Nou, dat is ook een keer leuk, toch?quote:
ja echt geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat is ook een keer leuk, toch?
Dat zou ook best kunnen ja, maar ik ben gewoon een neurotische oetel wat dit soort dingen betreftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon open gedaan, benodigdheden er uit en op de hand wassen: klaar
Ik mag hopen dat dat alleen niet 75 euro wasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
zoals bovenstaand blok gekocht voor de beide kersdagen,was 75 euro kwijt.<maar goed tis kerst.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook lekkere kaasjes gekocht! En soep! En kleren! En kussentjes! En kandelaren!
Aso
Nu naar de Zaanse Schans
Verkeerde topic. Je bedoelt Foie gras. ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
zoals bovenstaand blok gekocht voor de beide kersdagen,was 75 euro kwijt.<maar goed tis kerst.
assistent?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk gebeld met de juiste persoon voor de opleiding tot anaesthesie-assistent, maar ze kan me pas begin volgend jaar meer vertellen over opleidingsplaatsen. (soms lijdt ik een beetje aan het Syndroom van Steer; ik vind bellen zoooo vervelend)
eerst in opleiding, dan de echte.quote:
Goedquote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
D_H! Hoe is 't met je roze motor?
dat laatstequote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
Leuk dat je toch weer wat verder wilt met opleidingen, Isa.![]()
blijf het eeuwig zonde vinden dat je nog niet verpleeghuisarts bent geworden
Nou...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je anesthesie assistent worden, Isa?
Wel genoeg tijd om te WoW'en tijdens de ingreep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat een goed jaar worden dus
Zo moet je het zeker niet voelen, lieve Isa.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Het voelt wel als een nederlaag, stom hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
De echte nederlaag is dat je al jaren bezig geweest bent, en nu niet verder komt. De opleiding die je gaat doen geeft je de middelen om je leven vorm te geven zoals jij wilt, dus ook arts worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Doorbijten, assistent worden en dan daarnaast vp-artsquote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat is onzinquote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Weet ik lieve Leinquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
De echte nederlaag is dat je al jaren bezig geweest bent, en nu niet verder komt. De opleiding die je gaat doen geeft je de middelen om je leven vorm te geven zoals jij wilt, dus ook arts worden.
Jottum.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet ik lieve Lein
En ik zal proberen op tijd klaar te zijn voor golfer het verpleeghuis in mot
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...Okee, ik heb even erover gelezen, maar hoe lang duurt deze opleiding? En krijg je ook betaald als je de stages aan het lopen bent? En mag je als geneeskunde student ook wat vakken skippen? Of stel ik nu hele vervelende vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik doe geen korzakov. Empatisch directieve benaderingquote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
Jottum.
Lein die mijn piemel en billen komst wassen en jij die mij voor de rest van mijn Korzakov-klachten behandelt.
dattumquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De echte nederlaag is dat je al jaren bezig geweest bent, en nu niet verder komt. De opleiding die je gaat doen geeft je de middelen om je leven vorm te geven zoals jij wilt, dus ook arts worden.
Als ik oma was zou ik denken dat je zwanger bent op de foto vanwege de hand van je vriend.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Kwam nog een schattige foto tegen van afgelopen zondag van de kerstproeverij die in de supermarkt gehouden waar ik werk (en vriendje mocht mooi helpen met warme chocolade melk uitdelen)
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het te laat is om er een leuke kerstkaart van te knutselen voor oma
Slanke den is hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
En wat een smalle middel heb je eigenlijk Sarabi
Dat doet ie altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik oma was zou ik denken dat je zwanger bent op de foto vanwege de hand van je vriend.
De lengte van de opleiding hangt bijv ook af van de vooropleiding, na een test gaan ze kijken waar je mag instromen. Dus ja, ik mag hoogstwaarschijnlijk dingen skippenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik heb even erover gelezen, maar hoe lang duurt deze opleiding? En krijg je ook betaald als je de stages aan het lopen bent? En mag je als geneeskunde student ook wat vakken skippen? Of stel ik nu hele vervelende vragen?
Thanksquote:
spaarpotje aanleggen en parttime vp-arts worden mogelijk?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De lengte van de opleiding hangt bijv ook af van de vooropleiding, na een test gaan ze kijken waar je mag instromen. Dus ja, ik mag hoogstwaarschijnlijk dingen skippenHet maandloon ligt tijdens de opleiding veel hoger dan mijn huidige salaris, dus dat zit wel goed
En nee, je vragen zijn niet vervelend.
Dan moet ze eerst gewone geneeskunde afmaken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef Den_Haag het volgende:
spaarpotje aanleggen en parttime vp-arts worden mogelijk?
Ik had een iets andere route in gedachten, maar we zien welquote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef Den_Haag het volgende:
spaarpotje aanleggen en parttime vp-arts worden mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |