is het eind van het vermaak?
quote:
Dat rijmt wél beter!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was toch iets van bezit van de zaak is het eind van het vermaak?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mera, kom d'r maar in, je kunt je schuld ook aan anderen kwijt
als jij maar blij bent, en zitten ze wat te strak, zag bij blokker dacht ik van die voetdingen kan je oprekken en anders even natte kranten een nachtjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Marrije het volgende:
Ik hou wel van een beetje glans, maar dit was het beste wat aan de eisen voldeed. Tis wel de bedoeling dat ze een tijdje meegaanLevertijd 2-4 werkdagen. Ja stoer, maar ik vind ze door de veter en rits ook wel weer wat 'minder stoer'. Precies goed voor mij denk ik. Ha, helemaal in mn nopjes
komt tijd komt raadquote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zuiver theoretisch, maar als je helemaal uitgeleerd bent en alles weet, dan is het leven saai en ondraaglijk lijkt me.
En onsterfelijkheid is dat dus misschien ook wel. "Komt wel joh, tijd zat, gaap". Maar ook dat is theoretisch.
Nee okay, dan is 'klein' inderdaad een betere uitgangspositie. Tenzij je de butler van The Adams Family speelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo werkt het niet, maar als ze 1.95 zouden zijn zou het niet in hun voordeel werken.
Wat is de gemiddelde lengte van een acteur? Bij sporten houden ze dat wel bij, maar voor acteurs?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, maar als ze 1.95 zouden zijn zou het niet in hun voordeel werken.
ja nou als mn tenen knel komen te zitten dan stuur ik ze weer terug, dan maar andere laarzen uitzoeken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin inquote:Op donderdag 23 december 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij maar blij bent, en zitten ze wat te strak, zag bij blokker dacht ik van die voetdingen kan je oprekken en anders even natte kranten een nachtje
Of sneeuwquote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef hondjes het volgende:
Soms is een saai kutleven best even fijn.
Er zijn ook nog valkuilen in het leven, dingen waar je geen flikker aan kan doen, zoals ineens ziek worden
of andere ernstige dingen, die plots je leven totaal omver gooien..
helemaal gelijk, maar dat is meer onmacht daar kan jezelf niks aan doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef hondjes het volgende:
Soms is een saai kutleven best even fijn.
Er zijn ook nog valkuilen in het leven, dingen waar je geen flikker aan kan doen, zoals ineens ziek worden
of andere ernstige dingen, die plots je leven totaal omver gooien..
Dat denk ik ook wel. Maar het is echt zo dat het verschil in verhoudingen een rol speelt. Talent en karakter, misschien kun je ook stellen dat kleine mensen op een bepaalde manier hun lengte willen compenseren, is natuurlijk onontbeerlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee okay, dan is 'klein' inderdaad een betere uitgangspositie. Tenzij je de butler van The Adams Family speelt.
Maar ik denk dat bijvoorbeeld een Al Pacino van 1.80 m ook een groot acteur zou wezen.
Ik weet het niet maar opvallend veel goede acteurs zijn kabouters.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde lengte van een acteur? Bij sporten houden ze dat wel bij, maar voor acteurs?
Nee. Komt nog wel.quote:
Ik heb iemand (een docent en adjunct) met dodelijke prostaatkanker heel zelfverzekerd, glimlachend, vol goede moed en vol vertrouwen de dood tegemoet zien wandelen. Immer vreugdevol en altijd, ondanks eigen leed en met de dood in de ogen, een steun voor anderen. Een mooi en fijn mens, ogenschijnlijk compleet in balans.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal gelijk, maar dat is meer onmacht daar kan jezelf niks aan doen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klein zijn in het leger verhoogd je overlevingskans significant
Ik geloof je!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat denk ik ook wel. Maar het is echt zo dat het verschil in verhoudingen een rol speelt. Talent en karakter, misschien kun je ook stellen dat kleine mensen op een bepaalde manier hun lengte willen compenseren, is natuurlijk onontbeerlijk.
Hoe kleiner, hoe kleiner de kans om geraakt te worden!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Als je klein bent mag je tankchauffeur worden, dan ben je kanonnenvoer
Maar hoe eerder je verzuipt bij een overstromingquote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe kleiner, hoe kleiner de kans om geraakt te worden!
LOLquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar hoe eerder je verzuipt bij een overstroming
Hoe groter de kans dat een beer van een tegenstander je in een lijf tot lijf gevecht de grond in stamptquote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe kleiner, hoe kleiner de kans om geraakt te worden!
Nee, want zelfs met de bajonet heb je betere kansen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe groter de kans dat een beer van een tegenstander je in een lijf tot lijf gevecht de grond in stampt
Godzilla is de langstequote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Copycat het volgende:
http://www.tall.org/clubs/ny/tcnyc/resources/who_s_what.html
dat is heel mooi als je dat kan, weet niet of ik dat zou kunnen, misschien voor me naaste me groot houden maar toch oh wat lijkt me dat moeilijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb iemand (een docent en adjunct) met dodelijke prostaatkanker heel zelfverzekerd, glimlachend, vol goede moed en vol vertrouwen de dood tegemoet zien wandelen. Immer vreugdevol en altijd, ondanks eigen leed en met de dood in de ogen, een steun voor anderen. Een mooi en fijn mens, ogenschijnlijk compleet in balans.
Met jouw theorie hadden die kleine Japannertjes die 2e wereldoorlog op hun sloffen moeten winnenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want zelfs met de bajonet heb je betere kansen!
O ja, mits je niet als een kabouter in een tunnel wordt gestopt zoals in vietnam of in een onderzeeer zoals in WOII.
Ze waren ook behoorlijk 'goed' bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Met jouw theorie hadden die kleine Japannertjes die 2e wereldoorlog op hun sloffen moeten winnen
Meer mannetjes en vliegtuigen willen ook wel helpen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Met jouw theorie hadden die kleine Japannertjes die 2e wereldoorlog op hun sloffen moeten winnen
In Spanje stormt het nu als een gek.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Jian het volgende:
Een hoop wind hier, maar geen sneeuw. Hoe is het bij jou Teun, ben je al ingesneeuwd ?
Ik heb net gekeken, er is iets gevallen, maar 't is niet noemenswaardig. Het vriest ook nog maar 1 graad.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Jian het volgende:
Een hoop wind hier, maar geen sneeuw. Hoe is het bij jou Teun, ben je al ingesneeuwd ?
Of het is gewoon een lekke koppakkingquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slapen nu, want morgen om tien uur lig in de tandartsstoel met een boor in mijn bek. Met wat geluk boort hij een bron aan en begin ik olie te spuiten![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slapen nu, want morgen om tien uur lig in de tandartsstoel met een boor in mijn bek. Met wat geluk boort hij een bron aan en begin ik olie te spuiten![]()
succesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarschijnlijk Remlof, weet wel zeker, ze hadden aan zijn familie gevraagt of dat uit de film geknipt moest worden, maar zijn familie wilde juist dat het erin bleef, is het laatste wat hij gedaan heeft op filmgebied.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
New Kids Turbo gezien, toch wel een cultfim
Ook waarschijnlijk het laatste optreden van Antonie Kamerling in een film.
" waarschijnlijk" jij was toch niet van de reïncarnatie enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
New Kids Turbo gezien, toch wel een cultfim
Ook waarschijnlijk het laatste optreden van Antonie Kamerling in een film.
Als ie bij Mediamarkt ligt voor 5 euro koop ik 'm. Cultquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Remlof, weet wel zeker, ze hadden aan zijn familie gevraagt of dat uit de film geknipt moest worden, maar zijn familie wilde juist dat het erin bleef, is het laatste wat hij gedaan heeft op filmgebied.
Nee, maar ik weet niet wat ie nog meer voor een gastrolletjes heeft gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
" waarschijnlijk" jij was toch niet van de reïncarnatie enzo
nee dat was het laatste, toen heeft ie zich dacht ik helemaal niet meer laten zien ergens.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wat ie nog meer voor een gastrolletjes heeft gedaan dit jaar.
Dus niet briljant maar wel onconventioneel leuk? (tenminste, zo vertaal ik cult)quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
New Kids Turbo gezien, toch wel een cultfilm
Voor je het weet zit je de Kerstman op te eten op Eerste Paasdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja voor je het weet haal je al die dagen door elkaar
Hier sneeuwt 'tquote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wij krijgen denk ik geen sneeuw vannacht.
Of eieren te zoeken in de sneeuw.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je de Kerstman op te eten op Eerste Paasdag.
Ik ging hoopvol uit het raam kijken en toen ik teleurgesteld zag dat het nog steeds niet sneeuwde hier bedacht ik pas dat je niet in Gouda zit vandaag.quote:
Scherper dan gisteren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging hoopvol uit het raam kijken en toen ik teleurgesteld zag dat het nog steeds niet sneeuwde hier bedacht ik pas dat je niet in Gouda zit vandaag.
Omdat je nergens meer de eerste voetstappen kan makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherper dan gisteren!
Zelfs Gouda krijgt misschien nog sneeuw vannacht, maar de kust niet zo te zien:
[ afbeelding ]
Maar het ligt hier nog helemaal vól Lies. Waarom moet er nieuwe? Een vers fris laagje?
Je had de bodyguards moeten zien, ze deden er nog nét geen dansje bij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb net een kwartiertje gekeken, de zingende Halsema was idd een beetje gênant.
Niets mis met Roosbeef. Het wordt alleen wat minder als het gezongen wordt door Hilbrand Nawijn.quote:
Ja mag wel op onze tuintafel komen huppelen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je nergens meer de eerste voetstappen kan maken
En omdat het nu qua blubber lastig fietsen wordt.
Niet zo op jezelf projecteren hè na vanmiddag.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Iewquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis met Roosbeef. Het wordt alleen wat minder als het gezongen wordt door Hilbrand Nawijn.
Daar zak ik doorheen man, en dan val ik midden in de kruidentuin.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja mag wel op onze tuintafel komen huppelen?
Ik kijk er nu tegenaan. Best gezellig. Wel op blote voeten hè.
[ afbeelding ]
Nou... dat wordt dus met de trein naar moeders hè, diep in de provincie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet zo op jezelf projecteren hè na vanmiddag.
Nee was het maar waar! Jij wel? We gaan een nieuwjaarsborrelkroegentocht houden OK? En dan ook weer naar dat vage Ierse kot vol dronken lorren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ga je morgenavond zuipen Gert? Als in de stad in?
Ik weet nog niet of ik de stad in ga Erwin is vandaag jarig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee was het maar waar! Jij wel? We gaan een nieuwjaarsborrelkroegentocht houden OK? En dan ook weer naar dat vage Ierse kot vol dronken lorren!![]()
Nee ik drink er nu een paar extra en dan morgen rustig an. Want zaterdag met het OV naar mijn moeder, úren met de trein, voor kersdiner 1. En dan zondag met het OV door naar haar ouders voor kerstdiner 2. Aan die trip wil ik niet met een kater beginnen. Vink ook gewoon niet kunnen ten opzichte van Santa trouwens.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef mootie het volgende:
Gert, geef mij eens een paar lesjes 'Hoe druk ik mij beter uit'.
Wie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu op het punt aanbeland dat ik wil zeggen: Jullie zijn gewoon stom enzo!!!!
Ja god hoe heet die ook alweer. Dat ding met die darts, waar iedereen al stomdronken rondhing/sliep... was ook niet echt iers, meer Engels.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit mij echt af te vragen welk vaag Ierse krot vol dronken lorren:')
Ho hoo mevrouwtje, we houden hier wel de fatsoensnormen enigszins in acht hè!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu op het punt aanbeland dat ik wil zeggen: Jullie zijn gewoon stom enzo!!!!
Met die vrouw die heel leuk danste? Waar we vorig jaar begonnen naast de huppeldepup denk ik dat je bedoelt. Het kan zijn dat hij ergens anders zatquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja god hoe heet die ook alweer. Dat ding met die darts, waar iedereen al stomdronken rondhing/sliep... was ook niet echt iers, meer Engels.
Ja naast de huppel.. Ned Kelly!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met die vrouw die heel leuk danste? Waar we vorig jaar begonnen naast de huppeldepup denk ik dat je bedoelt. Het kan zijn dat hij ergens anders zatAls we maar eindigen bij de shoarmatent vind ik alles best.
Niets van gemerktquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja naast de huppel.. Ned Kelly!
Meestal hebben ook dat soort kroegen nog wel íets van een etiquette, bijvoorbeeld dat je dan heel hard moet boeren en zuipen en meeneuriën met doedelzakmuziek. Maar daar.. OK, ze poepen nog net niet gewoon op de vloer maar dat is waarschijnlijk omdat ze niet nodig genoeg moeten.
Ja echt he? Wat een tof aanbod! En ik hoop zo dat het naar iemand gaat die het echt kan gebruiken! En die nog niet veel heeft gekregen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef mootie het volgende:
Ow Lies, zullen we zwanger en armlastig worden, voor het handgemaakte bedje?
Hmm ik wil een krokodillenbed! Geen idee waarom! Of of een bed en dat het hoofdeinde een bloem is!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt he? Wat een tof aanbod! En ik hoop zo dat het naar iemand gaat die het echt kan gebruiken! En die nog niet veel heeft gekregen.Toen ik het topic gekicked zag worden door je post zag ik een prinsessenbed voor mij, of een bed met een carsauto
Als het moet wil ik wel helpen inkleuren.
Nee, wij zijn bereid om zwanger en arm te worden voor zo'n bed. Problem officer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:32 schreef Gert het volgende:
Hier zit toch wel wat cynisme in hoop ik?![]()
Die Alan.![]()
Kan dat dan in de vorm van een RLS of zo? Heb wel weer zin in eentje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, wij zijn bereid om zwanger en arm te worden voor zo'n bed. Problem officer?
En dat we dan gaan vechten met mensen die ons bedje willen hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan dat dan in de vorm van een RLS of zo? Heb wel weer zin in eentje.
Ik zit de hele tijd te gekke muziek te luisteren, maar nu werd ik toch even getriggerd door mogelijk nieuws over die bolle!quote:
Die is heul poezelig enzo, toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Zie mijn edit.
Ja.
Neem zo één, nooit meer dronken naar huis fietsen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te gekke muziek te luisteren, maar nu werd ik toch even getriggerd door mogelijk nieuws over die bolle!
Stom is dat, muziek die je heel gaaf en ontroerend vindt die doet anderen niets, of het doet anderen ook wel wat maar niet om dezelfde redenen. Omdat iedereen een andere set herinneringen en ervaringen heeft.
Anyway, maar eens dromen van een nieuwe auto en morgen een sloopbedrijf bellen.
Nighty kaars!
Wat is er met Dementor dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te gekke muziek te luisteren, maar nu werd ik toch even getriggerd door mogelijk nieuws over die bolle!
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef Coos het volgende:
Oehhh...kwam er opeens iemand twee vers geschoten konijntjes brengen.![]()
Helaas zijn de komende dagen culinair al ingedeeld dus R.I.P. nu in de vriezer.
Ik heb een kalfsrollade besteld. en verder voor- en nagerechten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
Ik wil eigenlijk alleen maar voorgerechten en hapjes eten en amuses enzo.
Oh naja ben niet zo culinair onderlegd, weet alleen dat je lekker kookt, incl stukjes vet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een kalfsrollade besteld. en verder voor- en nagerechten.![]()
Kalfsrollade is niet zoveel werk want totaal geen zin in. Uren in de keuken staan is zó 2009.
O dat is Martin. Pffttt......hij heeft pas een operatie aan zijn oog gehad. Ik heb een drie uur durend verslag gekregen inclusief alle bloederigheden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh naja ben niet zo culinair onderlegd, weet alleen dat je lekker kookt, incl stukjes vet.
Ik weet niet meer hoe die buurman heet die ik bedoelde, die opeens op het raam stond te bonken en nogal verwilderd binnenkwam om even zijn verhaal te doen. Als je het zegt denk ik: oh jaaaaaaaaaaa! Harry?
Dat zou ik dus ook super vinden, ben een mini-eter. En dan gewoon allemaal kleine lekkere hapjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
Ik wil eigenlijk alleen maar voorgerechten en hapjes eten en amuses enzo.
Uh ja dat hoort eigenlijk in deze discussie:quote:
Zal ongetwijfeld erg lekker smaken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog met die haas bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor je het weet ben je ook medeverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Uh ja dat hoort eigenlijk in deze discussie:
Omstanders doen niets bij woeste steekpartij
Maar ik had geen zin om 'm daar te plaatsen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook super vinden, ben een mini-eter. En dan gewoon allemaal kleine lekkere hapjes.
Ooohja! Martin!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook super vinden, ben een mini-eter. En dan gewoon allemaal kleine lekkere hapjes.
Toen ik licht getint zag staan ben ik gestopt mat lezen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Uh ja dat hoort eigenlijk in deze discussie:
Omstanders doen niets bij woeste steekpartij
Maar ik had geen zin om 'm daar te plaatsen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Toen ik licht getint zag staan ben ik gestopt met lezen.![]()
Tis hier GVD de Telegraaf niet!!
Scherpe opmerkingquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet ben je ook medeverantwoordelijk.
Stuur ik hem volgende keer wel door naar jou.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ooohja! Martin!
Ik vond hem grappig.
Hoeveel weeg jij???quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helaas niet in in evenwicht met mijn gewicht.quote:
Bedoelde je lengte?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helaas niet in in evenwicht met mijn gewicht.![]()
Ok dit is wat ik eerst tikte: Dat is helehaas niet in evenwicht met mijn evenwicht.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld erg lekker smaken!Ik vind het een uitdagingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik dit als ik de link klik![]()
Alles wat jij vindt is een realiteit
Als je mijn voedselinname bekijkt zou ik heel slank moeten zijn.quote:
Net zo hoog als dat je breed ben?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helaas niet in in evenwicht met mijn gewicht.![]()
Ok dit is wat ik eerst tikte: Dat is helehaas niet in evenwicht met mijn evenwicht.
Ligt aan de spiegel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je mijn voedselinname bekijkt zou ik heel slank moeten zijn.De spiegel vertelt een ander verhaal.
Het standaard verhaal. De NS-top weg, komen er nieuwen, maken een plan, moet er heel veel overheidsgeld loskomen en is dat er opeens ook, maar veranderen doet er niet zoveel.quote:VVD wil dat hele NS-top biezen pakt
zijn ook leuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb een maand geleden deze gekocht, heerlijk, geen zere voeten 's avonds en nu met de zwangerschap heel lekker om te dragen.
http://www.ikhouvanschoen(...)s-laarzen-zwart.html
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja mag wel op onze tuintafel komen huppelen?
Ik kijk er nu tegenaan. Best gezellig. Wel op blote voeten hè.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg nee, maar ik ben wél gevallen![]()
In het winkelcentum.
Heb er nog steeds een stijve enkel en knie van.
Pom pom pom pom pom beetje stuisteren door de sneeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bijna ingesneeuwd! Ga dadelijk maar te voet naar de supermarkt, denk ik.
Ik vind het wel spannend. Ga ik me zo Admundsen voelen. Of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:34 schreef Dementor het volgende:
Pom pom pom pom pom beetje stuisteren door de sneeuw.
En de Noord-Afrikanen in hun jassen met bontkraag zie je dan gewoon voor Eskimo's aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend. Ga ik me zo Admundsen voelen. Of zo.
Er ligt echt enorm veel, nu en het sneeuwt nog steeds. Maar die sneeuw valt al vanaf gistavond in minieme vlokjes, dat dat dan toch tot zoveel kan ophopen.
hier weer niks gevallen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend. Ga ik me zo Admundsen voelen. Of zo.
Er ligt echt enorm veel, nu en het sneeuwt nog steeds. Maar die sneeuw valt al vanaf gistavond in minieme vlokjes, dat dat dan toch tot zoveel kan ophopen.
Godver, ik dacht dat je bedoelde dat JIJ was gevallen en stond al half klaar om naar buiten te rennen en je op te gaan rapenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heel klein beetje gevallen hier, maar het waait zo ontzettend hard dat ik nog hele stukken heb moeten lopen met de fiets aan de hand vanwege de verstuiving
Snowboots FTW
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat je bedoelde dat JIJ was gevallen en stond al half klaar om naar buiten te rennen en je op te gaan rapenMaar je bedoelde de sneeuw die gevallen is
_!
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij maasstricht en omgeving hebben ze wel een paar heuvels
ik ken ze wel, maar dan van Tell Sell van de tv??? misschien kijkshop die heeft ook veel tellsell dingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:21 schreef hondjes het volgende:
Je hebt van die kartons om je truien en shirts netjes op te vouwen.
Waar kan je die kopen.
Morgen vanaf 4 uur bij mijn mama...tot een uur of 8 ofzo....en zondagmiddag een kerstbrunch bij DK zn oudersquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:
zo maar weer naar buiten, oudste komt 2e kerstdag ff broodje eten brunchen heet dat tegenwoordiggewoon van 12 tot 3 en dan hoppa wegwezen, geld voor iedereen hier, geen verplichting om bij mama de hele kerstdag te hangen, vind dat mooi geregeld zo, kunnen ze lekker stappen en zo inplaats van rechtop te zitten hier.
Wat gaan jullie doen Laysa???
oh netjes verdeeltquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen vanaf 4 uur bij mijn mama...tot een uur of 8 ofzo....en zondagmiddag een kerstbrunch bij DK zn ouders
huppeldepup moet ook werken 6 uur gaat de deur op slot, dus alle tijd hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
Ik zie dat de AH hier tot 19.00 uur open is....hoef ik me in ieder geval niet te haasten
Hier ook niet tot nauwelijks extra sneeuw, de temperatuur is -1,5 en geen gaatjes. Edoch de opmerking "Dat roken, dat doet uw gebit geen goed"quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Jian het volgende:
Wederom geen vlok gevallen vannacht, nu nog even flink dooien vandaag en dan rechtstreeks door naar het voorjaar![]()
Kleine vlokjes betekende volgens wijlen grootvader dat de winter voorlopig nog wel even blijft duren. En terwijl ie dat zei, rukte hij de fles Citroen Brandewijn open en nam een flinke slok. Sprak je hem tegen dan was het "Loop naar het weerlicht!"quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier weer niks gevallen.
En kleine vlokjes heeft ook een betekenis, dat vertelde Weerman Teun, maar welke betekenis weet ik even niet meer.
okequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kleine vlokjes betekende volgens wijlen grootvader dat de winter voorlopig nog wel even blijft duren. En terwijl ie dat zei, rukte hij de fles Citroen Brandewijn open en nam een flinke slok. Sprak je hem tegen dan was het "Loop naar het weerlicht!"
Denk het niet, maar enige kijk had hij, als visserman, wel op het weer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okenou maar hopen dat je opa het altijd goed had.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Toen de koeien nog boven de weilanden zweefden.
Kom daar nu nog maar eens omquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Toen de koeien nog boven de weilanden zweefden.
Wat hij ook regelmatig zei was: "Ach, waren alle mensen wijs en deden daarbij wel. Dan was d' aard een paradijs"quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom staat die gast zo'n afgrijselijke Ikea lamp door het water te sleuren!?
Daar heb je weer net wat minder aan als je met iemand omgaat die een fetish voor zweepjes heeftquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
Gelukkig zijn die onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze geven dooi af voor volgende week, maar voorlopig doet Weather Online daar nog niet aan mee![]()
[ afbeelding ]
Hè, wat naar. Net nu. Onderdrukken zeg ik!quote:
Ik ga meteen even smsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
meteen maar met een neusspray in de weer?
Maar het staat zo gek met tampons in mijn neusgaten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè, wat naar. Net nu. Onderdrukken zeg ik!
En nog even eenvoor beequeen. Heb veel aan je gedacht, gisteren en vandaag.
Wie weet ontketen je wel een heel nieuwe trend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar het staat zo gek met tampons in mijn neusgaten.
Al kan ik natuurlijk wel kerstballen aan de touwtjes hangen
Ja, ik ook. Zo ontzettend verdrietig om je beestje/maatje in te laten slapen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
En nog even eenvoor beequeen. Heb veel aan je gedacht, gisteren en vandaag.
Nee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
Elfstedentocht niet op korte termijn
Leeuwarden - Helaas voor alle schaatsliefhebbers. We krijgen op korte termijn toch geen Elfstedentocht. Het wordt bij lange na niet koud genoeg.
http://www.telegraaf.nl/b(...)termijn__.html?p=4,1
Zo nu nog een beetje dooi in het Zuiden en we staan weer allemaal met onze beide benen op de grond en kunnen ons rustig richten op een typisch Nederlandse kwakkelwinter
We zijn net nog bij de supermarkt geweest om nog wat dingetjes te halen maar ook hier staat er een enorm gure wind.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voorlopig is het goed guur buiten, daar is gevoelsmatig geen dooi aan te ontdekken. De wind snijdt dwars door je heen.
¤ 75,- aan vlees, hoe mallotig is dat? Dat is 165,- guldenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn net nog bij de supermarkt geweest om nog wat dingetjes te halen maar ook hier staat er een enorm gure wind.
Zo koud dat je gewoon spontaan begint te vloeken, al kan dat ook komen door mensen die nog steeds niet kunnen rijden en parkeren in de sneeuw.
Wel bizar om te zien hoe mensen nog even snel boodschappen inladen, 12 pakken melk en voor 75 euro aan vlees.
De grote ham van 79 euro bij AH was afgeprijsd naar 51 euro maar er stond nog een hele grote stapel en ik denk niet dat ze daar vanaf zullen komen.
Nu de AH XL op de hoek zit gaan we daar vaak heen, voorheen woonden we vlakbij de Lidl. Het vlees van de Lidl vind ik wel een heel stuk beter dan dat van de AH.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn net nog bij de supermarkt geweest om nog wat dingetjes te halen maar ook hier staat er een enorm gure wind.
Zo koud dat je gewoon spontaan begint te vloeken, al kan dat ook komen door mensen die nog steeds niet kunnen rijden en parkeren in de sneeuw.
Wel bizar om te zien hoe mensen nog even snel boodschappen inladen, 12 pakken melk en voor 75 euro aan vlees.
De grote ham van 79 euro bij AH was afgeprijsd naar 51 euro maar er stond nog een hele grote stapel en ik denk niet dat ze daar vanaf zullen komen.
Ham van 79 euro!??! Gloeiende genadequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar komen wij ook wel aan zo ongeveerquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
¤ 75,- aan vlees, hoe mallotig is dat? Dat is 165,- gulden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ham van 79 euro!??! Gloeiende genade![]()
Dat is gewoon een heel varken, met zo'n appeltje in z'n bek?
Bij mijn Jumbo verkochten ze hele Serranoham voor 79 euro,.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ham van 79 euro!??! Gloeiende genade![]()
Dat is gewoon een heel varken, met zo'n appeltje in z'n bek?
Ieder week?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar komen wij ook wel aan zo ongeveerGewoon, voor 7 dagen 500 gram vlees per dag, lams, kalfs, rund en kip. En nog wat bosjes koriander.
Een oorontsteking kan ik een ieder ook afraden uit ervaring.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want in een bijholte- en/of voorhoofdsholteontsteking heb je ook geen zin
Opsnijden voor familie en vrienden, heerlijk gewoon.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn Jumbo verkochten ze hele Serranoham voor 79 euro,.
Dan krijg je er wel een mes en speciale plank bij.
Nou vind ik serranoham heerlijk, maar moet je in vredesnaam met zo'n hele ham
Ha! vlees van de Lidl valt soms zwaar tegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu de AH XL op de hoek zit gaan we daar vaak heen, voorheen woonden we vlakbij de Lidl. Het vlees van de Lidl vind ik wel een heel stuk beter dan dat van de AH.
Dit waren kerstboodschappen, het waren trouwens 12 van die grote pakken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef Marrije het volgende:
En als je vandaag gewoon je weekboodschappen haalt dan is 12 pakken melk ook niet zo heel gek, met 3 kinderen in je gezin (zeker als ze wat ouder zijn dan een kleuter) zit je zo aan 1,5 pak per dag.
"A little bird told you?"quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Angry Birds heeft een nieuwe update, hoor ik net.
Ja, ik heb 'm al uitgespeeld. Wachten tot deel twee en daarna drie speelklaar is. Je kunt nu die mega bird kopen voor 79 cent als je er niet uitkomt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
Angry Birds heeft een nieuwe update, hoor ik net.
Zo'n beetje wel. Ik vind het niet zo raar maar misschien is het dat wel? De slager zei ook al eens tegen mn man dat we één van zn beste klanten zijnquote:
Oh, dus dat heb ik net gekocht. Een grote vogel? Dat is het?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm al uitgespeeld. Wachten tot deel twee en daarna drie speelklaar is. Je kunt nu die mega bird kopen voor 79 cent als je er niet uitkomt.
Dat kan niet bij de kerstspecial en daar heb ik inmiddels 4 situaties niet kunnen uitspelen. Gelukkig kun je daar wel gewoon door bij faal.
wel nieuwsgierig wat die mensen met zoveel melk doen dan, zelfs met een grote familiequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit waren kerstboodschappen, het waren trouwens 12 van die grote pakken.
Ik vind het niet raar hoor, alleen eten wij wel veel vis dus zoveel vlees halen we niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel. Ik vind het niet zo raar maar misschien is het dat wel? De slager zei ook al eens tegen mn man dat we één van zn beste klanten zijn
Jij geeft 300 euro per maand aan vlees uit?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dus dat heb ik net gekocht. Een grote vogel? Dat is het?
In het spel zelf kun je die grote vogel kopen, als je bezig bent met een level dus. Maar, als je hem koopt, kun je hem dan vaker inzetten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Noek het volgende:
Oh, dus dat heb ik net gekocht. Een grote vogel? Dat is het?
nou wij zitten zo tegen de 60 e aan per week denk ik, mijn man haalt het altijd maar zie wel eens een bonnetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij geeft 300 euro per maand aan vlees uit?
Dat doe je goed!
Huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef Dementor het volgende:
Jij geeft 300 euro per maand aan vlees uit?
Dat doe je goed!
Je kunt hem vast wel opsnijden als je familie en vrienden op bezoek krijgt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het spel zelf kun je die grote vogel kopen, als je bezig bent met een level dus. Maar, als je hem koopt, kun je hem dan vaker inzetten?
Jij gaat Pino slachten met Kerst.quote:
Nee, één keer per uur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het spel zelf kun je die grote vogel kopen, als je bezig bent met een level dus. Maar, als je hem koopt, kun je hem dan vaker inzetten?
Maar jullie zijn natuurlijk ook met meer, wij geven iets van 85 euro per maand aan vlees uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou wij zitten zo tegen de 60 e aan per week denk ik, mijn man haalt het altijd maar zie wel eens een bonnetje
Ik geef toch geen 300 euro aan vlees uit als ik een grote vogel koop.quote:
ah ja wij eten vis meestal snel tussendoor, dat verwerk ik eigenlijk nooit in de maaltijden die ik zelf maak. Tijdens de lunch een lekkerbekje en heel af en toe een makreel, minstens 1 x maximaal 2 keer per week. Oh en een tonijnsalade (maar dan niet van de visboer maar van de Lidl) op brood, mn man dan, ik hou niet van tonijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar hoor, alleen eten wij wel veel vis dus zoveel vlees halen we niet.
Dan ga ik hem ook kopen. Maar eerst even build-a-lotten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
Nee, één keer per uur.Ze moeten nu nog 53 minuten wachten, hoor ik ook net.
Vis is lekker, maar dan geen tilapia en panga maar vis waar echt smaak aan zit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geef toch geen 300 euro aan vlees uit als ik een grote vogel koop.
Ik eet vis. Veel vis!
Oh ja, is dat leuk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ga ik hem ook kopen. Maar eerst even build-a-lotten!
ja en wij eten vaak ook wel 2x per dag 'warm'. Ik maak bijna altijd curry's en wat er overblijft eten we dan als ontbijt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar jullie zijn natuurlijk ook met meer, wij geven iets van 85 euro per maand aan vlees uit.
Deze maand telt natuurlijk niet mee.
Ben jij toevallig ook zwanger?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, de dag voor kerst heb ik opeens zin om de kerstboel alvast op te ruimen.
Ga maar naar de winkel in de hoop dat het over gaat
Bij Kassa was onlangs een reportage over Panga-filet. Daar werd je niet vrolijk van, hoewel het voor mij niet als verrassing kwam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vis is lekker, maar dan geen tilapia en panga maar vis waar echt smaak aan zit.
Ik heb een tijdje bovenstaande visjes gegeten maar die kwamen na een tijdje echt mijn neus uit.
oh lijkt me zo lekker dat india`s marrije, Kim en ik eten vaak chipatie`s maar dat is van knorr, met een yogurtsausje en van die pannekoekjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en wij eten vaak ook wel 2x per dag 'warm'. Ik maak bijna altijd curry's en wat er overblijft eten we dan als ontbijt.
Daar wist ik al van, die heb ik dus ook niet gegeten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Kassa was onlangs een reportage over Panga-filet. Daar werd je niet vrolijk van, hoewel het voor mij niet als verrassing kwam.
die is helemaal weg inmiddels?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een oorontsteking kan ik een ieder ook afraden uit ervaring.
Oeh heerlijk! Ik zou dat ook goed kunnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en wij eten vaak ook wel 2x per dag 'warm'. Ik maak bijna altijd curry's en wat er overblijft eten we dan als ontbijt.
Juud begon er ook al over... en ik maar druk met versieren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit, hoezo?
Ja, mijn man maakt dat zelf vaak, ik kan dat niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lijkt me zo lekker dat india`s marrije, Kim en ik eten vaak chipatie`s maar dat is van knorr, met een yogurtsausje en van die pannekoekjes.
Ik ben gewoon te vroeg begonnen en nu wil ik alles weer gewoon.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud begon er ook al over... en ik maar druk met versieren.
In Spanje heb je dat ook, een hele varkenspoot met mes en plank.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn Jumbo verkochten ze hele Serranoham voor 79 euro,.
Dan krijg je er wel een mes en speciale plank bij.
Nou vind ik serranoham heerlijk, maar moet je in vredesnaam met zo'n hele ham
nee die andere broodjes/pannekoekjes. ja zit in een pak van Knorr, 8 stuks en allemaal kruiden enzo, ja makelijk en zo klaar meer vooral, moet je yogurt en dan zo een zakje erdoor heen roeren, ik doe er ook nog chillisaus doorheen, dat vind ik zo lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, mijn man maakt dat zelf vaak, ik kan dat niet hoor [ afbeelding ]
en je ab-kuur is al wel afgelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Het weer werkt niet mee, wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |