Verstopping van een van de longslagaders.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is rot, wat houdt dat in eigenlijk?
Hou oud is ze?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaM'n oom belt later vanavond. Ze heeft ook longontsteking.
Dat klinkt heel naar. Sterkte meis.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstopping van een van de longslagaders.
Mja, volgens mij komt het wel goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar. Sterkte meis.
wow, dat is jongquote:
Fucking hellquote:
Hmm, niet alleen, maar ik hou graag mn opties openquote:
Staand neuken is overrated. En onhandig meestal.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, niet alleen, maar ik hou graag mn opties open
Dan gaan we er gewoon vanuit dat je goed nieuws krijgt!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Thanks, sweeties
Het komt vast wel goed. Eerst maar eens het telefoontje van m'n oom afwachten, misschien is het wel niks
I beg to differquote:Op donderdag 23 december 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staand neuken is overrated. En onhandig meestal.
Ik ben gewoon te klein voor de meeste mannenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staand neuken is overrated. En onhandig meestal.
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan gaan we er gewoon vanuit dat je goed nieuws krijgt!
Krijgt ie al een mooi kleurtje?quote:
Daar zijn genoeg oplossingen voorquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te klein voor de meeste mannen
[..]
Ik ook
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te klein voor de meeste mannen
Nee, maar kan prima door mn knieënquote:
Like? Hoge hakken helpen vaak niet afdoende... Daarbij vind ik het sowieso niet heel prettig, dan liever eens stoel of bank of bedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg oplossingen voor
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef Samzz het volgende:
Tante in 't ziekenhuis met een vermoedelijke longembolie
Ja, ik hoef mijn rug niet rulgeragd te hebben door een structuurverfje ofzo. Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Like? Hoge hakken helpen vaak niet afdoende... Daarbij vind ik het sowieso niet heel prettig, dan liever eens stoel of bank of bed
Welverdiende vakantie mop!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef missbehavin het volgende:
En thuis, maar even de boodschappen gedaan, hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Weekend
Vakantie
Wodka
allemaal optiesquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Like? Hoge hakken helpen vaak niet afdoende... Daarbij vind ik het sowieso niet heel prettig, dan liever eens stoel of bank of bed
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik hoef mijn rug niet rulgeragd te hebben door een structuurverfje ofzo. Ik spreek uit ervaring.
Indeed. Je moet het een keer meegemaakt hebben om er écht over mee te kunnen praten.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
de verticale versie van een rug burn
Doe me dan toch maar het origineelquote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Kluts het volgende:
In de categorie "foute glijnegermuziek die voorbij komt in mijn playlist waar je je de ogen voor uit je hoofd moet schamen":
Een deur is gladquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik hoef mijn rug niet rulgeragd te hebben door een structuurverfje ofzo. Ik spreek uit ervaring.
Auwquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat moet doen, heb je geen fijne bedpartner getroffen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
allemaal optiesZolang ik maar niet een uur lang alleen maar op en neer hoef te pompen
dan verveel ik me na 10min
Don't mind if I do notquote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed. Je moet het een keer meegemaakt hebben om er écht over mee te kunnen praten.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef missbehavin het volgende:
En thuis, maar even de boodschappen gedaan, hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Weekend
Vakantie
Wodka
Die is zeker lekker, maar ik heb the Greatest Hits van Ginuwine (jeugdsentimentquote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe me dan toch maar het origineel
Maar dat is dan niet meer staand! Een aanrecht werkt ook goed overigens.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een deur is gladop een halfhoge kast zetten..
Sowieso, wel ff lekker, een beetje rust aan je kop hopelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Best wel, ik heb me de benen onder mijn bevallige kontje gewerkt!
Dan is die weer lekker strakquote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Best wel, ik heb me de benen onder mijn bevallige kontje gewerkt!
quote:
Achja, je moet alles een keer meegemaakt hebben. Ik waardeer een goede sexpartner nu ook meerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Auw
[..]
Als je dat moet doen, heb je geen fijne bedpartner getroffen.
Als het dan toch staand moet, dan het liefst de man achter je, en jij met je handen tegen de muur aanquote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet meer staand! Een aanrecht werkt ook goed overigens.
Aanrecht, eettafel, bureau.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet meer staand! Een aanrecht werkt ook goed overigens.
Ja laten we dat hopen, op alle fronten...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, wel ff lekker, een beetje rust aan je kop hopelijk.
RAWR!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het dan toch staand moet, dan het liefst de man achter je, en jij met je handen tegen de muur aan
Zo dusquote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het dan toch staand moet, dan het liefst de man achter je, en jij met je handen tegen de muur aan
Nee hoor, maar je moet t wel bijhoudenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat ie dat niet was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |