Ik ga over twee wekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lekker rustig hier.Iedereen te druk om hier te posten?
Ik ga de 20e.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken. Dan blijf ik daar tot of ik mijn huis heb gevonden of het collegejaar weer begint.
Ben jij al in Beijing?
Het eerste wat ik ga doen als ik daar weer ben is mijn maten daar op zoeken en weer die-hard naar Mix en Suzie Q gaan. Like a bawsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga de 20e.Halverwege september helaas weer terug, beetje scriptie schrijven.
Hou ik absoluut niet van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik daar weer ben is mijn maten daar op zoeken en weer die-hard naar Mix en Suzie Q gaan. Like a baws.
Mix.... Probeer Latte of CN club 'nsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik daar weer ben is mijn maten daar op zoeken en weer die-hard naar Mix en Suzie Q gaan. Like a baws.
Was er een paar weken geleden nog (shenzhen); zou de hele maand blijven maar door wat problemen met het project in KL moest ik weer vertrekken en direct door naar KL.quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schop deze gewoon naar boven. 121 dagen of niet.Blijkbaar weinig mensen die het aandurven.
Oh jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China is nogal groot. Waar ergens?
Tof, waar in China?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:08 schreef Bilderberger het volgende:
Topic is een beetje rustig maar ik lurk toch een beetje mee.
Ik ga in Februari 2 weken naar China voor mijn werk
Wel lekker sweaty in de zomer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Nu wel jaVerder een prima klimaat om voor aan half jaar te wonen denk ik!
[ afbeelding ]
Ah volgens mij was er ook een andere Fok-user daar, of was jij dat die het eerder had verteld?quote:
Nee dat was ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah volgens mij was er ook een andere Fok-user daar, of was jij dat die het eerder had verteld?
Ja.... regelmatig vuurwerk, en zakelijk gebeurt er al geen reet meer....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef static het volgende:
CNY is er bijna, merken jullie er al wat van?
Hier in Malaysia is het ook al duidelijk te merken.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja.... regelmatig vuurwerk, en zakelijk gebeurt er al geen reet meer....
Ik heb QQ International en het staat niet op mijn eigen PCquote:Op maandag 16 januari 2012 03:20 schreef rotflmao het volgende:
Voor mensen die Pidgin gebruiken is er een plugin om QQ te kunnen gebruiken. Je kunt alleen chatten en verder niets, maar goed, dat is ook alles waar ik het voor gebruik.
Chinese programma's zijn bijna allemaal Adware/Spyware, net zoiets als RealPlayer tien jaar geleden, zou het nooit op mijn computer installeren.
Volgens mij kan het niet bij entree. Bij de ambassade zeiden ze al tegen mij dat dat een slecht idee is. Waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 04:59 schreef static het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een visum aan de douane als je arriveert in China? Heb tot nu toe steeds enkele van 6 maanden multiple entries gebruikt maar die waren ruim vantevoren geregeld. Kun je een visum krijgen bij aankomst vanwege bezoek aan je werkgever?
Beijinger in spé hier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:16 schreef FUUUU het volgende:
Ga over 1 a 2 maanden ook naar Beijing voor +/- een half jaar als het mee zit.
Stage lopen bij Swire Hotels - EAST Beijing.
Iemand tips of advies voor mijn stageperiode daar?
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef kip-kerrie het volgende:
Dit weekend in Shanghai geweest, naar Rouge en M1NT geweest, leuke clubs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |