Je moet reclames ook niet geloven.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Die mona chocodream is helemaal niet zo lekker
Hij is helemaal niet luchtig en shit
Ja maar toch, hij was maar 1 euroquote:Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Je moet reclames ook niet geloven.
Zo heet mijn penis ook. Hij kan niet likken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar toch, hij was maar 1 euro.
Whihi Frits likt mn voetje, voelt zo gek![]()
.
Er is een clubje opgericht die vinden dat mensen die hun penis een naam geven op Urk gedropt moeten worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zo heet mijn penis ook. Hij kan niet likken.
Wat kan ie wel?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zo heet mijn penis ook. Hij kan niet likken.
Hij kan niks speciaals denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kan ie wel?
Kreeg vanochtend 6 uur een smsje "heb de hele dag en nacht liggen sexen, tis maar dat je het weet haha. Nu ffies slapen kuss"
![]()
Goedemorgen ja.
Net alsof ik serieus benquote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er is een clubje opgericht die vinden dat mensen die hun penis een naam geven op Urk gedropt moeten worden.
Arme fritsquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hij kan niks speciaals denk ik. Van wie?
Oh, zal wel een speciaal meisje zijn als ze zo easy isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Arme frits.
Ja een vriend.. hij was er nogal enthousiast over dat ie een meisje over de vloer kreeg.
Ik alleen maar als ik me echt verveel, omdat ik niet snap waarom ie zo dik is, terwijl dikke penissen meestal ook extreem lang zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Net alsof ik serieus ben. Ik noem mijn geslachtsdeel eigenlijk nooit in gesprekken.
Dan ken je mij nietquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom wolvendagen zo aggressief en vol haat is. Echt niet. Serieuze post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |