Oud.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef wise het volgende:
http://newsfeed.time.com/(...)choir-sings-trololo/
wtf
Ik neem de HD camera wel mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Rajinder het volgende:
Wie van jullie neemt de camera mee? Ik wil deze aflevering van Bully Beatdown niet missen.
Ik zie graag een close-up van het moment wanneer je hem per ongeluk met je boobs sterretjes laat zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik neem de HD camera wel mee.
Dat doe ik met mijn rechtervuist, per ongeluk zijn neusbotje z'n kop inslaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik zie graag een close-up van het moment wanneer je hem per ongeluk met je boobs sterretjes laat zien.
No need to hoor. Die 3 stoppels op je puisterige kop zitten mij echt niet in de weg.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef Skonk het volgende:
Maak het iets later, moet me nog scheren enzo
Je bent wel heel vijandig zegquote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No need to hoor. Die 3 stoppels op je puisterige kop zitten mij echt niet in de weg.
Heeft geen effect op mij. MDMA wel. Maar dat is Lowlandsmiddel.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je bent wel heel vijandig zegMisschien moet je wat meer blowen
MDMAquote:Op donderdag 23 december 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft geen effect op mij. MDMA wel. Maar dat is Lowlandsmiddel.
Now gtfo.
Van jou is alles sexy, dus dat wil ik ook wel zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn rechtervuist, per ongeluk zijn neusbotje z'n kop inslaan.
Gelukkig is het er ook in poedervorm, maar dat weet jij niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, echt, die vieze kristallen, lijkt wel crack
Doe eens normaal jijquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, echt, die vieze kristallen, lijkt wel crack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |