Ik heb eigenlijk van alles geprobeerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef loecje het volgende:
maar watvoor chocolade saus gebruik je dan dat het zo hard stolt? zelf gemaakt of kant en klaar?
ik doe: pure chocola au bain-marie smelten met wat melk/slagroom erdoor.
http://www.tastyweb.nl/recepten/gevogelte/gerechten kijk hier eens op schoonheidquote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef minilot het volgende:
Ik vraag het gewoon nog eens:
- Iemand een leuk idee voor een klein middag-hapje (amuse-grootte), dat vlees of gevogelte bevat en tof is en culinair verantwoord?
(Ik maak al klassieke soesjes met roompatéIk zoek nog een ander hapje.)
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:34 schreef misterembryo het volgende:
[..]
http://www.tastyweb.nl/recepten/gevogelte/gerechten kijk hier eens op schoonheid
eitje koken, topje er heel mooi afsnijden (kutwerkjequote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef minilot het volgende:
Ik vraag het gewoon nog eens:
- Iemand een leuk idee voor een klein middag-hapje (amuse-grootte), dat vlees of gevogelte bevat en tof is en culinair verantwoord?
(Ik maak al klassieke soesjes met roompatéIk zoek nog een ander hapje.)
Succes Moblo! Ik ben helaas ook al wakker omdat kind besloot om tot vier keer toe over te geven vannacht. Van die vier keer haalde ze twee keer het toilet, die andere twee keren ben ik nu op aan het ruimen. Altijd gezellig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 06:33 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vandaag ga ik voorbereidenals 't lukt.. ben zo ziek als 'n hond
! kan niet slapen omdat ik de longen uit m'n lijf hoest
!
Mijn wortelamusequote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef minilot het volgende:!
Maar eh, receptenwebsites opsnorren kunnen we allemaal.![]()
Ik wil persoonlijke tips!
Hoe lekker ook, ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om aan te komen waaien met gevulde eieren! Er is niks mis mee (ik heb nog niet ontbeten en zou er nu wel twintig opkunnen), maar ik heb er toch niet écht een culinaire associatie bij..quote:Op vrijdag 24 december 2010 06:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eitje koken, topje er heel mooi afsnijden (kutwerkje), hélemaal uitlepelen en dan het eigeel en een beetje eiwit gebruiken als basis voor de vulling. Vulling kan vanalles zijn: pancettablokjes met parmezan en knoflook bijvoorbeeld
Of iets met gerookte kipfilet?
Ik heb een uur later al een soep met wortel erin! Bovendien: ik zoek iets enigzins robuusts met vlees en/of gevogelte.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn wortelamuseZie fokkookboek bij amuses
Waar ben je ongeveer naar op zoek? Wat zijn de eisen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:40 schreef Paladin82 het volgende:
Ik zit hier nog steeds in dubio hoofd gerecht is nu wel bekend, dat word slow roast rosbief
nagerecht een witte choco bombe maar voorgerecht ben ik nog niet uit.
Hehe eigenlijk dat het lekker moet zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar ben je ongeveer naar op zoek? Wat zijn de eisen?
Dat wordt toch maar gratin dauphinoisquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:23 schreef Aphrodyte het volgende:
Nog een wijziging in het menu voor vandaag:
Voorgerecht: diverse hapjes (olijven, dipjes, lekker brood)
Hoofdgerecht: 1 kreeft per persoon met home-made mayo, vlaamse frites en salade
Nagerecht: frambozensoufllé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |