abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:12:53 #76
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_96462809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef DJMO het volgende:
m'n schoonvader heeft voor het leggen van de graszoden de grond zeiknat gespoten (leuk voor Jan, die bagger bende, voor mama wat minder ;) ). Ik had me trouwens vergist, had m aangezet toen gtst nog bezig was en om half tien uitgezet. heeft dus minimaal een uur aangestaan. Gaatjes prikken zal ik morgen doen :Y

Maar als t (goed) geregend heeft, moet je dan ook nog (extra) sproeien?
Wij hebben ook net zoden gelegd, en je kunt testen of de zoden nat genoeg zijn, door een hoekje van een zode op te tillen en de grond eronder moet dan nat zijn. Dit betekend dat het door de zoden heen is gelopen en dus goed nat is. Wij hebben de eerste 1 a 2 weken 3 keer per drag gesproeid met het warme weer. Gras zal er niet door verbranden en het is beter dan wachten tot 's avonds en alles laten uitdrogen.
Wij hebben na een week nu voor het eerst gemaaid tot een hoogdte van ong. 5cm.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zaterdag 7 mei 2011 @ 03:23:06 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_96464936
Muziekje opzetten van Sam Gooris ;) :?
Laat het gras maar groeien :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 mei 2011 @ 17:22:46 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96477293
ik heb nog wat foto's nu het "af" is:

Jan z'n speelhoek in de tuin:

(voor de paniekzaaiers: de bbq blijft daar niet staan, en de planten moeten nog in dat stukje border gezet worden ;) de bbq komt wrs onder het keukenraam op het pad te staan áls we gaan bbq'en)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96479176
Jullie hebben wat moois van de tuin gemaakt ^O^ Jan kan daar best de hele dag vermaken
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 19:39:04 #80
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_96481277
Het is zeker erg mooi geworden !

Alleen jammer van die rotzooi achter dat hek bij de buren nabij; maar dat zou je lowbudget bamboo schermen oid. op kunnen hangen. *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 mei 2011 @ 13:31:08 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96747367
goed nieuws *O*

Gisteren de woningbouwmeneer weer aangeschoten (was hiernaast bezig) en gevraagd over de badkamer. Blijkbaar waren ze m'n gezeur zat :P

we krijgen tóch een nieuwe badkamer en ik mag zelfs tegels uitzoeken!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 mei 2011 @ 12:17:23 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96934223
Ik ben voor deze combinatie gegaan qua tegels.
(mosa 2900L en mosa 74120
Wand:

Vloer:

Omdat het maar een klein *** badkamertje is, ben ik voor lichte tegels gegaan, zonder sierstrip. Dat zou imo te druk geworden zijn. Nu is het wachten op de verschillende aannemers die de woningbouw gaat langssturen om het zo goedkoop mogelijk te laten doen. De wastafel en douchekraan worden herplaatst, omdat die gloednieuw zijn, de spiegel dito, alleen het planchetje wordt vervangen, dat is (nu al) licht beschadigd (stomme plastic dingen :') )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 mei 2011 @ 19:35:32 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97001645
buiten project badkamer (door de woningbouw) krijgt er nog een ander project vorm :D

er is "even" een boomstronkje uit m'n moestuin getrokken _O-

pi_97002880
Aardig wat wortels aan die stronk, geeft wel ruimte in de tuin zo voor je groente nu ze weg zijn
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 mei 2011 @ 10:51:39 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97023396
Ze hebben hem bij de schutting nog door moeten zagen exlurker; wortels lopen tot onder het huis van de buren. ze trokken bijna het hek uit de grond :')

en een badkamer update :o loodgieter is net geweest. De leidingen gaan ingefreesd worden in de muren, we krijgen een nieuwe radiator, de afvoer word vernieuwd, en als klap op de vuurpijl krijgen we ook weer een nieuwe douchekraan :P Dit is een opbouw, en er moet een inbouw komen. Ik heb voorzichtig wat laten vallen over een thermostaatkraan ivm de kinderen :) 8-)

Meteen even gevraagd hoe lang het gaat duren, hij schatte in dat het eind juni gaat worden. En het gaat een week duren dacht hij :{ Leuk verjaardagscadeautje dus *O* :') (ik ben de 26e jarig :P ) Dat word zelf dus even aan de kraan wassen beneden, en Jan en Geert kunnen in het babybadje beneden. Buiten wassen, 't is toch zomer dan _O-
sorry voor de smileyoverkill :')

pi_97026159
Nou aan die smileys kunnen we zeker zien dat je tevreden bent, een inbouwthermostaatkraan zal voor de woningbouw wel te gek zijn, maar met een opbouw kan je ook best uit de voeten hoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 mei 2011 @ 12:42:27 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97027489
volgens de loodgieter die er vanmorgen was, moet er nu een inbouwkraan komen ipv een opbouw. het zal idd wel geen thermostaatkraan worden, maar ik kan altijd zien op marktplaats of er wat tweedehands te vinden valt natuurlijk :)

Bovenstaand verhaal houdt overigens in dat de wc over een tijdje ook aan de beurt is voor nieuwe vloertegels, ik heb nu tegels over die ik van m'n tante heb gekregen.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 juni 2011 @ 18:56:19 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98730214
Eindelijk weer eens een echte klus hier in huis :P

de loodgieter is vandaag gweest, en de boel is voorgestreken, morgen komt de loodgieter z'n werk afmaken, morgen word er ook een (1 laag) cement/zand gestort en als 't góed ism komen ze woensdag tegelen.
Pics:

Moderator maandag 27 juni 2011 @ 20:08:52 #89
92034 crew  Vonkenboer
pi_98733494
Ze zullen morgen de vloer wel leggen; zodat men woensdag kan beginnen met de wanden en aansluitend de vloertegels :)

Ik mis eigenlijk alleen een aardmat en centraal aardpunt in de badkamer ? -O- :X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 juni 2011 @ 20:40:26 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98734965
Loodgieter komt morgen nog terug vonk, sowieso om de nieuwe afvoerput te boren :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 juni 2011 @ 21:01:03 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98735868
overigens hebben we behalve het lichtpunt, geen stroom in de douche Vonkenboer ;)

pi_98752789
Ik kan het niet heel goed zien hoor, maar is dat niet een belachelijk kleine douche? :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juni 2011 @ 08:35:08 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98752833
1,20 bij 90 ofzo ?

Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 18:56:55 #94
92034 crew  Vonkenboer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juni 2011 @ 20:07:52 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98783988

Morgen komt hij de wanden tegelen, overmorgen de vloer, (of het moet zó enorm meezitten dat hij morgen ook de vloer al kan doen) en dan kunnen vrijdag de timmerman en loodgieter komen om de plafonnetjes af te werken en om het sanitaire gedoe aan te sluiten.

Milf dinsdag 28 juni 2011 @ 20:18:05 #96
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_98784745
Ziet er goed uit DJMO!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juni 2011 @ 19:51:27 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98833347
De tegels zitten er op geplakt!

Morgen komt hij de vloer doen, dat kan dan 's middags drogen, zodat vrijdag de loodgieter z'n werk kan afmaken, en maandag komt de timmerman de plafonds in de badkamer en wc vernieuwen. In de wc krijgen we een stukje verlaagd plafond O+

pi_98834105
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:35 schreef DJMO het volgende:
1,20 bij 90 ofzo ?
Ik kom er toch niet helemaal uit... 120x90, dat is dan alleen de doucheruimte, of is dat de volledige badkamer? Want ik vind het toch niet echt groot zeg maar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juni 2011 @ 20:10:35 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98834312
onze badkamer bestaat alleen uit een douche met een wastafel ;)

pi_98834372
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef DJMO het volgende:
onze badkamer bestaat alleen uit een douche met een wastafel ;)
Ik zit al te lang in m'n huidige huis, ben teveel luxe gewend... ;)

Wel lekker basic in dat geval :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')