Als ik een kat was dan zat ik al zonder levens.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien komen er nog een stuk of vier keerpunten![]()
En dan nog de grote finale, het dieptepunt, twee meter onder de grond
Skihut+Henny Huisman, dat is wat je noemt vlek op vlek. Vind je het goed dat ik niet klik?quote:
Tuurlijk, het is ook te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Skihut+Henny Huisman, dat is wat je noemt vlek op vlek. Vind je het goed dat ik niet klik?
Het is in elk geval wijsheidquote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kweetniet hoor, ik leef zo'n beetje met de dag eigenlijk
ik hem wel geleerd dat je het leven toch niet kan ''plannen''
maar ik ben Happy![]()
ik weet niet of dat hetzelfde is als ''het goed voor elkaar hebben''
Had-ie gejat van Confucius: wie wijs wil worden, gaat op reis. Wie wijs is, blijft thuis.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Anderen kennen is intelligentie, jezelf kennen is ware wijsheid.
Tenminste, dat vond Lao Tse
Maar die hoef je niet altijd zelf te maken. Je hoeft zelf je vingers te branden om te weten dat vuur heet is als je buurman zijn jatten in de vlam houdt!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch is het maken van "fouten" meestal het meest leerzaam.
Ik weet niet over welke fouten jullie het hadden, maar inderdaad van de dingen die njet helemaal goed hebt gedaan moet je je les leren, dan is het niet compleet nutteloos geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat wordt dan nog een paar tickets boeken en zeker een andere auto aanschaffenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Had-ie gejat van Confucius: wie wijs wil worden, gaat op reis. Wie wijs is, blijft thuis.
komt wel vaker voor, bij vrouwen in elk gevalquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef hondjes het volgende:
Ik ga alleen maar krimpen.![]()
Alleen je oren en neus schijnen nog te groeien..
Trouwens mijn voeten blijkbaar ook, ineens van mt 36 naar mt 37.5
Ben een medisch wonder
Lijkt me een heel gezonde instelling.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Dementor het volgende:
En ik zeg vooral dat ik het best goed voor elkaar heb omdat ik anders zelf niet kan genieten van wat we nu al hebben, dan blijf ik maar iets najagen tot het eind.
Mits je die fouten (h)erkent. Het is veel makkelijker om andere mensen de schuld te geven van wat er fout is gegaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net als acteurs.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote mensen uit de geschiedenis waren vaak klein van formaat!
Nederlanders zijn tegenwoordig de langste mensen ter wereld, wat moet ik er nog meer aan toevoegenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote mensen uit de geschiedenis waren vaak klein van formaat!
Welke zijn het geworden?quote:
Of je geeft een mythologisch wezen de schuld!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits je die fouten (h)erkent. Het is veel makkelijker om andere mensen de schuld te geven van wat er fout is gegaan.
Deze, ben er superblij mee, nu hopen dat ze passen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
He he Marrije heeft na 36 uur speuren, zoeken, klikken haar laarzen bestelt, en Marrije welke zijn het geworden
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog een paar tickets boeken en zeker een andere auto aanschaffen
Mera, kom d'r maar in, je kunt je schuld ook aan anderen kwijtquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits je die fouten (h)erkent. Het is veel makkelijker om andere mensen de schuld te geven van wat er fout is gegaan.
echt duimen dat maat 39 gaat passen, t zal erom spannenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke zijn het geworden?
Ik word gek van dat update-schermpje onderin
Dat doet het gewoon beter op beeld omdat ze een verhoudingsgewijs groter hoofd en dus grotere ogen, hebben.quote:
deze vind ik zo slecht nog niet, schrok een beetje toen je zo een lakleerlaarz liet zien, deze zijn leuk, stoer en denk dat je met deze jaren door het leven kan stppen, krijg je ze wel binnen voordat je op vakantie gaat of staat er zoveel levertijd voor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze, ben er superblij mee, nu hopen dat ze passen!
http://www.zalando.nl/platte-laars-zwart-ma311z001-802.html
Stoere laarsquote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
echt duimen dat maat 39 gaat passen, t zal erom spannen
Het bezit is het einde van het vermaak zeggen wij hier.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De jacht is mooier dan de vangst.
En drugs! En voetballers!quote:
Wie de wijsheid heeft zit tegen zijn uiterst houdbaarheidsdatum!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bezit is het einde van het vermaak zeggen wij hier.
Kortom, wie de wijsheid al heeft heeft een saai kutleven
Dus ze worden niet op hun kwaliteiten, maar op lengte tot sterdom verheven?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doet het gewoon beter op beeld omdat ze een verhoudingsgewijs groter hoofd en dus grotere ogen, hebben.
Dat denk ik wel. Als je het weet, dan kun je weg en voor mijn gevoel gebeurt dat ook vaak.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie de wijsheid heeft zit tegen zijn uiterst houdbaarheidsdatum!
Drugsbabies?quote:
De vraag is dan wie ouder is natuurlijk ......., maar Lao Tse en Confucius bijten elkaar sowieso niet. Maar deze is diep hoor, dieper dan je op het eerste gezicht zou zeggenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Had-ie gejat van Confucius: wie wijs wil worden, gaat op reis. Wie wijs is, blijft thuis.
Het was toch iets van bezit van de zaak is het eind van het vermaak?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, maar als ze 1.95 zouden zijn zou het niet in hun voordeel werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ze worden niet op hun kwaliteiten, maar op lengte tot sterdom verheven?
Maak dat de cat wijs!
Het is natuurlijk zuiver theoretisch, maar als je helemaal uitgeleerd bent en alles weet, dan is het leven saai en ondraaglijk lijkt me.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juiste correctiequote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was toch iets van bezit van de zaak is het eind van het vermaak?
quote:
Dat rijmt wél beter!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was toch iets van bezit van de zaak is het eind van het vermaak?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mera, kom d'r maar in, je kunt je schuld ook aan anderen kwijt
als jij maar blij bent, en zitten ze wat te strak, zag bij blokker dacht ik van die voetdingen kan je oprekken en anders even natte kranten een nachtjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Marrije het volgende:
Ik hou wel van een beetje glans, maar dit was het beste wat aan de eisen voldeed. Tis wel de bedoeling dat ze een tijdje meegaanLevertijd 2-4 werkdagen. Ja stoer, maar ik vind ze door de veter en rits ook wel weer wat 'minder stoer'. Precies goed voor mij denk ik. Ha, helemaal in mn nopjes
komt tijd komt raadquote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zuiver theoretisch, maar als je helemaal uitgeleerd bent en alles weet, dan is het leven saai en ondraaglijk lijkt me.
En onsterfelijkheid is dat dus misschien ook wel. "Komt wel joh, tijd zat, gaap". Maar ook dat is theoretisch.
Nee okay, dan is 'klein' inderdaad een betere uitgangspositie. Tenzij je de butler van The Adams Family speelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo werkt het niet, maar als ze 1.95 zouden zijn zou het niet in hun voordeel werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |