abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90341447
quote:
Op donderdag 23 december 2010 13:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon het bedrag storneren
:')
pi_90341454
Met die gegevens kunnen ze niks, alleen geld storten op je rekening.
niks aan de hand dus.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:19:23 #28
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_90341474
Ze storten het, jij stuurt op, vervolgens halen ze het geld weer terug. Dat is de bedoeling waarschijnlijk. Gelukkig kan TS heel hard lopen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_90343327
Vlg mij kunnen ze ook wel een abonnement op een tijdschrift nemen oid alleen zit die kerel niet in NL waarschijnlijk dus gaat die dat niet doen.
pi_90343357
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat zouden ze er mee kunnen doen dan?
Je kan alle losse cijfers van het bankrekeningnummer, bic en iban bij elkaar optellen. De letters vervang je voor hun rangorde in het alfabet.

Dat zou je ermee kunnen doen, en misschien doen die oplichters op MP dat ook wel :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_90357897
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef plesner het volgende:
TS, je zegt dat je opgelicht bent? Je hebt de psp zelf nog in bezit en bent geen geld kwijtgeraakt. Hoe kan je dan opgelicht zijn?
Misschien snapt TS de definitie van opgelicht niet....
pi_90359770
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:00 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Je kan alle losse cijfers van het bankrekeningnummer, bic en iban bij elkaar optellen. De letters vervang je voor hun rangorde in het alfabet.

Dat zou je ermee kunnen doen, en misschien doen die oplichters op MP dat ook wel :P
Oh dat kunnen ze inderdaad doen
pi_90361412
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef svefn het volgende:

[..]

Oh dat kunnen ze inderdaad doen
Ik kom op 79.
pi_90361628
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik kom op 79.
Nee, je bent er nog niet. Dan doe 7+9=16, dan 1+6=7, en dat is de uitkomst. Als dat een oneven getal is, dan is het voor de oplichters vrij eenvoudig om je bankrekening leeg te halen. Bij de even getallen zit je wel veilig. 'T is een vrij onbekend fenomeen waar weinig ruchtbaarheid aan gegeven wordt door de banken, omdat dat toch een soort van imago-schade teweeg brengt. De fraude recentelijk bij de ABNAMRO van 5 en een beetje miljoen is ook gebeurd met bankrekening waarvan deze formule eindigde op een oneven getal.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_90366390
Ze kunnen niets met alleen rekening nummer + naam. In het ergste geval een incasso starten en die kan je ten alle tijden terughalen.
pi_90368268
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Zwappel het volgende:
Wanneer krijgt dat klote Marktplaats eens fatsoenlijke beveiliging, dat reputatiesysteem van eBay werkt wel lekker op zich.
Je kan beveiligen wat je wilt, maar tegen domheid, goedgelovigheid, naïviteit of hoe je het ook wilt noemen is geen enkele beveiliging bestand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')