Niemand?quote:
Bij de iPhone is zulke functionaliteit gewoon standaard. En maar blij zijn dat Android zo open isquote:Op woensdag 29 december 2010 01:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Om screenshots te kunnen maken moet je eerst je telefoon rooten
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij de iPhone is zulke functionaliteit gewoon standaard. En maar blij zijn dat Android zo open is.
Ik ben al weg.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]vervelend.
* Klinkerbotsing wacht nog steeds op pm van ReMcOrE
* ReMcOrE gaat ook eens ff kijken naar die spelletjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Birds*
En SLICE IT IS AWESOME![]()
![]()
![]()
Ik vind de volgende games echt leuk:
Flood-It, Tap A Shell, Fishy, Find It (zoek de verschillen, is wel grappig als je je verveelt hehe) (En angry birds en slice it natuurlijk
)
ja, sommigen mensen hebben daar inderdaad problemen mee. Sim kaart of/SD kaart die dan crashtquote:Een vriend van mij heeft gisteren de HTC Desire HD geüpdate, nu heeft hij het probleem dat zijn contactpersonen in WhatsApp niet meer getoond worden en bij bestaande berichten wordt alleen maar het nummer getoond en niet meer de naam van de contactpersoon. Iemand misschien een oplossing?
Bij me zus is het nu ook duidelijk het is de SD kaart die crasht door de update nieuwe SD kaart gekocht en deed het weer HTC gebeld en ze weten der van maar gaan nog kijken wat ze er aan gaan doenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:45 schreef poepeneesje het volgende:
Een vriend van mij heeft gisteren de HTC Desire HD geüpdate, nu heeft hij het probleem dat zijn contactpersonen in WhatsApp niet meer getoond worden en bij bestaande berichten wordt alleen maar het nummer getoond en niet meer de naam van de contactpersoon. Iemand misschien een oplossing?
Radiant HD is ook erg tof.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef hello_goodbye het volgende:
Wat betreft killers: ik lees her en der dat die de batterijduur alleen maar verkorten... Enige voordeel van een killer is dat je een programma kan killen als 'ie vastloopt of zo, maar daar heb ik nooit last van. Voor de rest is Android slim genoeg om het geheugen netjes te regelen. De laatste berichten die ik heb gelezen over killers is: uninstallen = langere batterijduur.
Wat betreft games: mijn huidige favorieten op dit moment:
The Moron Test (heb 'm jammergenoeg al uitgespeeld)
Jet Cars Stunts (soort van Trackmania kloon: erg leuk, als je dit soort dingen leuk vind...)
NFS Shift (welbekend, neem ik aan: rijdt lekker, lekkerder dan alle andere racegames die ik geprobeerd heb)
Ook leuk:
Let's Golf 2
Unblock Me
Pinball Ride
Om er maar een paar te noemen...Ik moet zeggen dat gamen op Android een STUK leuker (en verslavender) is dan ik ooit had gedacht!
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205737quote:Op woensdag 29 december 2010 22:17 schreef Cryothic het volgende:
Weet iemand hier een goede stevige goedkope auto-houder voor de HD?
Liefst via de ventilator, maar zo te zien zijn zuignappen goedkoper.
En bij voorkeur iets wat ik in de reguliere winkels kan kopen.
Want eigenlijk heb ik hem vrijdag nodig
Kwam op ebay dit tegen:
http://cgi.ebay.nl/Clingo(...)&hash=item20b3e2f013
maar ik vertrouw zo'n groene plak-laag niet echt
Maar die eerste is niet goedkoop (met verzendkosten), en die tweede heeft een zuignapquote:Op donderdag 30 december 2010 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205737
of
http://www.b2ctelecom.nl/(...)-hd-met-zuignap.html
alleen die ga je beide morgen niet binnen hebben
Wat is rooten?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Om screenshots te kunnen maken moet je eerst je telefoon rooten
Maak der maar een week vanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef dekkered het volgende:
sinds een paar uur ook trost eigenaar van een Desire HD
nu vandaag/morgen maar is een beetje er mee "spelen"
Je kan in je applicatie beheer de services bekijken, en kijken hoelang ze al draaien.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Markster het volgende:
Is het bij jullie ook zo, dat je steeds maar maximaal 200mb vrij hebt aan geheugen? (terwijl er 768mb in zit)
Ook komen er continue programma's draaien waar ik niet om vraag ? Kan je ergens instellen welke programma's er niet draaien vanaf het begin ?
TuneIn radio. Alle radiostations ter wereld via één applicatie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Tis een fijn dingske! Iemand nog tizps voor apps?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Dit is zo'n beetje wat ik erop heb:
ApplicatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Games/onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo quasi gecategoriseerd en geordend qua coolheid
Kijk gerust even op AppBrain als je meer info bij een van deze apps wilt. Heb je zelf suggesties om aan mijn appslist toe te voegen, aarzel niet en laat het weten!
(Ik heb overigens ook net een klein weekje een Android tablet! (Archos 101 internet tablet))The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Misschien is het programma 'autokiller' iets voor jou? Werkt op je geheugen...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Markster het volgende:
Is het bij jullie ook zo, dat je steeds maar maximaal 200mb vrij hebt aan geheugen? (terwijl er 768mb in zit)
Ook komen er continue programma's draaien waar ik niet om vraag ? Kan je ergens instellen welke programma's er niet draaien vanaf het begin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |