Mag ik een lekkere warme knuffel?quote:
Maar goed, ik heb ze teruggepakt. Ik ben vanaf 1 januari weg tot en met 9 februariquote:
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn stoofpeertjes zijn zooooo lekker
Ik moet de wc nog doen de tafel nog verschuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik een lekkere warme knuffel?
En ik moet vanavond: haar verven, bakken, afwassen, was opruimen en ontspannenMaar gelukkig heb ik nog veel tijd
Dat gaat mijn moeder ook makenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn stoofpeertjes zijn zooooo lekker
Is ook lekker natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb ze teruggepakt. Ik ben vanaf 1 januari weg tot en met 9 februari
En anders help ik morgen wel hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de wc nog doen de tafel nog verschuiven
stofzuigen en dweilen en opruimen en en en mijn rug werkt niet mee (net verkeerde beweging gemaakt)
Hij blijft natuurlijk niet in dit kudtlandtquote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat mijn moeder ook maken
Best lekker.
[..]
Is ook lekker natuurlijk
Ga je nog naar het buitenland of houd je gewoon in NL vakantie?
Nee hoor die vent van mij mag ook wel wat doenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders help ik morgen wel hoor!Doe rustig aan meisje
Als ik vrij ben, dan ben ik weg. Dus dit keer naar Nieuw Zeeland en Maleisie.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Is ook lekker natuurlijk
Ga je nog naar het buitenland of houd je gewoon in NL vakantie?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor die vent van mij mag ook wel wat doen
Dat wordt daar toch gejat?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Toekito het volgende:
marijke als je nou binnenkort je luchtbed en pomp eens komt testen in 010
Mooi resort (heb site even bekeken)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik vrij ben, dan ben ik weg. Dus dit keer naar Nieuw Zeeland en Maleisie.
Het gaat zo'n opoffering worden:
http://www.frangipanilangkawi.com/
Enorm. De dag dat ik weer terug moet wordt zo pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Toekito het volgende:
marijke als je nou binnenkort je luchtbed en pomp eens komt testen in 010
Ik mag hopen van nietquote:
In 010 jatten ze je schoenen terwijl je er op loopt!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben jullie die zelf niet ofzo?
[..]
Ik mag hopen van niet
Mijn 6 euro nep-uggs mogen ze hebben hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 010 jatten ze je schoenen terwijl je er op loopt!
Eet smakelijk en tot laterquote:
eetse!quote:
nee maar als die bevalt kunnen we er voor visite halenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben jullie die zelf niet ofzo?
Smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |