Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Nogmaals: kom maar op met die eieren DE![]()
Die zal vast blij dat het goed terecht gekomen isquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
kom thuis en we hebben ineens een breedbeeldmaar hij was van oma
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga me opfrissen en we gaan zo uit eten met vrienden, de mr heeft er zin in (ff lekker weg) en daar gaat het om. (mijn eerste zorg ligt nauurlijk ook bij de mr, tis zijn zus).
dat hoop ik, het voelt niet lekker...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die zal vast blij dat het goed terecht gekomen is
Ontspannen maar, als het gaat. Tis weer klote zeg zoquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
jullie zijn lieflaatst hadden we t er al over maar tis echt een fijne sc
en nu zijn we weer ff uitgezoend hoor
Ik ga me opfrissen en we gaan zo uit eten met vrienden, de mr heeft er zin in (ff lekker weg) en daar gaat het om. (mijn eerste zorg ligt nauurlijk ook bij de mr, tis zijn zus).
http://www.smulweb.nl/1385320/koken/recept/Lobster-linguinequote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarvoor heb je steranijs nodig?
Ik wil je ons warme badje wel aanbieden Peequote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
Pff..eten op. Nog koud. Nu maar ff bak thee voor ik zo de kou weer in ga richting Den Haag.
Ah joh...zie het positieve ervan: je hoeft morgen niet door de supermarkt-boodschappen-hel nuquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ben een beetje nijdig..kom thuis en mn moeder heeft al boodschappen gedaan voor kerst terwijl we dat morgen samen zouden doen. Nu is dat niet zo erg maar ze heeft het hele menu omgegooid. Zij wilde kalkoen, ik zou kalkoen met brie maken..ziet ze in de super dat de kalkoen duur is (ja hèhè kerst) en koopt n pak gekruide kipkarbonades... Belt niet ff ofzo, ik had die kalkoen best betaalt maar mam de controlfreak verpest t afgesproken menu. Heb ff geen zin om met kerst te koken nu
Heel graagquote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil je ons warme badje wel aanbieden Pee
Borrelzequote:
Lekkerquote:
Heb jij die hele Nederlandsche voorraad in huis liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heel graagMoet ik zeker ff steranijs meenemen?
Duhquote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij die hele Nederlandsche voorraad in huis liggen
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Pfffft DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mens... Natuurlijk wil je dit ff van je afschrijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef DarkElf het volgende:
sorry hoor moest even een ei kwijt...
Ja, wel zin en ingrediënten voor soep in huis, maar geen zin in broccoli bij de ham en friet. Je moet wat om aan je groentjes te komenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat een bijzonder combinatie in popjesland
Dus...aardappelsoep EN frietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, wel zin en ingrediënten voor soep in huis, maar geen zin in broccoli bij de ham en friet. Je moet wat om aan je groentjes te komen
Helemaal niet! Ik was nog niet klaar!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
en nu zijn we weer ff uitgezoend hoor
Broccoli met kaas is wel lekkurquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, wel zin en ingrediënten voor soep in huis, maar geen zin in broccoli bij de ham en friet. Je moet wat om aan je groentjes te komen
OKquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Haha kutten is goed Rijst
En no sorry's meer ok
Ik koop er elk jaar een paar die ik in de vriezer houdt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een lekker recept Bluezz! nog nooit kreeft gegeten
lust je ook oesters? zijn heel goedkoop bij de Lidl verkrijgbaarquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik koop er elk jaar een paar die ik in de vriezer houdt.
Zaterdag ga ik dus twee van die beestjes opofferen aan dit recept.
Weet je, Steer is een boek aan het lezen, misschien kan je dat eens lenenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
papa/mama drift is net verder gegaan, ontaardde in een zinloze discussie. ik moet doorleren van ze want ik sta stil en niemand wil me aannemen als ik wegga zeggen ze. ik zei dat ik veel heb gesolliciteerd (zij beiden maar 1x in hun leven) en dat ze mij wel aannamen (maar ik af had gezegd). dat ze zeiden dat ik een goede verantwoordelijke baan had. zeggen ze: 'dat was 2 jaar geleden'. heeft ook geen zin dus. zal vast goed bedoeld zijn maar zo komt het er niet uit en ben behoorlijk pissig.
nu zegt mn vader dat hij wel eens wil kijken of ik nog ergens anders aangenomen word...
Ja, die lust ik ook. Zijn ook bij de AH in de kerstaaanbieding. (We hebben hier geen Lidl). Maar ik vind ze niet dusdaniog lekker dat ik ze zelf ga kopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
lust je ook oesters? zijn heel goedkoop bij de Lidl verkrijgbaar
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, Steer is een boek aan het lezen, misschien kan je dat eens lenen![]()
quote:(en ik bedoel niet dat procrastination-boek waar hij niet doorheen komt)
Pekingeend en tsia suw (of welke spelling je ook aanhangt), maar die is niet rood, maar met een enorm lekker bruin sausje.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee welk boek je bedoelt Isa. ik lees eigenlijk niet.
wat heb je gegeten bij de Chinees LieLie?
Aaaaah!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Speciaal voor Lein![]()
[ afbeelding ]
Dat boek over de invloed van oudersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee welk boek je bedoelt Isa. ik lees eigenlijk niet.
wat heb je gegeten bij de Chinees LieLie?
haha ze zullen blij zijn met je oudersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pekingeend en tsia suw (of welke spelling je ook aanhangt), maar die is niet rood, maar met een enorm lekker bruin sausje.
Wn mijn ouders kregen de groeten van de chinees, dat is ernstig he?
er is weer rust in de tentquote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat boek over de invloed van ouders
Was hij ookquote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
er is weer rust in de tentmn moeder is het met me eens dat de baas egoistisch was met de kerstcadeautjes
Het was ook een klein winkeltje, toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Extra koopavond voor kerst, is er de hele avond maar 1 klant geweest......lekker nuttig
Ik zit nu bij het werk van mijn vriend, is een fotowinkelquote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was ook een klein winkeltje, toch?
wat gek? alvast maar opruimen zodat je met sluit alleen deur op slot hoeft te doen en dan kun je gauw wegtuffenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Extra koopavond voor kerst, is er de hele avond maar 1 klant geweest......lekker nuttig
nog boodschappies?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was hij ookLamlul
Moet nog wat kerstinkopen doen *zucht* winkels zijn hier open tot 22:00 en ik wil niet morgen nog naar de supermarkt moeten.
Is dat een traan of een oogsnotje in z'n linker ooghoek?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Speciaal voor Lein![]()
[ afbeelding ]
snotjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat een traan of een oogsnotje in z'n linker ooghoek?
Gevulde kalkoen is veel lekkerder:quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb voor mezelf al geaccepteerd dat het kipkarbonades worden ipv de gevulde kalkoen. ik hoef in ieder geval niet veel te doen aan het hoofdgerecht, alleen de zalm met dillemayonaise bereiden.
Voetbao helemaal vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
Eens kijken wat we er tegen Steer van terecht maken met open dak.
Hey! Dat Procrastination boek heb ik uit jah!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, Steer is een boek aan het lezen, misschien kan je dat eens lenen(en ik bedoel niet dat procrastination-boek waar hij niet doorheen komt)
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Steer!
Ik ga je mijn kleurrijke nieuwe kleren nog even laten zien
Ho, niet alleen aan Steer hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Steer!
Ik ga je mijn kleurrijke nieuwe kleren nog even laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh FF, niet echt constructief van je ouders he.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
papa/mama drift is net verder gegaan, ontaardde in een zinloze discussie. ik moet doorleren van ze want ik sta stil en niemand wil me aannemen als ik wegga zeggen ze. ik zei dat ik veel heb gesolliciteerd (zij beiden maar 1x in hun leven) en dat ze mij wel aannamen (maar ik af had gezegd). dat ze zeiden dat ik een goede verantwoordelijke baan had. zeggen ze: 'dat was 2 jaar geleden'. heeft ook geen zin dus. zal vast goed bedoeld zijn maar zo komt het er niet uit en ben behoorlijk pissig.
nu zegt mn vader dat hij wel eens wil kijken of ik nog ergens anders aangenomen word...
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Vandaaag is rooooodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Confidence through competence
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
RousjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog wel wat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wil jij nou afvallen Lie? je hebt een hartstikke mooi figuur! (van wat ik nu zie dan)
niet echt nee en dan later zeggen dat ze dat niet hebben gezegd enzo... maar ik wil iets anders kijken als ik volgend jaar weer nee krijg te horen op de vraag of mijn salaris iets omhoog mag (al 3 jaar hetzelfde). mn vader beweert dat ik niet aangenomen word op basis van mn huidige diploma's. heel stom maar ik kan me er niet brengen om te leren.... vind het vreselijk. en toen ik vroeg wat ik dan moest leren wist hij het ook niet. misschien heeft hij wel gelijk hoor dat ik door moet leren. met alleen een prachtige mbo-cijferlijst kom ik ook niet ver. toen ik zei dat ik met die lijst hbo banen kreeg zei hij dat dat paar jaar geleden was en nu echt niet meer! maar goed; zodra ik van de meds af ben hoop/verwacht ik dat mijn muziekpassie in een vreselijke mate terugkomt en ik zo kwaad op mezelf word dat ik een jaar niks heb gedaan dat ik in alle haast heel gauw muziek ga leren makenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goh FF, niet echt constructief van je ouders he.
Je wil zelf toch proberen iets anders te vinden? Kun je voor jezelf op een rijtje zetten wat je zelf wil?
S! aan je afvalpogingen dacht ik dat je L of XL had maar je hebt gewoon maat Squote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog wel wat jaMijn billen blijven hier goed buiten beeld
![]()
Maar het meeste ben ik al kwijt.
Het bruin-witte shirtje was een S! En bij die rode had dat misschien ook wel gekund.
Nu nog wat van mijn heupen zodat ik wat beter broeken kan kopen
Bij shirtjes wel ja, maar mijn middel en heupen zijn niet in verhoudingquote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
S! aan je afvalpogingen dacht ik dat je L of XL had maar je hebt gewoon maat S
Maar is geld dan het probleem? Status? In wat voor branche zou je je het gelukkigst voelen, even muziekbranche daargelaten?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt nee en dan later zeggen dat ze dat niet hebben gezegd enzo... maar ik wil iets anders kijken als ik volgend jaar weer nee krijg te horen op de vraag of mijn salaris iets omhoog mag (al 3 jaar hetzelfde). mn vader beweert dat ik niet aangenomen word op basis van mn huidige diploma's. heel stom maar ik kan me er niet brengen om te leren.... vind het vreselijk. en toen ik vroeg wat ik dan moest leren wist hij het ook niet. misschien heeft hij wel gelijk hoor dat ik door moet leren. met alleen een prachtige mbo-cijferlijst kom ik ook niet ver. toen ik zei dat ik met die lijst hbo banen kreeg zei hij dat dat paar jaar geleden was en nu echt niet meer! maar goed; zodra ik van de meds af ben hoop/verwacht ik dat mijn muziekpassie in een vreselijke mate terugkomt en ik zo kwaad op mezelf word dat ik een jaar niks heb gedaan dat ik in alle haast heel gauw muziek ga leren maken
Wat wil je eigenlijk echt zelfquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
niet echt nee en dan later zeggen dat ze dat niet hebben gezegd enzo... maar ik wil iets anders kijken als ik volgend jaar weer nee krijg te horen op de vraag of mijn salaris iets omhoog mag (al 3 jaar hetzelfde). mn vader beweert dat ik niet aangenomen word op basis van mn huidige diploma's. heel stom maar ik kan me er niet brengen om te leren.... vind het vreselijk. en toen ik vroeg wat ik dan moest leren wist hij het ook niet. misschien heeft hij wel gelijk hoor dat ik door moet leren. met alleen een prachtige mbo-cijferlijst kom ik ook niet ver. toen ik zei dat ik met die lijst hbo banen kreeg zei hij dat dat paar jaar geleden was en nu echt niet meer! maar goed; zodra ik van de meds af ben hoop/verwacht ik dat mijn muziekpassie in een vreselijke mate terugkomt en ik zo kwaad op mezelf word dat ik een jaar niks heb gedaan dat ik in alle haast heel gauw muziek ga leren maken
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk echt zelf
Ik word zo moe van ouders die pushen
Niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd benadrukt dat ik vooral iets moest gaan doen waar ik zelf blij van word. Mijn vader moest al heel vroeg aan het werk omdat zijn vader al heel jong overleed en er dus gewoon brood op de plank moest komen. Hij heeft daarom werk gehad waar hij niet bepaald blij van werd en dat gunde hij zijn zoons absoluut niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Het is natuurlijk wat anders als je ouders vinden dat je te weinig verdient bij de noten, en als je *zelf* eigenlijk ook vindt dat het te weinig is, maar niet weg durft/wil/kan. Dan proberen je ouders je te stimuleren om wat aan je eigen situatie te doen, als je jezelf onder het excuus van 'loyaliteit' niet kunt helpen aan wat je eigenlijk verdient.
Precies dat, ik ben een paar jaar ontzettend aan het kloten geweest omdat ik gewoon geen idee had wat ik wilde en eigenlijk ook gewoon nog uit moest razen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders bij mij studie-switches meteen zeiden dat ik vooral niet door moest gaan als het niet bij me paste. Ze hebben nooit gepusht om maar door te gaan omdat het 'zo hoort' of zo
Ja, daar ben ik nu ook mee bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
ik ben een paar jaar ontzettend aan het kloten geweest omdat ik gewoon geen idee had wat ik wilde en eigenlijk ook gewoon nog uit moest razen.
Ik hoop er over een jaar of 5 wel mee klaar te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook mee bezig.
Welke?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Steer, had je mijn vraag over volgende week nog beantwoord?
Of je dinsdag en woensdag kanquote:
Wereldgoalquote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
Wat een prachtige goal van Sulejmani.
Woensdag heb ik 3 knieën waar ik voor naar het zkh wil gaan, dus dat komt niet goed uit. Andere datum? En sowieso kun je beter in de lente komen, Maastricht is een en al sneeuw en slush puppies deze weken.quote:
Waarom wordt Romero voor de 3e keer dit jaar door een lobje geklopt omdat hij te ver voor z'n doel staatquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef TAV74 het volgende:
Waarom keept Romero eigenlijk in zijn pyjama?
quote:
Idem. Exact hetzelfde eigenlijk. Mijn vader heeft nooit de kans gehad.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd benadrukt dat ik vooral iets moest gaan doen waar ik zelf blij van word. Mijn vader moest al heel vroeg aan het werk omdat zijn vader al heel jong overleed en er dus gewoon brood op de plank moest komen. Hij heeft daarom werk gehad waar hij niet bepaald blij van werd en dat gunde hij zijn zoons absoluut niet.
Ik ben ze er nog dankbaar voor, ik was geheid ontzettend dwars gaan liggen als ze me gepushed hadden in de tijd.
Alle 3 z'n meegenomen keepershirts werden door de arbitrage afgekeurd vanwege foute kleuren.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef TAV74 het volgende:
Waarom keept Romero eigenlijk in zijn pyjama?
Ah vandaar, vroeg me al af welk idioot dit bedacht hadquote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle 3 z'n meegenomen keepershirts werden door de arbitrage afgekeurd vanwege foute kleuren.
Dit is dus een geleend shirt zonder rugnummer en reclame.
Maar de kerstsfeer leek me ook wel leukquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Woensdag heb ik 3 knieën waar ik voor naar het zkh wil gaan, dus dat komt niet goed uit. Andere datum? En sowieso kun je beter in de lente komen, Maastricht is een en al sneeuw en slush puppies deze weken.
heb je Marokkaanse ouders?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ouders pushen me ook wel eens, "waar blijft die diploma nou?"
Ze hebben wel gelijk, het wordt wel eens tijd.
Zo'n grappige zin ditquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Woensdag heb ik 3 knieën waar ik voor naar het zkh wil gaan, dus dat komt niet goed uit. Andere datum? En sowieso kun je beter in de lente komen, Maastricht is een en al sneeuw en slush puppies deze weken.
Nee, maar ik studeer geen Nederlands.quote:
Bij de V&D gekocht?quote:
Vind ik één van Nederlands beste cabaretiersquote:
Hij is leukquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik één van Nederlands beste cabaretiersAbsoluut.
Kerstsfeer is voornamelijk erg koud en gladquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar de kerstsfeer leek me ook wel leukMaar als je 3 knieën hebt, tsja.
Nou, ik heb best knie-ok-ervaring; kan zo helpenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Kerstsfeer is voornamelijk erg koud en gladBeter in de lente weer de berg op.
![]()
Ja of samen de OK op, maar denk niet dat m'n begeleider het leuk vindt als ik voor tour operator speel.
Ik vraag het me elk jaar weer af, jaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef z80 het volgende:
breekt de honger winter uit?
wat een drukte bij de supermarkten. het was dat ik nog geen groente en toetje had voor zondag.
en het is hier glad. laat je het gas los van de auto wil de achterkant er meteen langs glijden.
gaat morgen vroeg nog feest worden.
geld nog geen probleem, wel als ik uit huis ben. het is voor mijn leeftijd en wat ik doe te weinig. status niet maar natuurlijk wel als vader wil dat ik 'niet stil zit'.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar is geld dan het probleem? Status? In wat voor branche zou je je het gelukkigst voelen, even muziekbranche daargelaten?
ik ben gestopt na mbo toerisme omdat ik toen een papiertje had en ik met muziek verder wilde. dus werken en ondertussen muziek leren. ik ben niet ver gekomen en alles vergeten aangezien ik een jaar niks heb gedaan. de spullen die ik heb zijn nog bijna onaangeraakt en die heb ik al bijna 2 jaar. nu hebben ze gelijk maar ik wil nog ffies wachten tot ik met meds klaar ben (over 2 weken). dan kijken hoe ik me voel, lijkt me ff belangrijk. alleen nogmaals; als ze zeggen dat ik zo niet verder kom (ik heb nooit aangegeven dat ik verder wil) voel ik me toch wel een faalhaas. zeker als ze zeggen: "zonde van dat stel hersens wat je hebt"quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan ook twee hohmannen vasthouden.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb best knie-ok-ervaring; kan zo helpen
En ik vind het helemaal niet koud buitenMaar goed, voorjaar dus. En dan heb ik ook een leuk plan, maar dat hoor je dan wel
vinden ze niet. ze vinden alleen dat als ik losjes aangeef iets anders te willen zoeken als ik weer niet omhoog ga ik opleidingen moet volgen anders krijg ik nooit meer. aardig bedoeld hoor, ze denken dat in deze tijd niemand met mijn papieren/ervaring mij meer aanneemtquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Het is natuurlijk wat anders als je ouders vinden dat je te weinig verdient bij de noten, en als je *zelf* eigenlijk ook vindt dat het te weinig is, maar niet weg durft/wil/kan. Dan proberen je ouders je te stimuleren om wat aan je eigen situatie te doen, als je jezelf onder het excuus van 'loyaliteit' niet kunt helpen aan wat je eigenlijk verdient.
Maar is het dan zo dat je ouders je graag financieel onafhankelijk willen zien, dat ze daarom zo reageren?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geld nog geen probleem, wel als ik uit huis ben. het is voor mijn leeftijd en wat ik doe te weinig. status niet maar natuurlijk wel als vader wil dat ik 'niet stil zit'.
[..]
ik ben gestopt na mbo toerisme omdat ik toen een papiertje had en ik met muziek verder wilde. dus werken en ondertussen muziek leren. ik ben niet ver gekomen en alles vergeten aangezien ik een jaar niks heb gedaan. de spullen die ik heb zijn nog bijna onaangeraakt en die heb ik al bijna 2 jaar. nu hebben ze gelijk maar ik wil nog ffies wachten tot ik met meds klaar ben (over 2 weken). dan kijken hoe ik me voel, lijkt me ff belangrijk. alleen nogmaals; als ze zeggen dat ik zo niet verder kom (ik heb nooit aangegeven dat ik verder wil) voel ik me toch wel een faalhaas. zeker als ze zeggen: "zonde van dat stel hersens wat je hebt"
Wist je dat je die vrij simpel kunt schillen met de dunschiller ! vrij naar DE .quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
OK![]()
Ontvel de paprika zei het recept. Ja, dat is nog lastiger dan het lijkt
Ah okee.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vinden ze niet. ze vinden alleen dat als ik losjes aangeef iets anders te willen zoeken als ik weer niet omhoog ga ik opleidingen moet volgen anders krijg ik nooit meer. aardig bedoeld hoor, ze denken dat in deze tijd niemand met mijn papieren/ervaring mij meer aanneemt
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee.
En da's natuurlijk onzin dat niemand je meer aanneemt. Je kunt sowieso het administratieve werk doen wat je al deed, maar dan bij een ander beter/leuker bedrijf.
Dat ook. Maar die baas heeft natuurlijk een grote invloed op het bedrijf en daar hoor ik weinig goeds over.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt wel als een leuk bedrijf, alleen de baas gebruikt FF omdat ze niet voor zichzelf durft op te komen. Net als J. Net als FF de brui eraain wil geven zegt hij net op tijd iets liefs waardoor ze uiteindelijk toch niet doorzet.
FF, alle mensen raken hier mentaal moe, lusteloos en depri van op den duur, wanneer ze geleefd worden. Voor jezelf opkomen als volwassene is een must.
Hohmannenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan ook twee hohmannen vasthouden.![]()
dan pas
Ik heb het nog geen seconde echt koud gehad buiten, en ik heb katoenen handschoentjes van 1 euro bij zo'n dumpzaak. Wat draag jij dan?!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef z80 het volgende:
mag het direct naar kerst weer boven de 10 graden worden.
ik heb niets tegen kou, een jas heb ik met dit weer niet eens aan als ik naar buiten ga.
maar mijn handen kunnen er niet meer tegen
en das best nog watquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee.
En da's natuurlijk onzin dat niemand je meer aanneemt. Je kunt sowieso het administratieve werk doen wat je al deed, maar dan bij een ander bedrijf.
naah gewoon doorgroeien en niet stil zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat je ouders je graag financieel onafhankelijk willen zien, dat ze daarom zo reageren?
jemig je weet het precies. maar bij werk is het anders. het is leuk, lekker informeel en de baas geeft me ook wel een paar uur eerder vrij als ik dat vraag om bv een optreden. tis geven en nemen. bij J. is het precies dat.. heel ongelukkig en dan ineens iets liefs en dan vergeet ik het weer. maar misschien ben ik wel net als oma; jezelf op de 2e plaats zetten, dat merk ik ook bij mezelf.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt wel als een leuk bedrijf, alleen de baas gebruikt FF omdat ze niet voor zichzelf durft op te komen. Net als J. Net als FF de brui eraain wil geven zegt hij net op tijd iets liefs waardoor ze uiteindelijk toch niet doorzet.
FF, alle mensen raken hier mentaal moe, lusteloos en depri van op den duur, wanneer ze geleefd worden. Voor jezelf opkomen als volwassene is een must.
Dat vooral bij jou. Je moet echt eens wat meer voor jezelf leren opkomen en jezelf minder wegcijferen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
; jezelf op de 2e plaats zetten, dat merk ik ook bij mezelf.
niets extra. dus gewoon in spijkerbroek en overhemd naar buiten.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen seconde echt koud gehad buiten, en ik heb katoenen handschoentjes van 1 euro bij zo'n dumpzaak. Wat draag jij dan?!
Huisarts?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef z80 het volgende:
niets extra. dus gewoon in spijkerbroek en overhemd naar buiten.
de kou zelf maakt me niets uit. maar het lijkt er op dat mijn handen er niet meer tegen kunnen.
al een paar jaar last van mijn handen, en dit jaar eens gaan bijhouden wanneer ik er de meeste last van heb.
blijkt dat dit bij kou is.
net of er een aantal gewrichten/kootjes ontstoken zijn. dik,rood en gevoelig.
ik kan er minder kracht op zetten. en dit jaar voor het eerst ook last van mijn pols.
mogelijk. maar wil de uitslag eigenlijk niet horen.quote:
Alleen door te testen weet je of je reuma hebt of nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef z80 het volgende:
[..]
mogelijk. maar wil de uitslag eigenlijk niet horen.
ik weet bijna zeker wat het is, en daar wordt je niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen seconde echt koud gehad buiten, en ik heb katoenen handschoentjes van 1 euro bij zo'n dumpzaak. Wat draag jij dan?!
ik probeer er al achter te komen welke testen dit zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen door te testen weet je of je reuma hebt of niet
Zolang je je onvermogen om voor jezelf op te komen idealiseert als iets goeds, dan blijf je mensen uitnodigen om je te gebruiken, je aan het lijntje te houden en over je heen te lopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
maar misschien ben ik wel net als oma; jezelf op de 2e plaats zetten, dat merk ik ook bij mezelf.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef z80 het volgende:
[..]
ik probeer er al achter te komen welke testen dit zijn.
maar heb hier nog geen antwoord op gekregen/gevonden.
Het was zo leuk om te lezen dat jij je weer voor de bieb hebt aangemeld.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga op bed liggen lezen, weet nog niet welk boek
Boinkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang je je onvermogen om voor jezelf op te komen idealiseert als iets goeds, dan blijf je mensen uitnodigen om je te gebruiken, je aan het lijntje te houden en over je heen te lopen.
Maar dan wel in een boek van papier met een omslag en niot op zo'n nieuwerwets digitaal apparaat.quote:
Dat heb ik net getypt jaquote:
Als niet christen kan dat ook hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef freecell het volgende:
Soms is het handig om christen te zijn, kan je tenminste iemand bedanken
Mohammed?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef freecell het volgende:
Wat leuk, toch ?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef freecell het volgende:
Er werd hier net aangebeld. TARA doet open.
Onbekende mevrouw met een doos, voor ons, van een onbekende meneer gekregen om hier af te geven. (ik keek nog even door het raam wie het was, maar zag heul geen mevrouw?)
Kerstpakket! Zomaar, vól lekkere dingen!
Nou.... ehm....
Raadsel!
dan moet ik naar een huisarts.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe bedoel jeDe huisarts in Duitsland / Nederland kan je toch doorverwijzen
Ah op die manier...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef z80 het volgende:
[..]
dan moet ik naar een huisarts.
eerst voor mezelf de vraag beantwoorden of ik het wel wil weten/horen.
Helemaal leukquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat leuk, toch ?
En wat zit erin?
Goed puntquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als niet christen kan dat ook hoor.
Yesquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan wel in een boek van papier met een omslag en niot op zo'n nieuwerwets digitaal apparaat.
De geur van drukinkt.
Ze begint behoorlijk veel lijntjes om haar ogen te krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ze wacht tot jij rijk genoeg bent om haar kont een Botox injectie te geven Steer.
Ik neem een Russisch abonnement. Altijd verse Russische eieren.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
Geniet van haar tot ze 30 wordt. Dan inruilen voor een 20 jarige rus
Moesten weer een spelletje doenquote:
Mwah. Half uurtje voorprogramma. 45 minuten wachten. Daarna Stevie Ann. En ik lees net op facebook van iemand's twitter dat de show is stopgezet omdat Stevie ziek is geworden of al was.quote:
Ik vond hem leukquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
River Cottage Christmas special bekeken.
Dus je komt de 30ste januari gewoon alleen lekker genieten en meezingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb alleen tijdens dat wachten besloten dat ik het komende half jaar gewoon geen concertfotografie meer wil doenIk heb er totaal geen lol meer in en zit alleen maar te wachten tot ik mijn ding kan doen en weer naar huis kan.
Ja, onder de verkeerde naam en alleen om Son verder te helpen in een of ander spelletjequote:
Dat hebbie foutquote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je komt de 30ste januari gewoon alleen lekker genieten en meezingen.
Alleen bandjes schieten die je toch al wou zienquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah. Half uurtje voorprogramma. 45 minuten wachten. Daarna Stevie Ann. En ik lees net op facebook van iemand's twitter dat de show is stopgezet omdat Stevie ziek is geworden of al was.
Maar toen zat ik al thuis
Ik heb alleen tijdens dat wachten besloten dat ik het komende half jaar gewoon geen concertfotografie meer wil doenIk heb er totaal geen lol meer in en zit alleen maar te wachten tot ik mijn ding kan doen en weer naar huis kan.
Nu alleen nog ff mailtje naar 3voor12 om ze dat te vertellen
Is ie erkend door de verkeerde vaderquote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb alleen de verkeerde achternaam gedaan
Maar zelfs dat vind ik niet leukquote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen bandjes schieten die je toch al wou zien
Mocht je er helegaar geen zin an hebben dan is het ook goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Dat hebbie foutBeloofd is beloofd
Maar Bloessie maakt het allemaal wel een stuk gezelliger hoor
Ik was vergeten dat we hem een achternaam hebben gegevenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is ie erkend door de verkeerde vader![]()
Jawel. Dat soort dingen zijn wel leukquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mocht je er helegaar geen zin an hebben dan is het ook goed hoor
Lekkere oudersquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik was vergeten dat we hem een achternaam hebben gegevendus heb hem de mijne gegeven
Ik ben in een diepgaande bui. Beetje moe en zo. Dan krijg je dat allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, da's doortastend aanpakken P![]()
Misschien kan je het geld gewoon aan een goed doel geven?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben in een diepgaande bui. Beetje moe en zo. Dan krijg je dat allemaal.
Ik begin ook heel erg te twijfelen of ik niet mijn pa moet vertellen dat ik geen nieuwe TV hoef. Mijn oude functioneert ook best goed nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Een hele kleine vrouw?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets kleiners wellicht maar waar je wél behoefte aan hebt?
Ja. Dat had ik ook al bedacht idd. Maar ja...grote TV is ook leuk. Twijfels, twijfels, twijfels. En al die fucking keuzes met die tvtoestellen maken het ook niet makkelijkerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: Misschien iets anders vragen?? Iets kleiners wellicht maar waar je wél behoefte aan hebt?
Of niet zo moeilijk doen en een iets kleinere goedkopere kopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat had ik ook al bedacht idd. Maar ja...grote TV is ook leuk. Twijfels, twijfels, twijfels. En al die fucking keuzes met die tvtoestellen maken het ook niet makkelijkerTijd voor het communisme. Een type voor iedereen (en een betere voor mij).
Ook al naar gekeken, maar zelfs die is vrij grootquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of niet zo moeilijk doen en een iets kleinere goedkopere kopen
Duuuuus pa en ma vragen het geld lekker zelf te houden? Samen een keer mee uit eten? Of iets leuks doen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook al naar gekeken, maar zelfs die is vrij grootGroter dan wat ik nu heb. En dan nog: mijn hudige toestel is 8 jaar, niks mis mee en op zich groot zat! Waarom zou ik hem vervangen? Want wat gebeurt er met mijn oude? Daar kun je niemand meer een plezier mee doen
Ze worden niet eens gratis opgehaald
Wij hebben er toen een neefje blij mee gemaakt..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook al naar gekeken, maar zelfs die is vrij grootGroter dan wat ik nu heb. En dan nog: mijn hudige toestel is 8 jaar, niks mis mee en op zich groot zat! Waarom zou ik hem vervangen? Want wat gebeurt er met mijn oude? Daar kun je niemand meer een plezier mee doen
Ze worden niet eens gratis opgehaald
Kerel, stap in de auto, rij naar de witgoedgigant en koop een nieuw mooi model van een fatsoenlijk merk en je bent klaar en hebt iets goedsquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat had ik ook al bedacht idd. Maar ja...grote TV is ook leuk. Twijfels, twijfels, twijfels. En al die fucking keuzes met die tvtoestellen maken het ook niet makkelijkerTijd voor het communisme. Een type voor iedereen (en een betere voor mij).
Helaas...die van mij is te klein voor een TVquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij hebben er toen een neefje blij mee gemaakt..
24 december 1998 gingen we zoenen en rommelen in de auto en diepe gesprekken voeren en dat was'tquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
24 december 1998 gingen we zoenen en rommelen in de auto en diepe gesprekken voeren en dat was't
Oh...heette dat toen zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
24 december 1998 gingen we zoenen en rommelen in de auto en diepe gesprekken voeren en dat was't
Nooit gedaanquote:
Nee, dat is echt zó 1998quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...heet dat tegenwoordig zoDiepe gesprekken voeren
Zag je dat aan je truitje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En het was toen heeeeeeeeeeel koud
Ik heb het al aangepastquote:
We stonden geparkeerd op de parkeerplaats van de golfbaan in Hilversum en we gingen een stukkie lopen en steeds zoenen maar het was zoooooo koud nou ja en toen in de auto besloegen de raampjes en toen hadden we het warmquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nooit gedaanMijn ex wel
Met haar baas
In zijn Alfa
Ik ook met m'n ex in een Opel Astra.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nooit gedaanMijn ex wel
Met haar baas
In zijn Alfa
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook met m'n ex in een Opel Astra.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook met m'n ex in een Opel Astra.![]()
Het was ook een soort aangepast gedoequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
nog nooit gedaan.. maar het lijkt me ook wel een gedoe eigenlijk
Raampjes beslaan, geen mythe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nog nooit gedaan.. maar het lijkt me ook wel een gedoe eigenlijk
Ik ook vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ach...je moet watBen allang blij dat ik toch de shoarmaboer heb weten te weerstaan
Ik zat iets te typen over dat je geen pieken en ballen met elkaar moet vergelijken en tegen je vader moet zeggen wat je net hierboven over je TV typte.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...ik ga mijn luxeproblemen vereten met Stilton en Blue de lekker spul! En Harry Potter 1 kijken of zo.
Ach...je moet watBen allang blij dat ik toch de shoarmaboer heb weten te weerstaan
Barcelooooooooooooooonaquote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie doen. Morgen nog één keer officieel naar zkh... dit jaar, maar ben er volgende week ook weer minimaal een dag te vindenOh well....
Probeer ook vakantiedagen te sparen, hoor dat ik in februari heeeel misschien weer mee naar Barcelona mag van werk... zie ik wel zitten.
Hallo TMIquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
Ja, die achterbank van die lease Laguna is nooit meer echt schoon geworden.![]()
Hoe coolquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef DarkElf het volgende:
Maar t was erg gezellig, hebben heerlijk gegeten (ik een salade zoals gepland) en .... de mr is gevraagd door onze vrienden om de peter te worden van hun kindje in wording!
(hun derde en laatste kindje).
Ja. Hebbie wel gelijk in, maar ik heb dus de lineaal gebruikt net om nou eens te meten hoe groot dat gaat wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kerel, stap in de auto, rij naar de witgoedgigant en koop een nieuw mooi model van een fatsoenlijk merk en je bent klaar en hebt iets goeds![]()
Je kunt uitzoeken wat je wilt, er is altijd een betere en een week later is ie toch weer ergens goedkoper. Kopen en genieten dus
quote:
Ga nu wel zo slapen, amai ben moe!quote:
Thnx. Jij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ga nu wel zo slapen, amai ben moe!
Slaap lekker voor straks Ptje!(en eventuele meelezers)
Maar we hebben allebei er al minstens 3 levens voor opzitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef DarkElf het volgende:
Feli G&Ben jullie hebben maar dus een half jaar langer dan de mr en ik
das raar, jullie zijn al zo oud!
![]()
Nog 4 te te gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar we hebben allebei er al minstens 3 levens voor opzitten.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het wordt toch een TV hoor![]()
* PdeHoog gaat zo dringend aan de kaas en de film
Mooi, mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
hij is wel echt heel mooi... (maar dan in het zwart..)
Hoop echt dat de jas er goed uit ziet en past en zo..
Toch maar eentje besteldquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:18 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi, mooiHier net een TV besteld
Ben idd doortastend bezig
Denk dat ik de kaas maar skip en zo. Dit soort avonden zijn wel goed voor de lijn moet ik zeggen
Whoepquote:Op vrijdag 24 december 2010 06:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Ik lees niet teug, het enige dat ik zeg is KUT!!! Ik had kerstkado'tjes moeten kopen voor 2 bewoners en ik ben het vergetenDaar gaat m'n lunchpauze vandaag, hopelijk kan ik in de lunchpauze nog iets halen
![]()
![]()
Klote kerststress
ah hoe menselijk... de put dempt men etc...quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:02 schreef Bluezz het volgende:
Hier niks.. en de parkeerplaats voor personeel zijn ze aan het schoonmaken & strooien, waarom pas vandaag als er al een paar mensen flink op hun plaatje zijn gegaan
Nope.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grulez![]()
Al wat gehoord van je solli?
Ja maar heel onhandig als je eigenlijk nog getrouwd bent mét kinderen die verwachten dat je dan met kerst er helemaal voor hen bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Bluezz en golfer gefeliciteerd! Wel reuze romantisch, verliefd worden zo vlak voor kerst![]()
Helemaal gelijkquote:P, je moet dingen niet vergelijken in het leven, dan kan je nooit meer vrolijk zijn of miepen over de trui waar altijd kattenharen aan lijken te zittenEr is altijd wel iemand die door een diep dal gaat, of veel ellende heeft, of het zoveel keer slechter getroffen heeft dan jou. Het beste wat je kan doen is daar zo goed mogelijk mee om te gaan èn zoveel als je kan van je eigen leven en onbenulligheden genieten juist omdat het goed met je gaat
Je tv doet het prima, dat is waar. Maar een platte ziet er wel leuker en mooier uit en wat is er mis met iets leuker en mooier maken als je dat wordt aangeboden. Je oude tv kan je altijd nog gratis aanbieden op marktplaats (of fokkers voor fokkers topic) oid en zal je altijd zien dat er een bijstandsgezin is waar de tv *poef* deed en ze niet eens geld hebben voor een nieuwe tweedehandsje!
Nee, ik bedoel dat we nog rond half en kwart voor 4 een paar mensen hebben die dan bij de dok zitten. Dus voor vervolgdingen kunnen ze dan niet meer terecht voor een keertjequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef DarkElf het volgende:
zal toch wel?
of verplaatsen jullie de afspraken van na 16 uur ineens naar begin volgend jaar? ja dat zou een probleem kunnen zijn voor mensen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch maar eentje besteldWat voor?
was ook een grapjequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we nog rond half en kwart voor 4 een paar mensen hebben die dan bij de dok zitten. Dus voor vervolgdingen kunnen ze dan niet meer terecht voor een keertje
Derde film van de chronicles of Narnia!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Weet je al welke film jullie gaan zien 2e dag Elf?
(mss heb ik het gemist, kan ook)
Garpje gemistquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
was ook een grapje
lijkt me dat mensen dat wel snappen hoor en zo niet; jammer!
Oe...dat vind ik nog eens een goed planquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Je oude tv kan je altijd nog gratis aanbieden op marktplaats (of fokkers voor fokkers topic) oid en zal je altijd zien dat er een bijstandsgezin is waar de tv *poef* deed en ze niet eens geld hebben voor een nieuwe tweedehandsje!
En anders jammer danquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:22 schreef Bluezz het volgende:
We mogen om 1600 weg/dicht
Nu maar hopen dat de ptn die na 16 uur nog wat willen hier begrip voor hebben.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Garpje gemist![]()
Snel lezen, geen context
Jaquote:Kinderfilm Elf![]()
Jahoeoeoeoeoeoequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:http://www.philips.nl/c/t(...)7pfl7605h_12/prd/nl/
en soms ben ik net een vrouw hoorTerwijl ik belangrijke beslissingen in ongeveer 10 seconden neem
![]()
BTW...euforie hierBen door de 130 kg grens heen gegaan vanmorgen
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |