Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Nogmaals: kom maar op met die eieren DE![]()
Die zal vast blij dat het goed terecht gekomen isquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
kom thuis en we hebben ineens een breedbeeldmaar hij was van oma
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga me opfrissen en we gaan zo uit eten met vrienden, de mr heeft er zin in (ff lekker weg) en daar gaat het om. (mijn eerste zorg ligt nauurlijk ook bij de mr, tis zijn zus).
dat hoop ik, het voelt niet lekker...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die zal vast blij dat het goed terecht gekomen is
Ontspannen maar, als het gaat. Tis weer klote zeg zoquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
jullie zijn lieflaatst hadden we t er al over maar tis echt een fijne sc
en nu zijn we weer ff uitgezoend hoor
Ik ga me opfrissen en we gaan zo uit eten met vrienden, de mr heeft er zin in (ff lekker weg) en daar gaat het om. (mijn eerste zorg ligt nauurlijk ook bij de mr, tis zijn zus).
http://www.smulweb.nl/1385320/koken/recept/Lobster-linguinequote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarvoor heb je steranijs nodig?
Ik wil je ons warme badje wel aanbieden Peequote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
Pff..eten op. Nog koud. Nu maar ff bak thee voor ik zo de kou weer in ga richting Den Haag.
Ah joh...zie het positieve ervan: je hoeft morgen niet door de supermarkt-boodschappen-hel nuquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ben een beetje nijdig..kom thuis en mn moeder heeft al boodschappen gedaan voor kerst terwijl we dat morgen samen zouden doen. Nu is dat niet zo erg maar ze heeft het hele menu omgegooid. Zij wilde kalkoen, ik zou kalkoen met brie maken..ziet ze in de super dat de kalkoen duur is (ja hèhè kerst) en koopt n pak gekruide kipkarbonades... Belt niet ff ofzo, ik had die kalkoen best betaalt maar mam de controlfreak verpest t afgesproken menu. Heb ff geen zin om met kerst te koken nu
Heel graagquote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil je ons warme badje wel aanbieden Pee
Borrelzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |