Nou, dat is ook een keer leuk, toch?quote:
ja echt geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat is ook een keer leuk, toch?
Dat zou ook best kunnen ja, maar ik ben gewoon een neurotische oetel wat dit soort dingen betreftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon open gedaan, benodigdheden er uit en op de hand wassen: klaar
Ik mag hopen dat dat alleen niet 75 euro wasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
zoals bovenstaand blok gekocht voor de beide kersdagen,was 75 euro kwijt.<maar goed tis kerst.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook lekkere kaasjes gekocht! En soep! En kleren! En kussentjes! En kandelaren!
Aso
Nu naar de Zaanse Schans
Verkeerde topic. Je bedoelt Foie gras. ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
zoals bovenstaand blok gekocht voor de beide kersdagen,was 75 euro kwijt.<maar goed tis kerst.
assistent?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk gebeld met de juiste persoon voor de opleiding tot anaesthesie-assistent, maar ze kan me pas begin volgend jaar meer vertellen over opleidingsplaatsen. (soms lijdt ik een beetje aan het Syndroom van Steer; ik vind bellen zoooo vervelend)
eerst in opleiding, dan de echte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |