Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Nogmaals: kom maar op met die eieren DE![]()
Die zal vast blij dat het goed terecht gekomen isquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
kom thuis en we hebben ineens een breedbeeldmaar hij was van oma
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga me opfrissen en we gaan zo uit eten met vrienden, de mr heeft er zin in (ff lekker weg) en daar gaat het om. (mijn eerste zorg ligt nauurlijk ook bij de mr, tis zijn zus).
dat hoop ik, het voelt niet lekker...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die zal vast blij dat het goed terecht gekomen is
Ontspannen maar, als het gaat. Tis weer klote zeg zoquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
jullie zijn lieflaatst hadden we t er al over maar tis echt een fijne sc
en nu zijn we weer ff uitgezoend hoor
Ik ga me opfrissen en we gaan zo uit eten met vrienden, de mr heeft er zin in (ff lekker weg) en daar gaat het om. (mijn eerste zorg ligt nauurlijk ook bij de mr, tis zijn zus).
http://www.smulweb.nl/1385320/koken/recept/Lobster-linguinequote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarvoor heb je steranijs nodig?
Ik wil je ons warme badje wel aanbieden Peequote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
Pff..eten op. Nog koud. Nu maar ff bak thee voor ik zo de kou weer in ga richting Den Haag.
Ah joh...zie het positieve ervan: je hoeft morgen niet door de supermarkt-boodschappen-hel nuquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ben een beetje nijdig..kom thuis en mn moeder heeft al boodschappen gedaan voor kerst terwijl we dat morgen samen zouden doen. Nu is dat niet zo erg maar ze heeft het hele menu omgegooid. Zij wilde kalkoen, ik zou kalkoen met brie maken..ziet ze in de super dat de kalkoen duur is (ja hèhè kerst) en koopt n pak gekruide kipkarbonades... Belt niet ff ofzo, ik had die kalkoen best betaalt maar mam de controlfreak verpest t afgesproken menu. Heb ff geen zin om met kerst te koken nu
Heel graagquote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil je ons warme badje wel aanbieden Pee
Borrelzequote:
Lekkerquote:
Heb jij die hele Nederlandsche voorraad in huis liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heel graagMoet ik zeker ff steranijs meenemen?
Duhquote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij die hele Nederlandsche voorraad in huis liggen
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Pfffft DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mens... Natuurlijk wil je dit ff van je afschrijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef DarkElf het volgende:
sorry hoor moest even een ei kwijt...
Ja, wel zin en ingrediënten voor soep in huis, maar geen zin in broccoli bij de ham en friet. Je moet wat om aan je groentjes te komenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat een bijzonder combinatie in popjesland
Dus...aardappelsoep EN frietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, wel zin en ingrediënten voor soep in huis, maar geen zin in broccoli bij de ham en friet. Je moet wat om aan je groentjes te komen
Helemaal niet! Ik was nog niet klaar!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
en nu zijn we weer ff uitgezoend hoor
Broccoli met kaas is wel lekkurquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, wel zin en ingrediënten voor soep in huis, maar geen zin in broccoli bij de ham en friet. Je moet wat om aan je groentjes te komen
OKquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Haha kutten is goed Rijst
En no sorry's meer ok
Ik koop er elk jaar een paar die ik in de vriezer houdt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een lekker recept Bluezz! nog nooit kreeft gegeten
lust je ook oesters? zijn heel goedkoop bij de Lidl verkrijgbaarquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik koop er elk jaar een paar die ik in de vriezer houdt.
Zaterdag ga ik dus twee van die beestjes opofferen aan dit recept.
Weet je, Steer is een boek aan het lezen, misschien kan je dat eens lenenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
papa/mama drift is net verder gegaan, ontaardde in een zinloze discussie. ik moet doorleren van ze want ik sta stil en niemand wil me aannemen als ik wegga zeggen ze. ik zei dat ik veel heb gesolliciteerd (zij beiden maar 1x in hun leven) en dat ze mij wel aannamen (maar ik af had gezegd). dat ze zeiden dat ik een goede verantwoordelijke baan had. zeggen ze: 'dat was 2 jaar geleden'. heeft ook geen zin dus. zal vast goed bedoeld zijn maar zo komt het er niet uit en ben behoorlijk pissig.
nu zegt mn vader dat hij wel eens wil kijken of ik nog ergens anders aangenomen word...
Ja, die lust ik ook. Zijn ook bij de AH in de kerstaaanbieding. (We hebben hier geen Lidl). Maar ik vind ze niet dusdaniog lekker dat ik ze zelf ga kopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
lust je ook oesters? zijn heel goedkoop bij de Lidl verkrijgbaar
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, Steer is een boek aan het lezen, misschien kan je dat eens lenen![]()
quote:(en ik bedoel niet dat procrastination-boek waar hij niet doorheen komt)
Pekingeend en tsia suw (of welke spelling je ook aanhangt), maar die is niet rood, maar met een enorm lekker bruin sausje.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee welk boek je bedoelt Isa. ik lees eigenlijk niet.
wat heb je gegeten bij de Chinees LieLie?
Aaaaah!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Speciaal voor Lein![]()
[ afbeelding ]
Dat boek over de invloed van oudersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee welk boek je bedoelt Isa. ik lees eigenlijk niet.
wat heb je gegeten bij de Chinees LieLie?
haha ze zullen blij zijn met je oudersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pekingeend en tsia suw (of welke spelling je ook aanhangt), maar die is niet rood, maar met een enorm lekker bruin sausje.
Wn mijn ouders kregen de groeten van de chinees, dat is ernstig he?
er is weer rust in de tentquote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat boek over de invloed van ouders
Was hij ookquote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
er is weer rust in de tentmn moeder is het met me eens dat de baas egoistisch was met de kerstcadeautjes
Het was ook een klein winkeltje, toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Extra koopavond voor kerst, is er de hele avond maar 1 klant geweest......lekker nuttig
Ik zit nu bij het werk van mijn vriend, is een fotowinkelquote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was ook een klein winkeltje, toch?
wat gek? alvast maar opruimen zodat je met sluit alleen deur op slot hoeft te doen en dan kun je gauw wegtuffenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Extra koopavond voor kerst, is er de hele avond maar 1 klant geweest......lekker nuttig
nog boodschappies?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was hij ookLamlul
Moet nog wat kerstinkopen doen *zucht* winkels zijn hier open tot 22:00 en ik wil niet morgen nog naar de supermarkt moeten.
Is dat een traan of een oogsnotje in z'n linker ooghoek?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Speciaal voor Lein![]()
[ afbeelding ]
snotjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat een traan of een oogsnotje in z'n linker ooghoek?
Gevulde kalkoen is veel lekkerder:quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb voor mezelf al geaccepteerd dat het kipkarbonades worden ipv de gevulde kalkoen. ik hoef in ieder geval niet veel te doen aan het hoofdgerecht, alleen de zalm met dillemayonaise bereiden.
Voetbao helemaal vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
Eens kijken wat we er tegen Steer van terecht maken met open dak.
Hey! Dat Procrastination boek heb ik uit jah!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, Steer is een boek aan het lezen, misschien kan je dat eens lenen(en ik bedoel niet dat procrastination-boek waar hij niet doorheen komt)
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Steer!
Ik ga je mijn kleurrijke nieuwe kleren nog even laten zien
Ho, niet alleen aan Steer hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Steer!
Ik ga je mijn kleurrijke nieuwe kleren nog even laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh FF, niet echt constructief van je ouders he.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
papa/mama drift is net verder gegaan, ontaardde in een zinloze discussie. ik moet doorleren van ze want ik sta stil en niemand wil me aannemen als ik wegga zeggen ze. ik zei dat ik veel heb gesolliciteerd (zij beiden maar 1x in hun leven) en dat ze mij wel aannamen (maar ik af had gezegd). dat ze zeiden dat ik een goede verantwoordelijke baan had. zeggen ze: 'dat was 2 jaar geleden'. heeft ook geen zin dus. zal vast goed bedoeld zijn maar zo komt het er niet uit en ben behoorlijk pissig.
nu zegt mn vader dat hij wel eens wil kijken of ik nog ergens anders aangenomen word...
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Vandaaag is rooooodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Confidence through competence
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
RousjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog wel wat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wil jij nou afvallen Lie? je hebt een hartstikke mooi figuur! (van wat ik nu zie dan)
niet echt nee en dan later zeggen dat ze dat niet hebben gezegd enzo... maar ik wil iets anders kijken als ik volgend jaar weer nee krijg te horen op de vraag of mijn salaris iets omhoog mag (al 3 jaar hetzelfde). mn vader beweert dat ik niet aangenomen word op basis van mn huidige diploma's. heel stom maar ik kan me er niet brengen om te leren.... vind het vreselijk. en toen ik vroeg wat ik dan moest leren wist hij het ook niet. misschien heeft hij wel gelijk hoor dat ik door moet leren. met alleen een prachtige mbo-cijferlijst kom ik ook niet ver. toen ik zei dat ik met die lijst hbo banen kreeg zei hij dat dat paar jaar geleden was en nu echt niet meer! maar goed; zodra ik van de meds af ben hoop/verwacht ik dat mijn muziekpassie in een vreselijke mate terugkomt en ik zo kwaad op mezelf word dat ik een jaar niks heb gedaan dat ik in alle haast heel gauw muziek ga leren makenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goh FF, niet echt constructief van je ouders he.
Je wil zelf toch proberen iets anders te vinden? Kun je voor jezelf op een rijtje zetten wat je zelf wil?
S! aan je afvalpogingen dacht ik dat je L of XL had maar je hebt gewoon maat Squote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog wel wat jaMijn billen blijven hier goed buiten beeld
![]()
Maar het meeste ben ik al kwijt.
Het bruin-witte shirtje was een S! En bij die rode had dat misschien ook wel gekund.
Nu nog wat van mijn heupen zodat ik wat beter broeken kan kopen
Bij shirtjes wel ja, maar mijn middel en heupen zijn niet in verhoudingquote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
S! aan je afvalpogingen dacht ik dat je L of XL had maar je hebt gewoon maat S
Maar is geld dan het probleem? Status? In wat voor branche zou je je het gelukkigst voelen, even muziekbranche daargelaten?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt nee en dan later zeggen dat ze dat niet hebben gezegd enzo... maar ik wil iets anders kijken als ik volgend jaar weer nee krijg te horen op de vraag of mijn salaris iets omhoog mag (al 3 jaar hetzelfde). mn vader beweert dat ik niet aangenomen word op basis van mn huidige diploma's. heel stom maar ik kan me er niet brengen om te leren.... vind het vreselijk. en toen ik vroeg wat ik dan moest leren wist hij het ook niet. misschien heeft hij wel gelijk hoor dat ik door moet leren. met alleen een prachtige mbo-cijferlijst kom ik ook niet ver. toen ik zei dat ik met die lijst hbo banen kreeg zei hij dat dat paar jaar geleden was en nu echt niet meer! maar goed; zodra ik van de meds af ben hoop/verwacht ik dat mijn muziekpassie in een vreselijke mate terugkomt en ik zo kwaad op mezelf word dat ik een jaar niks heb gedaan dat ik in alle haast heel gauw muziek ga leren maken
Wat wil je eigenlijk echt zelfquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
niet echt nee en dan later zeggen dat ze dat niet hebben gezegd enzo... maar ik wil iets anders kijken als ik volgend jaar weer nee krijg te horen op de vraag of mijn salaris iets omhoog mag (al 3 jaar hetzelfde). mn vader beweert dat ik niet aangenomen word op basis van mn huidige diploma's. heel stom maar ik kan me er niet brengen om te leren.... vind het vreselijk. en toen ik vroeg wat ik dan moest leren wist hij het ook niet. misschien heeft hij wel gelijk hoor dat ik door moet leren. met alleen een prachtige mbo-cijferlijst kom ik ook niet ver. toen ik zei dat ik met die lijst hbo banen kreeg zei hij dat dat paar jaar geleden was en nu echt niet meer! maar goed; zodra ik van de meds af ben hoop/verwacht ik dat mijn muziekpassie in een vreselijke mate terugkomt en ik zo kwaad op mezelf word dat ik een jaar niks heb gedaan dat ik in alle haast heel gauw muziek ga leren maken
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk echt zelf
Ik word zo moe van ouders die pushen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |