"Ja, dag hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
net niet op tijd de telefoon opgehangen
Hoezo heb je iets belangrijks gemist?quote:
als je er in zit duurt het schilderen nog dagen....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje langskomen hoor
En we proberen de grote dingen te doen voor het verhuizen en schilderen kan als we erin zitten, dat kost namelijk geen daaaaagen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja, dag hoor!![]()
jezus wat een lul die wok"
*klik*
Bah vies dan neem ik liever een droge boterham.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mora magnetron hamburger![]()
Nou ja, t vult he
Nou ja, het halletje is al geschilderd, dat delen we namelijk met de burenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je er in zit duurt het schilderen nog dagen....
nouja.. ik heb 3 maanden gedaan over het verfen van een halletje.. niet het daadwerkelijke verfen.. maar wel het beginnen
ohh. en ik kom graag een keer een kopje thee drinken..
Nee, altijd als ik iemand bel is het voicemailquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoezo heb je iets belangrijks gemist?
Youre kidding?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef friemelaar het volgende:
En uitgerekend vandaag besluit iedereen alvast de boodschappen te doen want morgen zal het wel druk zijn![]()
's Morgens samen
Dan had ie wel "hihi" erbij gezet!quote:
ik ga gewoon morgen boodschappen doen hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef friemelaar het volgende:
En uitgerekend vandaag besluit iedereen alvast de boodschappen te doen want morgen zal het wel druk zijn![]()
's Morgens samen
quote:
Wat een schreeuwlelijk, gelukkig stond het geluid van mijn PC afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |