Ik ga over twee wekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lekker rustig hier.Iedereen te druk om hier te posten?
Ik ga de 20e.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken. Dan blijf ik daar tot of ik mijn huis heb gevonden of het collegejaar weer begint.
Ben jij al in Beijing?
Het eerste wat ik ga doen als ik daar weer ben is mijn maten daar op zoeken en weer die-hard naar Mix en Suzie Q gaan. Like a bawsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga de 20e.Halverwege september helaas weer terug, beetje scriptie schrijven.
Hou ik absoluut niet van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik daar weer ben is mijn maten daar op zoeken en weer die-hard naar Mix en Suzie Q gaan. Like a baws.
Mix.... Probeer Latte of CN club 'nsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik daar weer ben is mijn maten daar op zoeken en weer die-hard naar Mix en Suzie Q gaan. Like a baws.
Was er een paar weken geleden nog (shenzhen); zou de hele maand blijven maar door wat problemen met het project in KL moest ik weer vertrekken en direct door naar KL.quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schop deze gewoon naar boven. 121 dagen of niet.Blijkbaar weinig mensen die het aandurven.
Oh jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China is nogal groot. Waar ergens?
Tof, waar in China?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:08 schreef Bilderberger het volgende:
Topic is een beetje rustig maar ik lurk toch een beetje mee.
Ik ga in Februari 2 weken naar China voor mijn werk
Wel lekker sweaty in de zomer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Nu wel jaVerder een prima klimaat om voor aan half jaar te wonen denk ik!
[ afbeelding ]
Ah volgens mij was er ook een andere Fok-user daar, of was jij dat die het eerder had verteld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |