Verstopping van een van de longslagaders.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is rot, wat houdt dat in eigenlijk?
Hou oud is ze?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaM'n oom belt later vanavond. Ze heeft ook longontsteking.
Dat klinkt heel naar. Sterkte meis.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstopping van een van de longslagaders.
Mja, volgens mij komt het wel goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar. Sterkte meis.
wow, dat is jongquote:
Fucking hellquote:
Hmm, niet alleen, maar ik hou graag mn opties openquote:
Staand neuken is overrated. En onhandig meestal.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, niet alleen, maar ik hou graag mn opties open
Dan gaan we er gewoon vanuit dat je goed nieuws krijgt!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Thanks, sweeties
Het komt vast wel goed. Eerst maar eens het telefoontje van m'n oom afwachten, misschien is het wel niks
I beg to differquote:Op donderdag 23 december 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staand neuken is overrated. En onhandig meestal.
Ik ben gewoon te klein voor de meeste mannenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staand neuken is overrated. En onhandig meestal.
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan gaan we er gewoon vanuit dat je goed nieuws krijgt!
Krijgt ie al een mooi kleurtje?quote:
Daar zijn genoeg oplossingen voorquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te klein voor de meeste mannen
[..]
Ik ook
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te klein voor de meeste mannen
Nee, maar kan prima door mn knieënquote:
Like? Hoge hakken helpen vaak niet afdoende... Daarbij vind ik het sowieso niet heel prettig, dan liever eens stoel of bank of bedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg oplossingen voor
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef Samzz het volgende:
Tante in 't ziekenhuis met een vermoedelijke longembolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |