voor een dubbie op de eerste plaats zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
Als je via marktplaats koopt dan verdien je het gewoon.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef larry_flynt het volgende:
Pff ben maar één keer genaait met tweedehands dingen kopen en dat was via fok
tvpquote:
of turkquote:
Ik kies geen partij.quote:
Ik maakte een grapje.quote:
DUS JIJ OOK HEHEHquote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent waarschijnlijk de eerste die genaaid wordt dankzij Fok! omdat veel maagden hier...![]()
wat, ben jij zo outquote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1990. Ik kan je moeder zijn schatje.
ik maak ff een euro over naar m voor de schrikquote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef Bushalte het volgende:
Het is een meneer uit Den Dungen hij heet Wim Mulders misschien kennen jullie hem ook zijn rekeningnummer is 124806953 ik voel me zo hard genaaid op dit moment.
Wil je mijn mama zijn? :$quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan MILF.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
niet kut bedoelt ofso maar ik welquote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb helemaal niets tegen Turken.
waarom eerst stelen om het daarna weg te gevenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef amenth het volgende:
[..]
ik maak ff een euro over naar m voor de schrik
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef amenth het volgende:
[..]
ik maak ff een euro over naar m voor de schrik
Gast. Ik zou dat niet doen als ik haar pic niet had gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zonder pics dat soort uitspraken doen
Voor jou welquote:
Dus hij moet gelijk maar aan de schandpaal? Je bewijslast is maar matig.quote:
Een kerstboom OP een stalletjequote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Alrightttt....!Meet me tonight, onder de kerstboom op het stalletje.
![]()
kneusquote:Op donderdag 23 december 2010 14:42 schreef jeloen het volgende:
[..]
niet kut bedoelt ofso maar ik wel
[..]
waarom eerst stelen om het daarna weg te geven![]()
Jij neemt een geopend pakketje aan? Sukkel die je bentquote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Bushalte het volgende:
Zojuist een pakketje gekregen daarin hoort een spelletje te zitten maar hij was opengescheurd dus voor mij geen spel voor kerst. Dankzij een pik die een slimme truc heeft uitgehaald door dat het nu lijkt op dat de postbode het gestolen heeft.
Klacht: Kanker oplichters.
Wat een topicquote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zaken gedaan met een randdebiel
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zaken gedaan met een randdebiel
Spelletjes kopen via marktplaatsquote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Bushalte het volgende:
Zojuist een pakketje gekregen daarin hoort een spelletje te zitten maar hij was opengescheurd dus voor mij geen spel voor kerst. Dankzij een pik die een slimme truc heeft uitgehaald door dat het nu lijkt op dat de postbode het gestolen heeft.
Klacht: Kanker oplichters.
meesterlijk verhaal was datquote:
dan is het ook op te lossen hierquote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef larry_flynt het volgende:
Pff ben maar één keer genaait met tweedehands dingen kopen en dat was via fok
zo te zien is hij bevroren geweest dus nu heeft iemand bij de tnt een spel erbijquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Bushalte het volgende:
Hoe hij het gedaan heeft is een scheur in de envelop maken zodat het lijkt dat het gestolen is en nu heb ik geen bewijs dat ik hem niet gekregen heb. Ik heb wel gekeken als er een game in past maar dat kan ie niet eens dus hij heeft me wel geflest. Hier een foto hoe het gebeurt is.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |