quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Zo doe je dat Oognipje, keisimpelik herhaal keisimpel
Haha nouhouquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Zo doe je dat Oognipje, keisimpelik herhaal keisimpel
Waar gaat dit eigenlijk over? Hebben jullie een SR marathon?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ingpingeling kan ik de was ff in de droger gaan doen?
Moet je iets als je als laatste post dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef indaha het volgende:
Ik wil juist niet de laatste zijn , geen idee wat ik dan zou moeten.![]()
Ik moet toch de gebruiksaanwijzing maar eens doorlezen.
Ing en Oh-Oh hebben alletwee gesmst naar SR, en gaan om de beurt bv plassen, dan houdt de ander het in de gatenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Hebben jullie een SR marathon?
Dat is oh-oh die het topic altijd wil sluiten en een nieuwe openenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nouhouik snap der niks van
Een paar posts geleden was het nog maar de 289ste post dus ik dacht nu kan ik hem vol maken en toen ik weer wat wilde posten was ie vol
![]()
En wat zijn lapo-hunters?
En waar slaat die benaming dan op? Of ben ik hier te jong voor?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is oh-oh die het topic altijd wil sluiten en een nieuwe openen
Ja een nieuwe openen en een gekke titel bedenken dacht ik, dat doet oh-oh tenminste altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moet je iets als je als laatste post dan?
lapo = last postquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waar slaat die benaming dan op? Of ben ik hier te jong voor?
LaPo = Last Post (laatste post)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waar slaat die benaming dan op? Of ben ik hier te jong voor?
Oooowquote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
LaPo = Last Post (laatste post)
Een Lapohunter wil de laatste post
En degene die de laatste post heeft moet een nieuw topic openen
Nah, hij wordt gewoon genegeerdquote:
Ll vertelt precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oooowaan jou heb ik wat. Thanks
Ja hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ingpingeling kan ik de was ff in de droger gaan doen?
Kinky!quote:
Wat een zelfbeheersingquote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik negeer hem ook; heb die piem0l al úren in mijn PM, maar ik kijk gewoon niet
Nou, jij hèbt die PM tenminste...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
PM? Is dat de nieuwe naam ervoor?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
PM? Is dat de nieuwe naam ervoor?
Dan doe mij toch maar voorbipsebaps.
Je bent laat!quote:
Je mist haast niksquote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
7 minuten maarquote:
Ja ook datquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, jij hèbt die PM tenminste...
Waar is Greys?quote:
quote:
dat zeg ik, haast niksquote:
Is die van hem ?quote:
Als ik de piem0l van Ll dáárin heb zitten, is er toch echt iets helemaal verkeerd gegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
PM? Is dat de nieuwe naam ervoor?
Dan doe mij toch maar voorbipsebaps.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Is die van hem ?
Hij heeft wel een leuk kopke
Wie heeft er nou GEEN msn maar WEL een msn-jasjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen msn dus het moet ff via hier
Ik heb het nog steeds niet geinstalleerdquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie heeft er nou GEEN msn maar WEL een msn-jasje
* klik *quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Maar waar moesten we nou een lijstje voor maken?![]()
Gourmetspullen?
En dan ff via PM maar ofzo?
Ikke!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie heeft er nou GEEN msn maar WEL een msn-jasje
Dat dacht ik ook al. Ik schrok er een beetje van.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de piem0l van Ll dáárin heb zitten, is er toch echt iets helemaal verkeerd gegaan
En stél he... dat ie dáárin zat... en ik het gewoon kon negeren (pompidompidom, iemand nog koffie??)... dan zegt dat ook wel iets over de piem0l, of niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Dat dacht ik ook al. Ik schrok er een beetje van.
Niemand geweest hier...om 14.00 uur belden ze dat het niet doorging met de schuurdeurquote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Ynske het volgende:
sneeuw checkik heb koolmeesjes en musjes
aan de nootjesbol
aannemer is geweest, ze hebben een goot gekit en een gat geboord in t kozijn, nu maar hopen dat de goot hoog genoeg is, en de doorstroom goed is zei die gast.
kozijn is dieper rot volgens hem als wat ik dacht...
vanmiddag die test gaat niet door, doordat die cursusdag niet doorgegaan is dinsdag.
keelpijn is er nog steeds, en stem valt redelijk vaak weg
En ook daar schrok ik een beetje van.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stél he... dat ie dáárin zat... en ik het gewoon kon negeren (pompidompidom, iemand nog koffie??)... dan zegt dat ook wel iets over de piem0l, of niet?
Hoe stel je je dat voor Ll zit er toch ook nog aan vast of kan hij zijn piem0l er af draaien of zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stél he... dat ie dáárin zat... en ik het gewoon kon negeren (pompidompidom, iemand nog koffie??)... dan zegt dat ook wel iets over de piem0l, of niet?
En hoe is dat een reactie op Ynskes post?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef trovey het volgende:
![]()
Nog even reageren op vanmorgen (enige topics terug)
[..]
Niemand geweest hier...om 14.00 uur belden ze dat het niet doorging met de schuurdeur...kan ik wachten tot dinsdagmorgen voordat ze komen (als ze komen
)en tot dan kan ik mijn vuilniszakken niet kwijt en mijn fiets en bromfiets staan ook onbereikbaar achter de deur.....ik was geloof ik wat minder aardig dan normaal aan de telefoon toen ik het bericht kreeg.
Kan tot die datum door de sneeuw sjokkend mijn boodschappen doen en ook voor de auto moet ik eerst door de sneeuw heenploegen om bij de garage (bij mijn broer zijn huis)te komen
. Hopelijk gaat er de komende dagen geen kat onverwacht ziek worden 's nachts want dan heb ik eerst een nachteljike wandeling van 10 minuten voor de boeg.
Is een vervolg op haar eigen post denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hoe is dat een reactie op Ynskes post?
Krakkemikkige huizenbewoners tegen elkaarquote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrik me een ongeluk hier.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krakkemikkige huizenbewoners tegen elkaar![]()
Niet schrikken hea ik herhaal niet schrikken hea.
Schrikkertjequote:
Ik was vanmorgen in gesprek met haar...niemand heeft verder een reaktie gegeven op de post maar zo weet zij in ieder geval hoe het hier is afgelopen...gewoon vervolg van de SC dus. Nu ben ik weer weg...ga maar weer verder...ik zal je niet meer storen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Oognip het volgende:
ok thanks! Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele
goed gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Oognip het volgende:
ok thanks! Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele Ik ga naar Adele
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Verklaar. Ik vond het knap ingewikkeld.quote:
Nooooooooquote:
Nee echt, je lultquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Verklaar. Ik vond het knap ingewikkeld.
Oh is je zustertje uitpandig inmiddels?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga morgen naar friesland om voor mijn zusje een computer te bouwen
En wat zeggen we dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit handmatig al mn blogs op alleen voor vrienden leesbaar te zetten.
Wat eem hoerekutklus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
ja, die heeft een vriendje in friesland, en besloot ook maar meteen daar in te wonen en een opleiding te volgen daarquote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is je zustertje uitpandig inmiddels?
Oh jezus fuck dan mag ie verder toch wel een gouden pik hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die heeft een vriendje in friesland, en besloot ook maar meteen daar in te wonen en een opleiding te volgen daar
en alhoewel d'r vriendje MBO ict heeft gedaan voor hij zijn huidige opleiding ging doen, kan hij geen pc in elkaar zetten
Krijg ik nu een note?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee echt, je lult
Ynsk heeft verteld over reparatiewerkzaamheden aan haar huis, Trovey meldt dat ze bij haar helaas nog niet geweest zijn.
Echt, je kan ook zoéken hoor.
ik ben niet geinformeerd over die eigenschapquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus fuck dan mag ie verder toch wel een gouden pik hebben
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan?Waarom in een spoilertje mop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Tis echt een ongelooflijk takkewerkje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zou wel handig zijn, hypo allergeen en zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben niet geinformeerd over die eigenschap
Of heul goed kunnen kokenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus fuck dan mag ie verder toch wel een gouden pik hebben
niemand is allergisch voor goudquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, hypo allergeen en zo.
Mocht je willen dommiequote:
van wat ik weet is mijn zusje de beste kok, en die lost culinaire vraagstukken op met ketchupquote:
Want bijna kerst, dus dan moet je wat voorzichtiger zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Waarom in een spoilertje mop?
![]()
Tis echt een ongelooflijk takkewerkje
Hypo allergeen dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niemand is allergisch voor goud
Mén, nog harder zoeken dus.quote:
Oeiquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van wat ik weet is mijn zusje de beste kok, en die lost culinaire vraagstukken op met ketchup
Jezus fuckquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van wat ik weet is mijn zusje de beste kok, en die lost culinaire vraagstukken op met ketchup
Ik herhaal Jezus fuckquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Want bijna kerst, dus dan moet je wat voorzichtiger zijn
dat doe ik regelmatig, maar dan zijn ze helemaal boos dat ik hun kwarktaart niet kan waarderenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Binnenkomen op een verjaardag, een stuk brie pakken van tafel, er een hap uit nemen en dan roepen 'Nah, die is niet meer goed hoor, die kwarktaart!!!"![]()
Ik vond hem lollig
haha, allemaal het glazen huis inquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe er is geen busvervoer meer in Eindhoven , al die mensen komen nie meer thuis nie
Druk bij het Glazen Huis dus!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe er is geen busvervoer meer in Eindhoven , al die mensen komen nie meer thuis nie
Knusjesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, allemaal het glazen huis in
Bij mij in iederer geval nog wel, ik hoop dat ik morgen de deur nog open krijgquote:Op donderdag 23 december 2010 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff zien of het nog steeds sneeuwt hier
Mss dat ik na enen droog kan gaan wandelen.quote:
Kun je een foto proberen? Ben wel benieuwd hoe het er bij jullie uitzietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Boh het sneeuwt echt nog steeds vet hard, al van voor de middag
Kom maar kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je een foto proberen? Ben wel benieuwd hoe het er bij jullie uitziet
Echt geen fuck aan he, zo jammer voor de laatste avond...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Blof is dodelijk saai![]()
Em El, wat een klus zo op een doordeweekse avond
Yupsquote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Elies ben je dr nog? Dan ga ik nog wat uppen
Guusquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt geen fuck aan he, zo jammer voor de laatste avond...
Wie vond jij t leukst?
Ik Willy W.
Smart? Heb je een nieuwe auto?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Zit met smart op je te wachten
Ben dr mee bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Zit met smart op je te wachten
Wtf???????? Dat is 1 van de eerste dingen die je hoerendekut leerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die heeft een vriendje in friesland, en besloot ook maar meteen daar in te wonen en een opleiding te volgen daar
en alhoewel d'r vriendje MBO ict heeft gedaan voor hij zijn huidige opleiding ging doen, kan hij geen pc in elkaar zetten
jupquote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf???????? Dat is 1 van de eerste dingen die je hoerendekut leer![]()
Iedereen jat tegenwoordig maar mijn jezus fuckquote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck
[..]
Ik herhaal Jezus fuck
Ik denk het wel; heb eigenlijk al gezegd dat ik 'm wel wil hebbenquote:
zat ff in active topics te kijken wat er zoal langskwam, vandaarquote:
overigens heb ik nog nooit enige opleiding in die richting genoten, dus dat zegt ook nietsquote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf???????? Dat is 1 van de eerste dingen die je hoerendekut leer![]()
En wat voor eentje is het?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het wel; heb eigenlijk al gezegd dat ik 'm wel wil hebben
Zelfs ik kan hetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
overigens heb ik nog nooit enige opleiding in die richting genoten, dus dat zegt ook niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |