Weekendquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Zo eindelijk weekend![]()
![]()
![]()
En ons motto op het werk klopte vandaag weer eens![]()
Weet je al wat je gaat bakken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets bakken voor morgen, haar verven, was opruimen (eigenlijk 3 wassen) en afwassen... Dus zo maar even wat doen
Ja, appel cakequote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat bakken?
Nooit gegeten, maar klinkt lekkerquote:
Hey Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WeekendEn welk motto was dat?
Ik vind het zelf heel lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar klinkt lekker
Haiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Ik geniet er nu al van
Ons motto is: Je hoeft niet gek te zijn om bij ons te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijker
trevquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Zo eindelijk weekend![]()
![]()
![]()
En ons motto op het werk klopte vandaag weer eens![]()
Kan niet wachten op morgen, nu alleen maar hopen dat het ov mee werkt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zelf heel lekkerEn dan maak ik het altijd in een springvorm
[..]
Hai
Mooi
Hehehehe, okee
Hey PGRquote:
Hey GFquote:
Tot Later Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik schop mezelf richting keukenTot later
Rollade, sperziebonen en aardappelsquote:
Klinkt al bijna als een kerstmaalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Rollade, sperziebonen en aardappels
Niet verkeerdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Rollade, sperziebonen en aardappels
bak ze marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik schop mezelf richting keukenTot later
Zijn wij collega's?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Ik geniet er nu al van
Ons motto is: Je hoeft niet gek te zijn om bij ons te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |