quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Zo doe je dat Oognipje, keisimpelik herhaal keisimpel
Haha nouhouquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Zo doe je dat Oognipje, keisimpelik herhaal keisimpel
Waar gaat dit eigenlijk over? Hebben jullie een SR marathon?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ingpingeling kan ik de was ff in de droger gaan doen?
Moet je iets als je als laatste post dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef indaha het volgende:
Ik wil juist niet de laatste zijn , geen idee wat ik dan zou moeten.![]()
Ik moet toch de gebruiksaanwijzing maar eens doorlezen.
Ing en Oh-Oh hebben alletwee gesmst naar SR, en gaan om de beurt bv plassen, dan houdt de ander het in de gatenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Hebben jullie een SR marathon?
Dat is oh-oh die het topic altijd wil sluiten en een nieuwe openenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nouhouik snap der niks van
Een paar posts geleden was het nog maar de 289ste post dus ik dacht nu kan ik hem vol maken en toen ik weer wat wilde posten was ie vol
![]()
En wat zijn lapo-hunters?
En waar slaat die benaming dan op? Of ben ik hier te jong voor?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is oh-oh die het topic altijd wil sluiten en een nieuwe openen
Ja een nieuwe openen en een gekke titel bedenken dacht ik, dat doet oh-oh tenminste altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moet je iets als je als laatste post dan?
lapo = last postquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waar slaat die benaming dan op? Of ben ik hier te jong voor?
LaPo = Last Post (laatste post)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waar slaat die benaming dan op? Of ben ik hier te jong voor?
Oooowquote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
LaPo = Last Post (laatste post)
Een Lapohunter wil de laatste post
En degene die de laatste post heeft moet een nieuw topic openen
Nah, hij wordt gewoon genegeerdquote:
Ll vertelt precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oooowaan jou heb ik wat. Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |