Hele uitgebreide review (14 pagina's):quote:Het menu Energieopties is gestroomlijnd zodat het alleen de belangrijkste opties bevat: Opnieuw starten, Vliegtuigmodus, Afsluiten. Opnieuw starten: deze optie schakelt alle applicaties en services uit om de telefoon uit en weer in te schakelen. Vliegtuigmodus: deze optie schakelt alle draadloze radio's uit waaronder telefoon, gegevens, Bluetooth en Wi-Fi. Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen (of Applicaties) > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb handmatig gecontroleerd, toen kwam hij tevoorschijn
vanavond thuis met WiFi maar binnenhalen
Hier is hij nog sneller dan hij al wasquote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ew hij is sloom nu
Edit: Ew hij is echt heel langzaam, fml.![]()
Pff, ik vind dit echt vervelendquote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hier is hij nog sneller dan hij al was
huldequote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hier is hij nog sneller dan hij al was
ja, zit er standaard bijquote:
Heel vreemd dat het niet werkt... Bij mij doet hij wel normaalquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef static het volgende:
Dat HTCSense doet het helemaal niet bij mij. Locatie staat aan op telefoon, maar geen van de functies werkt.
Is alleen een camera-fix en een overall performance-fixquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef static het volgende:
Er is net een nieuwe Android versie geinstalleerd, maar kan geen changelog vinden. Iemand?
En nog wat, hoe stel ik een andere stem in bij (Google) navigeren?
Is bij mij al zo sinds ik hem heb (toch ruim drie weken intussen) Heb al gemaild , net als anderen hier op t forum. Allemaal krijgen we een kortaf mailtje terug dat ze aan de server aan het werken zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef static het volgende:
Dat HTCSense doet het helemaal niet bij mij. Locatie staat aan op telefoon, maar geen van de functies werkt.
Ja, je moet de gratis versie weggooienquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef static het volgende:
Heb Shazam gekocht, maar nu staat hij er twee keer in.
Ben ik nog mee bezig, incl foto en adressen en geboortedata etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, EIN-DE-LIJK alle contacten (goed) op m'n HD staan
Astro filemanager.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Markster het volgende:
[..]
En ik heb (misschien domme) vraag, maar waar kan ik ala explorer gewoon door mijn documenten op mijn SD kaartje bladeren ?
installingquote:
http://www.appbrain.com/app/file-manager/com.adao.android.afmquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ben ik nog mee bezig, incl foto en adressen en geboortedata etc
En ik heb (misschien domme) vraag, maar waar kan ik ala explorer gewoon door mijn documenten op mijn SD kaartje bladeren ?
Zover ik weet kan dat niet, heb er zelf ook even naar gezocht maar kon niets vinden. Daarna besloten dat het me eigenlijk niet zoveel uitmaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Markster het volgende:
[..]
installing
- edit- ah mooie app. werkt goed
-edit2- waar kan ik eigen mp3tjes instellen als sms/email geluid ?
Dat werkt idd alleen als ringtone, sms/email geluid kun je volgens mij niet zo instellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef shiznuts het volgende:
Mediaverbinding -> Muziek -> Nummer naar keuze -> Menuknop -> Instellen als beltoon.
kan niet ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Zover ik weet kan dat niet, heb er zelf ook even naar gezocht maar kon niets vinden. Daarna besloten dat het me eigenlijk niet zoveel uitmaakt
Bij de eerste stap haak ik al af. The On buttonquote:# On the Device panel, click Music, and then click the On button. Turning Music sync on means you want this category included every time you sync your computer and phone.
# Select Sync music files from, and then click Add.
# Choose a folder that contains your audio files, and then click OK.
# Select Sync music files from iTunes and Windows Media Player if you're using iTunes® or Windows Media® Player on your computer, then choose the playlists you want to sync on your phone.
http://www.htc.com/www/howto.aspx?id=14202&type=1&p_id=324
Al gevonden. Gmail moest geüpdatet worden. Raar trouwens dat dat niet automatisch gaat of dat je geen melding krijgt dat het mogelijk is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef Knuck-les het volgende:
Gisteren binnen gekregen. Wat een top apparaat![]()
Alleen één ding lukt me niet: Ik heb mijn Gmail account ingesteld op mijn telefoon maar aan dat gmail account zitten weer twee andere e-mail adressen gekoppeld. Als ik een mail wil verzenden kan ik niet selecteren met welk van de drie adressen ik wil verzenden, terwijl dit op de computer wel kan. Iemand een oplossing?
Ja, het is heel apart, maar alle apps die standaard al op de DHD staan, krijg je geen update melding van. Ze staan ook niet bij 'Mijn apps' in de Market.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Al gevonden. Gmail moest geüpdatet worden. Raar trouwens dat dat niet automatisch gaat of dat je geen melding krijgt dat het mogelijk is.
Thanks! Goede tip. Heb nu meteen ook de nieuwe Facebook App die echt veel beter werkt!quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:50 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik vermaak me de laatste dagen nogal met games op de DHD. Had niet verwacht dat die zo leuk waren op Android! En zien er vaak top uit ook nog eens! Mijn leukste games van deze week:
- The moron test (er is een demo van en wat ben ik toch een moron! Heb de officiele versie nu wel al uitgespeeld...)
- Jet Car Stunts (soort van Trackmania)
- NFS Shift (tijdens kerst voor maar 77 cent)
Dikke pret voor een paar euro!
[..]
Ja, het is heel apart, maar alle apps die standaard al op de DHD staan, krijg je geen update melding van. Ze staan ook niet bij 'Mijn apps' in de Market.
Ik ben daarom AL m'n standaard apps (die ik daadwerkelijk gebruik) langsgelopen en heb die vervolgens op de Market opgezocht. Als ik ze selecteerde stond er steevast dat er een update voor was (want de Market kan wel zien dat ze al geinstalleerd zijn): zodra ik die update geinstalleerd had, stond de app ook in het market lijstje en krijg je ook meldingen over updates! Handig!
Apps die ik zo heb geupdate (en die echt hier en daar veel beter zijn dan de default versie die al op de DHD stond) zijn bv. Gmail (echt beter!), Adobe Reader, Google Search, Flash Player en YouTube (echt stukken beter!). Het loont zeker de moeite dit allemaal even een keertje te doen!
Je zou het beste de telefoon even uit/aan zetten, want dan is alles afgesloten. Zover ik weet is er geen programma om het per app te zien, maar enkel globaal (CallMeterNG bv)quote:Op maandag 27 december 2010 07:51 schreef robertapeldoorn het volgende:
Mijn mobiel vertoont sins vandaag weer kuren.
Verbruikt zo 100mb per uur.
Iemand een app waar ik mee kan kijken hoe veel data welke app gebruikt?
foto, adres en geboortedatum heb ik er dan weer niet bijgezetquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ben ik nog mee bezig, incl foto en adressen en geboortedata etc
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet meer met mn DHD omgaanik heb hem al twee keer laten vallen..
bedankt voor deze tip, ga ik ook maar even proberenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:50 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ja, het is heel apart, maar alle apps die standaard al op de DHD staan, krijg je geen update melding van. Ze staan ook niet bij 'Mijn apps' in de Market.
Ik ben daarom AL m'n standaard apps (die ik daadwerkelijk gebruik) langsgelopen en heb die vervolgens op de Market opgezocht. Als ik ze selecteerde stond er steevast dat er een update voor was (want de Market kan wel zien dat ze al geinstalleerd zijn): zodra ik die update geinstalleerd had, stond de app ook in het market lijstje en krijg je ook meldingen over updates! Handig!
Apps die ik zo heb geupdate (en die echt hier en daar veel beter zijn dan de default versie die al op de DHD stond) zijn bv. Gmail (echt beter!), Adobe Reader, Google Search, Flash Player en YouTube (echt stukken beter!). Het loont zeker de moeite dit allemaal even een keertje te doen!
Phoneusage en Dan de gratis versie kan alles instellen alleen krijg je geen melding als je der overheen gaat. Dan moet je hem kopen . Het werkt voor data bellen en smsen. Alleen meet hij je data pas zodra hij is geïnstalleerdquote:Op maandag 27 december 2010 07:51 schreef robertapeldoorn het volgende:
Mijn mobiel vertoont sins vandaag weer kuren.
Verbruikt zo 100mb per uur.
Iemand een app waar ik mee kan kijken hoe veel data welke app gebruikt?
Dit is echt iets wat in de OP mag staan want het heeft echt heel veel nut, zo heb ik het bij gmail gedaan meerderen functies en YouTube ziet er heel anders uit stuk mooier beter weet ik nog niet. Maar ongetwijfeld dat ie wel beter isquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:50 schreef hello_goodbye het volgende:
thxquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef Wells.p het volgende:
volgens mij met ringdroid zo heb ik het ook gedaan op mijn HTC magic maar kan nu nog niet proberen want hij is nu de nieuwe update aan het installeren
las op www.htcdesire-hd.nl dat meer mensen dat probleem hebben...quote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Markster het volgende:
[..]
thx
Nieuw vraagje
Ik heb whatsapp geinstalleerd, en nou krijg ik continue bij me notifications staan, dat er 'linked contacts' gevonden zijn.
Ik heb ze al gelinkt, maar hij blijft het zeggen, hoe krijg ik dit weg?
Dit deed ie trouwens ook bij een aantal gmail contacten
En ik heb het probleem ook! Daarom de nieuwste versie buiten de market om gedownload van hier:quote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dat probleem ook.![]()
Op zich niet erg ofzo, maar heb het liever niet nee..
Ja. En het is ideaal. Ik 'ping' op m'n Android phone zeer regelmatig met m'n dochter die een Blackberry heeft. Het is eigenlijk meer chatten dan sms'en: lijkt meer op msn, zou ik zeggen, alleen met WhatsApp zie je berichten ook als je ff niet online bent of zo. Je ziet het ook als iemand anders wat aan het typen is en of een bericht is aangekomen op de phone van de ander. Etc. etc. Handig. WhatsApp is super.quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Whatsapp is toch iets van pingen ofniet? (smsen zonder kosten)
jammer dat er nu een 'bug' inzit, anders had ik hem gelijk geïnstalleerdquote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ja. En het is ideaal. Ik 'ping' op m'n Android phone zeer regelmatig met m'n dochter die een Blackberry heeft. Het is eigenlijk meer chatten dan sms'en: lijkt meer op msn, zou ik zeggen, alleen met WhatsApp zie je berichten ook als je ff niet online bent of zo. Je ziet het ook als iemand anders wat aan het typen is en of een bericht is aangekomen op de phone van de ander. Etc. etc. Handig. WhatsApp is super.
wat voor bug dan?quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer dat er nu een 'bug' inzit, anders had ik hem gelijk geïnstalleerd
dat is met smsen ook, als je landscape hebt kun je het vorige bericht niet zienquote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
wat voor bug dan?
Ik vind het alleen irritant dat wanneer je aan het typen bent in landscape mode, je het lopende gesprek niet meer kunt zien.
quote:Ik heb whatsapp geinstalleerd, en nou krijg ik continue bij me notifications staan, dat er 'linked contacts' gevonden zijn. Ik heb ze al gelinkt, maar hij blijft het zeggen, hoe krijg ik dit weg?
Ah ja, dat heb ik ook inderdaad. Rete irritant.quote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is met smsen ook, als je landscape hebt kun je het vorige bericht niet zien
probleem met Whatsapp:
[..]
Ik heb sinds een week een Desire HD en heb veel met een Iphone gewerkt (nooit echt een gehad) en snap nu écht niet meer waarom mensen nu nog een Iphone zouden kopen. Alles vind ik persoonlijk stukken fijner werken bij de DHD.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
vraagje, en ik ga em zo ook bij het iPhone topic stellen
HTC Desire HD of iPhone
Op basis van deze eisen:
altijd en overal foto's maken (en goede)
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
OS boeit me niet en ik wil juist kunnen veranderen. Ik heb qua promotiepraatjes een voorkeur gekregen voor de DHD, maar ik vraag nog meningen van mensen die er zelf 1 hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 23:21 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week een Desire HD en heb veel met een Iphone gewerkt (nooit echt een gehad) en snap nu écht niet meer waarom mensen nu nog een Iphone zouden kopen. Alles vind ik persoonlijk stukken fijner werken bij de DHD.
Qua foto's en snelheid wint de desire HD het sowieso, de rest is een kwestie van smaak. Als je het OS van apple geweldig vind en het niet erg vind dat je er niets aan kan veranderen,dan is de iphone de jusite keuze. Verder kan ik geen goede reden bedenken.
Pracht ding is hetquote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OS boeit me niet en ik wil juist kunnen veranderen. Ik heb qua promotiepraatjes een voorkeur gekregen voor de DHD, maar ik vraag nog meningen van mensen die er zelf 1 hebben.
Google-account, iTunes-account, what's the difference.quote:Op maandag 27 december 2010 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pracht ding is hetEn met iPhone zit je vast aan iTunes en heb je ook zo'n iTunes account nodig etc etc, dat is bij de HD niet!
![]()
Ja ik weet dat je iPhone kan jailbreaken etc maar waarom zou je dan een iPhone nemen?
Moneysssquote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Google-account, iTunes-account, what's the difference.
het feit dat ik mijn Google-account gebruik en die van iTunes niet?quote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar mn google-account voor gebruikt wordtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het feit dat ik mijn Google-account gebruik en die van iTunes niet?
al vind ik al die accounts wel een beetje jammer.. Waar is de tijd van hoppa simkaart klaar heen?
Gmail: Youtube, Mail, google home, agenda, docs, etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar mn google-account voor gebruikt wordt
ik heb hem voor picasa webalbums. Wat een godenprogrammaquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar mn google-account voor gebruikt wordt
Ohjaquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef Merkie het volgende:
iTunes- en Google-account worden allebei gebruikt voor het downloaden van apps.
Ik doe echt niks met mn gmail, .. alleen het downloaden van apps, hehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Gmail: Youtube, Mail, google home, agenda, docs, etc.![]()
Itunes: M'n ipod kunnen synchroniseren
Dat heb ik een keer gebruikt, maar ik kan er niet mee om gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb hem voor picasa webalbums. Wat een godenprogramma
Same herequote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is met smsen ook, als je landscape hebt kun je het vorige bericht niet zien
probleem met Whatsapp:
[..]
Ja, dat maakt geen verschil maar groot voordeel van mijn DHD/Android is dat ik de phone op elke willekeurige computer kan aansluiten en dan direct via het OS spullen op m'n DHD kan zetten of eraf halen of rechtstreeks bewerken op de phone. Bij de iPhone MOET je altijd via iTunes werken en die moet dus ook geinstalleerd zijn. Ik heb mijn DHD al op tig computers aangesloten (Vista, W7, OSX) en elke keer kon ik de phone gewoon benaderen als externe hd. Maakte niet uit of iTunes of wat dan ook erop stond. Ik heb 'buiten de deur' een lading mp3's bewerkt direct op de DHD zelf met MP3tag, vervolgens via iTunes op een Mac de artwork erin gebrand (met een script, want iTunes zelf kan dat niet) en daarna op mijn thuiscomputer de mp3's op mijn eigen computer gezet. (Dat ik iTunes gebruikte op de Mac kwam gewoon omdat dat voor handen was, niet omdat het moest). Los daarvan kan je de DHD veel meer naar je eigen hand zetten: met de iPhone ben je veel beperkter.quote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie van de Whatsapp site gedownload (dus niet via de market) en sindsdien heb ik geen irritante meldingen meer...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
maar afgezien van het huidige probleem is Whatsapp wel een geniaal programma toch?
bedankt voor de tip, ga ik ff naar kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:23 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie van de Whatsapp site gedownload (dus niet via de market) en sindsdien heb ik geen irritante meldingen meer...
Zeker wel geniaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
maar afgezien van het huidige probleem is Whatsapp wel een geniaal programma toch?
zodra ik het heb en het bevalt, meld ik aan de kameraden hoe goed het wel niet isquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel geniaalhelaas hebben veel mensen het niet
Dan vraag je ff of ze het willen downloaden... Simpel. Wie wil er nou niet gratis 'sms'en'/chatten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel geniaalhelaas hebben veel mensen het niet
Oudere telefoons ...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Dan vraag je ff of ze het willen downloaden... Simpel. Wie wil er nou niet gratis 'sms'en'/chatten?
En je gaat het leuk vinden, geloof mequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zodra ik het heb en het bevalt, meld ik aan de kameraden hoe goed het wel niet is
twee hebben er een iPhone 4, één heeft een iPhone 3G, een ander weer een redelijk moderne Nokia en de andere inderdaad een oud SonyEricsson dingquote:
ik lees ook iets over PingChat!, is dat hetzelfde principe?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je gaat het leuk vinden, geloof me
PingChat is kutquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
twee hebben er een iPhone 4, één heeft een iPhone 3G, een ander weer een redelijk moderne Nokia en de andere inderdaad een oud SonyEricsson ding
[..]
ik lees ook iets over PingChat!, is dat hetzelfde principe?
en kun je Whatsapp ook gebruiken zonder WiFi of 3G?
maar als je WiFi/3G hebt kun je toch net zo goed iets van MSN gebruiken? dat kan ook wel op ieder OSquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
PingChat is kutWhatsApp ftw
![]()
En nee werkt alleen met wifi/3g.
Kan ook ja, maar toch is WhatsApp andersquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je WiFi/3G hebt kun je toch net zo goed iets van MSN gebruiken? dat kan ook wel op ieder OS
anders, maar ook beter?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar toch is WhatsApp anders
En dan geef je je nummer ook aan mij hequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, vooruit dan... installeer ik het ff
zodat je me kunt gaan spammen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan geef je je nummer ook aan mij he
ik PM je wel als Whatsapp op mijn HD staatquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja spammen, lastig vallen wel
Wut, zo makkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik PM je wel als Whatsapp op mijn HD staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |